October 19 2025 22:14:03
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 1
magot

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ty fotky II
LesniHU
Transport na Kometa je spravne, pozdejsi verze pak nemely gumove vaky, ale takovou kovovou zvedaci vidlicku.

Co to je, kde to je?
https://i.pinimg....bcc0bb.jpg
 
alfik
Konkord. Ale kde... to bych musel čítovat Úsměv
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
 
magot
Co je to za český rybník, kde se testoval legendární šmolík s plováky? Úsměv
i.imgur.com/1nL3ckB.jpg
 
JM
(Ž...ý)
Bylo to na Technetu. Jen si nevzpomínám, kdy? Šklebící se
 
LesniHU
Tohle je napoveda k predchozi hadance:
[img]https://c8.alamy.com/comp/DGWMGH/cathay-pacific-aircraft-approaching-kai-tak-airport-over-the-rooftops-DGWMGH.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Tyler Durden
Concorde se snaží přistát na Kai Tak?
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
 
alfik
Vypadá to tak Úsměv podle toho nápovědného fota Šklebící se
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
 
AJaromir
Concorde měl asi jen 3 cílové stanice. EGLL, KJFK, CYVR a TBPB. Jinak nevím.
 
LesniHU
Spravne, je to Kai Tak a proslula sachovnice na kopci uprostred mesta, proti ktere se pristavalo.

Poznej letadlo a uhodni, proc je uprostred parkoviste :-)
i.redd.it/gc8ndlt5i2041.jpg
 
Tyler Durden
Lexington převáží auta posádky do nového domovského přístavu. Letadlo nevím Úsměv
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
 
ringlett
Tyler Durden napsal:

Lexington převáží auta posádky do nového domovského přístavu. Letadlo nevím Úsměv


CVT-16 Lexington, RA-5C Vigilante, jo návrat domů.
 
ringlett
JM napsal:

(Ž...ý)
Bylo to na Technetu. Jen si nevzpomínám, kdy? Šklebící se


Akorát tedy ten rybník není v Jižních čechách (Technet), ale ve Východních ...
 
magot
A teď těžká kontrolní otázka: kam až dolétly z Moskvy bitevním vrtulníkem Mi-24 tyhle dvě děvy? Úsměv
vcdn-vnexpress.vnecdn.net/2021/03/02/55631871721419a-nu-phi-cong-Li-4351-9041-1614676047.jpg
 
magot
Nikdo? Tři holky si v bitevním vrtulníku si přelétnou pouhých 25 000 km. To se přece děje každý druhý den .. Úsměv
Nápověda
i.imgur.com/h8GBMpb.jpg
 
Coffin Corner
O tom jsem kdysi četl. Nějaký přelet Hinda se ženskou posádkou z Ruska přes Aljašku až do Států v rámci uvolnění vztahů po skončení studené války. Ale podrobnosti už si nepamatuji...
"Nicht schießen, das ist ein Freundschaftsbesuch!" Šklebící se
...taky sem si nemyslel že bych mohl sestřelit německý letadlo. Dva roky po válce se mi to konečně podařilo.
Abraham Simpson
 
Tyler Durden
Ty dvě děvy ovšem předtím překonaly rychlostní rekord v mixéru.
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
 
Tyler Durden
Jo, létaly jako muži Šklebící se

Galina Rastorgujeva and Ljudmila Poljanskaja.


https://www.rbth....helicopter
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
 
magot
Byl to rekordní let k 50. výročí lend & lease programu mezi USA a SSSR.
From September 1 to October 11, 1992 (almost 28 years ago), for the first time in the history of our country, an ultra-long-range flight was made in a Mi-24 helicopter. This flight was special for two reasons: firstly, its length was 25,000 km, and secondly, the crew consisted entirely of women!
Let's remember what it was like.
The crew consisted of the helicopter commander - the famous Galina Rastorgueva, navigator Lyudmila Polyanskaya and operator Galina Koshkina.
Soviet helicopter
pilots were to follow the route Moscow - Anadyr - Canada - Miami Mi-24 flew not alone, but accompanied by an Mi-17, which was flown by military pilots V.M. Chernov and V.B. Kalish, and also on board was a group of technicians led by Air Force engineer Igor Gayvoronsky.
The flight distance from Moscow to Miami was 19156 km. The flight took 39 days, of which about 85 hours were spent in the air. The crew had to refuel every 3.5 hours.
During the entire flight, the crew changed climatic conditions several times: "- We flew several times from summer to winter and back, - says Skrobova-Koshkina."
Our female helicopter pilots were welcomed with open arms everywhere. Each airport, each intermediate point on the route from Moscow to Miami was remembered in its own way. Most of the difficulties were brought by the flight through the Bering Strait. It took almost 3 hours and was quite challenging. The crew had to face strong wind and snow.
The record Mi-24 reached Watson Lake in 19 days, which increased the route distance to 24,942 km (total - 112 hours and 48 minutes of flight time).
The Mi-24 and the accompanying Mi-17 helicopter returned to Russia not on their own, but on board the An-124 transport aircraft. The legendary Mi-24 is still in Torzhok.
The Moscow-Miami flight was dedicated to three significant events at once: the 50th anniversary of the Lend-Lease between the USA and the USSR, the 500th anniversary of the discovery of America, as well as the 55th anniversary of the legendary flight of a female crew from Moscow to the Far East.
 
LesniHU
Co je to?
fullfatthings-keyaero.b-cdn.net/sites/keyaero/files/styles/article_body/public/woodwing/2022-08/123250.jpeg
 
magot
tohle, ovšem kdo ví Úsměv
m.media-amazon.com/images/M/MV5BNTZjMDc2N2UtZTdjZi00ODljLTgyZmEtNDljZDAwODY4NDVhXkEyXkFqcGdeQXVyMTMxODk2OTU@._V1_.jpg
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,312,111 návštěv