OK, rozumím. Jo, to bude cesta. Za každou cenu se chci vyhnout mapování milionu funkcí znovu :-)
Jen pro sichr, že tě chápu správně, máš na mysli .lua soubory v cestě např. "...\Saved Games\DCS.openbeta\Config\Input\P-51D\joystick\"?
tj. každý modul má adresář ...\joystick\ ve kterém je jeden .lua pro každé připojené zařízení.
Upravil/a Tapi dne 10-10-2021 17:06
Tapi, to ID se změní i při resetu zařízení nebo při zapojení do jiného USB slotu. Třeba když v ovládacím panelu kalibrace ve widlích dát resetovat zařízení.
Upravil/a AJaromir dne 10-10-2021 19:06
OK, je to možné. Ale na druhou stranu, když na stejném PC zapojím nějaké HID zařízení do jiného USB slotu, DCS to ustojí a bez problémů zařízení i jeho mapování rozpozná/ponechá.
Já jsem jednou měl problém se softwarem od Virpil pro nastavování joysticku. Tam byl v jedné verzi takový problém, že po úpravě profilu došlo ke změně ID. Muselo se pak v INI souboru upravit jeden parametr, aby se tak nedělo. V nových verzích je již tento parametr nastavený tak, aby se to nedělo.
Ono každé USB zařízení má ve svém firmware kód, který je unikátní. Pod tímto kódem je zařízení evidované v registrech. Protože mám hodně USB zařízení, tak dělám to, že si v registrech každé zařízení najdu a nastavím mu jmenovku tak, aby mi bylo v Device manageru a v Game devices hned jasné o jaké zařízení se jedná. Mám například tři boardy od LeoBodnara, tak každému boardu dám jiné jméno.
Chci tím říci, že identifikace USB zařízení je jednak podle tohoto kódu a pak si ještě zřejmě Windows generují při každém zapojení do konkrétního USB portu specifické ID pro toto zařízení. A to asi používají lua scripty v DCS. Pokud se ale jedná o zapojení sice do jiného portu, ale na stejném PC, DCS si asi sám dokáže přegerovat ty lua s novým ID.
Děla jsem test maximálky v horizontální letu pro Mossieho a je to jednoznačně nejpomalejší stroj v planesetu DCS WWII. Pouze u země vezme Spita, který byl doposud tím nejpomalejším érem, o cca 20 km/h a pak ve 25 000 feetech o cca 9 km/h. V ostatních hladinách je pomalejší.
Můžete prosím někdo pro kontrolu zkusit ověřit alespoň některý z níže uvedených údajů, jestli jsem někde neudělal botu?
P.S. Letoun je třeba nechat patřičně "rozjet" tj. vydržet alespoň minutu v perfektně vytrimovaném letu.
TAS pro Mossieho:
u země: 293 kt = 543 km/h
10 000 feet: 310 kt = 574 km/h
20 000 feet: 325 kt = 602 km/h
25 000 feet: 291 kt = 539 km/h
30 000 feet: 282 kt = 522 km/h
35 000 feet: 249 kt = 461 km/h
EDIT: testovací mise pro případné zájemce jsou ke stažení zde: http://www.warbir..._tests.rar
Spawn je ve vzduchu v dané výšce, mapa Normandie, 50% paliva.
Upravil/a Tapi dne 12-10-2021 19:30
No nejdříve do toho započítej všechny relevantní proměnné (množství paliva, baky) a aby to bylo přehledné tak to chce
rychlost IAS (netuším proč měřit v tomto případě v TAS), dále rychlost v MPH. (km/h je v tomto případě taky nepřehledné) a porovnat s nějakými IRL výstupy
Mno, mě ani tak v této chvíli primárně nejde o zjišťování zda výkony DCS Mosquita korespondují s reálem, jako spíše relativní vztah výkonů Mosquita vůči ostatním DCS WWII modulům. A rád bych měl jistotu, že jsem rychlost změřil správně.
Plánuju update článku pro Blog, kde porovnávám výkony všech WWII modulů.
TAS je IMHO lepší pro srovnávání výkonů (lze ji zobrazit, když se 2x zmáčkne CTRL + Y dole v liště).
Jinak žádné baky, jen čistá konfigurace, 50% paliva, zavřené chladiče.
BTW:"Ducted saxophone system" je podle mne jeden z typů výfuků, který se na Mosqitech testoval (používal). https://ww2aircra...st-1128763Upravil/a Tapi dne 12-10-2021 20:12
Jo tenhle saxophone
Jinak já nevím jestli to jde srovnávat s ostatními moduly, snad jen v případě že už jsou pryč z OB a sedí k IRL výkonům.
Upravil/a magot dne 12-10-2021 20:20
To platilo řekl bych tak v letech 1942/43 ale v 44/45 už Mosquito nemělo šanci "utéct". Proto, zejména při větších akcích, Mosquita doprovázely stíhačky - viz třeba známý nálet na budovu gestapa v Aarhusu (Dánsko) v listopadu 1944, kdy je doprovázely Mustangy. Koneckonců i při známém náletu na věznici v Amiensu (únor 44) měli s sebou jako ochranný doprovod Typhoony.
[quote]
p.s. sedí třeba kritická výška kompresoru? pro oba stupně
Pokud je kompresor na AUTO, tak sepne automaticky 2. stupeň ve cca 14 000 feetech, při klesání ale zdá se automaticky zpět na 1.stupeň nepřepne.
Podle DCS manuálu by ale měl pilot na AUTO přepnout kompresor při stoupání až tehdy, když mu boost spadne na +7. Jinak by měl být na MOD (tj. 1. stupeň).
Podobně asi při klesání, když už boost stoupne (předpokládám nad +9), tak přepnout na MOD.
Merliny 25 v DCS Mosquitu udrží boost +18 až do 7000 feetů. Pak do 14 000 maximální boost postupně klesá až na +9. Ve 14 000 zapne 2.stupeň kompresoru a boost tak skočí na +14 a s další výškou pak už jen postupně klesá.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.