November 23 2024 22:58:46
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 2
CSW_Eda, CSW_Rannisokol

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
1stCL_Fucida
310_cibule napsal:

1stCL_Fucida napsal:

ok, ale dejme 10x každý z výše uvedených. Default konfigurace letadla, palivo 30%. Budu tedy u letového PC až příští pondělí, ale udělám to. Na letní Kubáni na ta velká čtvercová pole na severu.


A mohou se testu zúčastnit i ti, kteří se vcelku běžně zabíjejí při regulérním přistání v nepoškozeném letadle s vysunutým podvozkem na k tomu určené ploše? Já jen aby Vám to nekazilo průměr...


Naopak, čím větší účast, tím lepší. Jestli máš chuť, přidej se Úsměv. Jen je potřeba dodržet prerekvizity.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
1stCL_Fucida napsal:
Naopak, čím větší účast, tím lepší. Jestli máš chuť, přidej se Úsměv. Jen je potřeba dodržet prerekvizity.


Sice nevím, co to je, ale budu dodržovat jako divý : ))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
LesniHU
Nu, rad se toho zucastnim, ale az tak za ctrnact dni, budu ted furt nekde mimo. Jen otazku, ten problem s umiranim se tyka jen jednomotorovych stroju?
 
1stCL_Fucida
Dle poznámky výše týkající se Pe-2 pravděpodobně ne. Ale je pravda, že bychom mohli přidat třeba ještě Ju 88 C.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
RH_Killer
Vím, asi to vypadá fakt divně. Úsměv Všechno zhruba ve 180km/h, klapky, vypnutý motor.

10 x Mk.IX 0
10 x P-47 D22 0
10 x D9 4x
10 x G6-Late 3x

Jsem opravdu zvědavej jak to dopadne u ostatních.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
Paulus
Otestoval jsem nouzové přistání v BOX. 30% paliva, vypnutý motor, vrtule do praporu, lapky na max.
Spitfire Mk. VB, 3 pokusy, vždy pilot mrtev!
Bf 109 G-2, 2 pokusy, pilot zůstal živý!
Yak-7B, 2 pokusy, pilot zůstal živý!
A-20B, 3 pokusy, vždy pilot mrtev, střelci živý
P-47D-28, 2 pokusy, pilot jednou mrtvý, jednou živý; 95 mph při přistání
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Hot_Dog
Tak u mě to dopadlo takle:

Offline, letní mapa kubáně, přistávání do různých čtverců na severu, 30% paliva, jak chtěl fuči:

Mk.IX = 0/10 = pokaždý sem přežil -
P-47D22 = 0/7 = pokaždý sem přežil, už mě to dál nebavilo
D9 = 3/10 = no tady trochu průser, ale čtěte dál
G6 = 1/5 = to jedno přistání sem viditelně posral, moc sem to natáhnul, sedal v kobře, dotyk ocasu se zemí OK, ale v momentě kdy předek plácnul o zem, tak sem se zabil

K tý doře, je fak záludná, sedal sem s ní totiž pocitově na daleko vyšších rychlostech a a to sednutí bylo pocitově daleko horší... Je nutno poznemenat, že německá letadla nemám vůbec v ruce! A hlavně sem byl línej namapovat si na Doru ovládání stabilizátorů, což se ukázalo být jako zcela zásadní chyba...

Šel sem na Berlogu vyzkoušet to online, namapoval sem si ale na D9 už ovládání stabilizátoru

Mk.IX = 0/3
P-47D22 = 0/3
D9 = 0/3
G6 = 0/3

to znamená, že sem na tý Berloze ani jednou nechcípl!

Jelikož sem tu Doru dostal do ruky, stabilizátor pomohl výrazně a cítil sem, že sem to předtím s ní dělal blbě, šel sem znovu na offline a vyzkoušel 10x Doru
D9 = 0/10

Je nutno říct, že pokusú se Spitem sem udělal celkem 11, ten 11 nepočítám, zabil sem se tam, ale vysloveně sem to podělal, řeka se blížila, sedal sem na daleko větší rychlosti a nesrovnaný po pár metrech na zemi mi to vyhodilo do vzduchu, udělalo hodiny o 360° a to mě zabilo.. To ovšem bylo tím, že sem to vysloveně posral... Stejný případ byl při testování Dory v druhém pokusu kdy si zapisuji 0/10, ale pokusů bylo taky 11 a při jednom sem to přehnal a propadl se mi stroj asi z 5 metrů dolu na břicho, to mě taky zabilo... Takže abych byl spravedlivý, uvádím tady ty dvě přistání, které sem se zabil a nepočítám je protože to byla moje chyba, ale klidně si je počítejte, stejně budu mít myslím dost dobrý skóre a totálně vyvracím fámu, že se nedá nouzově přistát!

Jako zhodnocení bych řekl, že když to umím a udělám dobře, tak se v zásadě nejsem schopný při nouzáku zabít. V Mk.IX a v P-47 vůbec, D9 je skutečně pro mě záludná, ale když sem se to naučil tak taky naprosto v pohodě, G6 sem jednou taky mírně posral a zabilo mě to, jinak naprosto v pohodě, G6 je hodná podobně jako Mk.IX. Pokud se při tom zabíjíte v těch % co píšete, tak nejspíš děláte něco špatně...
Upravil/a Hot_Dog dne 23-08-2022 23:33
i.ibb.co/MRjkv1k/Hot-Dog.png
 
Hot_Dog
Jinak ještě uvedu hrubé rychlosti, při kterých lehce dosedám na zadní část letounu:

Mk.IX
- kolem 80MPH
P-47 - kolem 90MPH
D9 - Kolem 150 KPH, když sem to dělal v první séri někde mezi 170-200KPH, tak skutečně hrozila smrt
G6 - Uplně si nepamatuju, ale taky něco kolem těch 150KPH

ovšem to dosednutí na zadní část letounu nesmí být moc "v kobře", takle sem se jednou zabil v tý G6, che to jen tak: "lehce líznout tím zadečkem, a pak se sklouznout jako sáně"Šklebící se
Upravil/a Hot_Dog dne 23-08-2022 23:35
i.ibb.co/MRjkv1k/Hot-Dog.png
 
RH_Killer
Super, ale jak vysvětlíš třeba to Turbovo štejchnutí při jízdě krokem o síť a následnou smrt? Znovu píšu, že prostě jen stál a nemohl dál. Za dalších deset vteřin bez pohybu byl tuhej. Nejde jen o nouzáky. Já taky neumím spojence a podle toho to moc nevypadalo. Problém je jinde. Dá se chcípnout snadněji, to je asi jasný. Nikdy jsem například nečetl, že někdo dosedl na kola a umřel. Nebo snad ano?
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
Hot_Dog
Killer napsal:

Nikdy jsem například nečetl, že někdo dosedl na kola a umřel. Nebo snad ano?


No to je přesně ono, když umřel, tak o tom nemohl napsatÚsměv Toto ber s půlkou nadsázkyÚsměv

Já netvrdim, že se nedá takle blbě umřít, to zcela potvrzuju, jak říkám, už sem chípnul při moc velkých g (záporných i kladných v Tempestu), kolikrát to fakt nevypadá, že se něco stane a pilot umře, to je přehnaný... Já jen vyvracel tvrzení "že se skoro nedá nouzově přistá" Zcela jistě se dá, ale musí se na to opravdu jemně... A z toho co sem si dneska ověřil my pocitově zcela jasně vyplívá, že čím jemnějš to provedeš, tím menší šance je, že u toho zemřeš... tak, že u P-47 a Mk.IX fakt skoro nejsem schopnej se u toho nouzáku zabít...

Jako to, že sou tam momenty, že skoro nic viditelnýho neprovedeš a zabije tě to, to vůbec nerozporuju...
Upravil/a Hot_Dog dne 23-08-2022 23:52
i.ibb.co/MRjkv1k/Hot-Dog.png
 
RH_Killer
Další věc je, že tady testujeme v klídku a pohodě nepoškozený letadlo. V reálu to asi bylo trošku jinak s tím nouzákem. Moc neškrtal zadečkem asi. Úsměv Ten tam s tím prásk a hotovo. Byl rád že je nějak dole.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
RH_Killer
Nechtěl jsem nějakej spor o nouzáky. Dějou se tam prostě umírací hovadiny. O to jde.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
Hot_Dog
Killer napsal:

Další věc je, že tady testujeme v klídku a pohodě nepoškozený letadlo. V reálu to asi bylo trošku jinak s tím nouzákem. Moc neškrtal zadečkem asi. Úsměv Ten tam s tím prásk a hotovo. Byl rád že je nějak dole.


Jo beru, jako online ty nouzáky s poškozenym letadlem vypadaj v mym podání taky hůř, ale furt to většinou přežiju... Většinou myslím tak 2/3 až 3/4...
i.ibb.co/MRjkv1k/Hot-Dog.png
 
RH_Killer
Jasný, nouzáky budiž, ale ten zbytek? Tvoje géčka, naše síť a mnoho dalšího. Co sakra je špatně, že vykácíš půl lesa v 800km/h a žiješ a po jejich zásahu tě zabije provázek, kterej zastavil o špičku křídla čtyři tuny v pohybu? Navíc umřeš až potom, když už se neděje vůbec nic. Jako chcípat tímhle stylem nebaví asi nikoho.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
606_Druindin
nic proti perfektnímu přistání nepoškozeného letadla bez podozku do pole, kdy se jemňounlince dotkneš prdýlkou a pak už se jen kocháš Úsměv
www.leteckabadatelna.cz/uploads/Pov%C3%A1le%C4%8Dn%C3%A9/S-199%20Bochov/0%20Holice/manip_IMG_20171130_0049A.jpg
http://www.leteck...etail/818/

kdyby se to někomu nechtělo číst tak:
"Pilot nebyl při nehodě zraněn, stroj s náletem pouhých 69,50 hod. byl zrušen"
Avia S-199
Upravil/a 606_Druindin dne 24-08-2022 08:01
 
311_Mart
U mě bylo nejvtipnější chcípnutí v Moskytu - zkoušel jsem sedat podle nápovědy v offlinu, kde byla uvedena rychlost snad 130 km/h (hned po vydání, nevím už přesně) no ale každopádně pod pádovkou, která má být v přistávací konfiguraci v rozsahu 157 - 183 km/h.
Mosquito F.B. Mk.VI ser.2

Hide contents
Indicated stall speed in flight configuration: 179...208 km/h
Indicated stall speed in landing configuration: 157...183 km/h


Výsledkem bylo prosednutí a dopad na dráhu asi ze dvou tří metrů, pak už jen pohled z externálu na éro, které to odpružilo a pokračuje spokojeně po dráze Šklebící se

Uvidíme, co všechno se skrývá pod úpravou DM, kterou zmiňovali v posledním DD.

EDIT: Ještě jak tu byl zmíněn ten nouzák Ralla - to snad muselo být vzato v potaz ve starém Šturmu, tam 109 odpružila všechno a jako "kajak" pokračovala polem nepolem Šklebící se
Upravil/a 311_Mart dne 24-08-2022 08:07
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
ringlett
Vzhledem k typu serveru na kterých lítáme sedám nouzově dost často, jak s jedno, tak s dvoumotorákama, jednu dobu to prostě nešlo, později bylo částečně zlepšeno a přežít se dá. Dříve pomáhalo dotknout se ve skluzu křídlem a pak se přimáčknout k zemi, šance to zvedlo asi o 50%, teď už to zase moc nefunguje, ale dá se sednout v mírném přitažení.

Co mi ale hodně vadí jsou právě ty nevysvětlitelné smrti.
Přistaneš, dojedeš mimo dráhu, vypneš motor, umřeš.
Ostatně doma na letišti je to fakt opruz. Stačí se kolikrát s běžícím motorem přiblížit k maskovačce nebo jinému objektu. Pod křídlem projde paňáca, umřeš.

Oproti tomu v poškozeném letadle většinou přistání na kola na letiště dopadnou dobře, a nemusí to být zrovna dráha. Tam chcípu při nějaké své chybě.

Někdy mi přijde, že jsou zaměněné modely poškození u P-51 a 47, to co by měl vydržet Jug, to v pohodě dá Poník, ale opačně to moc nefunguje. Možná je P-47 moc měkká.
 
ringlett
311_Mart napsal:

U mě bylo nejvtipnější chcípnutí v Moskytu - zkoušel jsem sedat podle nápovědy v offlinu, kde byla uvedena rychlost snad 130 km/h (hned po vydání, nevím už přesně) no ale každopádně pod pádovkou, která má být v přistávací konfiguraci v rozsahu 157 - 183 km/h.
Mosquito F.B. Mk.VI ser.2

Hide contents
Indicated stall speed in flight configuration: 179...208 km/h
Indicated stall speed in landing configuration: 157...183 km/h


Výsledkem bylo prosednutí a dopad na dráhu asi ze dvou tří metrů, pak už jen pohled z externálu na éro, které to odpružilo a pokračuje spokojeně po dráze Šklebící se


Tohle se mi stávalo taky, ale při dodržení přistávací rychlosti podle manuálu.
Sedám a přežívám v rychlostech kolem 100km/h.
Zase ta potvora sedne bez 1/3 křídla a na letiště si takhle doletíš i ze 150 km vzdálenosti. (Povedlo se mi několikrát, pokaždé jsem s tím vzal o nějaký strom a jednou o komín)


Soráč, vono je to 100 mph

Upravil/a ringlett dne 29-08-2022 14:59
 
alfik
310_cibule napsal:

A nemůže to být tím, že málokdo z nás tady je Barkhorn či Hartmann?

Už mlčim : )

To bude ten hlavní důvod.
Ale přiznat si to... Vyděšený
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
ringlett
alfik napsal:

310_cibule napsal:

A nemůže to být tím, že málokdo z nás tady je Barkhorn či Hartmann?

Už mlčim : )

To bude ten hlavní důvod.
Ale přiznat si to... Vyděšený


Já osobně se tedy cítím spíš jako P/O Prune ....

www.midcenturychap.com/wp-content/uploads/2020/03/images-2.jpg
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,029,603 návštěv