November 24 2024 02:48:35
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
Baron
"A" je správne 🙂 (Pokiaľ sa nevyskytne na poslednú chvíľu nečakaný zádrhel a nebude potrebné niečo upravovať.)
Upravil/a Baron dne 30-07-2022 16:27
Hals - und Beinbruch!
 
Kukuloo
To potom nebudeme daleko od ohlasenia noveho projektu, ňe? Úsměv

Na wildcata par nadcasov potiahnem Cool

Hmm... neviem ci vtip bol wildcat alebo nadcas kvoli nemu Šklebící se
Letka_13/Kukulo
 
Baron
O novom projekte neviem nič.
Hals - und Beinbruch!
 
Baron
Me-410 je vonku
Hals - und Beinbruch!
 
ringlett
A dostanem taky nějaký rychlý bombarďák?
Nebo velký bombarďák...
Nebo vůbec nějaký západní použitelný bombarďák?

Mosquito B.XVI, Liberator, B-17, Lancaster nebo aspoň A-20G/K ...

Stíhačky už máme...
A abych jen nenáviděl, modří mohou dostat Ju 188 nebo aspoň 88T

410 mi přijde jako hodně nebezpečná těžká stíhačka, jako bombardér nic moc.
 
LesniHU
Nedostaneme, zvolili si byznys model, ze kupujici muze snadno skocit do jednoduche online strilecky v jednoduse zpracovane stihacce, jinymi slovy, ze budou konkurovat F2P hram typu World of xyz.
 
saldy
Hornisse A-1 má ve hře širokou nabídku zbraňových variant ve stíhací a bitevní verzi, dokonce nabídne nastavit si i verzi B s výškovým motorem. Palec nahoru Mrknutí
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
WT_Horrido
Me-410 je opravdu moc pěkná.

Celkový koncept hry je opravdu na hovno.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
311_Vont
WT_Horrido napsal:

Me-410 je opravdu moc pěkná.

Celkový koncept hry je opravdu na hovno.


Souhlasím, příjemně se s ní létá, má excelentní výzbroj, zdá se, že to bude výborné letadlo.

LesniHU napsal:

"zvolili si byznys model"


Jen si tak říkám, jak ten obchodní model obstojí, až bude většina hráčů létat jednu stranu. Šklebící se za předpokladu, že hra má býti o zábavě Mrknutí
www.311raf.com/images/signature/sig_Vont.jpg

Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
 
http://www.311raf.com/viewpage.php?page_id=97
310_cibule
Všechno je na hovno, všechno...

Hornisse prima, Mosquito mě baví víc.

Ale úplně nejvíc se těším na novou mapu a přeměny bé pětadvacítka a bé šestadvacítky z AI na létatelné bestie. Zejména na Marrauder The Widow Maker.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
Hornisse je pěkný, z mého pohledu takový trošku...no...Luftwaffe dobře věděla, proč ty ZG eskadry neměly v roce 1944 další smysl. Ale pro rok 1943 je to pořád ještě zajímavé éro a je vlastně moc fajn ho v simu mít Úsměv.

Mně se na novém patchi líbí i ta možnost namapovat si pro Spitfire jinou křivku výškovky. Mé necitlivé zásahy do řízení mě ze Spitfiru skoro diskvalifikovali, teď je to OK - nemusím si jen kvůli letu v něm přemapovat ovládání Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
No ona 410 nebyla tak špatné letadlo, dokonce setřelovala emerické esa a hafo bomberů. V roce 1944 už byl problém obecně se stylem spojeneckého stíhání...

Nic z toho naštěstí ve hře není Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
Jo, nebylo to špatný éro, jen jsem v roce 1944 už na moc úspěchů letců na Me 410 nenarazil. Nicméně v době, kdy se formovalo třeba z.b.V., už bylo jasný, že 410 nic moc (minimálně v roli denní stíhačky) nenadělá. Vlastně nevím, co se s těmi zbylými letadly po hromadném zániku ZG stalo, jestli byly třeba předány Maďarsku, nebo tak jako tak došly.

A navíc vůbec netuším, jestli tohle éro, které máme k Normandii, se nad ní vůbec podívalo, podle dislokace jednotek to moc nevypadá Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
Podívat se podívalo. A určitě někdo udělá strhující misi výškového průzkumu a minimálně Cibule bude nadšenej. Úsměv

Hlavně se vyhnout rozbíjení nepřeberného množství stěhováků nad Německem, fuj, taková nuda.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
jj, mrzí mě, že se nejraději zabývám právě tímhle konkrétním nejnudnějším prvkem druhoválečného letectví Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
magot
410tky dělaly noční průzkum z vysokých výšek v Normandii.
Měly na to dobré přístroje.
Všeobecně byly dobré na likvidaci formací bombardérů bez doprovodů nebo na odhánění černých vdov Úsměv
 
ringlett
Však ještě na podzim 44 bombardovali Británii a podnikali rušivé nálety na letiště Bomber Command, ale šlo jen o jednotlivé stroje.
 
1stCL_Fucida
Jop, to budou bitevníky v rámci KG. Stíhačky víceméně skončily s červencem 1944, kdy došlo k vzniku JG4 a JG6 a k přesunu původních eskader těžkých stíhačů do stavu (nejen) těchto jednotek.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
saldy
Kdo 25

LW dostala prvních 5x 410A-1 v lednu 43, v dubnu dalších 48, na jaře tyto stroje přichází k bojovým útvarům. Počátkem května se v Wittmundhafen formuje experimentální jednotka se zaměřením pro boj se 4 motorovými bombardéry Erprobungskommando 25 (E. Kdo 25). Ale jednotka měla 3 Staffeln, stíhací, bombardovací a bitevní. Testovali rakety vzduch vzduch kalibru 80, 210 a 300 mm, kanony MK 101, BK 3.7 a 5. Kdo 25 prováděla praktické testy přímo proti těžkým bombrům, které se bez dozoru proháněly nad západní Evropou, první sestřely B-17 koncem května nad Wilhelmshaven nebo později nad Hamburkem, Kasselem, Oscherslebenem, Meppen a Buzancy-Vouziers. Ztráty Kdo 25 byly malé, uvádí se 8 Bf 110 a 2 Me 410. Ještě další úspěchy měly přijít v srpnu kdy bylo sestřeleno několik Beaufighterů nad Severním mořem. V listopadu sestřelil Hptm. Geyer a Uffz. Topp 2x B-17 z formace mířící na Brémy pomocí raket a 3 dny později další B-17. V prosinci opět míří bombardovací formace B-17 na Brémy. Lt.Vessling odpaluje své rakety ze vzdálenosti 600m a pozoruje odtržené křídlo B-17, který se zřítil z výšky 7800m. V lednu 44 další sestřel B-17. Jednotka ztratila další 2 Me 410 a 3 poškozené. Další sestřel byl v únoru. Poslední vítězství byla v březnu, 1 B-17 sestřelen, druhý veden jako poškozen a opustil formaci. Poté byl Kdo 25 rozpuštěn.

KG 2

V květnu bylo taky zformováno V./KG 2, 4 Staffeln na letišti Lechfeld. Další jednotka byla II./KG 40. v červnu na letišti Merville. V./KG 2 měl v červenci 48 strojů 410A-1. Tento počet se ale měl brzy z redukovat nájezdy na území Británie. První ztráty přišly při nočním náletu kdy byly sestřeleny 3 Hornisse britskými nočními stíhači. Me 410 mimo jiné prováděly útoky na letiště Cambridge, Midlehall a Waterbeach. Závažnější hrozbou byly letecké nehody, které navýšily počet zničech strojů na 12. V srpnu se V./KG 2 přesunul na letiště Vendeville odkud operovala proti jihozápadní Anglii. O víkend později další přesun do Epinoy. Tento měsíc bylo ztraceno 14 strojů, z toho 5 sestřeleno nepřítelem. 410 se ale rychle pomstily. V srpnu zapálily 410 z 16./KG 2 2 Stirlingy, o víkend později jednomotorový stíhač vracející se z nočního náletu. Ofw. Graber podal hlášení: "Odhodil jsem bomby na londýnské doky a pozoroval oheň skladu. Všude kolem reflektory a střelba flaku. Vyklesal jsem do 500m a na rychlosti se vracel zpět do Francie. Východně od Cambridge jsem proti sobě pozoroval stín velkého 4 mot. bombarderu, sklopil jsem čumák a pokropil ze svých zbraní. Otočil jsem na druhý útok, ale už nebylo třeba, stroj se na zemi proměnil v ohnivou kouli, bylo přesně 4:08." Stejný úspěch se povedl v září ráno kdy Lt. Baack ze 14./KG 2 v ranních hodinách sestřelil 2 mot. letoun východně od Lincoln v severní Anglii. Toto město bylo nyní častým cílem pro V./KG 2, v září bylo napadeno 5x. V září se jednotka přesunula do Shiphol se skvělým zázemím blízko Amsterdamu. Toho času dorazily první stroje s úpravou 410A-1/U2. Tento stroj se hned uvedl, v čase 1:34 Maj.Wolf sestřeli 4mot. bomber RAF jižně od Lincoln. 5 nocí později byl sražen další Lancaster. Začátkem října Maj. Meister hlásil sestřel Lancasteru v čase 15:20 severně od Cherbourgu.

Piloti z V./KG 2 se v říjnu účastnili bitvy nad Schweinfurtem kde sestřelili 3 B-17. Útoky na anglické pozemní cíle byly prováděny po celou dobu. Ztráty nebyly příliš vysoké i přes silnou obranu nočních stíhačů a silný flak. Mezi padlými byli velitel 15./ KG 2 Hptm. Schmitter, sestřelen v noci 8 listopadu Moskytem. Krátce nato se jednotka přesunula do Athies. Odtud posádky V./KG 2 v Me 410A-1/U2 podpořili noční stíhače v boji s velkými formacemi bombardérů. To se mělo brzy změnit v okamžiku střetu se stíhači. Agilní Me 410 se změnily z dravce na kořist! 11 Ledna 1944 byl 1 Me 410 sestřelen a druhý poškozen bez vlastních úspěchů. Na začátku 1944 se V./KG 2 účastnila nočních útoků na Londýn, hliníkové proužky byly shozeny na přístupu pro úspěšné zmatení radarů krátce před cílem. Ztráty nebyly vysoké, ale občas bolestné. V noci z 21-22 Ledna velitel V./KG 2 Hptm. Heintz byl sestřelen stíhačem krátce před přistáním.

KG 51

22 ledna se V./KG 2 přesunula do Vitry kde se rozpustila a vnořila do KG 51 jako II Gruppe, ale už předtím zde několik strojů Me 410 sloužilo v I Gruppe. Přeškolování na nový typ probíhalo rychle, piloti stroj velmi vítali jako stíhací bombardér, byl rychlý a měl velký dosah, což bylo důležité pro jeho úkoly. I./KG 51 prošel se 410 poprvé ohněm už 6 září 1943. 10 strojů se vzneslo proti skupině dvouset B-17, která mířila na Stuttgart. ME 410 byly vyzbrojeny raketami. Hptm. Winkel to komentoval: "V předchozích letech jsme byli zvyklí bombardovat pozemní cíle a to velmi přesně, nebyli jsme stíhači a neměli jsme zkušenost se střelbou na bombardér. Přiletěli jsme blízko a odpálili své rakety na z vélké dálky. Sledovali jsme jak rakety rychle letí a opisují balistickou křivku a čekali co se stane. Pozorovali jsme výbuchy uprostřed formace nepřítele. Slyšel jsem jak všichni najednou křičeli radostí". Krátce nato už se sršeň dostal na dostřel amerických střelců. Winkel slyšel jak střely zabubnovaly na jeho pravém motoru, odpoutal se proto a s dlouhým dýmem za sebou úspěšně přistál. I./KG 51 se také přidala k bitvě proti formaci amerických bombardérů ve směru na Schweinfurt v říjnu 43. Jednotka se krátce předtím přesunula do Horsching, kde se posádky učily letu bez vidu, to bylo velmi důležité v kampani útoků na anglické ostrovy. Od prosince se I./KG 51 přesunula do St. André, 2./KG 51 do Dreux a 3./KG 51 do Evreux. Jednu takovou misi popsal Adolf Schwachenwald:" 23 února 1944 jsem já a můj pilot vyletěli ze St André do Anglie, počasí nás přesměrovalo na noční let. Byl to náš první let přes Kanál! Dobrovolně jsme se připojili k další Staffel co letěla stejným směrem. Letouny startovaly na noční misi každé 2 minuty, v tu chvíli se světla krátce rozsvítila pro vzlet, ale pak nás pohltila temnota. Letěli jsme cik cak na západ, po celou dobu jsme stoupali než jsme byli v 10km přímo nad Londýnem. Celý let probíhal podle plánu, nad Kanálem nás zastihla palba z válečných lodí, dole to vypadalo jako ohňostroj. Blížila se k nám i střelba pobřežní baterie. Projektily explodovaly kolem a prověřovaly naše nervy. Rozdíl v našem plánu byl jen několik minut, ale byli jsme zde příliš brzy, proto jsme udělali jeden okruh a ve stanovený čas spustili z výšky 10km nový typ osvětlovací bomby. Do rudé záře naší bomby se vrhli ostatní bombardéry a dole jsem pozoroval mnoho hořících ohňů. Skočili jsme zpět do temnoty a přes Kanál se vraceli zpět..., vrátili jsme se po 118 minutách ve 23:28.

Mise proti Anglii začaly od začátku března. Obvykle 2 nebo 3 posádky bombardovaly nejčastěji Londýn, Brighton, Bristol a Portsmouth. V tomto čase už byly ostrovy lépe připravené než v roce 1940-41, masivní flak a obrana nočních stíhačů psala krvavý příběh LW. I./KG 51 může mluvit o velkém štěstí, od ledna do července než přezbrojila na Me 262 ztratila v boji pouze 10 Me 410, dalších 15 v důsledku katastrov při vzletu a přistání. Sám Hptm. Winkel v březnu na letišti Munchen-Gladbach proměnil svůj Me 410 v hromadu šrotu po nezdařeném přistání po návratu z vyčerpávající akce nad Londýnem. Jedním z posledních úspěchů I./KG 51 bylo sestřelení v ranních hodinách 7 a 8 května dvou Halifaxů Oblt. Czerzinski. V noci 12 června poslední ztráta jednoho Me 410, který se zřítil po zásahu flakem, posádka padla.

V lednu 1944 byli Hornisse doručeny IV./KG 51 v Hildesheim. Ještě týž měsíc se jednotka přesunula do Munchen-Reim a dostala část Luftflotte Reich, která obsahovala další Me 410 a Ju 88. V tomto čase se na polském letišti Lublin V./KG 2 přejmenovala na II./KG 51. Začátkem dubna se jednotka přesunula na letiště Gilze-Rijen pod IX Fliegerkorps. Uvnitř struktury se zformovala nová jednotka Fernnachtjagerstaffel/KG 51 a byla rychle poslána do boje, pro letce RAF byl Me 410 nebezpečným protivníkem. První mise nastala 12 dubna krátce po půlnoci kdy Me 410 pronikly hluboko nad spojenecké území lovit britské bombry vracející se z dlouhého náletu na Aachen. Němci číhali nedaleko základen, věděli, že posádky relaxovaly a cítily se bezpečně. První 4 motorák byl sražen severně od Ipswich Lt. Wenningem. V další půl hodině Maj. Puttfarken sestřelil Spitfire a pár minut na to Halifax. Příští akce nebyla tak úspěšná, protože noční stíhači již byli pozorní a vybaveni palubním radarem. 19 dubna Maj. Puttfarken a Oblt. Limburg sestřelili Lancaster každý a Lt. Wenning Halifax, jenže 2 Me 410 byly sestřeleny všudypřítomnými Moskyty, posádky padly. Večer 22 dubna se vracela formace bombardérů zpět do Anglie. Vystartovalo proti ní 16 Me 410 z II./KG 51 a způsobily masakr, k zemi se poroučelo až 10 bombardérů, 3 Halifaxy byly připsány Uffz. Lorinerovi z 6./KG 51, dva Maj. Puttfarkenovi a jeden Lt. Wenningovi. Vítězství bylo zaplaceno ztrátou dvou posádek, Maj. Puttfarken nezvládl přistání a Lt. Kruger zmizen z neznámých příčin. Další noc nárokovala II./KG 51 1 Halifax. Další zkušený pilor Lt. Wenning z 6./KG 51 je přežil o pouhé 4 dny. Ještě ráno 25 dubna sestřelil Halifax nedaleko Cambridge (další byl nárokován Uffz. Dorinerovi), ale to byl poslední úspěch, v noci 27. dubna se Wenning loudal kolem britské základny a číhal na kořist, ale srazil se s cvičným Oxfordem pilotovaným Plt Off Moorem, obě letadla se zřítila na farmu nedaleko Rugby, nikdo nepřežil. Tu stejnou noc byl pomstěn Fw. Dorkenem, který poslal k zemi hořící Halifax z velmi malé výšky, další Halifax byl sražen o 24h později. Pouze 4 Me 410 byly ztraceny v dubnu, ale ztráta zkušených pilotů byla nenahraditelná.

II./KG 51 obnovila boj v druhé polovině května, Uffz. Berger sestřelil Lancaster v 2:38 nedaleko Bredstedt. Skvělý úspěch nastam 22 května kdy se britské bombry vracely z náletu na Duisburg a byly napadeny několika Me 410 z 6./KG 51. Skvělé oči předvedl Uffz. Baier kdy v čase 2:51 a 2:56 sestřelil 2 Liberatory letící těsně nad zemí. Krátce poté předvedl Fw. Trenke velkolepou šou :"Letěl jsem 3 km stranou od formace bombardérů skryté v mraku. Pak jsem zahlédl osvětlené letiště, několik bombardérů se oddělilo od formace a provádělo přiblížení na přistání s rozsvícenými pozičními světly. Vyklesal jsem a dvěma krátkými dávkami zapálil Lancaster, ten se zřítil z výšky 1200m v čase 3:05. Letiště zhaslo a já letěl na jih, o pár minut později jsem si všiml stínu, byl to Lancaster s vysunutým podvozkem, ve stejný okamžik si letiště opět rozsvítilo, spustil jsem střelbu a levé křídlo se ocitlo v plamenech, stroj se zřítil z výšky 800m v čase 3:14. Chaotická střelba ze země mě zahnala pryč a zamířil jsem k východu. Brzy jsem zahlédl další Lancaster vpravo vzadu ode mě asi 2 km. Otočil jsem svůj stroj a letoun sestřelil v čase 3:22. Tento úspěch byl zaplacen ztrátou Me 410 Maj. Ratha, ten se akce účastnil v rámci II./KG 51. Tento měsíc byl poslední úspěch 29tého, kdy pilot z 6./KG 51 sestřelil Stirling z 1657th CU.

Když spojenci začali invazi v červnu 1944, posádky z II./KG 51 stále útočily na velmi vzdálené pozice nepřítele. 7 června byly ztraceny 3 Me 410, jedním z nich byl Hptm. Durr z 4./KG 51. Krátce před půlnocí vzletěly Me 410 na další misi nad Anglií hledajíc štěstí nedaleko britských letišť.
Prvním skorujícím byl Uffz. Altrin v čase 1:25, méně než 2 hodiny později zahlédl Fw. Visintier těsně nad zemi Halifax a sestřelil jej. O 4 noci později vracející se Fw. Trenke narazil na 4 motorový bombardér a úspěšně sestřelil. Jedna posádka Uffz. Ramma zkazila přistání na své základně. Skvělý úspěch se podařil 28. června kdy během jediného letu nad britské ostrovy sestřelil Lt. Markau 3 bombardéry. Obětí se staly 2 Lancastery z No. 90 Sqd. a Liberator z 801st BG. Bohužel červen byl také měsícem velkých ztrát, II./KG 51 ztratila 10 Me 410.

V červenci dorazily první Me 410B a okamžitě odeslány do bojů. 6 strojů bylo ztracelo pro dosažení 2 vítězství. Krátce po půlnoci Fw. Trenke zlikvidoval Lancaster a o 3 noci Uffz. Illner zpečetil osud Wellingtonu. Poslední ztrátou byla posádka Uffz. Brugela ze 4 Staffel, jejich Me 410B-1 se ztratil kdesi nad Anglií 25.7. To bylo poslední finále strojů Me 410 u II./KG 51. Jednotka krátce poté přezbrojila na Me 262.

Je známo, že několik Me 410 bylo v dubnu 1944 přiřazeno k I./NJG 1 a létaly zde bojové mise. Bohužel je těžké dohledat jejich osud. Celá jednotka nárokovala celkem 17 britských bombardérů a je pravděpodobné, že některé z nich si připsaly Me 410.

...

Další část knihy dlouhosáhle popisuje snažení Me 410 u ZG 26... ZG 1 začala cvičit s Me 410 v květnu 1943 a od července ze základny Hildesheim započala boj s bombardéry. Později se jednotka přejmenovala na zmíněnou ZG 26 a hlavním úkolem byla obrana vzdušného prostoru nad Říší. V období invaze byla kompletně na Me 410 přezbrojena I./ZG 76, ta zajišťovala jižní prostor proti v Itálii soustředěné 15th AAF...
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Baron


Super Mrknutí
Hals - und Beinbruch!
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,031,147 návštěv