ad Vietnam - a oni se tam udály nějaké větší hromadné vyrovnané bitvy nedejbože kampaně?
já měl za to, že tam prosvištěly jeden až dva páry 21 na 30+ "osvoboditelů" a pak 17tky (a 19tky) tam dostávaly kládu...
Spíš pokud by někoho bavil souboj SAM vs amík ve vzduchu. A pak ho rožnit na bambusu na zemi.
Ale tam pro pozemní pšouky nefunguje maskování a to rožnění.
ed: přesně na tohle narážím - citace z jiného vlákna
Jen si tak říkám, jak ten obchodní model obstojí, až bude většina hráčů létat jednu stranu. Šklebící se za předpokladu, že hra má býti o zábavě Mrknutí
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Ne, z počátku dostávali amíci celkem korek, protože kvalita pilotů byla mizerná, nejmizernější od WWII .. pak se ale rychle dávali do kupy a od r. 72 už je fest válcovali.
Vietnamci se 17ctkama hráli dost silné divadlo a veškeré pomalejší vrtulové stroje i proudovové byly pernametně v ohrožení. Čínské 19tctky a ruské 21 byly spíše okrajové. Primární byly 17ctky.
[img]https://www.historynet.com/wp-content/uploads/2018/04/MiGscorecard.jpg[/img] is not a valid Image.
VPAF kill score:
266 letadel
USAF/ US Navy potvrzeno 204
(100 MiG-17s, 10 MiG-19s, 86 MiG-21s) - VPAF měla v součtu průběžně pouhých 154 migů všech typů
Jinak samozřejmě měli svou taktiku, nehrát si na mavericky z top gunu, když byly v oslabení, ale tahali us stíhače nad les flaků a SA-2. Na čež amíci z počátku padali jak mouchy ..
Stejně jako dnes ukrajinci tahaj ruské suchary nad buky a kuby ..
Upravil/a magot dne 12-08-2022 23:17
ad Vietnam - a oni se tam udály nějaké větší hromadné vyrovnané bitvy nedejbože kampaně?
já měl za to, že tam prosvištěly jeden až dva páry 21 na 30+ "osvoboditelů" a pak 17tky (a 19tky) tam dostávaly kládu...
Spíš pokud by někoho bavil souboj SAM vs amík ve vzduchu. A pak ho rožnit na bambusu na zemi.
Ale tam pro pozemní pšouky nefunguje maskování a to rožnění.
ed: přesně na tohle narážím - citace z jiného vlákna
Jen si tak říkám, jak ten obchodní model obstojí, až bude většina hráčů létat jednu stranu. Šklebící se za předpokladu, že hra má býti o zábavě Mrknutí
Nesouhlasim s tim, ze pro zabavnost je nutne mit vyrovnane pocty. Ono to pak, mimo jine, trochu sklouzava k tomu, ze obe strany maji pri kazde akci osmdesatiprocentni ztraty. A taky je to imho ciste online pohled.
Ja osobne bych si myslim USN kampan velmi uzil - myslim neco, kde bych behem triceti misi potkal nepratelskou stihacku jednou ci dvakrat a zbytek by byl tanec mezi SAMy a neudelat chybu pri tankovani ci pristani. Ono letat kampane na jeden zivot hodne meni pozadavky obtiznost. Predpoklada to ovsem mapu, primerene realisticky provoz ve vzduchu i na lodi, primerene AI, atd atd. Jo, a myslim, ze bych si uzil i utok na svaz v sedmnactce.
EDIT: primerene AI nenahradis lidmi v online, to je myslim jasne. Duvod je zrejmy, vetsina lidi nema v simu pud sebezachovy.
edit2, jen volba slov
Upravil/a LesniHU dne 12-08-2022 23:27
A pak myslím, že by se 17ctkou bylo hodně srandy kosit US pozemní letecké operace s A-1 a UHčkama či Thunderchiefama ve velkých výškách a unikat marně hledajícím pilotům Phantomů.
Žádný vrah z wallstreetu by nebyl v bezpečí
Right now it is feeling quite good, but not good enough where I feel confident sending it to our SME's yet. The core of the FM has developed really well and extended now with CFD, so it flies nicely on the edge & out of envelope as well. There is still more work to be done though on various important elements, the final 10-20% if you will such as getting flap behaviour right and then more advanced behaviours like stall buffetting & so on.
So for you guys wondering the A7 has a few different targetting options:
1. NORM ATTACK mode - Visual aiming on the HUD via the velocity vector (shown above) or by slewing the aiming cursor and designating. Leads to a CCRP drop. Allows for precise targeting during ingress with only a visual
2. BOC (Bomb on Coordinates) mode - as it sounds; leads to CCRP drop
3. CCIP
4. Radar bombing - similar to norm attack, but targetting with the AG Radar
All modes except CCIP can also be used in offset mode. Offset mode is used when the target is obscured or more easily located by reference a nearby landmark; it will aim weapons at a chosen offset from the current target.
Yeehaw, back to working on weapons & sensors 🤠 Pictured: Targetting with the velocity vector
We are thrilled to announce DCS: F-100D Super Sabre by Grinnelli Designs. The “Hun” is a single seat, single engine fighter designed by North American Aviation that was the original fighter in the legendary Century Series. The Super Sabre was the first USAF fighter capable of supersonic speeds in level flight. Flown extensively in Vietnam, its contribution was irreplaceable.
The F-100D is an advanced version of the Super Sabre that features improved avionics, landing flaps, and larger wings and tail fin. The upgraded avionics include the AN/AJB-1B low-altitude bombing system and an AN/APR-25 radar homing and warning system.
The F-100D has four 20 mm Pontiac M39A1 cannons, and it has six hardpoints capalble of carrying AIM-9 Sidewinders, LAU-3/A unguided rocket pods, and conventional bombs.
The Super Sabre fighter bomber flew extensively over Vietnam as the United States Air Force's primary close air support jet. The F-100 was in service for 17 years and flew over 360,000 combat sorties before it was retired in 1971.
DCS: F-100D Super Sabre aspires to be the most faithful re-creation of the Hun ever produced for flight simulation. Working with veteran Hun pilots, the Grinnelli team is dedicated to simulating the avionics systems, weapons, performance, and unique flight model in high fidelity.
ad Vietnam - a oni se tam udály nějaké větší hromadné vyrovnané bitvy nedejbože kampaně?
já měl za to, že tam prosvištěly jeden až dva páry 21 na 30+ "osvoboditelů" a pak 17tky (a 19tky) tam dostávaly kládu...
Spíš pokud by někoho bavil souboj SAM vs amík ve vzduchu. A pak ho rožnit na bambusu na zemi.
Ale tam pro pozemní pšouky nefunguje maskování a to rožnění.
ed: přesně na tohle narážím - citace z jiného vlákna
Jen si tak říkám, jak ten obchodní model obstojí, až bude většina hráčů létat jednu stranu. Šklebící se za předpokladu, že hra má býti o zábavě Mrknutí
Hele, zahrát si s pár lidma na obsluhu dviny by mohlo bejt fajn
Akorát prozatím si ED neumí ani ujasnit jak vlastně dviny/děsny/volchovy vlastně vypadaly a jaký mezi něma byly rozdíly.
Tady máš ty NAV data k Malvínám Saldy. Kup to, dáme někdy navigační polet z Malvín do Ameriky. Ale nevím jestli tam albík doletí
Případně se můžeme vydat na expedici v UH1 na ledovec v Andách NDB Malvíny:
Mount Pleasant
Port Stanley NDB Argentina:
Punta Arenas
Rio Grande Upravil/a magot dne 21-08-2022 14:09
Určitě to bude lepší investice než ta naše do flaku 38
Trochu má někdo připomínky na některé textury, tvůrci to komentovali, že museli dělat kompromisy vzhledem k rozloze (mapa je 2x větší než starý Kavkaz). Je ale krásná a mnoho různých prostředí, v ceně je prý i letadlovka a křižník.
Investice do Flaku se nám jistě jednoho dne vrátí!
No není to taková kvalita jako Sýrie, ale na long-range navigační i bojové lety je to super. A zase je to příjemná změna od těch všech pouští, ty zasněžené vrcholky And.
Dnes jsem chvíli blnul nad Malvínami s F1čkou proti 19ctce.
Vše funguje. Merchant mě a mého albíka vysadil v Port Stanley ve východním cípu východních Malvín. Přístav přímo sousedí se stejnojmeným letištěm. Drsný místo, drsný lidi i drsný pivo. Na druhý den jsem Albíka přeletěl na Mount Pleasant asi 50km západně s malým okruhem po okolí a kontrolou všech systémů. Po přistání jsem nechal doplnit nádrž až po okraj, čekala mě dlouhá cesta do Rio Grande, letiště přímo na východním pobřeží jižní Ameriky. Naladil jsem kompas a vzletěl do směru 240°. Nastoupal do výšky 4000m, stáhl tah na 90% a pokračoval k cíli rychlostí 470 km/h. Všude kolem nekonečný Atlantik a uprostřed jen já s českým albíkem a nervozními pohledy na hladové oko. Po mnoha a mnoha desítkách minut vidím pobřeží Argentiny a začínám pozvolna vyklesávat. Vidím letiště s jedinou ale dlouhou a širokou dráhou, opodál velké město a široké ústí velké řeky, řadím se do okruhu, bezpečně přistávám a roluju na stojánku u velkého zeleného hangáru. Délka letu z M. Pleasant trvala 95 minut a v nádrži zbývá 330l. Pro dnešek to stačí. Zítra přeletím na čilskou základnu Punta Arenas ještě dál na severozápad a toto bude můj výchozí bod pro přelet nad jižní Andy a západní pobřeží kontinentu...
Film to byl dobrý, plný anglickýho humoru a dobře budoval napětí v bezvýchodné situaci, popisuje prvotní incident a hodiny před ním. Líbil se mi přechod do bojové fáze a boj samotný taky, žádná okázalá akce, spíše patové situace kdy se všichni více kryjí než střílí. Samotní Argentinci jsou vyobrazeni v zásadě pozitivně, jediná svině je tam vlastně jeden Iro-Argentinec.
No, tak mě napadá jeden, který by do toho asi šel, nicméně jej vůbec nemám rád. Mimochodem, kde to napsal? Na foru to není.
Upravil/a AJaromir dne 22-08-2022 18:50
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.