November 23 2024 14:05:44
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 14

· Piloti on-line: 1
Radim

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Máte nebo plánujete VR headset?
Shadowdeath
A "dalsi" s porizenim haptic suitu Mrknutí


Jinak jeste otazka na uzivatele G2? Zda se vam, ze "world scale" je v G2 1:1 nebo ne? Kdyz si sednu v Dirtu do Fabie, kterou jezdim i v realu, samozrejmne obyc combikem ne R5 Mrknutí, tak mne vsechno prijde o trochy mensi, odhadem tak 80% reality. Mozna to dela ta vzdalenost oci od cocek... Pohled me prijde, jako kdyz jsem nosil bryle na dalku, ten svet je jakoby mensi a o kousek dal..

Otazka je zda by s tim pomohl nejaky ten aftermarket FOV mod, co by to "tunelove" videni zmensil..
A asi se neda nekde nastavit neco jako "scale" (obdoba FOV v klasickych hrach) v nastaveni headsetu, toby asi musela nejak podporovat dana hra/aplikace, coz?
Upravil/a Shadowdeath dne 25-02-2021 15:21
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
1stCL_Fucida
kdybys měl špatné FOV, tak se ti bude pravděpodobně dělat blbě. Geometrie reálného světa musí být zachována, jinak je to fujky Úsměv.

Mně před časem zahaproval ještě G1 a z nějakého důvodu se mi u něj změnil FOV. Dost hrozný Úsměv. Pomohl tehdy update driverů grafické karty.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Shadowdeath
No na tom neco je.. to asi zachovane byt musi, jinak by to pusobilo hodne spatne na zaludek Úsměv tak to asi opravdu nejspis zpusobuje ten "brylovi" effekt..

No tak dalsi otazka -> Mate nekdo moznost 3D tisku? :-)

https://www.thing...ng:4666466
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
LesniHU
Shadowdeath napsal:

A "dalsi" s porizenim haptic suitu Mrknutí


Jinak jeste otazka na uzivatele G2? Zda se vam, ze "world scale" je v G2 1:1 nebo ne? Kdyz si sednu v Dirtu do Fabie, kterou jezdim i v realu, samozrejmne obyc combikem ne R5 Mrknutí, tak mne vsechno prijde o trochy mensi, odhadem tak 80% reality. Mozna to dela ta vzdalenost oci od cocek... Pohled me prijde, jako kdyz jsem nosil bryle na dalku, ten svet je jakoby mensi a o kousek dal..

Otazka je zda by s tim pomohl nejaky ten aftermarket FOV mod, co by to "tunelove" videni zmensil..
A asi se neda nekde nastavit neco jako "scale" (obdoba FOV v klasickych hrach) v nastaveni headsetu, toby asi musela nejak podporovat dana hra/aplikace, coz?
Zmensovani a zvetsovani sveta je zpusobeno spatnou vzdalenosti oci, ne uhlem pohledu. Jestli udelas drep a zem se pritom pohne nahoru nebo dolu, tak hra generuje obraz pro jinou meziocni vzdalenost, nez jaka odpovida tve hlave. Kde se to nastavuje na G2 nevim.
 
cuckoo
Tapi napsal:
P.S. Dal jem dotaz i na IL-2 forum a odpovědi jsou taky pozitivní. Podobně jak píšeš ty.
Pokud to někoho zajímalo tak vlákno je zde: https://forum.il2...ons-on-g2/


Vícekrát jsi Tapi zmínil jako další krok ve VR brejle se schopností sledovat pohyb očí. Mně to není úplně jasné, tak takový všeobecný dotaz.
Řekl bych, že hra "spočítá" celý obraz který vidíš v brýlých ostře a že fakt, že ostrý je jenom střed, je daný spíš nedokonalostí optiky - Fresnelova čočka... Pak by sledování pohybu očí asi moc nepomohlo, nebo se mýlím?
Asi by to bylo dobré při ještě větším rozlišení, že by se vypočítal "ostrý obraz" v pohledu očí a míň ostré okolí, čímž by se snížila výpočetní náročnost a i současné karty by tak mohly zvládnout ještě vyšší rozlišení. S tím, že by se musela počítat asi i nějaká "korekce" na tu Fresnelovu čočku, možná i další faktory (jestli by to teda vůbec šlo). Ale mít brýle s rozlišením G2 a eye tracking v kombinaci s třeba 3080 nebude mít moc význam...
Čistě teoretický dotaz, žádnej research okolo toho jsem nedělal...
Upravil/a cuckoo dne 25-02-2021 21:55
 
cuckoo
1stCL_Fucida napsal:

Ano, porno v tom získá další rozměr Šklebící se


Osobní zkušenost? Šklebící se
 
Shadowdeath
LesniHU napsal:

Shadowdeath napsal:

A "dalsi" s porizenim haptic suitu Mrknutí


Jinak jeste otazka na uzivatele G2? Zda se vam, ze "world scale" je v G2 1:1 nebo ne? Kdyz si sednu v Dirtu do Fabie, kterou jezdim i v realu, samozrejmne obyc combikem ne R5 Mrknutí, tak mne vsechno prijde o trochy mensi, odhadem tak 80% reality. Mozna to dela ta vzdalenost oci od cocek... Pohled me prijde, jako kdyz jsem nosil bryle na dalku, ten svet je jakoby mensi a o kousek dal..

Otazka je zda by s tim pomohl nejaky ten aftermarket FOV mod, co by to "tunelove" videni zmensil..
A asi se neda nekde nastavit neco jako "scale" (obdoba FOV v klasickych hrach) v nastaveni headsetu, toby asi musela nejak podporovat dana hra/aplikace, coz?
Zmensovani a zvetsovani sveta je zpusobeno spatnou vzdalenosti oci, ne uhlem pohledu. Jestli udelas drep a zem se pritom pohne nahoru nebo dolu, tak hra generuje obraz pro jinou meziocni vzdalenost, nez jaka odpovida tve hlave. Kde se to nastavuje na G2 nevim.


No nevim jestli rozumim, ale dejme tomu, ze realne ma clovek v prumeru 180stupnu FOV, headset umi zobrazit pouze 90stupnu.
1. Oriznes to co se nevejde -> Pomer sveta zustane 1:1
2. To co se veslo do tech 180stupnu, vmestnas do 90stupnu -> Svet se zmensi a nejspis i trochu zdeformuje.

To jsou tedy dva extremy. Me u toho reverbu prijde, ze zvetsi casti je aplikovovan bod 1. a nepatrne bod 2. Ale mozna je to jen pocit, proste kdyz si sednu v Dirt Rally do auta, tak me cockpit prijde trochu mensi. I ten chlapik co sedi vedle me, je nejakej hrozne hubenej a s malou hlavou, ale:
- muze to byt jen muj pocit
- muze to zkreslovat ten pohled pres "potapecske bryle", pripadne cocky headsetu samy o sobe maji nejake zkresleni, nebo nejaky opticky jev nevim Úsměv
- muze to byt blbe namodelovano uz ve hre
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
Tapi
Shadowdeath napsal:

Jinak jeste otazka na uzivatele G2? Zda se vam, ze "world scale" je v G2 1:1 nebo ne? Kdyz si sednu v Dirtu do Fabie, kterou jezdim i v realu, samozrejmne obyc combikem ne R5 Mrknutí, tak mne vsechno prijde o trochy mensi, odhadem tak 80% reality. Mozna to dela ta vzdalenost oci od cocek... Pohled me prijde, jako kdyz jsem nosil bryle na dalku, ten svet je jakoby mensi a o kousek dal..


To, jak velký vidíš ve VR svět, je dané parametrem IPD (Inter Pupilary Distance). POZOR je to něco jiného než mechanické IPD na headsetu. U Rift S se to nastavovalo v Okulus SW a muselo odpovídat přesně vzdálenosti stvých zorniček, abys svět viděl ve správné velikosti. Ve WMR se to nastavuje v Settings - Headset Display - Calibration: tam je posuvník, kde musíš vyplnit správně své IPD.

A pak navíc bývá IPD parameter také v simulátoru. V DCS se ten parametr myslím jmenuje "Force IPD Distance". A zde to také musíš mít správně, aby virtuální svět měl správné rozměry.
WARBIRDS-BLOG.CZ
http://www.warbir...
 
LesniHU
Ne ne, nerozumime si. Jisteze to muze byt subjektivním pocitem, ale míchají se nám tu tři ruzne věci.
První věc je zorný úhel, ten je určen hw headsetu a dá se prirovnat k tomu, jak máš velký monitor. Čím budes mít větší (nebo sedět bliz k nemu), tím víc "do stran" uvidis obraz. Zatím vůbec nejde o to co je zobrazeno, jen kam obraz sahá.
Druha věc uz je o obsahu, jak uz to bylo zmíněno, FOV musí odpovídat, a to ne te velikosti obrazu z předchozího bodu, to je nezávislé, ale uhlům při otáčení hlavy. Strucne řečeno, kdyz koukám jedním směrem a vidím o třicet stupňů vpravo strom, musím mít po pootočením hlavy o těch třicet stupňů ten strom přímo pred sebou. Zatímco u monitoru je zoomování běžné, tady vůbec nefunguje, protože instinktivně pohyby hlavy vytvářejí matoucí vizuální dojem a vetsine lidi je z toho blivno uz za pár vteřin. A proto, pokud někdo něco nepokazil při programování nebo se nesnaží o nějaký podivný efekt, se můžeš spolehnout, ze bude nastavené spravne, protoze je dane hw a ne biologii uživatele.
A třetí věc je ta, o kterou se jedná. Obraz se vykresluje dvakrát, pro kazde oko jeden. Ty obrazy se mírně liší a musí odpovídat biologii konkretniho uživatele, konkretne vzdálenosti očí. Kdyz se divas na hvězdy, obe oči koukají přímo dopředu, rovnobezne. Kdyz sedis v autě a divas se na sterac, pohled obou očí se sbírá, vytváří trojúhelník oko-oko-sterac. Pro cloveka s ocima bliz u sebe bude ten trojúhelník protahlejsi a naopak. Pokod hra vykreslí tento trojúhelník odpovídající jinému člověku, mozek uživatele nezaregistruje důvod, jen to interpretuje tak, jak je zvyklý po desítky let, to jest, kdyz se pohled sbiha pod tímto úhlem, je objekt takto daleko. Jenomže ten úhel vykreslila hra blbě (pro tohoto uživatele, pro jiného muze byt spravny) a proto je objekt v blbe vzdálenosti. Kdyz je vse v blbe vzdálenosti, dela to svet menší nebo větší.
Omluvte překlepy, klepu to na telefonu.
 
Tapi
cuckoo napsal:

Tapi napsal:
P.S. Dal jem dotaz i na IL-2 forum a odpovědi jsou taky pozitivní. Podobně jak píšeš ty.
Pokud to někoho zajímalo tak vlákno je zde: https://forum.il2...ons-on-g2/


Vícekrát jsi Tapi zmínil jako další krok ve VR brejle se schopností sledovat pohyb očí. Mně to není úplně jasné, tak takový všeobecný dotaz.
Řekl bych, že hra "spočítá" celý obraz který vidíš v brýlých ostře a že fakt, že ostrý je jenom střed, je daný spíš nedokonalostí optiky - Fresnelova čočka... Pak by sledování pohybu očí asi moc nepomohlo, nebo se mýlím?
Asi by to bylo dobré při ještě větším rozlišení, že by se vypočítal "ostrý obraz" v pohledu očí a míň ostré okolí, čímž by se snížila výpočetní náročnost a i současné karty by tak mohly zvládnout ještě vyšší rozlišení. S tím, že by se musela počítat asi i nějaká "korekce" na tu Fresnelovu čočku, možná i další faktory (jestli by to teda vůbec šlo). Ale mít brýle s rozlišením G2 a eye tracking v kombinaci s třeba 3080 nebude mít moc význam...
Čistě teoretický dotaz, žádnej research okolo toho jsem nedělal...


Foveated rendering (FR) musí podporovat kromě headsetu jak grafická karta, tak i hra. Nvidia 3xxx FR podporuje, ale simy jako IL-2, DCS a MSFS žel zatím ne. ALE až např. DCS přejde na VULKAN, což je moderní API, tak tam to možné myslím bude. Podobně i pokud MSFS přejde letos z DX11 na DX12. Samozřejmě to jen předpoklad k tomu, aby to mohlo fungovat. Pak tuto funkcionalitu musí vývojáři implementovat do simu. U IL-2 se ale asi ničeho podobného v blízké budoucnosti nedočkáme.

Problém optiky G2 samozřejmě zůstává. FR by zde dopomohlo nikoli k ostřejšímu obrazu mimo střed displaye, ale k vyššímu výkonu. Hlavním primárním přínosem FR je nikoli lepší obraz, ale úspora datového toku, protože se ve vysokém rozlišení přenáší pouze pokrytí části plochy displaye a zbytek je v low-res. No a nebo si řekneme, že výkon nezvýšíme, ale budeme si při zachování stejného výkonu moci posunout slider SS na vyšší procenta a tím dostaneme hezčí obraz na té části displaye kam míří naše oči (ovšem pokud to bude někde na okraji displeje, bude tento "hezčí" obraz u G2 degradován, tj. rozmazán, optikou).

Osobně bych si docela rád někde vyzkoušel G2 Omnicept, abych viděl jak to funguje prakticky na tomto konkrétním headsetu...
Upravil/a Tapi dne 26-02-2021 13:11
WARBIRDS-BLOG.CZ
http://www.warbir...
 
Shadowdeath
@Tapi @Lesnik

IDP se u Reverbu G2 nastavuje mechanicky a toto nastaveni se promita do WMR i SteamVR, nelze nijak softwarove upravovat.
Nemam oci zmerene od doktora, jen pravitkem proti zrcadlu + jsem si to doladil v headsetu, tak jak se mi zdal obraz nejostrejsi v nejvetsi plose. Samozrejmne tady odchylka byt muze.

V Dirtu existuje pro VR nastaveni polozka eyeDistanceMultiplier nebo tak neco, ale zda se, ze to nema zadny vliv u G2.. zkousel jsem nejake extremni hodnoty a nepozoroval jsem na obrazu zmenu.

O zoom nejde, to chapu, ze v realu nebo VR neni moc mozne a reseni je se fyzicky/virtualne k objektu priblizit nebo se vzdalit.

Ale to tolik neresim, spis se mne zda, jako by tam byla deformace toho virtualniho sveta, nejbliz je k tomu asi pohled pres dioptricke bryle.. Drive jsem je nosil a co si pamatuji tak ten svet byl zkrz bryle, jakoby o neco mensi a vic v dalce. Pak jsem si nechal dioptrie vylaserovat a nejaky cas sem narazel do predmetu, jako rohy zdi, kraje dveri.. protoze to vnimani sveta se trochu zmenilo :-) Jako extremni prirovnani me jeste napada, objektiv tzv. rybi oko, ktere take obraz zdeformuje a vejde se ti toho do zorneho pole vice. Ale to je extrem, rozhodne se nic takoveho u G2 nekona. Nebo alespon ne v takove mire aby to bylo vylozene znatelne.. Take pisu z mobilu a nejsem doma.. ale po vikendu se na to zkusim zamerit, zda mimo sweetspot neprobiha nejaka deformace obrazu. Obraz uvnitr sweetspotu je v podstate nemeny, pri zmene IDP nebo pozice mych oci od cocek headsetu.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
LesniHU
Vive mela mechanicky posun cocek, ktery nic pozorovatelneho nedelal. Jenze aktualni nastaveni posilala do pocitace a hra dle te hodnoty renderovala - tam bylo to kouzlo. Pouceni: nepodcenovat mechanicka kolecka :-)
Kdyz bude spatne FOV, tak se to projevi pri otaceni hlavy. Kdyz bude spatne IPD, tak pri pohybu - kdyz jdes proti zdi a zed jde k tobe nebo od tebe, nebo kdyz udelas drep a zahoupe se podlaha nahoru a dolo. Mam obavu, ze poladeni podle ostrosti obrazu nemusi byt v tomto pripade spravne meritko. S kombinaci bryli a headsetu, pripadne oci zvyklych na bryle a headsetu nemam zkusenosti, takze neporadim.
 
Shadowdeath
Jasny, dekuji. Jeste to zkusim otestovat, po vikendu, a vsimat si nejak nuanci. Zkusim i nejake jine hry, taky je mozne, ze svet ve hre muze byt v jinem pomeru k realite :-) A nebo proste je to jenom muj pocit, ze neco nesedi, pritom je to OK ;-)
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
310_cibule
Vážení, nepořizujte si to!

Pokud tuto chybu uděláte, nejen že se už nikdy nebudete chtít vrátit do toho šedivého, plochého prostředí, které se z mně neznámých důvodů nazývá realitou, ale především si budete chtít za dalších 60, 70 litrů pořídit high notch PC, abyste si VR dokonale užili.

A teď mne omluvte, jdu prodat auto (a možná i chatu, už ji stejně nebudu potřebovat).
Upravil/a 310_cibule dne 28-02-2021 07:53
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
LesniHU
No vzhledem k tomu, ze jsi se od toho dokazal utrhnout na dost dlouho, abys nam stihl napsat tri odstavce, tak to asi tak navykove nebude :-)
 
magot
Ono by to i návykové bylo, jen ta kvalita obrazu není úplně echt gold no Úsměv
Já jsem se rozhodl G2 pořídit, protože si myslím že to je zhruba vrchol této doby, že už tahle civilizace nemá větší know-how jak vyrobit LCD s tak jemným rozlišením a zároveň tak výkonné GPU/ CPU které by utáhlo např. 16,32 nebo 64K rozlišení, kde by se už tomu ve VR dalo říkat + - obraz .. to 4K je fakt mizerný ..

.. jak vyrobit LCD
.. ovšem tato civilzace má know jak vyrobit LSD s mnohem vyšším rozlišením!! Šklebící se
Upravil/a magot dne 27-02-2021 23:57
 
1stCL_Ricrd
310_cibule napsal:

Vážení, nepořizujte si to!

Pokud tuto chybu uděláte, nejen že se už nikdy nebudete chtít vrátit do toho šedivého, plochého prostředí, které se z mně neznámých důvodů nazývá realitou, ale především si budete chtít za dalších 60, 70 litrů pořídit high notch PC, abyste si VR dokonale užili.

A teď mne omluvte, jdu prodat auto (a možná i chatu, už ji stejně nebudu potřebovat).

:):);) taky jsem planoval koupi lepšiho auta ale bohužel jsem čichnul k VR takže auto počka a čekam na 3080 až se naskladni:(
 
Tapi
magot napsal:

Ono by to i návykové bylo, jen ta kvalita obrazu není úplně echt gold no Úsměv
Já jsem se rozhodl G2 pořídit, protože si myslím že to je zhruba vrchol této doby, že už tahle civilizace nemá větší know-how jak vyrobit LCD s tak jemným rozlišením a zároveň tak výkonné GPU/ CPU které by utáhlo např. 16,32 nebo 64K rozlišení, kde by se už tomu ve VR dalo říkat + - obraz .. to 4K je fakt mizerný ..


OLED displeje s ultra vysokou hustotou pixelů dnes už vyvíjí několik firem (https://singulari...vr-worlds/), ale jak píšeš, i kdyby se dostaly do výroby, nebylo by je zatím čím nakrmit. Sice datová propustnost sběrnic (PCI 5.0), pamětí (DDR5) i portů (nové verze DP i HDMI) stále stoupá. Ale GPU a CPU mají žel pořád své limity...
Vidím to podobně jako ty Magote, nejsem nekritickým obdivovatelem G2 - jako VR to stále není ideální, ale je to asi zatím to nejlepší, co lze sehnat, a kvalita obrazu jakou prezentuje, zdá se minimálně pár let nebude nijak zásadně překonaná. Osobně proto asi taky půjdu do G2. Nevím, zda ho na simy budu používat výhradně, možná budu střídat LCD a VR, ale za ten zážitek ve VR to už myslím stojí.
WARBIRDS-BLOG.CZ
http://www.warbir...
 
cuckoo
Tapi napsal:

Foveated rendering (FR) musí podporovat kromě headsetu jak grafická karta, tak i hra. Nvidia 3xxx FR podporuje, ale simy jako IL-2, DCS a MSFS žel zatím ne. ALE až např. DCS přejde na VULKAN, což je moderní API, tak tam to možné myslím bude. Podobně i pokud MSFS přejde letos z DX11 na DX12. Samozřejmě to jen předpoklad k tomu, aby to mohlo fungovat. Pak tuto funkcionalitu musí vývojáři implementovat do simu. U IL-2 se ale asi ničeho podobného v blízké budoucnosti nedočkáme.

Problém optiky G2 samozřejmě zůstává. FR by zde dopomohlo nikoli k ostřejšímu obrazu mimo střed displaye, ale k vyššímu výkonu. Hlavním primárním přínosem FR je nikoli lepší obraz, ale úspora datového toku, protože se ve vysokém rozlišení přenáší pouze pokrytí části plochy displaye a zbytek je v low-res. No a nebo si řekneme, že výkon nezvýšíme, ale budeme si při zachování stejného výkonu moci posunout slider SS na vyšší procenta a tím dostaneme hezčí obraz na té části displaye kam míří naše oči (ovšem pokud to bude někde na okraji displeje, bude tento "hezčí" obraz u G2 degradován, tj. rozmazán, optikou).

Osobně bych si docela rád někde vyzkoušel G2 Omnicept, abych viděl jak to funguje prakticky na tomto konkrétním headsetu...



Jooo, díky za vysvětlení. Ale teda zatím šilhat po Omniceptu (nebo něčem podobném) není nutný, tím spíš, že "pupilometry, heart rate a face cam" se hádám moc nevyužijou...
 
magot
Zajímavý odkaz na ty "zcadélkové" meta-oled displeje, zdá se, že technologie LCD se tedy rozvíjí Úsměv
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,026,230 návštěv