magot napsal:
Leda profíci placený tvrdou měnou s úvazkem na fulltime, btw a ani 777 s 1C na to neměli ..
To nie je celkom presné. Wiliams s Petrovičom plánovali aj Stredozemné bojisko (o. i. bol viac-menej spracovaný planeset Reggia Aeronautika) aj Pacifik vrátane lietadlových lodí.
Upravil/a Baron dne 03-11-2023 15:05
magot napsal:
Leda profíci placený tvrdou měnou s úvazkem na fulltime, btw a ani 777 s 1C na to neměli ..
To nie je celkom presné. Wiliams s Petrovičom plánovali aj Stredozemné bojisko (o. i. bol viac-menej spracovaný planeset Reggia Aeronautika) aj Pacifik vrátane lietadlových lodí.
To je zajímavé info.
Profíci placení na fulltime to byli, splnili bod 1, plánovali - nezrealizovali, ergo neměli na to.
Hádám především peníze, sekundárně asi i antipatie Jason vs někteři jedinci z 1C. Technické know-how by si asi časem vytvořili
magot napsal:
To je zajímavé info.
Profíci placení na fulltime to byli, splnili bod 1, plánovali - nezrealizovali, ergo neměli na to.
Hádám především peníze, sekundárně asi i antipatie Jason vs někteři jedinci z 1C. Technické know-how by si asi časem vytvořili
Peniaze v tom nehrali az taku zasadnu ulohu. Tie Williams zohnal. Ze im to nebolo umoznene dokoncit je ina vec.
magot napsal:
To je zajímavé info.
Profíci placení na fulltime to byli, splnili bod 1, plánovali - nezrealizovali, ergo neměli na to.
Hádám především peníze, sekundárně asi i antipatie Jason vs někteři jedinci z 1C. Technické know-how by si asi časem vytvořili
Peniaze v tom nehrali az taku zasadnu ulohu. Tie Williams zohnal. Ze im to nebolo umoznene dokoncit je ina vec.
OK, asi rozkol mezi vizí Jasona a 1C, že?
Případně politika? Non-ruský obsah ne?
Sokolíci, jak se dá koukat nahoru? Nezvednu hlavu více než asi 45°. Ať se kroutím jak chci, nad sebe prostě nevidím. Žádná jiná hra mi to nedělá, mám něco blbě nebo je točit naslepo vlastností hry?
Sokolíci, jak se dá koukat nahoru? Nezvednu hlavu více než asi 45°. Ať se kroutím jak chci, nad sebe prostě nevidím. Žádná jiná hra mi to nedělá, mám něco blbě nebo je točit naslepo vlastností hry?
Co si pamatuju, tak to umělo minimálně 90° nahoru. Není tam nějaká vyfikundace se snap views? Já přešel na TIR možná před 15 roky, tzn. u nového Šturma jsem se už nerozhlížel jinak, než TIRem, nebo ve VR.
Mám opentrack. Nahraju hru, DCS, Il2 1946, BMS a nic nenastavuji, prostě to funguje. BOS ne. Na jejich foru jsem nic nenašel, tak jestli nějaké nečekané nastavení které jsem nehledal a tak ještě neobjevil ...
Tak klávesy nebo cokoliv jiného funguje OK. Buď se opentrack přiřadí k nějakému jinému povelu nebo musí mít něco blbě oni. Jinou verzi jsem zatím nezkoušel.
Zkoušel jsem odinstalovat Opentrack, nastavit rozhlížení na klobouček, protože jinak si hra nastaví co chce a kam chce a klobouček to hodí na kameru, ale nepomohlo to.
Pár stejných problému jsem tam našel, ale bez řešení. Pokud se bavíme o configu a old_trackir = 0, tak to jen povolí nebo nepovolí track.
Těch nastavení pohledů mají v settingu hodně. Horizont i ostatní pohyb těla/hlavy je zcela OK. Příjde mi, že to vertikálně vezme nějaký pohled +-45° a konec. Dokážu to nahoru "dorazit" kloboučkem na kniplu, dolu je mi to jedno, ale je to nouzovka.
Zkoušel jsem odinstalovat Opentrack, nastavit rozhlížení na klobouček, protože jinak si hra nastaví co chce a kam chce a klobouček to hodí na kameru, ale nepomohlo to.
Pár stejných problému jsem tam našel, ale bez řešení. Pokud se bavíme o configu a old_trackir = 0, tak to jen povolí nebo nepovolí track.
Těch nastavení pohledů mají v settingu hodně. Horizont i ostatní pohyb těla/hlavy je zcela OK. Příjde mi, že to vertikálně vezme nějaký pohled +-45° a konec. Dokážu to nahoru "dorazit" kloboučkem na kniplu, dolu je mi to jedno, ale je to nouzovka.
Pardon, v tomhle jsem trochu nevinně, smazat prosím.
Zkoušel jsem odinstalovat Opentrack, nastavit rozhlížení na klobouček, protože jinak si hra nastaví co chce a kam chce a klobouček to hodí na kameru, ale nepomohlo to.
Pár stejných problému jsem tam našel, ale bez řešení. Pokud se bavíme o configu a old_trackir = 0, tak to jen povolí nebo nepovolí track.
Těch nastavení pohledů mají v settingu hodně. Horizont i ostatní pohyb těla/hlavy je zcela OK. Příjde mi, že to vertikálně vezme nějaký pohled +-45° a konec. Dokážu to nahoru "dorazit" kloboučkem na kniplu, dolu je mi to jedno, ale je to nouzovka.
Rozhlížím se pomocí parůžků s diodami, tenhle problém jsem měl talké, musel jsem si pohrát s nastavením křivek.
Tak jsem to sokolíci drazí rozlousknul.
Na starém kompu jsem s Opentrackem roky lítal Il2 1946, teď BMS a občas DCS.
Profily skoro stejné, u BMS a DCS trochu upravené kvůli klikání v kokpitu, IL 1946 u německých letadel trochu posun pozice, ale jinak v zásadě stejné.
A ta sranda je u mě output u Roll. Všude mi stačilo 90°, Il2 BOS potřebuje 180°.
Já vím, objevil jsem Ameriku. No co už, zase jsem o kousek chytřejší.
Tak hezkou neděli.
5.201b Patch Changelist
-------------------------------------------
Fixed a significant slowdown in multiplayer on the Western Front map;
Fixed a CTD caused by Halberstadt D.II being destroyed in mid-air and its parts falling from a high altitude;
Rheinland Career: fixed a bug in the mission of towing gliders to Bastogne (some gliders appeared well above the towing C-47s and weren't connected to them);
All Flying Circus Vol.III aircraft have their own historical scenarios added;
Reduced the cautiousness of AI WWI fighter pilots a bit (they will now be able to pull higher AoA closer to the stall limit);
Pilot's Career: added new mission types "Ground Forces Request" and "Forward Control Post";
German fighters and attack aircraft armament in Normandy and Rheinland Career mode made more historically accurate: underwing guns removed from the Bf 109 (their use was largely abandoned beginning in 1944), and the Fw 190 A-6 and A-8 carry a single 250kg bomb (the most common bomb load for this timeframe);
Normandy Career: fixed a bug with V-1 missile strikes aimed at German held cities;
I.A.R.80: inner and external texturing improved;
I.A.R.80: fixed a bug with techno-chat message about landing light activation;
I.A.R.80: increased the detail level of the canopy frame behind the pilot's seat;
I.A.R.80 added to AQM mode on Stalingrad and Kuban maps;
DFW C.V: fixed inability to start the engine in winter temperatures;
R.E.8: corrected the bomb sight;
R.E.8, F.E.2b, Halberstadt D.II: updated AI settings;
R.E.8, F.E.2b: added missing illustrations to the seat selection dialog in the multicrew menu in multiplayer;
Fixed the multicrew stations screen in multiplayer. Important: selecting a country in the multicrew station selection menu now also determines the player's coalition, which can lead to a penalty assigned on the server depending on its settings;
Fixed the saving of customizable tactical codes in multiplayer;
Career: Added "Select All/Deselect All" button to the regiment filter by aircraft;
AI glider pilots maintain horizontal flight better;
AI glider pilots utilize spoilers when landing;
AI glider pilots won't follow orders from the forward observers on the ground;
AI pilots of the towing aircraft will release the glider before landing;
I.A.R.80: an external head armor part is affected by modifications correctly;
To prevent problems with the glider attachment to the towing aircraft, the towing cable attaches at at least 92 meters distance;
Fixed texture issues on the faces of British WWI pilots;
Resaving the missions using the Resaver.exe utility won't cause the localization data to be lost.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.