DCS WWII
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-09-2021 20:45
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10828
Založený: 26.01.13
|
A nemůžeš dát autíčko normálně na vodu/do vody? Tak malý bod by rušivě nepůdobil imho a bylo by to funkční.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-09-2021 21:12
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
když bude Korzár a WWII Mariany, tak třeba budou i pípací lodě :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Al CZ |
Přidané 20-09-2021 21:17
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 237
Založený: 29.10.14
|
Připojil jsem si warthoga a teď i když jsem si ty tlačítka nastavil tak mi to paradoxně přestalo střílet. [/quote]
Vies ze warthog ma dvojstupnovu spust? Nenastavil si tam stupen 2 (Button 6 myslim) a stlacas len stupen 1 (button motora pre let a drz sa ho.
Ne ne, já si nastavil zvlášť spoušť kulometů(na červené tlačitko vlevo a kanony na hlavní spoušť.) Takže palcem mačkám kulomety a ukazováčkem kanony. Takhle to na starých érech bylo, ne ?
Navíc když zkouším straffing tak tam je to nejlepši ne ? Na plný kule, nízká výška. Ratata bum bum bum svíci a odval. Ale flak střílí přesně (nebo AI wingmana je blbá) neb ho vždycky sundají.
Jenže jakmile jsem nízko a zvednu nos, tak letadlo spadne.
Chápu že to je alfa ale vám to zjevně nepadá. Letadlo.
A to že ryju po chvili rypákem v zemi je frustrující, zvlášt když máte damaged fokouše. Zbraně v ose letadla jsou prostě vždy super a Mossie umí dát pěkný punch na skopčácký solar.
A já si to potřebuju osahat nejdřiv v jednodušsím modu a pak se mohu pustit do reálného.
Kdyby mi někdo poradil, i on line třeba, byl bych vděčný. Mossie je srdcovka. A ne, nespěchá to, |
|
|
|
magot |
Přidané 20-09-2021 23:18
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Saburo napsal:
Umístění pozemního objektu je možné jen na pevnou zem.
Pokud to zkusíš dát jinam i třeba na palubu jakékoliv lodě a zkoušel jsem jich hodně včetně CVN, tak vyskočí okno ve kterém se píše, že jen na pevnou zem a nikam jinam ten objekt* neumístíš.
Zkusil jsem i přenosný TACAN maják a taky nejde.
Jo i ten se dá nastavit jako NDB s frekvencí vhodnou pro Mosquito ...
Fakt jsem se to snažil rozlousknout, ale prostě ne a ne. Škoda a moc velká.
Ale třeba jen něco nevím, to je taky možné
* tím je míněna živá jednotka a ne statický objekt který jde na loď plácnout, ale ten zas postrádá požadovanou funkci
na netu jsem našel toto:
you only need a trigger zone at the "radio location" and set up a trigger with "radio message" send in respect to that trigger zone.
So you may set a radio source at any place you want without having structures or personal at that point |
|
|
|
magot |
Přidané 21-09-2021 00:26
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Operace Jericho
https://www.digit...6vzvy.html |
|
|
|
magot |
Přidané 21-09-2021 19:43
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Zajímavé
Zřejmě to není dodělané v rámci enginu, když tam je nastavení výkonu a k ničemu to není ..
A ty objekty NDB mají limitaci? |
|
|
|
magot |
Přidané 25-09-2021 23:21
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Jsem koukal že má mossi nahoře na kabině zatažený světelný signalizační maják, což by se mělo zřejmě ovládat tím udělátkem co je u IFF (“Switchbox Identification No2 Mk III”) tou páčkou OFF/MORSE/ DOWNWARD/UPWARD by se to asi mělo nějak sklopit (dolů/ nahoru?).
Taky by to teoreticky šlo používat v čase rádiového ticha pro non-audio komunikaci (což v DCS nemá moc význam).
Nicméně asi to primárně nějak sloužilo k přenosu IFF informace.
To nastvení barev IFF nějak nechápu, to jako byly na RAF letišti domluvené, že ten den je barva např. "Amber" a na IFF se nastavila tato barva a flaky to mossi jako nesestřelily?
|
|
|
|
magot |
Přidané 26-09-2021 00:06
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Možná jo, ale už zapomněl |
|
|
|
alfik |
Přidané 26-09-2021 11:26
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Tak tak, rozkaz zněl třeba "Barva dne je červená, písmeno "A"", a ten pilot přepnul na červenou a klíčování, a při přiblížení několikrát vyklíčoval "akát" a ti dělostřelci věděli že to je náš.
Pokud znali morseovku Občas se staly i přehmaty
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
magot |
Přidané 26-09-2021 15:23
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Funguje vám u mossi pravý ukazatel paliva u long-range nádrží? Mě ne, po natankování 100% zůstává na 0. Levý funguje.
a ještě jeden dotaz - u vnitříních nádrží neprobíhá odčerpávání synchroně, nejdříve se vyprazdňuje prává bádrž?
nová pevnost u Arrasu z posledního patche
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 26-09-2021 17:26
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Hm, tedy
https://airpages....s_01.shtml
Pravá nádrž z Tvého dotazu se vyprazdňuje s odčerpáváním levé, tedy se z ní doplňuje stav levé, pravá je tedy prázdná první.
36. Řízení palivového systému
(i) Spouštění motorů na vnější nádrže, zahřívání na hlavní nádrže, pojíždění a vzlet na nejplnější nádrže.
(ii) Použití vnějších nádrží.
(a) Nespoléhejte se na vnější nádrže při letech v malých výškách ; jejich kapacita je malá a přesnost ukazatelů se snižuje s klesající hladinou paliva.
(b) Vnější nádrže jsou pod tlakem pouze tehdy, když dochází k přečerpávání paliva z křídelních kapkovitých nádrží. Pokud se křídlové kapkovité nádrže nepoužívají, může odpařování paliva způsobit vysekávání motoru ve velkých výškách, zejména v tropickém podnebí.
K přerušení průtoku dochází s největší pravděpodobností na počátku letu ve velké výšce. Při rozptylu by mělo být vynaloženo veškeré úsilí, aby bylo letadlo chráněno před přímými slunečními paprsky, protože palivo by mělo být udržováno co nejchladnější.
(c) K vysekávání motoru může dojít při úhybných manévrech, při vysokém výkonu ve výšce a vždy, když jsou nádrže naplněny méně než z poloviny.
(d) V případě poruchy jednoho motoru není možné křížové plnění z vnějších nádrží, a proto by měly být použity jako první. Když jsou téměř prázdné, přejděte na hlavní zásobování.
(iii) Použití křídlových kapkovitých nádrží
(a) Obsah obou křídelních kapkovacích nádrží se přečerpává tlakem z výfukové strany levého vývěvového čerpadla. Porucha této pumpy bude maskována automatickým oddělovacím ventilem, pokud ji porucha motoru č. I nezpůsobí. Porucha této pumpy se projeví pouze tím, že se obsah křídelních kapkovacích nádrží nepřevádí, když je zvoleno přečerpávání.
(b) Obsah křídelních kapkovitých nádrží by měl být přečerpán co nejdříve, aby se zabránilo ztrátě paliva, pokud by musely být odhozeny. V případě poruchy levého podtlakového čerpadla nelze palivo přečerpat, a v případě poruchy motoru ani příčně; proto co nejdříve po vzletu zapněte přečerpávací kohout. Po vyprázdnění křídelních nádrží, které se projeví poklesem obsahu vnějších nádrží, vypněte přečerpávací kohout.
Pokračujte na vnějších nádržích, dokud nejsou prázdné, a pak přepněte na hlavní přívod.
(c) Pokud není k dispozici automatické přečerpávání, musí být před pokusem o přečerpání spotřebováno dostatečné množství paliva z vnějších nádrží, jinak může dojít ke ztrátě paliva atmosférickými průduchy. Chcete-li palivo přečerpat, přepněte na hlavní přívod a zapněte přečerpávací kohout. Když jsou vnější nádrže plné, otočte přečerpávací kohout a přepněte na vnější nádrže. Postup opakujte, dokud nejsou křídlové kapkové nádrže prázdné.
(iv) Použití dálkové hodnosti
Zvolte přívod mam a zapněte ponorné palivové čerpadlo. Jakmile se rozsvítí výstražná kontrolka, ponorné palivové čerpadlo by mělo být vypnuto.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
36. Fuel system control
(i) Start engines on external tanks, warm-up on main tanks, taxi and take-off on the fullest tanks.
(ii) Use of external tanks.
(a) Do not rely on external tanks when flying at low altitudes ; their capacity is small and the accuracy of the gauges decreases as the fuel level decreases.
(b) External tanks are pressurised only when fuel is being pumped from the wing drop tanks. If the wing drop tanks are not used, fuel evaporation can cause engine stalling at high altitudes, especially in tropical climates.
Flow interruption is most likely to occur at the beginning of a high altitude flight. Every effort should be made to shield the aircraft from direct sunlight when dispersing, as the fuel should be kept as cool as possible.
(c) Engine cut-out may occur during evasive manoeuvres, at high power altitudes and whenever the tanks are less than half full.
(d) In the event of a single engine failure, cross-filling from external tanks is not possible and should be used first. When they are nearly empty, switch to the main supply.
(iii) Use of winged drop tanks
(a) The contents of the two wing drip tanks are pumped by pressure from the exhaust side of the left hand booster pump. Failure of this pump will be masked by an automatic isolation valve unless a failure of the No. I engine causes it. Failure of this pump will only manifest itself by the contents of the wing drip tanks not being transferred when pumping is selected.
(b) The contents of the wing drip tanks should be pumped as soon as possible to prevent loss of fuel if they have to be jettisoned. Fuel cannot be pumped out in the event of a failure of the left vacuum pump, or transversely in the event of engine failure; therefore, turn on the pumping cock as soon as possible after take-off. After emptying the wing tanks, which will result in a drop in the contents of the outer tanks, turn off the pumping cock.
Continue on the external tanks until they are empty and then switch to the main supply.
(c) If automatic pumping is not available, sufficient fuel must be consumed from the external tanks before attempting to pump, otherwise fuel may be lost through the atmospheric vents. To pump fuel, switch to the main supply and turn on the pumping cock. When the external tanks are full, turn the pumping cock and switch to the external tanks. Repeat the procedure until the wing drop tanks are empty.
(iv) Use of remote rank
Select the mam supply and switch on the submersible fuel pump. As soon as the warning light comes on, the submersible fuel pump should be switched off.
Saburo napsal:
To je v pořádku, že ti pravý neukazuje nic.
Nemáš v pumovnici 63 galonovou přídavnou nádrž (LONG RANGE), proto ta nula.
Nikoli, pokud je v pumovnici LR nádrž, tak ta není napojena na systém centrálních nádrží. Je dopojena samostatně.
Upravil/a ringlett dne 26-09-2021 19:47
|
|
|
|
magot |
Přidané 26-09-2021 19:43
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
díky pánové, prověřím. Fuel pump jsem měl samozřejmě puštěné na prázdno |
|
|
|
magot |
Přidané 28-09-2021 22:37
|
Fusioner
Příspěvek: 17616
Založený: 19.06.08
|
Wespe
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 29-09-2021 19:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Hele Saburo, já ti nevím, manuál na VI nemám kompletní. Použil jsem ten překlad z textu PDF manuálu na P.R.34 kde je stejné schéma jako u VI a jehož na netu dostupnou podobu jsem taky přiložil. U té 34 je tahle nádrž v pumovnici měřená samostatně.
Víš co, příště budu držet hubu, pardon, prsty od klávesnice a dělat že tu nejsem, moje angličtina je jaká je. BUDE TO Ok? |
|
|
|
Tapi |
Přidané 10-10-2021 11:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Jak nastavit Custom snap view na Mossieho?
Nedaří se mi to, prosím poraďte, kdo víte jak na to.
Co by mělo fungovat, ale nefunguje mi:
1. Klávesou 2 se přepnu na sedadlo navigátora (to je OK)
2. Pak stisknu LWIN + NUM 3 (to je snap view pozice, kterou chci konfigurovat - nyní se mi zatím jen ukáže to, co už je nastavené na této pozici defaultně, ale DCS by měl nyní vědět, že toto je pozice, kterou budu chtít měnit)
3. Nastavím si pohled, který chci, např. za sedadla dolů, kde jsou přepínače palivových nádrží.
4. Dám RALT + NUM0 "Save Cockpit Angles" a měla by se mi uložit pozice pro aktuálně zvolený Custom snap view (viz krok 2), ale nestane se tak, místo toho se uloží tento pohled jako obvykle tj. jako defaultní pozice pro sedadlo navigátora...
Co dělám chybně?
P.S. V nastavení Misc samozřejmě mám zaškrtlé "User Snap View Saving".
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 10-10-2021 13:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Jo přesně tak to dělám. Ještě budu koumat. Díky.
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 10-10-2021 14:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Už mi z toho hrabe, nejsem schopen uložit custom SNAP view
Někdy nějak se mi občas custom view přepíše, ale postup nejsem schopen zreprodukovat. Mohl by mi prosím někdo (Saburo?) napsat step-by-step postup pro custom SNAP views na pozici navigátora, abych to vyzkoušel? Mám takto definované klávesy:
Moc díky.
|
|
|
|
petsild |
Přidané 10-10-2021 14:38
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Jiný moduly jsi zkoušel?
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 10-10-2021 16:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Tak už mi to funguje, díky!
Nevím přesně co byl za problém, ale asi pomohlo když dám po uložení nastavení NUM5.
Jediné co nefunguje úplně stoprocentně je uložení předvoleného zoomu při pohledech dozadu (třeba pohled na radiostanici) za sedadlem pilota. Po uložení je vždy zoom o něco menší. To ale naštěstí není už nic zásadního.
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 10-10-2021 16:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Dovolil bych si na tebe Saburo ještě jeden dotaz, když jsi teď řešil přechod na nové PC, protože mne to také brzo čeká (alespoň doufám).
Jak jsi řešil přenos nastavení perifériíí k DCS? Jde o to, že každé HID zařízení (USB ) dostane při prvním připojení k PC unikátní ID. Na jiném (novém) PC budou tyto ID samozřejmě jiné, než na tom původním. Když překopíruju DCS settings ze starého PC na nové (../saved games/DCS/Config/Input), přenese se korektně také mapování HID zařízení (hotasu, plynovky aj.), které budou v systému pod novým ID?
Upravil/a Tapi dne 10-10-2021 16:35
|
|
|