Aces over Europe II
|
606_Temp |
Přidané 19-03-2021 06:12
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
My je našli na první dobrou. Byly dvě a jedna šla ke dni a druhá poškozena a zapálena.
Útok na mašinky je zábava. Klidně víc mašinek na každou mapu3 :-)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
311_Mart |
Přidané 19-03-2021 07:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1636
Založený: 22.08.10
|
Včera nakonec pěkná návštěva
|
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 19-03-2021 07:58
|
Diskutující
Příspěvek: 4090
Založený: 18.01.10
|
Tak návštěva slušná, ale plno teda rozhodně nebylo. A pokud se i při poloviční návštěvě rozhodne většina bitevničit, cíle jsou zničeny až moc rychle. Asi by to chtělo přidat další, nebo zvětšit stávající počty.
|
|
|
|
magot |
Přidané 19-03-2021 10:08
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Jsme včera se Saldym nakonec nestíhali .. |
|
|
|
saldy |
Přidané 19-03-2021 10:39
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Já přišel 30 minut po začátku, viděl jsem co jsem viděl, zanalyzujeme a zaneseme určitě nějaké úpravy. |
|
|
|
Letka13TD_Luky |
Přidané 19-03-2021 11:31
|
Diskutující
Příspěvek: 4409
Založený: 05.10.10
|
Prečo nie je vidieť na mape vlastné ciele ktoré treba brániť ale iba súperove ciele ktoré treba ničiť. Je to zámer alebo chyba? |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 19-03-2021 11:36
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Sice jsme to otočili za hodinu, ale zas jsme si to naplánovali a nepřítel nám v tom nebránil.
Další bod k zamyšlení. Proč to nenechat tak, že by to opravdu šlo otočit za hodinu snažení? Aspoň by se jelo opravdu na cíle, protože by to mělo smysl.
Já vlastně nevím, jestli bych chtěl, aby mapa trvala 4 hodiny a bylo pořád co ničit, nebo jestli by bylo lepší být odměněn třeba za hodinu a půl vítězstvím?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 19-03-2021 12:31
|
Diskutující
Příspěvek: 4090
Založený: 18.01.10
|
Já nemám nic proti tomu, aby šla mapa otočit v polovině času, ale mělo by to být koncipováno tak, aby to šlo udělat jen když je server plný, či skoro plný. Pokud jsou schopni mapu otočit dvě skupiny letadel po 5-6 kusech v rámci jednoho letu, tak to asi není úplně ono, ne?
Já bych navrhoval
- posílit počet mašinek na jedné trati (po zničení vyjede druhá), nebo dát víc mašinek s vlastní tratí.
- zvýšit počet lodí ve skupině
- muničnímu skladu (Repulse) dát víc objektů ke zničení
a ekvivalent protistraně
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 19-03-2021 12:40
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Zas kdyby nad tím prvním cílem byly 2-4 nepřátelé, tak to vypadá zcela jinak a nad druhý, třetí a čtvrtý se hned tak nedostaneme 🤔
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 19-03-2021 13:22
|
Diskutující
Příspěvek: 4090
Založený: 18.01.10
|
To ano, ale to by bylo v pořádku prostě by se mapu nepovedlo otočit.
Jako ono záleží jakou cestou budou chtít autoři jít. Jestli otáčení map bude jev pravidelný, vyjímečný, nebo nemožný. Vše má své výhody i nevýhody. Já mám za to, že pravidelné a časté otáčení mapy je spíš na škodu.
|
|
|
|
606_vencour |
Přidané 19-03-2021 13:45
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
606_Druindin napsal:
To ano, ale to by bylo v pořádku prostě by se mapu nepovedlo otočit.
Jako ono záleží jakou cestou budou chtít autoři jít. Jestli otáčení map bude jev pravidelný, vyjímečný, nebo nemožný. Vše má své výhody i nevýhody. Já mám za to, že pravidelné a časté otáčení mapy je spíš na škodu.
Já bych ještě zmínil faktor poměr sil na serveru, nejen otočí nebo neotočí mapu.
Pamatuju, že byli třeba 4 červení proti 10 modrým na Spitech a dařilo se nám mapu otočit. I když občas to bylo ničení za každou cenu. Teď si dávam víc bacha. Aspoň zatím.
Včera mi přišlo, že poté co mi padlo připojení a šel jsem do tanků, že mne tam někdo kosil ze vzduchu - že modří kašlali na cíle a bavili se. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 19-03-2021 16:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Jak jsem psal, líbilo se mi to. A trochu jsem dnes přemýšlel.
Zauvažoval bych nad náročností cílů, zvláště v případě továrny na Repulse. Také bych zvětšil jejich počet (výrazně) nebo zkrátil trvání mapy ze tří hodin na polovinu.
Nevím proč, ale přišel mi jako nerealisticky slabý flak (nebo jsem příliš zvyklý na krutou výkonost flaku na prasomlejnech).
Ohledně letišť, nebylo by to úplně historické, ale zvedl bych počet typů na letištích. S tím, že bych nemíchal dohromady USAAF a RAF. Nicméně předpokládám, že tohle dořeší příchod BONormandie. Ale zůstal bych u historických planesetů, to je jedině dobře.
Za mě? Rozhodně dobrá práce. Díky |
|
|
|
Letka13_Colonel |
Přidané 19-03-2021 21:05
|
Nováček
Příspěvek: 29
Založený: 28.11.14
|
606_vencour napsal:
...............
Včera mi přišlo, že poté co mi padlo připojení a šel jsem do tanků, že mne tam někdo kosil ze vzduchu - že modří kašlali na cíle a bavili se.
Mnooo, toto by som moc netvrdil. Na začiatku prvej mapy nás modrých bolo menej. Kým sme sa rozkukali a našli ciele.......otočili ste mapu.....
Veď ok. Gratulujem.
Na druhej mape to nebolo o nič lepšie. Čo som stihol zaregistrovať aj Modrá strana ničila kolónu, vlak, nejaký ten muničák, ale zese ste boli RED rýchlejší. Veď v pohode. Treba brať do úvahy aj to, že koľko toho unesie P-47, či ovešaný Lightnig p-38 a A-20, Oproti Fw a Me-262.
Za mňa otázka, prečo aj G-14ka, či K-4ka nemôže zobrať bombu, alebo podvesy? Pozostatok zo špecky z REPULSE a nejaké taktizovanie ?
Osobný postreh z predchádzajúcich poletoch na Orel War, AOE a AOP.
Vždy keď sa tvorca misie a mapy snažil vtesnať do nejakých "historických" vzdialeností a šil mapu moc historicky, tak o takúto "mapu" postupne strácali hráči záujem a neskôr ju žiadali preskočiť a hneď ako nabehla ju "votovali". Presná ukážka nezáujmu o danú tématiku či planeset.
OK, sme už inde a nie v IL-2 1946 a sme v BoX. Viem, že nájsť ten "optimál" pre vzdialenosti a počty cieľov nie je vôbec jednoduchý. Každá "mapa" sa bude musieť odladiť podľa reality ako to beží.
Teraz na ohlásenú akciu sa zišlo na mape dosť hráčov. Viac na tej druhej po prvej výhre RED.
Otázne bude, čo bude za mesiac dva.....keď budú kolovať takto pripravené mapy a hráčov bude menej.
Zvažujete aj použiť nejaké AI formácie, pre spestrenie keď bude na serveri menej on-line hráčov ?
Mrknite ešte na tie informácie ohľadne cieľov čo treba brániť a na čo treba útočiť viď dotaz čo napísal Luky
"Prečo nie je vidieť na mape vlastné ciele ktoré treba brániť ale iba súperove ciele ktoré treba ničiť. Je to zámer alebo chyba?"
Toto už nie je "tajná" špeciálka a vysielať prieskum pre vyhľadanie "vlastných" je asi nezmysel. Či ?
Inak som to hodnotil pozitívne.
Flaky boli tak akurát...aspoň z môjho pohľadu. Netúžim aby som sa priblížil k cieľu a ešte ho ani poriadne nanašiel a hneď aby som to kúpil od AAA.....
Dokonca sme prežili útok na letisko BLUE pri návrate z likvidácie kolóny na severe REDs a nejaký Tempest čo sa za to chcel pomstiť útočil na "našu" trojicu nad BLUE letiskom v pohode do doby než začal krúžiť priamo nad ním....... potom to schytal od AAA. |
|
|
|
magot |
Přidané 19-03-2021 21:37
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Zatím ne.
Letka13_Colonel napsal:
Treba brať do úvahy aj to, že koľko toho unesie P-47, či ovešaný Lightnig p-38 a A-20, Oproti Fw a Me-262.
P-47 je v BOX dost retardován imho. Ty trubky jsou k ničemu. Nemá HVARy a o jeho stoupavosti mám pochyby. Fw má lepší AG naložení.
Upravil/a magot dne 19-03-2021 21:42
|
|
|
|
saldy |
Přidané 20-03-2021 11:07
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Zkusím reagovat na dotazy: Sklady repulse...je to rychlý cíl pro bitevník, můžeme cíl zkusit rozšířit na 3-4 budovy. Flak, je to nastavený aby hráč v prvním průletu vysokou rychlostí měl větší šanci to přežít, zatím nespěcháme s jeho zostřením. Délka mapy... 3h chceme ponechat, jinak vítězit se dá i na body i když pravda, ty počty bývají podivné. Letiště, tady je to divočina ale máme snahu kde jen to je trochu možné oddělit stroje s odlišnou specializací, nedávat všude vše a od všeho trochu. G-14, K-4...nevzpomínám si na důvod proč mají odebrané bomby a podvěsy, nevím. Nezájem o historické mapy...s tím mám bohužel taky zkušenost, ale neustupujme příliš hráčům jejichš přínos je 0, a AoE2 je nikdy zajímat nebude.
Počty hráčů na mapě a mapy časem zevšední...s tím nedá moc dělat, protože nová mapa nevzniká na základě editoru, ale na základě plnoformátového templatu, nad jehož tvorbou autor strávil desítky ale spíše stovky hodin. AI formace...ne, jsou nepřiměřenou zátěží. Ikony cílů obrana...ano asi zkusíme, v dalším updatu. Flak u letiště...je hodně nebezpečný, nedoporučuju se k němu přibližovat. Fw F-8...velice výkonný a ničivý stíhací bitevník, chceme šeldu i repulse udržet bez 110tek, ale hned jak bude možné, přidáme aspoň pár kusů 410 i arada+ další přírůstky z normandie. |
|
|
|
magot |
Přidané 20-03-2021 11:15
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
AI formace bysme v budoucnu mohli nadhohit na nějaké speciální online eventy (ne specky), které by byly "odlehčené", kdyby 777 releasoval něco jako B-17/B-24 AI.
Aby si lidi taky zkusili, tedy specialně LW, co to byly formace bombardérů .. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 20-03-2021 11:23
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Tak jsem to opět prosral....
Takže bude akce opět ve čtvrtek? |
|
|
|
311_Mart |
Přidané 20-03-2021 12:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1636
Založený: 22.08.10
|
Cíle k obraně jsou v briefingu, ale na mapě to bude samo přehlednější.
|
|
|
|
Timofejic |
Přidané 20-03-2021 14:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1002
Založený: 21.05.16
|
Takovejch bylo... |
|
|
|
606_vencour |
Přidané 22-03-2021 19:37
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Za mne malá poznámka: nevim, jestli je to i jinde, ale tady jsou dva mosty skoro hned za sebou, tomu se nedá odolat :-) a měsíc už jsem na obloze taky našel (nebo možná syn?), takže jo, BoX je fajn a server JG26 taky :-) |
|
|