Dotaz: kdyby tohle všechno bylo část dějin a války, nemělo by být více slyšet třeba dunění děl, kouř z trosek, více zničené země, budov apod.?
Teprve u Stalingradu nad městem jak tam bouchá dělostřelecké granáty nad městem jsem si toho výrazně všiml.
Je to jako hra, čas od času hnízdo odporu, ne zápas na život a smrt.
Stejně tak když třeba v P-40 útočim na pozemáky, oni střílej jen někdy, kdyby to bylo na západě, pokud by přežili, za odměnu by šli na východní frontu. Ale takhle? To nestíhaj přebíjet? Šetří náboje?
Respektuju, že to může být nastavené tak, aby server stíhal. Ono je to vlastně možná jako se sčítáním, hledáme jak správně a čím zatížit server?
Takže děkuju za fajn zážitky a přemýšlím, co a jak by šlo (zda) zlepšit.
Flaky se asi doladí později a bude to centrální pro všechny mapy najednou. Na repulse je pobořená Bastoň i pár měst v okolí, město je taky pod palbou modré baterie, ale ne tak jako Stalingrad. Bořit města je otravný proces, takže až se mapy usadí a budeli to lidi zajímat, může se zas něco pobořit
Flaky se asi doladí později a bude to centrální pro všechny mapy najednou. Na repulse je pobořená Bastoň i pár měst v okolí, město je taky pod palbou modré baterie, ale ne tak jako Stalingrad. Bořit města je otravný proces, takže až se mapy usadí a budeli to lidi zajímat, může se zas něco pobořit
Saldy, jestli tedy mohu do to kecat. Přimlouval bych se zato, nastavit vše zničitelné pro letectvo tak stejně jako pro tanky. Dodalo by to tu nepředvídatelnost na co tanky mohou zaútočit. Věřím tomu, že jsou i jedinci (jako třeba já nebo ZVP Iceman) , kteří nelitují dlouhého přesunu tankem s cílem překvapit přesunem nepřítele. Bylo pro nás trochu zklamáním, že když jsme zaútočili na Bastoň tak se nepřátelé bránili jen letadlům a po nás ani neštěkli. Pravda, také nešly zničit tak proč by po nás stříleli. Nemyslím, že by to mělo dopad na výkon serveru.
V Arnhemu je budova nádraží (parkuje pod ní cílový vlak), která má špatný model. Při různých nastavení zoomu se mění z nepoškozené na zničenou. Je pak nepříjemné, když útočíte na vlak a vrazíte do budovy, která na max zoom vypadá zničeně a přitom není i když ju trefily dvě bomby.
V Arnhemu je budova nádraží (parkuje pod ní cílový vlak), která má špatný model. Při různých nastavení zoomu se mění z nepoškozené na zničenou. Je pak nepříjemné, když útočíte na vlak a vrazíte do budovy, která na max zoom vypadá zničeně a přitom není i když ju trefily dvě bomby.
To je součást mapy, že Saldy? (případně blbej sync) To bude asi bug na Barona
Upravil/a magot dne 09-04-2021 10:05
Je možny, že je to budova mapy, v tom případě by to chtělo parkovat vlak mimo, nebo změnit cílové město.
Ještě dodám, že to nebyl problém jednoho hráče, ale všech pilotů co tam zrovna poletovali (4-5 kusů).
Jo takhle nějak ten objekt vypadal, akorát tobě se zobrazuje furt (asi nebyl zničen). Ta mašinka se tvářila taky nerozbitně, ale odepsal se cíl, tak nám to až tak nevadilo. Teda krom toho, že tam tři piloti nechali všechnu munici
Bitva o Velké Luky, srpen 41, čas ve hře 18:30-20:30.
LW: Dnes navečer zaútočí naše armáda za pochodu na město. VVS je vyřízená a nepředstavuje již žádnou hrozbu. Úkoly vzdušné podpory převezme ZG.1. Primárně se zaměří na dělostřelectvo uvnitř citadely a starosti nám dělá i obrněný vlak skrytý někde na rozlehlém nádraží...
Naše Pz III prolomily linii a zamíří jižním směrem kde obsadí důležité letiště Magotovo. Pozor průzkum zde hlásí přítomnost tanků KV.
VVS: Fašisté se chystají napadnout město a otevřít tím cestu na Moskvu. To se nesmí stát! Naše letecké posily byly přisunuty na poslední chvíli a pustí se do práce ihned. Šturmoviky budou napadat pozemní jednotky, I-16 je budou krýt a to včetně obránců města i přísunu posil. V tomto úsilí je podpoří i několik Mig-3...
Průlom linie na severu! Posíláme sem tankové zálohy, věříme že dorazí včas, situaci vyřeší a zatlačí nepřítele zpět.
[img]https://ijncluny.estranky.cz/img/original/301/dfluki2.jpg[/img] is not a valid Image.
CÍle VVS:
Dělostřelectvo, těžké flaky, sklad zásob, říční lodě, velitelská kolona z Nasva do Lakomitsa.
Cíle LW: AT děla, sklad zásob, děla ukrytá v citadele, vlak z Manistrova do V.Luki(pozor silný flak u základny Kuniya), najdi a znič obrněný vlak skrytý na nádraží V.Luki.
Základna Nasva
Bf 109E: vše odemčeno
Bf 110E: SC1000 zamčeno
Tank base: PzIIIL a M
Základna Kuniya
I-16: vše odemčeno
Il-2 early: ROFS, RBS a Vja zamčeno (RS a bomby zůstávají)
MIG-3: Švaky a podvěsy zamčeno, bomby povoleny. 15 kusů
U-2: pouze zadní střelec a pumy povoleno(letiště Magotovo)
Dosluhuje G940 a bude Warthog. Jinak pozor 110 to má na chlup, nezapomeňte klapky na vzletu 40%. Při maximálním nákladu pětikila+padesátky, nutno brát 80% paliva. Taky pozor na šturmoviky co mají stále velkou palebnou sílu, než se modří rozkoukaj, bude uklizeno
Bitva o Velké Luky, srpen 41, čas ve hře 18:30-20:30.
LW: Dnes navečer zaútočí naše armáda za pochodu na město. VVS je vyřízená a nepředstavuje již žádnou hrozbu. Úkoly vzdušné podpory převezme ZG.1. Primárně se zaměří na dělostřelectvo uvnitř citadely a starosti nám dělá i obrněný vlak skrytý někde na rozlehlém nádraží...
Naše Pz III prolomily linii a zamíří jižním směrem kde obsadí důležité letiště Magotovo. Pozor průzkum zde hlásí přítomnost tanků KV.
VVS: Fašisté se chystají napadnout město a otevřít tím cestu na Moskvu. To se nesmí stát! Naše letecké posily byly přisunuty na poslední chvíli a pustí se do práce ihned. Šturmoviky budou napadat pozemní jednotky, I-16 je budou krýt a to včetně obránců města i přísunu posil. V tomto úsilí je podpoří i několik Mig-3...
Průlom linie na severu! Posíláme sem tankové zálohy, věříme že dorazí včas, situaci vyřeší a zatlačí nepřítele zpět.
[img]https://ijncluny.estranky.cz/img/original/301/dfluki2.jpg[/img] is not a valid Image.
CÍle VVS:
Dělostřelectvo, těžké flaky, sklad zásob, říční lodě, velitelská kolona z Nasva do Lakomitsa.
Cíle LW: AT děla, sklad zásob, děla ukrytá v citadele, vlak z Manistrova do V.Luki(pozor silný flak u základny Kuniya), najdi a znič obrněný vlak skrytý na nádraží V.Luki.
Základna Nasva
Bf 109E: vše odemčeno
Bf 110E: SC1000 zamčeno
Tank base: PzIIIL a M
Základna Kuniya
I-16: vše odemčeno
Il-2 early: ROFS, RBS a Vja zamčeno (RS a bomby zůstávají)
MIG-3: Švaky a podvěsy zamčeno, bomby povoleny. 15 kusů
U-2: pouze zadní střelec a pumy povoleno(letiště Magotovo)
Tank base: T-34 early a KV-1
Pro mne bylo překvapením nezničitelnost ostnatého drátu, tank jím neprojede.
A pak ty zničené mosty, tank na něm končí.
Ale v kontextu zadání to dává smysl.
Tak pro tanky je určená vlastní mapa z Tank Crew, tam bude leccos zničitelný, ne?
To že tanky můžou jezdit i na lítacích mapách je fajn, ale musí se počítat s tím, že se tam o cokoliv "přerazíš" nebo o cokoliv zasekneš.
Tak pro tanky je určená vlastní mapa z Tank Crew, tam bude leccos zničitelný, ne?
To že tanky můžou jezdit i na lítacích mapách je fajn, ale musí se počítat s tím, že se tam o cokoliv "přerazíš" nebo o cokoliv zasekneš.
Když to ví všichni tak fajn. Já to tam zkoušel přeskočit (most) nebo přejet (drát, zátaras) a nešlo to.
Tak pro tanky je určená vlastní mapa z Tank Crew, tam bude leccos zničitelný, ne?
To že tanky můžou jezdit i na lítacích mapách je fajn, ale musí se počítat s tím, že se tam o cokoliv "přerazíš" nebo o cokoliv zasekneš.
Údajně je to úplně stejné i na mapě Prochorovky... ale prý na tom makají....
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.