October 21 2025 20:15:07
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
IL2 BOX online speciálka č.3 - Poslední let z Pitomniku
Paulus
Aces over Europe 2 pitomnik cvičná = zámek?
Je tam!
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
magot
Je to tak! Heslo bude odstraněno Šklebící se
 
magot
musíš mít páky plynu po nastartování na nějakých 10-20% nebo jak to bylo .. namapuj si je na osy, když je budeš mít na idle, tak to chcípne
YouTube Video


 
310_cibule
magot napsal:

Je to tak! Heslo bude odstraněno Šklebící se


Díky moc. Jdu testovat.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
310_cibule
Když se naloguju na cvičnou misi Pitomnik, narodím se pár (set) metrů nad zasněženou zemí (bez letadla) a všechno přestane fungovat.
Upravil/a 310_cibule dne 01-05-2022 22:06
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Voyk
Cvičný start a přistání v 110, u mě dobrý.
 
magot
310_cibule napsal:

Když se naloguju na cvičnou misi Pitomnik, narodím se pár (set) metrů nad zasněženou zemí (bez letadla) a všechno přestane fungovat.

Teď jsem zkusil se zrodit v cvičné misi na všech třech pozicích s Ju-52 a všechno v richtigu. Zrozen standartně na zeni a vše funguje.
Tzn. do poručuju zkusit restart. Pokud to nepomůže, pak komplet reinstall ..
 
saldy
310_cibule napsal:

Když se naloguju na cvičnou misi Pitomnik, narodím se pár (set) metrů nad zasněženou zemí (bez letadla) a všechno přestane fungovat.


Přepnul ses na letiště? Tak se to chová, pokud místo toho dáš na výběr "Spectate"
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
310_cibule
saldy napsal:

310_cibule napsal:

Když se naloguju na cvičnou misi Pitomnik, narodím se pár (set) metrů nad zasněženou zemí (bez letadla) a všechno přestane fungovat.


Přepnul ses na letiště? Tak se to chová, pokud místo toho dáš na výběr "Spectate"


Aha, to může být ten problém. Díky moc, večer vyzkouším.

P.S. Už jsem řadu let nebyl na online, tak jsem to všechno pozapomínal : ))
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
saldy
Cvičná pojede nonstop, seznamte se se svým strojem a okolím, jak reaguje radiokompas, start a přistání s naloženým strojem (Ju52 má přednastavené bedny a He111 bomby v pumovnici) Větší cit je třeba pro pojíždění s Ju 52. Pozor při pojíždění na kolize s odstavenými stroji a bordelem všude kolem.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
310_cibule
saldy napsal:

Cvičná pojede nonstop, seznamte se se svým strojem a okolím, jak reaguje radiokompas, start a přistání s naloženým strojem (Ju52 má přednastavené bedny a He111 bomby v pumovnici) Větší cit je třeba pro pojíždění s Ju 52. Pozor při pojíždění na kolize s odstavenými stroji a bordelem všude kolem.


Máš nějaký tip na to pojíždění? Používám toe brakes, ale je to strašně citlivé, každou chvíli to do něčeho naperu (ne, Fuči, ne do sila ; ). A při přistání se mi stroj vždycky roztočí. Ale to asi chce pořád držet trochu pod plynem, ne?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
Upraveno a rozšířeno pravidlo (viz. také první strana):
5) Zbraně:
- nikdo nenakládá žádné zbraně a munici, munice ve věžích bude ale dostupná dle defaultního nastavení
- je povoleno používat věžové střelecké pozice navigátory
- není povoleno používat dopředu spřažené zbraně, tzn. hlavní kulomety a kanony. To se tedy týká pouze Bf-110
 
magot
310_cibule napsal:

saldy napsal:

Cvičná pojede nonstop, seznamte se se svým strojem a okolím, jak reaguje radiokompas, start a přistání s naloženým strojem (Ju52 má přednastavené bedny a He111 bomby v pumovnici) Větší cit je třeba pro pojíždění s Ju 52. Pozor při pojíždění na kolize s odstavenými stroji a bordelem všude kolem.


Máš nějaký tip na to pojíždění? Používám toe brakes, ale je to strašně citlivé, každou chvíli to do něčeho naperu (ne, Fuči, ne do sila ; ). A při přistání se mi stroj vždycky roztočí. Ale to asi chce pořád držet trochu pod plynem, ne?

No já s tím přistávám, že před přistáním úplně stáhnu motory a dosedám těsně před pádovkou, tzn. je potřeba si udělat dostatečně dlouhý rozpočet. Asi se pohybuješ ještě moc rychle Úsměv
Některý večer se můžeme sejít a zkusit starty a přistání, to se týká i ostatních tetkařů Úsměv
 
saldy
Na zemi se změny směru ovládají stejně jako ostatní německé stroje, jen se místo zašlápnuté brzdy stáhne pravý nebo levý křídelní motor, je to kompenzace pro lidi co nemají 3 plynovky. Musíte ale být lehce v pohybu aby to reagovalo a pak už je to o citu a dobře poslouchá. Ju 52 je citlivá i na rozjezdu, zasahujte jen do směrovky, nemá ráda když u toho dupete na pomyslné brzdy, snadno se pak rozkymácí a vybočí ven z dráhy-při větším bočáku peklo.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
310_cibule
magot napsal:
Některý večer se můžeme sejít a zkusit starty a přistání, to se týká i ostatních tetkařů Úsměv


To by bylo skvělé. Středa nebo čtvrtek.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
WT_Horrido
Roky létáte a neumíte ani odstartovat? To je ostuda. Co když sem příjde nějaký nováček? Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
310_cibule
Já odstartovat umím, dokonce i s vlnitým plechem, ve kterém jsem od doby, co jsem si ho zakoupil, seděl snad jednou. Ale občas při tom vezmu i kus letištního vybavení a naopak část stroje nechám na ploše. Kdo to má všechno pořád nahoru...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
WT_Horrido napsal:

Roky létáte a neumíte ani odstartovat? To je ostuda. Co když sem příjde nějaký nováček? Šklebící se

Nováčci nemaj šanci Šklebící se
 
magot
310_cibule napsal:

magot napsal:
Některý večer se můžeme sejít a zkusit starty a přistání, to se týká i ostatních tetkařů Úsměv


To by bylo skvělé. Středa nebo čtvrtek.

jj napíšu sem kde a kdy se sejdeme
 
CSW_Karlos
Ok, prispusobim se ostatním a zkusím také dorazit, pár zkušeností s Tetkou jsem nabral při lítání zásobovacich letů na TAWu za temnou stranu Šklebící se Rád si to zase ozivim Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,326,527 návštěv