ok, ale dejme 10x každý z výše uvedených. Default konfigurace letadla, palivo 30%. Budu tedy u letového PC až příští pondělí, ale udělám to. Na letní Kubáni na ta velká čtvercová pole na severu.
A mohou se testu zúčastnit i ti, kteří se vcelku běžně zabíjejí při regulérním přistání v nepoškozeném letadle s vysunutým podvozkem na k tomu určené ploše? Já jen aby Vám to nekazilo průměr...
Naopak, čím větší účast, tím lepší. Jestli máš chuť, přidej se . Jen je potřeba dodržet prerekvizity.
1stCL_Fucida napsal:
Naopak, čím větší účast, tím lepší. Jestli máš chuť, přidej se . Jen je potřeba dodržet prerekvizity.
Sice nevím, co to je, ale budu dodržovat jako divý : ))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Otestoval jsem nouzové přistání v BOX. 30% paliva, vypnutý motor, vrtule do praporu, lapky na max.
Spitfire Mk. VB, 3 pokusy, vždy pilot mrtev!
Bf 109 G-2, 2 pokusy, pilot zůstal živý!
Yak-7B, 2 pokusy, pilot zůstal živý!
A-20B, 3 pokusy, vždy pilot mrtev, střelci živý
P-47D-28, 2 pokusy, pilot jednou mrtvý, jednou živý; 95 mph při přistání
Offline, letní mapa kubáně, přistávání do různých čtverců na severu, 30% paliva, jak chtěl fuči:
Mk.IX = 0/10 = pokaždý sem přežil - P-47D22 = 0/7 = pokaždý sem přežil, už mě to dál nebavilo D9 = 3/10 = no tady trochu průser, ale čtěte dál G6 = 1/5 = to jedno přistání sem viditelně posral, moc sem to natáhnul, sedal v kobře, dotyk ocasu se zemí OK, ale v momentě kdy předek plácnul o zem, tak sem se zabil
K tý doře, je fak záludná, sedal sem s ní totiž pocitově na daleko vyšších rychlostech a a to sednutí bylo pocitově daleko horší... Je nutno poznemenat, že německá letadla nemám vůbec v ruce! A hlavně sem byl línej namapovat si na Doru ovládání stabilizátorů, což se ukázalo být jako zcela zásadní chyba...
Šel sem na Berlogu vyzkoušet to online, namapoval sem si ale na D9 už ovládání stabilizátoru
Mk.IX = 0/3 P-47D22 = 0/3 D9 = 0/3 G6 = 0/3
to znamená, že sem na tý Berloze ani jednou nechcípl!
Jelikož sem tu Doru dostal do ruky, stabilizátor pomohl výrazně a cítil sem, že sem to předtím s ní dělal blbě, šel sem znovu na offline a vyzkoušel 10x Doru D9 = 0/10
Je nutno říct, že pokusú se Spitem sem udělal celkem 11, ten 11 nepočítám, zabil sem se tam, ale vysloveně sem to podělal, řeka se blížila, sedal sem na daleko větší rychlosti a nesrovnaný po pár metrech na zemi mi to vyhodilo do vzduchu, udělalo hodiny o 360° a to mě zabilo.. To ovšem bylo tím, že sem to vysloveně posral... Stejný případ byl při testování Dory v druhém pokusu kdy si zapisuji 0/10, ale pokusů bylo taky 11 a při jednom sem to přehnal a propadl se mi stroj asi z 5 metrů dolu na břicho, to mě taky zabilo... Takže abych byl spravedlivý, uvádím tady ty dvě přistání, které sem se zabil a nepočítám je protože to byla moje chyba, ale klidně si je počítejte, stejně budu mít myslím dost dobrý skóre a totálně vyvracím fámu, že se nedá nouzově přistát!
Jako zhodnocení bych řekl, že když to umím a udělám dobře, tak se v zásadě nejsem schopný při nouzáku zabít. V Mk.IX a v P-47 vůbec, D9 je skutečně pro mě záludná, ale když sem se to naučil tak taky naprosto v pohodě, G6 sem jednou taky mírně posral a zabilo mě to, jinak naprosto v pohodě, G6 je hodná podobně jako Mk.IX. Pokud se při tom zabíjíte v těch % co píšete, tak nejspíš děláte něco špatně...
Upravil/a Hot_Dog dne 23-08-2022 23:33
Jinak ještě uvedu hrubé rychlosti, při kterých lehce dosedám na zadní část letounu:
Mk.IX - kolem 80MPH P-47 - kolem 90MPH D9 - Kolem 150 KPH, když sem to dělal v první séri někde mezi 170-200KPH, tak skutečně hrozila smrt G6 - Uplně si nepamatuju, ale taky něco kolem těch 150KPH
ovšem to dosednutí na zadní část letounu nesmí být moc "v kobře", takle sem se jednou zabil v tý G6, che to jen tak: "lehce líznout tím zadečkem, a pak se sklouznout jako sáně"
Upravil/a Hot_Dog dne 23-08-2022 23:35
Super, ale jak vysvětlíš třeba to Turbovo štejchnutí při jízdě krokem o síť a následnou smrt? Znovu píšu, že prostě jen stál a nemohl dál. Za dalších deset vteřin bez pohybu byl tuhej. Nejde jen o nouzáky. Já taky neumím spojence a podle toho to moc nevypadalo. Problém je jinde. Dá se chcípnout snadněji, to je asi jasný. Nikdy jsem například nečetl, že někdo dosedl na kola a umřel. Nebo snad ano?
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
Nikdy jsem například nečetl, že někdo dosedl na kola a umřel. Nebo snad ano?
No to je přesně ono, když umřel, tak o tom nemohl napsat Toto ber s půlkou nadsázky
Já netvrdim, že se nedá takle blbě umřít, to zcela potvrzuju, jak říkám, už sem chípnul při moc velkých g (záporných i kladných v Tempestu), kolikrát to fakt nevypadá, že se něco stane a pilot umře, to je přehnaný... Já jen vyvracel tvrzení "že se skoro nedá nouzově přistá" Zcela jistě se dá, ale musí se na to opravdu jemně... A z toho co sem si dneska ověřil my pocitově zcela jasně vyplívá, že čím jemnějš to provedeš, tím menší šance je, že u toho zemřeš... tak, že u P-47 a Mk.IX fakt skoro nejsem schopnej se u toho nouzáku zabít...
Jako to, že sou tam momenty, že skoro nic viditelnýho neprovedeš a zabije tě to, to vůbec nerozporuju...Upravil/a Hot_Dog dne 23-08-2022 23:52
Další věc je, že tady testujeme v klídku a pohodě nepoškozený letadlo. V reálu to asi bylo trošku jinak s tím nouzákem. Moc neškrtal zadečkem asi. Ten tam s tím prásk a hotovo. Byl rád že je nějak dole.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
Další věc je, že tady testujeme v klídku a pohodě nepoškozený letadlo. V reálu to asi bylo trošku jinak s tím nouzákem. Moc neškrtal zadečkem asi. Ten tam s tím prásk a hotovo. Byl rád že je nějak dole.
Jo beru, jako online ty nouzáky s poškozenym letadlem vypadaj v mym podání taky hůř, ale furt to většinou přežiju... Většinou myslím tak 2/3 až 3/4...
Jasný, nouzáky budiž, ale ten zbytek? Tvoje géčka, naše síť a mnoho dalšího. Co sakra je špatně, že vykácíš půl lesa v 800km/h a žiješ a po jejich zásahu tě zabije provázek, kterej zastavil o špičku křídla čtyři tuny v pohybu? Navíc umřeš až potom, když už se neděje vůbec nic. Jako chcípat tímhle stylem nebaví asi nikoho.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
kdyby se to někomu nechtělo číst tak: "Pilot nebyl při nehodě zraněn, stroj s náletem pouhých 69,50 hod. byl zrušen"
Avia S-199
Upravil/a 606_Druindin dne 24-08-2022 08:01
U mě bylo nejvtipnější chcípnutí v Moskytu - zkoušel jsem sedat podle nápovědy v offlinu, kde byla uvedena rychlost snad 130 km/h (hned po vydání, nevím už přesně) no ale každopádně pod pádovkou, která má být v přistávací konfiguraci v rozsahu 157 - 183 km/h.
Mosquito F.B. Mk.VI ser.2
Hide contents
Indicated stall speed in flight configuration: 179...208 km/h
Indicated stall speed in landing configuration: 157...183 km/h
Výsledkem bylo prosednutí a dopad na dráhu asi ze dvou tří metrů, pak už jen pohled z externálu na éro, které to odpružilo a pokračuje spokojeně po dráze
Uvidíme, co všechno se skrývá pod úpravou DM, kterou zmiňovali v posledním DD.
EDIT: Ještě jak tu byl zmíněn ten nouzák Ralla - to snad muselo být vzato v potaz ve starém Šturmu, tam 109 odpružila všechno a jako "kajak" pokračovala polem nepolem
Upravil/a 311_Mart dne 24-08-2022 08:07
Vzhledem k typu serveru na kterých lítáme sedám nouzově dost často, jak s jedno, tak s dvoumotorákama, jednu dobu to prostě nešlo, později bylo částečně zlepšeno a přežít se dá. Dříve pomáhalo dotknout se ve skluzu křídlem a pak se přimáčknout k zemi, šance to zvedlo asi o 50%, teď už to zase moc nefunguje, ale dá se sednout v mírném přitažení.
Co mi ale hodně vadí jsou právě ty nevysvětlitelné smrti.
Přistaneš, dojedeš mimo dráhu, vypneš motor, umřeš.
Ostatně doma na letišti je to fakt opruz. Stačí se kolikrát s běžícím motorem přiblížit k maskovačce nebo jinému objektu. Pod křídlem projde paňáca, umřeš.
Oproti tomu v poškozeném letadle většinou přistání na kola na letiště dopadnou dobře, a nemusí to být zrovna dráha. Tam chcípu při nějaké své chybě.
Někdy mi přijde, že jsou zaměněné modely poškození u P-51 a 47, to co by měl vydržet Jug, to v pohodě dá Poník, ale opačně to moc nefunguje. Možná je P-47 moc měkká.
U mě bylo nejvtipnější chcípnutí v Moskytu - zkoušel jsem sedat podle nápovědy v offlinu, kde byla uvedena rychlost snad 130 km/h (hned po vydání, nevím už přesně) no ale každopádně pod pádovkou, která má být v přistávací konfiguraci v rozsahu 157 - 183 km/h.
Mosquito F.B. Mk.VI ser.2
Hide contents
Indicated stall speed in flight configuration: 179...208 km/h
Indicated stall speed in landing configuration: 157...183 km/h
Výsledkem bylo prosednutí a dopad na dráhu asi ze dvou tří metrů, pak už jen pohled z externálu na éro, které to odpružilo a pokračuje spokojeně po dráze
Tohle se mi stávalo taky, ale při dodržení přistávací rychlosti podle manuálu.
Sedám a přežívám v rychlostech kolem 100km/h.
Zase ta potvora sedne bez 1/3 křídla a na letiště si takhle doletíš i ze 150 km vzdálenosti. (Povedlo se mi několikrát, pokaždé jsem s tím vzal o nějaký strom a jednou o komín)
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.