JJ v nastavení to je, ale jak jsem psal, nefunguje mi to u P-40, ale u Cobry jo. Skoro bych tipnul nějakou chybu v modelu.
Tipoval by si zle. Zaluzie na P-40 funguju ako maju a ovladaju sa pomocou: Engines outlet cowl shutters control
Ako som hladal presny nazov tych "outletov", nasiel som celkom peknu tabulku, v ktorej je lahko vidiet, na ktore lietadla funguju jednotlive mapovatelne ovladacie prvky: https://docs.goog...1254488031
606_Temp napsal:
Když já si nemyslím, že je to simulátorem, ale dobou. Dnes mají mladí úplně jinou zábavu a staří nemají čas a elán.
Presne. Mladi maji jinou zabavu, jak to? No proto, ze je to spatna hra, nic jineho za tim netreba hledat.
Když na iPhone vyjde hra s letadylky, kde jim budeš moct barvit kamufláže a v pozadí bude hrát Imagine Dragons, tak bude víc hraná, než Il2:Box. Ale je to vypovídající?
Ano, vypovida to o tom, ze je to lepsi hra. A je to zpusobeno mnohem vetsim poctem vlivu, nez pouhe "je to kopie" ci "naprogramovali to blbe". Proste je to lepsi nabidka - i diky dostupnosti (ve smyslu potrebneho hw i ve smyslu straveneho casu i ve smyslu moznosti ukradnout si na hru par minut tu a tam), cene atd. A jisteze nejsou simulatory mainstream, mimo jine proto, ze proti nim hraji vlivy vyse nastinene. Jenze to neznamena, ze by se s nekterymi vlivy nedalo neco delat.
606_Druindin napsal:
Já se před negativníma názorama nezavírám, ale beru je radši od lidí, kteří ten simulátor hlouběji znají, než od povrchních uživatelů. A těch názorů je k dispozici spousta ať už na ofic. fóru, nebo v naší neveřejné části. A vyzpovídávat každého kritika proč toho má nalítáno málo nehodlám, evidentně proto že tam nenašel co hledal, nebo má lepší zábavu. Nicméně občas trpím potřebou se ozvat když lidi co v tom maj nalítáno málo, nebo si vyberou jen část toho produktu začnou vynášet nějaky svoje finální soudy.
Každej ví že to není dokonalý produkt, že je to věčně nedodělaný produkt, nebo spíš lépe napsat postupně vylepšovaný produkt. Taky každej ví že zatím nedosáhl všech vymožeností produktů předchozích, a některých věcí zřejmě ani nedosáhne, ale ten kdo ten produkt zná protože ho používá a to v širším ohledu, než je záběr jen na jeho nějakou část, tak musí uznat že lepší produkt na trhu není a není žádná záruka že místo tohoto produktu by byl. Přeci jenom konkurence nás posouvá dopředu. Takže buďme rádi že to je tak jak to je a buďme rádi že tu máme i jiné simulátory. Kdo chce lítá tohle, kdo nehce lítá něco jiného, nebo se věnuje úplně jiné kategorii her...
Hele, bavi te to, mas to rad, ja ti to preju. Jen je trochu kratkozrake tridit nazory dle zkusenosti a hodin stravenych ve hre, tedy dle minulosti, misto toho, aby se prioritizovalo jake budou moznosti, kdo jsou potencialni kupci a co by ocenili. Takto ocividne vznikl druhy il, sesbiraly se zkusenosti z prvniho a udelalo se to, co tomu odpovidalo.
Ze lepsi produkt neni a nebyl by? Jestli neni, to asi dost zalezi na individualnich prioritach, ze by nebyl, to je nepodlozena spekulace - minimalne se da ocekavat vyrazne vic druhovalecnych letadel a map v DCS.
Nevím kolik práce dalo vytvořit starou serii Il2, ale určitě mnohem méně, než jakoukoliv hru v současnosti.
Čas, náklady a návratnost investic bude zásadní zádrhel, takže dokonalou hru pro pár tisíc lidí na světě nebude nikdo dělat.
Noví/mladí hráči se na nějaké dlouhé studování, třeba jak vůbec nastartovat, akorát tak můžou vy..., protože mládí chce rychlou akci.
Letectví před 50 lety ještě vonělo dobrodružstvím. To bylo tenkrát mimochodem cca 30 let po WWII válce a kolik kdo z nás přečetl knih by bylo na dlouhé počítání, ale touha vyzkoušet si to někde nebo nějak byla a stále je velká.
Co zajímá současnou generaci mladých/mladších nemám potuchy, ale stačí se podívat někam na Esporty, protože co je "IN" to nese peníze.
A, bohužel, pocit z toho "poprvé" nejde uspokojivě a úspěšně recyklovat donekonečna. První sex je taky jenom jednou, trochu to oprášíte "poprvé" s další partnerkou/partnerem/ovcí, ale i tak už je to trochu nuda proti tomu pravému "poprvé".
Ale vysvětluj to mudrochům, kteří to holt chtějí jinak. Tak jak byli před lety zvyklí. Všechno. A chtějí a chtějí a chtějí... A když se tím druzí neřídí, tak to prostě dělají blbě. A basta.
BoX rulez ; ))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ale vysvětluj to mudrochům, kteří to holt chtějí jinak. Tak jak byli před lety zvyklí. Všechno. A chtějí a chtějí a chtějí... A když se tím druzí neřídí, tak to prostě dělají blbě. A basta.
BoX rulez ; ))
No hlavne je dobre, ze sis vsiml, ze ta kritika neni, ze je to jine, nez jsme zvykli, a chceme to stejne, ale ze je to stejne, jako to bylo, a chceme to lepsi. Dekujeme za hodnotny prispevek.
Richi napsal:
Nevím kolik práce dalo vytvořit starou serii Il2, ale určitě mnohem méně, než jakoukoliv hru v současnosti.
Čas, náklady a návratnost investic bude zásadní zádrhel, takže dokonalou hru pro pár tisíc lidí na světě nebude nikdo dělat.
Ne uplne, jak jde doba, vylepsuji se nastroje a je vice vypocetniho vykonu, takze stejna vec jde udelat mnohem snaz. Kuprikladu prvni UFO - kdysi trojackova hra tvorena velkym tymem, dnes vicemene semestralni projekt pro skupinu peti studentu. Usili vlozene do stareho a noveho ila je srovnatelne.
Nemyslím si vůbec, že by parta od BOX dělala něco špatně. A že třeba pracují na něčem co zrovna ja nepotřebuju mi taky nevadí!!!
Mi vadí, že do hry nejde zakomponovat to co v tomto simulátoru být má. Důvod známe všichni. No takže co? Takže nic. Nic jiného podobného prostě na této planetě nexistuje.
Kromě teda DLC WWII. I když tahle záležitost mi tak trochu připomíná socializmus: Tj. příslib šťastných zítřků které nikdy nenastaly.....
Ale třeba se pletu je to jen dojem. Neboď jsem DLC zatím z důvodu železa moc nedal. Prostě jenom dojem.
Kurňa co myslíte?
Nedala by se alespoň v FC udělat nějaká trochu smysluplná a nedej bože zábavná virtuální letecká válka?
Protože FC je fakt škoda.
Když už jsem sem zas zavítal, přihodím pár polínek pod oheň. Složitost je svině. Uděláte jednoduché přímo simplifikované řešení a je to za chvíli hotové. Řeknete si, vylepším to. Hele a trvá to rok. Přijde snílek a poví, uděláme ultimátní řešení. A nedokončí se to nikdy. Složitost je silně neproporcionální. A ještě víc nevděčná. A nejde vůbec o flight simy. Je to skrz naskrz lidskou společností. Ale sen o next gen combat flight simu žije. Možná jednou.
Chápu.
Naivně jsem si myslel, že když tohle všechno o čem jsem psal, šlo provést před dvacetipěti léty, no tak jsem byl přesvědčený že po čtvrt století tohle všechno půjde automaticky taky. Jenom ve vyžším grafickém levelu.
Když už jsem sem zas zavítal, přihodím pár polínek pod oheň. Složitost je svině. Uděláte jednoduché přímo simplifikované řešení a je to za chvíli hotové. Řeknete si, vylepším to. Hele a trvá to rok. Přijde snílek a poví, uděláme ultimátní řešení. A nedokončí se to nikdy. Složitost je silně neproporcionální. A ještě víc nevděčná. A nejde vůbec o flight simy. Je to skrz naskrz lidskou společností. Ale sen o next gen combat flight simu žije. Možná jednou.
To je historie SC v kostce
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Mno... kolik lidi tu je, co maji koupene vsechny addony, a kolik bylo takovych lidi ve starem ilovi?
Lesníku pozor, starého Ila, v době, kdy se nejvíce létal, neměl koupeného skoro nikdo...
díky stárnutí starých ilařů si pak nového již normálně kupovali (alespoň to předpokládám ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Mno... kolik lidi tu je, co maji koupene vsechny addony, a kolik bylo takovych lidi ve starem ilovi?
Lesníku pozor, starého Ila, v době, kdy se nejvíce létal, neměl koupeného skoro nikdo...
díky stárnutí starých ilařů si pak nového již normálně kupovali (alespoň to předpokládám
Souhlas, koupil jsem si jen toho, co vyšel v L+K ...
Mno... kolik lidi tu je, co maji koupene vsechny addony, a kolik bylo takovych lidi ve starem ilovi?
Lesníku pozor, starého Ila, v době, kdy se nejvíce létal, neměl koupeného skoro nikdo...
díky stárnutí starých ilařů si pak nového již normálně kupovali (alespoň to předpokládám
Kdybyste chtěli vidět jak vypadala původní originál krabička zakoupená v den vydání, mohu nafotit :)
a byla někdy otevřená? ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.