hele, alfiku, mluvis s clovekem, ktery tuto sobotu vyhral klubovou soutez v presnosti pristani :-). A jako jediny tam trefil nulu, dodavam.
Tudiz vim, jak se to dela a taky proc to tak delat. To neni ucebnicova rada typu jak to naucit zacatecniky a pak pokracovat necim slozitejsim a funkcnejsim. Umistit drahu nekam nad motor je pro uvodni umisteni do osy a primerene vysky, ale drzet tam potom drahu kniplem je blbost. Kdyz to udelas, tak nevyhnutelne skoncis vys/niz a nasledne pri klesanim pod jinym uhlem se ti letadlo rozjede/zpomali. Ten uhel "nad kapotu" nebude nikdy spravne, at uz kvuli vetru nebo jine hmotnosti ci rychlosti letadla. Coz ma dusledky:
-dosednuti o par desitek metru mimo vybrany bod nebyva problem, dosednuti pri vetsi rychlosti znamena klidne stovku metru plavani nad plochou. Z druhe strany, prilet cim dal vic naplocho a na motoru si koleduje o navstevu pozemku pred drahou.
-korekce plynem dle rychlosti znamenaji delit pozornost mezi vyhled ven a rychlomer v mnehom vetsi mire, nez mit letadlo vytrimovane a zkontrolovat rychlost dvakrat za cele finale, a navic se da rici, ze je treba aktivne ovladat i vyskovku, i motor.
-u rychlych stroju, zvlast proudovych, je problem jeste v tom, ze jsi casto na spatne strane krivky, tj. kdyz zpomalis, letadlo poleti hur, kdyz zrychlis, lepe. Plati to at uz ovladas vektor letu plynem, nebo vyskovkou, nicmene zesiluje to nestabilitu uvedenou vyse.
U letadlove lode je ten vektor letu na hudu osidny. Od toho tam jsou ty svetylka zrcadla atd. a pokud letis podle vektoru, tak to zkuseny LSO pozna a zjebe te za to. Opravnene, protoze si koledujes o postupny odlet ze spravneho sestupoveho uhlu na hrbitov. Opet, vektor je ok pouzit na uvodni dorovnani (usadit ho do "V" na lodi), ale ne uz dal.
No a s tou logikou Ecka se ocividne neshodneme. Je to podobny pripad, jako kdyby nekdo treba argumentoval, jak je jasny semafor s modrou barvou znamenajici "stuj", protoze prece je to jasny pokyn znamenajici jasnou vec a kazdy zna jednoduchou vec, co ma nasledne udelat. A mozna by mel velke mire pravdu, kdyby vyrustal v prostredi, kde to tak je, tam by to skutecne pro kazdeho bylo jasne a kazdy by mel vypracovanou tu reakci. Ale to neznamena, ze je modra stejne dobra volba jako cervena - at uz kvuli viditelnosti, instinktivni reakci nebo kontrastu s okolim. No, a u Ecka plati, neco, co chci, je moc dole, instinktivni je ubrat, abych se k tomu dostal, a naopak.
EDIT: ano, jsou letadla, ktera diky kombinaci malych kridel s malou stihlosti a proudoveho motoru maji vlastnosti, ktere je nutne kompenzovat autothrottlem - s temi se pak leta kniplem. A bezpochyby i jina "zvirata". Ale kdyz mas autothrottle a podobne, tak to neni relevantni k diskuzi o "E" ukazateli.
Tak aby sme diskusiu v tomto vlakne vrátili späť na správnu tému, Varjo predstavil nový VR headset, ktorý je zároveň prvým headsetom od tejto firmy určeným pre verejnosť. Neviem ale, ako tam manažment sleduje situáciu na trhu, pretože ho chcú predávať za 2000 eur! A to k tomu nedostanete ani žiadne ovládače.
Každopádne to vyzerá byť novým kráľom v kvalite obrazu. Mini-LED LCD panel, aspheric lenses, automatic IPD adjustment, eye tracking... https://store.var...
Zcela zjevně se nevyjadřuju dost dobře, protože si nerozumíme.
Píšeš, resp. odpovídáš, jako bych já psal něco jiného
Asi jsem jednodušší, třeba jako američtí piloti a proto mi to vyhovuje a tobě ne
A jinak gratuluji!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Tak aby sme diskusiu v tomto vlakne vrátili späť na správnu tému, Varjo predstavil nový VR headset, ktorý je zároveň prvým headsetom od tejto firmy určeným pre verejnosť. Neviem ale, ako tam manažment sleduje situáciu na trhu, pretože ho chcú predávať za 2000 eur! A to k tomu nedostanete ani žiadne ovládače.
Takže víceméně v ceně grafické karty k tomu potřebné Ach jo
No údajně by se měl zlepšit vertikální tracking. Já s tím teda vůbec problém nemám u původního G2, takže pro mne osobně je to bezpředmětné a zbytečné upgrade na tento model
Ale kdyby si to někdo kupoval jako nové, tak asi spíše zvolit tuto verzi.
Tak píšou, že odhadované rozlišení je 5760x3240 na oko, ono když jede Reverb G2 na 100% SS, tak je mírně víc jak polovina tohoto (cca 3200x3200) a sou hry, kde ani současný GPU s tím nemaj problémy, jsou na to krásně optimalizovaný... Takže si dovedu představit, že třeba v tom režimu 75Hz to muže bejt v době vydání už použitelný...
Bohužel to ale samozřejmě není případ našich simulátorů Zakoupil sem ve slevě na Steamu na začátku léta ten Half-Life: Alyx, což je takový etalon toho, jak vypadá optimalizovaná hra pro VR a v porovnání s Il2/DCS je to o míle daleko
Jo jo, Alyx mám taky a je to v G2 graficky paráda a naprosto plynulé i na vysoké grafické nastavení. Problém u simů je nejen mizivá optimalizace pro VR, ale také povaha hry jako takové, kdy se jedná o otevřený svět s dalekou dohledností a tudíž s požadavkem vykreslovat mnoho objektů i vzdálených (byť s nižším LOD)
Mám HP VR1000, jak se mám dostat s WMR do ILa? Jsou nutné ovladače k používání? Zatím nemám baterky.
Baterky nepotřebuješ. Musíš si ale stáhnout Steam a do něj (zdarma) aplikace jménem:
- Windows Mixed Reality for SteamVR
- SteamVR
Teoreticky by mělo pak stačit v Launcheru BOXu zapnout podporu VR. Před startem je potřeba WMR portál spustit a Steam vypnout, následně jen zapnout BOX, nasadit brýle a jet.
Jak to má snímané jen tím mobilem, tak nic moc. Ale tvrdí, že reálně je to lepší. Jak vždy, tohle asi jde posoudit jen "na vlastní oči" (což se vzhledem k ceně asi málokomu podaří).
Chtělo by to, aby s podobným řešením přišli i jiní, aby šla cena dolů....
BTW Není už nějaké info o Index2?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.