Máte nebo plánujete VR headset?
|
magot |
Přidané 13-03-2021 15:22
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Tapi napsal:
magot napsal:
No vidiš to jaký máš štěstí. Hele já si to nechal poslat DPD a nerozbili to.
Jo, taky jsem volil DPD. Iluze o kvalitě přepravy si nedělám, ale spoléhám na to, že je už z výroby balení headsetu dostatečně kvalitní, aby to cestu přežilo... Platit budu navíc až při převzetí, takže pokud by bylo vidět, že je krabice nějak poškozená, je vždycky možné zásliku nepřevzít (což by mi ale samozřejmě radost neudělalo )
No česká pošta teď dosáhla nového vrcholu, roznáší k nám do domu dopisy, který patří do domu jiného čísla.
Pošťák to tam nechal a nereaguje na výzvy že to špatně roznáší, takže příjemci to nikdy nedojde. Prostě top |
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2021 15:24
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Chroustall napsal:
Tak jsem zkousěl snižit PD v DCS na 0.9 a nastavit 100% resolution steam VR. Výsledek - všechno krásně čísté, neseká se to, za mě parádní výsledek. Jediný problem je na letadlové lodí s personálem.
Co je špatně s personálem na supercarrier? To jsem ještě nestihl zkusit .. |
|
|
|
1stCL_Chroustall |
Přidané 13-03-2021 18:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 197
Založený: 10.01.13
|
Tam mám proste problém, bud mi VR spadne, a nebo ty FPS dropnou tak o polovic |
|
|
|
magot |
Přidané 13-03-2021 20:42
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
aha, tak to taky zkusím.
Ale zkus i jinou misi. Oni občas bývají chybné ty mise. |
|
|
|
magot |
Přidané 14-03-2021 20:18
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Tak jsem to testoval a u mne dobrý. FPS stejný jako všude jinde.
Odladil jsem to na průměrně 45 FPS kdy jsem tam dal nastavení z 4K monitoru (textury na high atd..) abych měl větší detail. Možná RAM anebo VRAM jestli ti nedojde .. mrkni do kolik ti to sežere v tom čase na letadlovce.
Upravil/a magot dne 14-03-2021 20:26
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-03-2021 20:27
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Jo a už vím jak se mohou poškrábat ty skla okulárů při špatném sundávání/ nandávání těch plastových rámů se může škrtnout tím plastem o sklo a je vymalováno. Bacha na to! |
|
|
|
1stCL_Chroustall |
Přidané 14-03-2021 21:50
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 197
Založený: 10.01.13
|
Já to zkoušel jenom na MB2 serveru v bouřce. Tak je možný, že už narážím na limity grafiky. Netpělivě čekám až přijde ten BIOS update a budu moct jet naplno. |
|
|
|
Tapi |
Přidané 14-03-2021 21:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
magot napsal:
Jo a už vím jak se mohou poškrábat ty skla okulárů při špatném sundávání/ nandávání těch plastových rámů se může škrtnout tím plastem o sklo a je vymalováno. Bacha na to!
Dobrý vědět. Dík za varování.
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-03-2021 22:17
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Chroustall napsal:
Já to zkoušel jenom na MB2 serveru v bouřce. Tak je možný, že už narážím na limity grafiky. Netpělivě čekám až přijde ten BIOS update a budu moct jet naplno.
No to vypadá spíš že je to zabugované.
Jaký bios update řešíš? Ty máš amd desku? |
|
|
|
1stCL_Chroustall |
Přidané 14-03-2021 22:30
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 197
Založený: 10.01.13
|
magot napsal:
1stCL_Chroustall napsal:
Já to zkoušel jenom na MB2 serveru v bouřce. Tak je možný, že už narážím na limity grafiky. Netpělivě čekám až přijde ten BIOS update a budu moct jet naplno.
No to vypadá spíš že je to zabugované.
Jaký bios update řešíš? Ty máš amd desku?
Jo, mám B550. Mají prostě problém s USB. Sem tam se to odpojí, nebo z ničeho nic tam teče miň dat, než by mělo.
Upravil/a 1stCL_Chroustall dne 14-03-2021 22:31
|
|
|
|
petsild |
Přidané 14-03-2021 22:30
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Při VRku nemáš Magote na RTX 3090 potřebných 90 fps?
|
|
|
|
magot |
Přidané 14-03-2021 23:03
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
V DCS je grafické přednastavení VR. V tom mám u země 60 FPS (nad stromy a domy) a výš až 90 FPS. (Pokud snížíš i toto VR přednastavení, můžeš dosáhnout i 90 FPS při zemi, ale v osekanější grafice)
To je ale takové limitované nastavení pro VR Já používám svoje custom nastavení, který žere víc FPS. Plus samozřejmě vliv nastavení upscalingu v SteamVR.
Když ale nastavím v DCS vše na max - efekty, textury, dohled, atd.. (tak jak to mám při nastavení na svém monitoru) tak to dá 30 FPS - tzn. tam kam dospěla tahle civilizace tzn. 4320x2160 + Steam VR 100% upscaling per eye
Čili jde o mnohem větší zátěž GPU než je 4K monitor.
Pro srovnání na 4K monitoru (3840x2160) mě to běží při nastavení vše na max 60 FPS u země a výše až 120 FPS ...
Jednoznačně se dá říct, že na Reverb G2 neexistuje HW který by ho dokázalo 100% nakrmit..
Jinak technicky mě GPU renderuje 1x 4K monitor + 2x 2160*2160 displeje - jedná se ale o kopii obrazu na všech třech displejích.
Upravil/a magot dne 15-03-2021 00:06
|
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 15-03-2021 01:17
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
Njn, budes muset poridit jeste jednu a zapojit do SLI
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
petsild |
Přidané 15-03-2021 06:49
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
magot napsal:
V DCS je grafické přednastavení VR. V tom mám u země 60 FPS (nad stromy a domy) a výš až 90 FPS. (Pokud snížíš i toto VR přednastavení, můžeš dosáhnout i 90 FPS při zemi, ale v osekanější grafice)
To je ale takové limitované nastavení pro VR Já používám svoje custom nastavení, který žere víc FPS. Plus samozřejmě vliv nastavení upscalingu v SteamVR.
Když ale nastavím v DCS vše na max - efekty, textury, dohled, atd.. (tak jak to mám při nastavení na svém monitoru) tak to dá 30 FPS - tzn. tam kam dospěla tahle civilizace tzn. 4320x2160 + Steam VR 100% upscaling per eye
Čili jde o mnohem větší zátěž GPU než je 4K monitor.
Pro srovnání na 4K monitoru (3840x2160) mě to běží při nastavení vše na max 60 FPS u země a výše až 120 FPS ...
Jednoznačně se dá říct, že na Reverb G2 neexistuje HW který by ho dokázalo 100% nakrmit..
Jinak technicky mě GPU renderuje 1x 4K monitor + 2x 2160*2160 displeje - jedná se ale o kopii obrazu na všech třech displejích.
Co ten 4K monitor při VRku vypnout pomocí zkratky WIN+P?
|
|
|
|
magot |
Přidané 15-03-2021 09:35
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
petsild napsal:
magot napsal:
V DCS je grafické přednastavení VR. V tom mám u země 60 FPS (nad stromy a domy) a výš až 90 FPS. (Pokud snížíš i toto VR přednastavení, můžeš dosáhnout i 90 FPS při zemi, ale v osekanější grafice)
To je ale takové limitované nastavení pro VR Já používám svoje custom nastavení, který žere víc FPS. Plus samozřejmě vliv nastavení upscalingu v SteamVR.
Když ale nastavím v DCS vše na max - efekty, textury, dohled, atd.. (tak jak to mám při nastavení na svém monitoru) tak to dá 30 FPS - tzn. tam kam dospěla tahle civilizace tzn. 4320x2160 + Steam VR 100% upscaling per eye
Čili jde o mnohem větší zátěž GPU než je 4K monitor.
Pro srovnání na 4K monitoru (3840x2160) mě to běží při nastavení vše na max 60 FPS u země a výše až 120 FPS ...
Jednoznačně se dá říct, že na Reverb G2 neexistuje HW který by ho dokázalo 100% nakrmit..
Jinak technicky mě GPU renderuje 1x 4K monitor + 2x 2160*2160 displeje - jedná se ale o kopii obrazu na všech třech displejích.
Co ten 4K monitor při VRku vypnout pomocí zkratky WIN+P?
O vypnutí jsem taky uvažoval, ale mívám tam nahozený ještě jiný věci k zobrazení, takže to zatím nechávám běžet. Na plynulé FPS mi ve VR stačí, ta 3090 to utáhne. |
|
|
|
magot |
Přidané 15-03-2021 09:36
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Mám pocit že to ve SLI výkon takřka žádný nepřidá, koukal jsem na nějaký experimenty s tím na YT .. |
|
|
|
Shadowdeath |
Přidané 15-03-2021 09:43
|
Uživatel
Příspěvek: 844
Založený: 03.02.13
|
Uz zde bylo zmineno, ze obraz na monitor se nerenderuje, ale je to jen projekce toho co uz je vyrenderovano pro VR. Nejaka rezije tam jiste bude, ale zlomek toho, kdyby se to renderovalo samostatne.
Jn, pro SLI by musela byt primo podpora ve hre, nevim zda to DSC ma.. asi spis ne.. Navic by te pak sestava, zrala asi jako rychlovarna konvice
Jinak samozrejmne 3090 je solidni kousek, ale 100% SteamVR render resulution je porad ekvivalent 9,5K monitoru, pokud tedy dobre pocitam -> 3164*3092*2 / (1920*1080) = 9.5, coz je asi masakr i pro takovou kartu..
Upravil/a Shadowdeath dne 15-03-2021 10:15
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
|
|
|
|
petsild |
Přidané 15-03-2021 11:12
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Přes současný pokrok je 4k rozlišení pro dokonalé hraní stále hudbou budoucnosti.
Byl jsem hodně natěšen na RG2, ale muset jít kvalitou detailů zrovna v DCS ještě níž v podobě vypnutí stínů, se mi vůbec nechce.
Navíc příchodem nových mraků fps určitě nestoupnou!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 15-03-2021 11:58
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
petsild napsal:
Přes současný pokrok je 4k rozlišení pro dokonalé hraní stále hudbou budoucnosti.
Byl jsem hodně natěšen na RG2, ale muset jít kvalitou detailů zrovna v DCS ještě níž v podobě vypnutí stínů, se mi vůbec nechce.
Navíc příchodem nových mraků fps určitě nestoupnou!
Sdílím tvé obavy. Náročnost grafiky v DCS není ideální a i já si nemyslím, že u něj už úplně dozrál čas na plnohodnotné použití VR. Minimálně OQ2/G1/G2. FPS pod 90 jsou pro mě prostě nepřijatelné - i když je pravda, že je to blbé hlavně v ostrém dogfightu a intenzivním rozhlížení se. Umím si představit, že pro létání v F-14 s AIM-54, nebo UH-1 to bude OK, ale bít se ve 109 s 1080 bez šance a ani s 3080 tomu moc velkou naději nedávám. Ale uvidím . Až ji jednou budu mít
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
magot |
Přidané 15-03-2021 12:44
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Jednoduše, VR nenahradí monitor a monitor nenahradí VR.
Kdo si pořídí VR, bude trpět touto schizofrenií
Jinak mě přijde na té 3090 dogfight v DCS s WWII strojema celkem v pohodě, jsem schopnej včas ty stroje zpozorovat a situaci začít řešit (i když to otáčení to je kumšt teda),
ale moderna na kanony/ FOX2 např. F-14 vs F-15, nebo Mig-19 vs F-5 to je už na hraně použitelnosti/ nepoužitelnosti.
Face tu face prostě .. nic, nic nic, dot, zlomek sekundy a jsem mrtvej ..
I na monitoru jsem ty nadzvukové doty nestíhal a VR už tuplem ne
Na 3080 to bude zřejmě to samé, pokud na to nebude mít nějak vliv menší vram. Tapi pak určitě poreferuje
Upravil/a magot dne 15-03-2021 13:03
|
|
|