Za němce to bylo tak že jsi byl povyšován až na velitele skupiny JG (mám dojem že velení celé JG tam nebylo, to už si nepamatuju, ale zvládalo to 250 letadel současně, tak možná jo).
Obrana spočívala v tom, že jsi měl omezené zdroje. Pilotů, letadel, paliva. Kdyz třeba v misi spojenci zbombili strategicky cil, začalo ti dochaze palivo, letadla. Piloti jako zdroj levelovali, z nováčků na experty. Jako velitel jsi plánoval lety podle informací co jsi dostal - mixoval jsi počty nasazených letadel, poměr nováčků a expertů. Cílem bylo neztrácet experty, pěstovat si nové a minimalizovat ztraty strojů. Informace ovšem nebyly přesné, takže jsi občas narazil na přesilu, nebo ti nováčky zmasakrovali stíhači kteří tam neměli být. A ten poměr zkušených a nezkušených pilotů byl poznat.
Vybavuju si že to simulovalo i unavu, takže zkušeným pilotům docházely nervy a museli regenerovat. Pervitin tam z výchovných důvodu nebyl.
A všichni piloti měli jména, takže jsi je posílal na smrt jmenovitě a ztráta každého zkušeného pilota zabolela.
Upravil/a WT_Horrido dne 13-09-2022 15:06
1stCL_Fucida napsal:
Sakumprásk, čtvrt století po Red Baronu 2 a Falconu 4.0 je to slabota. Statické kampaně naštěstí bývají zajímavější no a pak je tady pořád online.
1stCL_Fucida napsal:
Sakumprásk, čtvrt století po Red Baronu 2 a Falconu 4.0 je to slabota. Statické kampaně naštěstí bývají zajímavější no a pak je tady pořád online.
Naštěstí stále máme WOFF.
Presne tak. Obcas to sem hodim, ale jeste snad nikdo nijak nereagoval 😁
A když člověk střílel na vlak, vybíhali z vagónů lidičkové. Někdo to nazvětšoval a vypadali jak takové ty sušenky, co se jim říká esíčka : )) Ale z výšky to vypadalo kůl a mělo to atmošku.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
A když člověk střílel na vlak, vybíhali z vagónů lidičkové. Někdo to nazvětšoval a vypadali jak takové ty sušenky, co se jim říká esíčka : )) Ale z výšky to vypadalo kůl a mělo to atmošku.
Právě tohle jsou ty maličký detaily, který tý atmosféře hodně přidají . Představte si, že by e v BOX na cestě občas objevilo nějaký civilní auto, nebo spíš koňský spřežení, nebo kdyby na každém 50. poli orala kravka s ruchadlem a v anglii se pásly ovce. To by se mi líbilo .
Mi povídej. A v Jane's World War II Fighters ti běhali jeleni přes letiště v Ardenách. Mohl sis v konfigu nastavit "hustotu zajelenění".
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
European Air War bylo dobré, ale v roce 1998 přišel rovněž od Jane's WW2 Fighters, kterej byl graficky uplně jinde, tenkrát to bylo v Letectví a Kosmonautice vychváleno do nebes oproti European Air War, ikdyž možná zpětně v některejch aspektech jako kampaň a letový model byl EAW možná i lepší...
YouTube Video
No já lítal EAW nějakou dobu kolem roku 2000, protože WW2 Fighters sem nikde nesehnal, ale pak sem ho sehnal a od tý doby asi 2-3 roky jen WW2 Fighters, mě bylo cca 13, tak sem uplně nebyl schopen poznat rozdíly v realističnosti, za to tu grafiku jo... Na EAW + WW2 Fighters tenkrát naši kupoval počítač, aby to tyhle dva simi utáhlo, i když WW2 Fighters bylo na hraně...
V tý době kolem roku 2001 se už ale v letectví a kosmonautice rozebírali další dva simy, Combat Flight Simulator 2 - Pacific Theatre a nějaký ruský Il-2... Na ten ruskej Il-2 můj komp ani náhodou nestačil, takže sem ho ani nezkoušel sehnat, ale pamatuju si, jak sem slintal v časopise L+K nad obrázkem, kde bylo na letišti kolem dráhy v řadě nasázeno snad 20 ruských letadel, asi Laggů.. To byl takovej živej obrázek, kterej se v WW2 Figters (přesto, že tam běhali srnky po polích) neobjevoval...
Místo toho sem trochu lítal ten Microsoftí Combat Flight Simulator 2 a docela víc USAF od Janes...
YouTube Video
Pak starej počítač, puberta a tak, takže až v roce 2008, když sem na vejšce dostal novej notebook, tak zrovna začali běžet na ČT1 letečtí stíhači v boji, a přesto že sem si o tom myslel trochu svoje mě to donutilo podívat se, když mám ten novej notebook, co se zrovna hraje, takže sem asi dva dny laboroval s Combat Flight Simulator 3, možná ho ani nenainstaloval a hlavně si ale přečetl tohle:
Zjistil sem, že se to fakt lítá online a že tam de tahle taktika využít, na což sem čuměl jak buk a zjistil, že to musim dělat také Navíc se to asi furt hraje na tom starym Il-2, na kterýho sem před 7 lety slintal v L+K, sehnal nainstaloval... No jelikož sem byl student ČVUT a elektronika mi nebyla cizí, tak sem během chvilky vytvořil kšiltovku s FreeTrackem a myslím, že sem byl jeden z vůbec prvních lidí, co lítalo Il-2 modované na headtracking 6-DOF modem, protože jak sem zjistil, že ten mod udělali, tak sem svojí kšiltovku během týdne upravil na 3 ledky a od tý doby už jen tak do roku 2021, kdy sem přesedlal na VR...
To my jsme s Cibulí a pár dalšími gentlemany testovali první TrackIR v Klimkovicích, což byl myslím rok 2004, možná začátek 2005? . 6 DOF se pak už rozmohl mnohem rychleji, než headtracking jako takový.
Jsem myslel, že jsme stejně staří, ale ty jsi zjevně oproti mě ucho!
Jane's World War II Fighters měl naprosto děsivý DM. Při jakémkoliv poškození se třeba mustangu tak jako nalomil v půlce trup, takže éro bylo poněkud do vé, a letělo to dál : )
Ale grafika super na svoji dobu super. Pak to modaři ještě řadu let fest vylepšovali.
Ucho je taky starej : ))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Jane's WWII Fighters byl v reálu propadák, nemělo to žádný obsah a tehdy ještě existovala konkurence. Byl to ten simulátor nové doby - technicky slušný a bez obsahu. Ten mustr později převzal jistý Maddox se svou hrou.
Tak vono to tak nějak stojí za hovno všechno. Úplně všechno...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Já měl koupeného Il-2 v den kdy to vyšlo, takže vím jak to vypadalo. Skvěle se v tom létalo, hezky to vypadalo a to bylo všechno.
Mise tam byly vystavěny tak, že se musely splnit úkoly, ne že by to zkouslo neúpěch a přežití. Ne, hratelnost byla založena na opakování stejné mise stále dokola do splnění úkolu. Byla to hra tak na 14 dní a nezájem. Naprosté hovno proti EAW, Red Baronum a tak dále.
Ožilo to až za par měsíců, v diskusi u recenze na Bonuswebu, po té co to vypadalo že Maddox to bude nějak dál podporovat a dali se tam dohromady lidi co tam debatovali pro společné lety. A potom přišel online odpad z Warbirds a zbytek je historie.
Až do krásné současnosti nikdy nedodělaných předražených nefungujících splácanin.
Upravil/a WT_Horrido dne 14-09-2022 14:11
Šturmovik měl tu obrovskou výhodu, že byl oficiálně vyvíjen a podporován dlouhé roky po svém vydání. A ve své době představoval to, co letci chtěli. Největší průšvih tkvěl v zabití konkurence. Protože kdyby se konkurence zmohla na něco podobného + offline obsah + online obsah, byla by situace jiná. Takhle offline i online obsah dělala komunita s tím, že vývojář držel modely, přidával letadla a drobné funkcionality, opravoval chyby...a tak pořád dokola až do příchodu módů, opuštění, Daidalos, CLOD, BOX...a dnešek
No vidíte, já starýho šturma chytil jako asi 12ti letej a byl sem tak zamilovanej, že sem dohrál komplet 4 kampaně ( jo, to opakování misí byl fakt vojeb ). To všechno bez rozhlížení a na klávesnici. Učení letadel metodou pokus omyl. Například jsem celou dobu, až do začátku lítání 1946, myslel, že combat flaps se mají vysunout na začátku boje a zasunout až v normálním letu :-D.
Jsem myslel, že jsme stejně staří, ale ty jsi zjevně oproti mě ucho!
Tak o nejakej patek ano, ale jestli sedi ten rok narozeni co mas v profilu, tak zase o tolik ne, oba sme jeste "pěta-třicátníci, hoši jako..." a je to v poradku
Upravil/a Hot_Dog dne 14-09-2022 16:03
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.