Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
|
Baron |
Přidané 24-11-2022 11:18
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Hot_Dog napsal:
No ale za časů Jasona taky bylo v pláně, že C-47/Li-2 bude jedno letadlo za jednu cenu... Nyní si tím nejsem tak uplně jistý
Nie nebolo to tak plánované. Li2 je považovaný za odlišný stroj, ktorý mal iné motory, streleckú vežu, vybavenie atď.
Ohľadne Li2 sa nezmenilo nič, je plánovaný. Robí ho UgraMedia.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 24-11-2022 11:40
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
To asi musí být ugra nadšená, ze vyšel c-47. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 24-11-2022 12:22
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Že mě to nenapadlo. to je logický přece ; )))) Dík.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
311_Mart |
Přidané 24-11-2022 12:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1636
Založený: 22.08.10
|
Jak to myslíš HU? C-47 dělala taky Ugra.
|
|
|
|
saldy |
Přidané 24-11-2022 13:16
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Premium Tank crew za 36. se všemi kolektory k tomu
https://il2sturmo...tank-crew/ |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 24-11-2022 13:28
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Eh, očividně úplně zmateně :/. Měl jsem nějak zafixováno, že to dělala konkurence. |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 24-11-2022 16:17
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Baron napsal:
Hot_Dog napsal:
No ale za časů Jasona taky bylo v pláně, že C-47/Li-2 bude jedno letadlo za jednu cenu... Nyní si tím nejsem tak uplně jistý
Nie nebolo to tak plánované. Li2 je považovaný za odlišný stroj, ktorý mal iné motory, streleckú vežu, vybavenie atď.
Ohľadne Li2 sa nezmenilo nič, je plánovaný. Robí ho UgraMedia.
Aha, takže za to skutečně budou chjtít dvoje peníze, hm...
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 24-11-2022 19:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Hot_Dog napsal:
Baron napsal:
Hot_Dog napsal:
No ale za časů Jasona taky bylo v pláně, že C-47/Li-2 bude jedno letadlo za jednu cenu... Nyní si tím nejsem tak uplně jistý
Nie nebolo to tak plánované. Li2 je považovaný za odlišný stroj, ktorý mal iné motory, streleckú vežu, vybavenie atď.
Ohľadne Li2 sa nezmenilo nič, je plánovaný. Robí ho UgraMedia.
Aha, takže za to skutečně budou chjtít dvoje peníze, hm...
Zase tady mi to přijde logičtější než u Befek a Spitů 14 ...
Líčko a C-47 jsou fakt stejný jen na první pohled. PS-84 byla licenční DC-3 prvních sérií. Navíc jiné motory, trochu jiné prosklení, vstupní dveře jinde a nákladová vrata taky.
Každopádně ode mne nedostanou ani korunu dokud nebudou fungovat aspoň droptanky. |
|
|
|
311_Mart |
Přidané 24-11-2022 19:41
|
Uživatel
Příspěvek: 1636
Založený: 22.08.10
|
Tak to našetříš docela balík
|
|
|
|
saldy |
Přidané 24-11-2022 20:06
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Taky na Li-2 dávali bomby a šli to házet na Helsinky, sovětský člověk to je koumák. |
|
|
|
Kukuloo |
Přidané 24-11-2022 20:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1028
Založený: 08.11.14
|
Egyptania ich zas vygulali (pozor nie vygooglili) rucne. Ma tak napada ze collector Avia S-199 by bola fajn
A aj spit V so skratenym kridlom by som bral. Aj s hakom. Ale to asi az v tom novom sime
Letka_13/Kukulo
|
|
|
|
jirik |
Přidané 24-11-2022 20:27
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
U DC-47 lze měnit pozice posunem pohledu v kokpitu na klávesnici (posun doprava-doleva). Je tedy možný výhled z pozice obou pilotů a pak také z místa mezi nimi. Jsem si tak s DC-47 poletoval u Verdunu s flakem a helmy byly hned na hlavě. Překvapila varianta amerického a britského pilota podle výběru skinu. |
|
|
|
magot |
Přidané 24-11-2022 21:03
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
saldy napsal:
Taky na Li-2 dávali bomby a šli to házet na Helsinky, sovětský člověk to je koumák.
Aj izraelci v r. 48 improvizovali a shazovali bomby z C-47 a čistě transportních B-17. Prostě tlačili bombu ze dveří |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 25-11-2022 09:08
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Tak uživatelé VR se do sedadla co-pilota nepodívají. S TrackIr by to mělo fungovat přes klávesy End a Delete, ale ve VR to nedělá nic.
A tomuhle si dovolej říkat simulátor, hajzlové ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
311_Mart |
Přidané 25-11-2022 11:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1636
Založený: 22.08.10
|
Nevím, ve kterém updatu se v ovládání objevil palivový systém, který budou dělat znovu a lépe Nicméně u Dakoty funguje přepínání zobrazení stavu jednotlivých nádrží. Hezké. U ostatních letadel ale stále nezbývá, než čekat na automatické přepnutí.
Já to vidím, jak Hurvínek válku a tak nechápu, proč aspoň ty droptanky už nejsou venku. Bomby podvěsit umí, startovací motory podvěsit umí a s droptankama dělají takové cavyky
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-11-2022 12:00
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Protože u každého letadla musí extra doplnit novou logiku rozšířeného palivového systému.
Zřejmě mají ten kód natolik unikátní pro každý stroj, že jim taková relativně banální věc zabere hodně času. A čas jsou peníze. A zřejmě proto nedělají Pacifik, protože jsou neschopný udělat jakoukoliv novou fyziku a logiku ve hře.
Rozpočet jim tak tak stačí na šroubování strojů do jednoho template + grafika.. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 25-11-2022 13:44
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Kez by byl kod pro kazde letadlu unikátní. Koneckonců, myslel bych, ze by to byla pointa cele akce s implementací palivoveho systému.
Hádal bych, ze největší problém, tj. mandaye, jsou v uprave 3d modelu kabin - animace ovládacích prvků. Programování je toho jen tak na týden, dva, plus dve hodiny na každý typ. Ze to nikdo nedela tedy není dane nemožnosti úkolu, ale ciste prioritama, jinými slovy, nemají pocit, ze by bylo dobré to do simulátoru implementovat. |
|
|
|
Baron |
Přidané 25-11-2022 16:22
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Lesniku, prekvapuje ma, ze prave ty to takymto sposobom zlahcujes. S tvojimi znalostami (nielen) o programovani... Ak by to bolo take lahke ako to pises, davno to uz v hre je. Nadrze boli niekolkorat v teste a ak si dobre pamatam, 2x boli v release candidate, ale pre chyby, ktore sme zistili pocas testov, boli zatial nadrze odlozene.
Upravil/a Baron dne 25-11-2022 16:42
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 25-11-2022 17:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Já už nevím, dlouhobjsem nelétal, pak jsem si čuchl a bos se stal návykový. A je stále, žere mi spoustu času. Ale to původní nadšení mě přešlo. Vystřízlivěl jsem. S nadšením jsem v předprodeji koupil Normandii, chtěl jsem Tajfun, Mossie a těšil se na palivový manažment.
Dostal jsem super tajfun, ale ne cardoor variantu v kterou jsem doufal, že bude jako modifikace. Dostal jsem skvělou Mossie, ve které překáží ve výhledu vošoust co ani nedokáže nahlásit letadlo na šesté. Což ten nepřítomný ve starém ilu dokázal. A nedostal jsem nádrže, zato spoustu nedodělků. Lítat mě baví, ale budu hlasovat peněženkou. Sice těch mých pár babek v rozpočtu ani nepoznají, ale třeba to udělá víc lidí. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 25-11-2022 21:33
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Baron napsal:
Lesniku, prekvapuje ma, ze prave ty to takymto sposobom zlahcujes. S tvojimi znalostami (nielen) o programovani... Ak by to bolo take lahke ako to pises, davno to uz v hre je. Nadrze boli niekolkorat v teste a ak si dobre pamatam, 2x boli v release candidate, ale pre chyby, ktore sme zistili pocas testov, boli zatial nadrze odlozene. Mno, vubec to nezlehcuju. Jen mam realisticky pohled na to, co tam patri, co je treba udelat, a co se delat nemusi, pripadne by nemelo. Takovy ten opak toho, rekneme, kdyz nekdo prosazuje, ze musi byt namodelovana vsechna streliste daneho letadla, a kdyz nebudou, tak radeji nic. To skutecne umeni ve vyvoji SW je prave rozhodnout, jak co implementovat, aby to nekazilo moznosti v budoucnu, a zaroven aby se neplytvalo praci na to, co mozna v budoucnu bude treba.
Takze co je treba? Implementovat system, ktery bude pracovat s nekolika entitami jako "nadrz", "ventil", "cerpadlo" a podobne, umi jejich vzajemnou interakci a bude mit jednotlive nadrze svazane s 3D modelem, bude mit ovladaci prvky pro uzivatele (klavesy i animace v kabine) a bude umet podle toho, co uzivatel nastavi, cucat palivo. System bude mit nadefinovane, v jakem poradi se nadrze pouzivaji (pro AI a autopilota), aniz by to pouzivalo cely komplikovany system vyse naznaceny (protoze prece chceme ty formace stovek AI bombarderu), a bude umet synchronizovat stav pres sit (stejne jako poskozeni, to neni nic noveho) a bude umet vycucat palivo z konkretni nadrze i jinak nez do motoru, typicky dirou po poskozeni. Pak je treba naskladat tyhle entity do kazdeho typu letadla.
Co neni treba? Alespon ne hned? Nejake GUIcko, kde si uzivatel bude volit, do ktere nadrze chce kolik. Proc by mel. Zmeny letoveho modelu zpusobene zmenou teziste a momentu setrvacnosti. AI, co pouziva cely system tak, jako lidsky pilot, co umi precerpavat palivo z poskozene nadrze do jine, a podobne vychytavky. Droptanky. Ty nejsou soucasti palivoveho managementu, fakt ne, ty se udelaji, az bude system, co je umi pouzivat. Co dela zasobovani palivem z nadrze ve velke vysce, pripadne za velkych teplot. Jak se chova zasobovani z nadrze pri negativnich geckach, pripadne ve skluzu. A tak dal.
Strucne receno, moje predstava neni implementovat nejaky monoliticky kolos.
Pokud jde o ty klikaci kokpity, no, co na to rici jineho, ja jsem tu psal hned na zacatku, ze je to velka chyba. A hlavne proto, ze to omezuje moznosti implementace jednotlivych vlastnosti letadla, jejich osobnosti. A jsme presne tam. |
|
|