November 26 2024 11:23:51
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ty fotky..
311_Mart
Ten BV 141 je tak "nádherný" až ho zem odpuzuje Šklebící se

Co to je a co to způsobilo?

i.ibb.co/xgQXP4y/Poznej.jpg
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
LesniHU
6t od 617?
 
310_cibule
Barnes Wallis,
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
To je přece jasné, je to římský viadukt pod úderu meteoritu Šklebící se
 
311_Mart
Kurňa vy jste rychlí a to se ani nezapojil Ringlett Šklebící se

To co nedokázalo 3500 t pum menších ráží, dokončil jeden desetitunový Grand Slam - Bielefeldský viadukt.
i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png
 
clone9cz
Takže to není z kobry 11, když je most v Itálii?
 
http://www.wwii-illusion.net
ringlett
311_Mart napsal:

Kurňa vy jste rychlí a to se ani nezapojil Ringlett Šklebící se


Ten jenom kouknul, viděl dvě správné odpovědi a tak jen udělal to co mu jde nejlépe.

Mlčel
 
LesniHU
alfik napsal:

Jestli jsi myslel to, že jsou každý jinak natočený, tak to může být překážkami v dosedové dráze (např. kolíky a na nich ostnatý drát), ale postačí na to i pařez či brázdy po zem. rostlinách.
A taky při dobržďování bývají nějaké ty zbytkové síly které občas tím strojem zatočí - piloti BOXů znají až moc dobře piruetky a čamrdky při brždění Úsměv
Jo, jenze Horsa ma trikolovy podvozek a statisticky vzorek je dost velky na to, nez abychom tvrdili, ze se to par lidem nahodne otocilo. Odlomene ocasy neresim, kluzaky tak byly delane, aby se daly rychle opustit.

Re BV141: ono ale kazde jednomotorove letadlo je nesymetricke diky jedne vrtuli, takze kdyz se to udela spravne, tak nejaka nesymetrie navic to pomuze vyrovnat. Nevim, jak moc se jim to povedlo zde, kazdopadne duvody, proc tak netradicni konstrukce, byly dobry vyhled dopredu pro pruzkum a volne pole dozadu pro strelce.

Co je toto?
hushkit.files.wordpress.com/2020/04/26-3.jpg
 
alfik
LesniHU napsal:

alfik napsal:

Jestli jsi myslel to, že jsou každý jinak natočený, tak to může být překážkami v dosedové dráze (např. kolíky a na nich ostnatý drát), ale postačí na to i pařez či brázdy po zem. rostlinách.
A taky při dobržďování bývají nějaké ty zbytkové síly které občas tím strojem zatočí - piloti BOXů znají až moc dobře piruetky a čamrdky při brždění Úsměv
Jo, jenze Horsa ma trikolovy podvozek a statisticky vzorek je dost velky na to, nez abychom tvrdili, ze se to par lidem nahodne otocilo. Odlomene ocasy neresim, kluzaky tak byly delane, aby se daly rychle opustit.

No to je důvod, proč bych hádal ty překážky v dosedové dráze - kůly, ostnáč, příkopy - brázdy na polích...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
1stCL_Jiricek
alfik napsal:

LesniHU napsal:

alfik napsal:

Jestli jsi myslel to, že jsou každý jinak natočený, tak to může být překážkami v dosedové dráze (např. kolíky a na nich ostnatý drát), ale postačí na to i pařez či brázdy po zem. rostlinách.
A taky při dobržďování bývají nějaké ty zbytkové síly které občas tím strojem zatočí - piloti BOXů znají až moc dobře piruetky a čamrdky při brždění Úsměv
Jo, jenze Horsa ma trikolovy podvozek a statisticky vzorek je dost velky na to, nez abychom tvrdili, ze se to par lidem nahodne otocilo. Odlomene ocasy neresim, kluzaky tak byly delane, aby se daly rychle opustit.

No to je důvod, proč bych hádal ty překážky v dosedové dráze - kůly, ostnáč, příkopy - brázdy na polích...

Si dovolím - ohledně toho přistání po větru - vyjádřit přesvědčení, že prioritou bylo dostat výsadek co nejrychleji na zem, nikoli jemné přistání. Věřil bych tedy, že přistávali z přímého příletového kurzu, bez ohledu na vítr (pokud byl únosný). Oblétat výsadkovou plochu (ať už ještě ve vleku nebo až během přistávacího manévru) je ztráta času a výhoda pro obránce. Soudě dle velkého výškového rozdílu křídel a stínů křídel byl porost nízký, plocha evidentně rovná, takřka letištní - nějaké zavadění a hodiny kvůli nižší ovladatelnosti ve výběhu asi nehrozily katastrofou.
 
Timofejic
LesniHU napsal:
Co je toto?
hushkit.files.wordpress.com/2020/04/26-3.jpg
Dvojitej Hotspur.
 
310_cibule
Tak to jsem ještě nežral : )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
1stCL_Jiricek napsal:

alfik napsal:

LesniHU napsal:

alfik napsal:

Jestli jsi myslel to, že jsou každý jinak natočený, tak to může být překážkami v dosedové dráze (např. kolíky a na nich ostnatý drát), ale postačí na to i pařez či brázdy po zem. rostlinách.
A taky při dobržďování bývají nějaké ty zbytkové síly které občas tím strojem zatočí - piloti BOXů znají až moc dobře piruetky a čamrdky při brždění Úsměv
Jo, jenze Horsa ma trikolovy podvozek a statisticky vzorek je dost velky na to, nez abychom tvrdili, ze se to par lidem nahodne otocilo. Odlomene ocasy neresim, kluzaky tak byly delane, aby se daly rychle opustit.

No to je důvod, proč bych hádal ty překážky v dosedové dráze - kůly, ostnáč, příkopy - brázdy na polích...

Si dovolím - ohledně toho přistání po větru - vyjádřit přesvědčení, že prioritou bylo dostat výsadek co nejrychleji na zem, nikoli jemné přistání. Věřil bych tedy, že přistávali z přímého příletového kurzu, bez ohledu na vítr (pokud byl únosný). Oblétat výsadkovou plochu (ať už ještě ve vleku nebo až během přistávacího manévru) je ztráta času a výhoda pro obránce. Soudě dle velkého výškového rozdílu křídel a stínů křídel byl porost nízký, plocha evidentně rovná, takřka letištní - nějaké zavadění a hodiny kvůli nižší ovladatelnosti ve výběhu asi nehrozily katastrofou.

Není to ranní foto z průzkumu jak probíhá Market Garden?
 
Hoper
z MG to je
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
ringlett
K tomu přistání kluzáků

Nevím jestli jste někdy viděli přistání kluzáku do pole, ne na hlaďounké letiště.
Ještě jako malý kluk jsem viděl možná Blaníka (bylo to dvoumístné se zakrytou kabinou) sednout do zbytku kukuřičného pole, zůstali tam klasy asi dvacet čísel vysoké. Ti dva odešli po svých a pak tam dva dny sbírali kousky toho letadla a házeli je do přívěsu. Největší kus co zůstal v celku byl kousek trupu s palubkama a překryt kabiny.

Ne díky, dřepět v něčem takovém z trubek a plátna bych fakticky nechtěl. A to jsem se nechal dobrovolně přejet tankem (taky hnus).
 
magot
Kluzák Blaník a Horsa nacpána jeepem, dělem a minomety je úplně jiný příběh. A přistání do pole na blind je už tak velký hazard.
Však při tom taky umírali lidé a část zásob byla zbehodnocena.
Co vím, tak při MG je ostřelovaly 88tky a oni se snažili dostat na zem v co nejkratším možném čase.
 
ringlett
magot napsal:

Kluzák Blaník a Horsa nacpána jeepem, dělem a minomety je úplně jiný příběh. A přistání do pole na blind je už tak velký hazard.
Však při tom taky umírali lidé a část zásob byla zbehodnocena.
Co vím, tak při MG je ostřelovaly 88tky a oni se snažili dostat na zem v co nejkratším možném čase.


No právě ...
 
clone9cz
magot napsal:

Však při tom taky umírali lidé a část zásob byla zbehodnocena.

Znehodnocení zásob krví se ve válce nepočítá.
 
http://www.wwii-illusion.net
ringlett
clone9cz napsal:

magot napsal:

Však při tom taky umírali lidé a část zásob byla zbehodnocena.

Znehodnocení zásob krví se ve válce nepočítá.


Ale třeba jeep prohozený čumákem Hadrianu už moc nejezdil. Atp. ...
 
magot
no něco tam občas čumákem letělo napřed
http://www.battle...glider.jpg

jinak ty prdele byly záměrně odpojitelné, stejně tak čumák
i.imgur.com/iljE1Nm.jpg
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,049,115 návštěv