[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/01/Schrimpl.jpg[/img] is not a valid Image.
Albatros D.III (Oef) 153.110, s nímž létal počátkem roku 1918 u Flik 61J z letiště Motta di Livensa Oblt. i. d. R. Otto Schrimpl (narozen ve Vrchlabí, 4 potvrzené sestřely + 1 nepotvrzený). Stroj je na všech plochách kamuflován
hnědou barvou, alpská protěž je osobním označením pilota.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/01/Arigi.jpg[/img] is not a valid Image.
Albatros D.III (Oef) 153.80, s nímž létal na konci roku 1917 u Flik 55J z letiště Pergine Valsugana pilot Julius Arigi. Po první světové válce provozoval leteckou společnost v ČSR a pro své politické nároky emigroval do Rakouska. Během Druhé světové války cvičil piloty pro LW, mimo jiné například W. Nowotnyho a J. Marseille.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/01/Linke.jpg[/img] is not a valid Image.
Albatros D.III (Oef) 153.11, s nímž létal na konci roku 1917 u Flik 41J z letiště Aiello del Friulli létal Frank Linke-Crawford. Orlosup je osobním markingem pilota.
[img]https://www.2i.cz/images/2020/11/05/2020_11_5__16_42_29.png[/img] is not a valid Image. https://www.media...vV_Osa.rar
Ostatní
[img]https://www.2i.cz/images/2021/12/18/supermarket-spitfire.jpg[/img] is not a valid Image. https://www.media...atn%ED.rarUpravil/a ringlett dne 05-02-2022 14:16
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/19/8277.jpg[/img] is not a valid Image.
V letech 1919 - 1920 působila na území Československa, jako pomoc při bojích proti Maďarské republice RAD, zvláště zformovaná escadrila Br 590 vyzbrojená Spady S.VII a Breguety Bre XIV. V rámci eskadry fungovali i smíšené posádky. Po skončení bojů byla výzbroj escarile Br 590 předána letectvu Československé republiky.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/19/8288.jpg[/img] is not a valid Image.
Z výzbroje Br 590 jsou známé letouny No. 8277 a 8288 vyrobené u Renaultů, oba nesli právě zaváděnou noční kamufláž Francouzského letectva. Zbylé Bre XIV byli z výroby u Breguetů a nesli pro svého výrobce charakteristickou kamufláž.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/19/9068.jpg[/img] is not a valid Image.
Aaaa.... Bregueta si dovolím doplniť jedného aj ja....čo som robil pre Indyho, akurát, že si ho nezalietam, pretože Cirkus neplánujem. Takže aj screeny sú od neho...
Aaaa.... Bregueta si dovolím doplniť jedného aj ja....
Hej, ten je pěknej. To je v původním schématu z template, že ano?
Podle Windsocků by to mělo být schéma v kterém byla výroba od Renaultů za Velké války.
Budu mít asi ještě jeden nebo dva balíčky tohodle typu.
Ale přijde mi, že ta prvoválečná letadla nemají tvůrci hry vůbec rádi. Všechno je divně pokroucené, půdorysy pozotáčené ...
Taky si nezalítám, FC II nemám, obrázky jsou udělané v generátoru mise, dělal jsem jim doprovod ve Spadu (z FC I).
Nieeee !!! Nie je to template.... Ja truhlík som zabudol vypnúť defaultnú čiernu farbu... Link na stiahnutie je už opravený...ale screen nového z hry neviem spraviť...Ak sa ti chce tak mi ho pošli a ja ich vymením. Má to vyzerať takto...
Tak si dovolím sa sem ringletovi nejako nanútiť...
Skiny ôsmich Lavočiek, ktoré útočili na Piešťany 18.septembra 1944 , deviaty skiny patril Lavočke Františka Vaculíka , ktorý bol prvou stratou 1.ČSSLP a zrútil sa neďaleko od nás...
Tak si dovolím sa sem ringletovi nejako nanútiť...
A já mohu jen doporučit. Jde o historicky přesnější rekonstrukce podle materiálů které se začali objevovat v době kdy já jsem své kreslil a plně nedůvěřoval. Jde hlavně o provedení číslic trupových kódů.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/27/B-25_Mitchell_over_africa_desert.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/27/DW_Egypt.jpg[/img] is not a valid Image.
Některé posádky které dolétaly svou operační tůru byli staženy zpět do USA a i se svým letounem se věnovali propagaci úvěrů financujících válku, této akci se říkalo Bond Tour.
YouTube Video
Jednou z nich byla i posádka Ralpha Lowera a jejich B-25C 41-112860. Info o panu Lowerovy https://www.heral...-missions/
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/27/14607987_web1_M2-JulcolLower-EDH-181207-1024x843.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/27/DSCF0013-16.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/27/DW-USA.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/02/27/DW_Lybia.jpg[/img] is not a valid Image.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Chci si nakreslit Dakoty s kterými létali českoslovenští letci. Obvykle emblém prostě někde najdu a okopíruju. Tady jsem měl fakticky problém. Tak jsem si to musel nakreslit úplně sám. Stejně jako emblémy na Spitfirech pětkách.
Vzor z knihy:
[img]https://www.2i.cz/images/2022/03/08/IMG_20201122_132644.jpg[/img] is not a valid Image.
První zkouška na templatu Dakoty, asi šest hodin práce.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/03/08/275482399_5590639577630082_5435039124533698692_n.jpg[/img] is not a valid Image.
To by šlo ne?
Upravil/a ringlett dne 09-03-2022 15:15
Uvidíme. Zatím jde asi o tři hodiny kreslení a tři hledání podkladů a něčeho podle čeho to nakreslit.
Ostatně i tom "Hrdém Albionu" není ten emblém úplně přesně.
Hele, kdyby mě to nebavilo, tak na to kašlu
Docela si u toho vždy vyčistím hlavu.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/03/11/KN386.gif[/img] is not a valid Image.
Dakota Mk.IV (Skytrain C-47B ) 24. peruti RAF, královský kočár, zapůjčený 13. srpna 1945 generálu Karlu Janouškovy k jeho návratu do vlasti. Letoun pilotoval Karel Balík a J. Pentold na letiště v Praze Ruzyni přistál ve 14:25. Letoun byl vybavený salóní úpravou prostor pro cestující zahrnující například pohodlné klubovky a klimatizaci.
KN488 a KN 512
[img]https://www.2i.cz/images/2022/03/11/KN488.gif[/img] is not a valid Image.[img]https://www.2i.cz/images/2022/03/11/KN512.gif[/img] is not a valid Image.
Dakoty Mk.IV (Skytrain C-47B ) 24. peruti RAF používané v létě 1945 Josefem Hubáčkem a Františkem Altmanem k dopravním letům do Československa.
TJ167
[img]https://www.2i.cz/images/2022/03/11/TJ167.gif[/img] is not a valid Image.
Dakota Mk.II (Skytrain C-47A ) ze stavu Metropolitan Comunication Squadron. Původně osobní stroj Leigh-Malloryho. Na jaře 1945 s ním létal František Altman a Karel Šeda
Trochu spoléhám, že až vyjde Dakota jako létatelný stroj zůstane stejný template. A tak jsem nakreslil tyhle kousky.
Spitfire L.F. Mk.IXe ve službách PVO SSSR jako výšková stíhačka.
Jo, i s motory Merlin 66 to sovětské letectvo používalo jako výškový stíhač, v dostupu a rychlosti byl v jednotkách PVO SSSR, Spitfire plně nahrazen až letounem MIG 15!
[img]https://www.2i.cz/images/2022/04/09/macijevic.jpg[/img] is not a valid Image.
Stroj velitele 26. GIAP majora Vasilije A. Macijeviče, Leningrad, květen 1945
Pilotovy je připisováno nejméně pět sestřelů plus další jako skupinové.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/04/09/32.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/04/09/78.jpg[/img] is not a valid Image.
Dvojice letounů z jara 1945, bílá směrovka byla identifikačním znakem 26. GIAP
[img]https://www.2i.cz/images/2022/04/09/2af430da52674922a.jpg[/img] is not a valid Image.
Po skončení války se kvůli možnosti záměny s letouny nových potencionálních protivníků zbarvení Spitfirů změnilo. Některé stroje od léta 1945 nosily zelenošedou kamufláž ze sovětských odstínů (ve skutečnosti nejspíše amerických odstínů ze zásob Lend-Lease).
[img]https://www.2i.cz/images/2022/04/09/23.jpg[/img] is not a valid Image.
Dvoubarevné schéma v kterém skončila v první polovině padesátých let aktivní služba Spitfirů v rámci PVO.
[img]https://www.2i.cz/images/2022/04/09/dosaaf.jpg[/img] is not a valid Image.
Některé stroje skončili na vrakovišti, jiné ještě několik roků na konci padesátých let sloužili v rámci DOSAAF (sovětský Svazarm) k výcviku výškového létání. Většinou šlo o přestavěné letouny UTI Spitfire IX, ale našlo se i několik původních jednomístných.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.