"ačkoli by hráči plynulý sestup na planetu ocenili, čas strávený realizací by prý nenabídl pozvednutí zážitku, které by tým očekával." - to je "optimalizované" vyjádření jak z Kremlu ..
Ano, já ten zážitek neocením, páč si to díky tomu nekoupím. To je něco jako kdyby se v závodní hře nedalo zatáčet doleva
Ale i tak to může být pěkná hra ala Fallout na cizích planetách, proč ne. Ale nic pro mne ..
Upravil/a magot dne 16-06-2022 13:40
Vzlet a přistání na planetu je dosud nejlépe udělaný snad jen ve třech hrách co znám. Tou první je Kerbal Space Program. Tou druhou je Orbiter 2016 Space Flight Simulator. A třetí je Space Shuttle Mission 2007. Jinak nic moc.
Vzlet a přistání na planetu je dosud nejlépe udělaný snad jen ve třech hrách co znám. Tou první je Kerbal Space Program. Tou druhou je Orbiter 2016 Space Flight Simulator. A třetí je Space Shuttle Mission 2007. Jinak nic moc.
Argument, ze se neco vynechalo, aby zbyly zdroje na neco jineho, plne chapu. Ne nutne s nim souhlasim, samozrejme, je to ale jen obvykla variace na "vzdycky musis obetovat neco, co chces, pro neco, co chces jeste vic".
Pro me chybejici prechod na planetu zabijak hry neni, jen to bohuzel implikuje, ze ono proceduralni generovani svetu dost mozna bude mit znacne limity a ze to staveni lode, jak se tam s tim chlubi, tak s tim to nebude tak horke, snad s vyjimkou vizualni stranky. Spis mam ale obavu, aby nebyla hra zretardovana dnes popularnim sloucenim post apokalyptickeho a retro naladeni.
LesniHU napsal:
Spis mam ale obavu, aby nebyla hra zretardovana dnes popularnim sloucenim post apokalyptickeho a retro naladeni.
To je problém celé západní civilizace, ale to už je na jinou debatu, třeba na srazu. Už o tom píší i filosofové, politologové, atd., nejen jeden starý invalidní zcela bez-politicko-mocný cyp z eSVéKáček
Ztratili jsme drajv. Atlantická civilizace je postavená na mystické myšlence "zítra bude líp". Kvůli tomu jsme od 8-9 století dělali vše. A dařilo se nám to. A teď už nějak ne-e. Nějak nevíme kudy kam, protože už nějak nevěříme že líp bude. Raději máme Star Wars s princeznami, mocnou naSírou, a lajtsejbry, než Star Trek. "Žereme" víc Fallout a Metro než Elite, SC, Kerbal a Vzhůru ke hvězdám.
Proto ta smrtelná kombinace retro-postapo. Ve všem. Nejen ve hrách, i v knížkách a filmech.
I v politice...
No, jak říkám, necháme si to na sraz
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Nebo (jako já - já ten křížek na monitoru nemám rád) si nalepíš do středů dolních i postranních lišt na monitoru čárky z lepek. Zjistil jsem už před 25 léty, že to stačí - oko vnímá i ty okraje monitoru, a tedy ty lepky, a to stačí k tomu, aby si střed "našlo"
A i kdyby ne, oko cukne na některou stranu a "chytí se".
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
LesniHU napsal:
Spis mam ale obavu, aby nebyla hra zretardovana dnes popularnim sloucenim post apokalyptickeho a retro naladeni.
To je problém celé západní civilizace, ale to už je na jinou debatu, třeba na srazu. Už o tom píší i filosofové, politologové, atd., nejen jeden starý invalidní zcela bez-politicko-mocný cyp z eSVéKáček
Ztratili jsme drajv. Atlantická civilizace je postavená na mystické myšlence "zítra bude líp". Kvůli tomu jsme od 8-9 století dělali vše. A dařilo se nám to. A teď už nějak ne-e. Nějak nevíme kudy kam, protože už nějak nevěříme že líp bude. Raději máme Star Wars s princeznami, mocnou naSírou, a lajtsejbry, než Star Trek. "Žereme" víc Fallout a Metro než Elite, SC, Kerbal a Vzhůru ke hvězdám.
Proto ta smrtelná kombinace retro-postapo. Ve všem. Nejen ve hrách, i v knížkách a filmech.
I v politice...
No, jak říkám, necháme si to na sraz
Zrovna buduji galaktickou říši v Endless Space 2. Doufám, že je to dostatečně optimistické.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.