Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
|
Ajvn |
Přidané 14-02-2021 20:06
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Hopříku dovolím si nesouhlasiti. To Olegovo řešení bylo nefunkční. Protože se našli kokoti kteří když -například- měli něco odbombardovat někde nad "hlídaným " nepřátelským uzemím. Tak tam prostě doletěli-obletěli mimo mapu. Přes "řádné" hrací uzemí-mapu neletěli. Prostě podfuk-svinstvo. Přesně těmhle podvodům tohle řešení zamezuje Jak BoX tak i ve WT. Za mě palec nahoru.
PS
Do krve jsem se tenkrát pohádal s naším tehdejším velitelem naší tehdejší letky, který tohle svinstvo prosazoval abychom měli větší "uspěch"...... |
|
|
|
606_vencour |
Přidané 14-02-2021 20:12
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Kdyby to šlo, rád bych si ověřil velikost mapy v klidu, nesedí mi, že jsem opravdu doletěl až na kraj ...na druhou stranu, neměl jsem moc klidu mapu zkoumat a dělat nějaký kalkulace.
Čili pokud tam specková mapa chvilku bude rotovat, rád ji prozkoumam víc. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 14-02-2021 20:30
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Tak to jste jen blbe hlidali. A nebo, receno jinym zpusobem, jste zneuzivali prilis male mapy, abyste to hlidani meli snazsi. Dosadte si my, vy, oni dle libosti, ale takhle to proste je :-)
Funkcni reseni mel Flight Simulator a tim myslim uz verzi IV a mozna i mnohem drivejsi - mapa mela cely svet, skutecne celou zemekouli, ale scenerie byly namodelovane jen na nekterych mistech. Takze clovek mohl letet z (detailniho) Londyna do (detailniho) New Yorku, pricemz cast casu stravil nad generickou pevninou a vetsinu casu stravil nad generickou vodou. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 14-02-2021 20:56
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Ty Lesníku nerozumim ti. "Tak to jste jen blbe hlidali" Co to znamená? co tím myslíš? Nechapu. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 14-02-2021 22:10
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
No kdyz mas chranit nejaky cil a pocitas s tim, ze na nej nepritel zautoci zpusobem, ktery chces ty, tak delas neco spatne. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 14-02-2021 22:23
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Já to asi nikdy nevyužil, ale na druhou stranu ve skutečnosti tam nebyla zeď. Věděl jsem, že to jde obletět a jen jsem to bral jako rozšíření mapy, jen s debilní možností orientace. Asi bych tenkrát nevinil ani nepřítele, že mě obletěl. On to byl risk víc pro něj.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
alfik |
Přidané 15-02-2021 08:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Spotřeba motorů byla stejná, ne? Takže, pokud někdo oblétal mapu, nedělal nic jiného, než by udělal v reálu, ne?
Prostě to vzal "přes Kalkatu", pokud mu vyšel benzín, tak holt to byla taktika kterou (kromě osmé am. armády, která celou dobu používala jeden a ten samej koridor, aby je LW snadněji našla ) používali všichni.
Takže, pokud to vysloveně nezakazovala pravidla misí, tak asi bych to nechal být, ne?
Jak píše Lesník, prostě vás nepřítel přechytračil
Sám jsem to nevyužíval, ale já jsem netrpělivý, jak by napsal Cibule Ale pamatuju, že když jsem něco hlídal, tak nepřítel zásadně přilétal z druhé strany než na které jsem byl já
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 15-02-2021 20:32
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Ale nepřechytračil. Pochopitelně, že jsme s touhle hajzlovinou pak už počítali.
Mi jde o něco jiného. No schválně jestli na to příjdete. Nápovědy jsem poskytnul dost: |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 15-02-2021 22:49
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
No ja na to urcite neprijdu. Boje letadel se vyznacuji vysokou mobilitou a pohybem ve trech rozmerech, coz je treba rozdil od, napriklad, boje dvou obrnenych vlaku. Nevidim, co by do hry prinesla redukce jedne z hlavnich vlastnosti letadel. Ale treba neco takoveho existuje :-) |
|
|
|
311_Mart |
Přidané 16-02-2021 15:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1636
Založený: 22.08.10
|
https://forum.il2...nt=1060574
Update 4.506
Máme muniční trucky které efektně bouchají jo a taky nějakýho novýho foka
[img]https://i.ibb.co/KzWCvpr/Mart.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 16-02-2021 15:32
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Jé, Wedgova nejoblíbenější mašina
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 16-02-2021 17:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Lesíku Ty o voze, ja o koze. děláš to schválně?
Víš so, serem na to. Nenech se vyrušovat a nadále přispívej do těch poznej fotek, je to fajn. |
|
|
|
Baron |
Přidané 16-02-2021 18:25
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nielen Wedgova... Sipi si uz urcite cvrkol. Ten v nej bude asi aj spavat
Upravil/a Baron dne 16-02-2021 19:26
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 16-02-2021 18:31
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Ajvn napsal:
Lesíku Ty o voze, ja o koze. děláš to schválně?
Víš so, serem na to. Nenech se vyrušovat a nadále přispívej do těch poznej fotek, je to fajn. To jen ukazuje, ze jsem mel pravdu, ze neprijdu na to, co myslis.
Nicmene, to automaticke otaceni na kraji mapy me neskutecne irituje a kdyz se mi to stalo podruhe a ja pochopil, ze to neni bug, tak jsem uz jen ocekaval sebrani "QUAD DAMAGE!!" bonusu pri pruletu mrakem. Takze opakuji, je to reseni hloupe a spatne, jen to posouva sim do "casual" modu, kde to konkurovat masovkam typu World of whatever stejne nebude konkurovat, a omezuje to hrace a takticke moznosti. Kdyz nekdo chce stravit vic casu na delsi trase, aby si tim vypracoval vyhodu, je to ekvivalent toho, kdyz nekdo stravi cas stoupanim, aby si vytvoril vyhodu - nebo v pristi verzi hra automaticky posle kazdeho nad 3km zase zpatky dolu, aby ... co vlastne je smyslem takoveho otaceni? |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 16-02-2021 19:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Podívej se. Šturmovik stary i nový je hra. Máš ku své zábavě vymezené hrací pole. Tak jako ve fotbalu tenise.....
Jestliže díky své nedokonalosti umožňoval starý šturm hrát hru mimo pole- mapu a lítat si někde v nějakém špenátu z páté dimenze , pak je to špatně. Prostě tato nedokonalost umožňovala podvádět.
V novém šturmu jakož i ve WT těmto podfukům díkybohu tímto řešením zatli tipec. Kapito?
Kdo je například zvědavý na to, že by ve fotbalu byla možnost, že by hráč s míčem vyběhnul z hřiště někde do města a až by všichni nudou usnuli tak by se někde zjevil vběhnul zpět na hřiště a dal gol?! Kapito?
Ja být vyvojářema tak bych v případě, že by někdo omylem-neomylem vyletěl z mapy tak bych po dostatečně dlouhém, komfortním varování dal povel k destrukci letadla. Žadné vracení zpět. Takže toto současné řešení je myslím hodně shovívavé.
A vůbec. Co Tě ty pabloude nutí k tomu hrát hru mimo hru? |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 16-02-2021 20:45
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Ale jsme stale na foru o leteckych simulatorech, ze?
A tudiz: ano, je to hra, ale neni to hra typu, ze se ohradi ring provazy a bude se v nem testovat na lidech, ktery vydrzi vic ran pesti. Spociva v tom, ze kazdy hleda spravnou rovnovahu mezi pripravou a provedenim. Jinymi slovy, cilem hrace neni ferovka, ale presny opak. No a za druhe, omezena mapa neni volba game designera, alespon v puvodnim il2 nebyla, bylo to omezeni technologii. Srovnani s fotbalem kulha, protoze pravidla tam jsou naprosto umele vytvorena s urcitym cilem, zatimco zde se jedna z velke casti o rekonstrukci historickych situaci a moznosti. A historicka situace nebyla, ze se vam po osmdesati kilometrech letu nevhodnym smerem letadlo otoci pod rukama, nebo by se melo dokonce samo rozprsknout.
Zkusim polozit konkretni otazku, mela by teda hra Sturmovik, tedy hra z vychodni fronty, kde se letalo prevazne nizko, omezovat maximalni vysku letadel treba na ty zminene tri kilometry a pokud to hrac prekroci, tak bum, rozprsknout ho? Tvuj osobni nazor. Muj je, ze by to tak byt nemelo.
Ne, nic me nenuti letat mimo mapu. Ale jsou situace, kdy je nejtaktictejsi letet nizko, situace, kdy vysoko, kdy tam byt driv nez ostatni a kdy se nejakemu mistu vyhnout. Ze na vetsine mapy s vyjimkou jeji male casti nejsou domecky a cesty a letiste je omezeni dane HW a naklady na vyvoj, ktere na veci nic nemeni. |
|
|
|
magot |
Přidané 16-02-2021 21:41
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Ajvn napsal:
V novém šturmu jakož i ve WT těmto podfukům díkybohu tímto řešením zatli tipec.
Tohle za mne velký špatný. V simu fakt nechci narazit na skript co mne bude vracet a vytvářet neviditelnou zeď. Protože na téhle planetě nic takového není.
Pokud chci limitované pole hry, zahraju si šachy. Btw, před časem mne vybídl k jedné hře bezdomovec ve Františkánské zahradě a rozsekal mě na hadry. Dostal příspěvek na rum |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 16-02-2021 21:50
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
LesniHU: Mně se nelíbilo ani podání starého Šturma, ani podání toho nového. Oboje mi ničilo/ničí atmosféru trochu jiným způsobem.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_vencour |
Přidané 16-02-2021 23:18
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Pánové, ještě mne napadla jedna bomba - je / bude v BoX mapa ČR? Co udělat pro to, aby byla? |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 17-02-2021 00:35
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Předpokládám, že na jednoho člověka v týmu maj u Jasona náklady tak milion a půl až dva (Korun v přepočtu) na rok v průměru, spíš ty dva. Sice sou to vesměs programátoři a grafici, ale zase na druhou stranu v Rusku. Dále předpokládám, že jich v týmu bude kolem 30-50. Tímhle by si totálně rozhodili nějaké plány atd., takže očekávám, že kdyby je někdo zasponzoroval plus mínus na jeden rok všechny, tak by pak možná udělali to co dotyčný chce Tudíž 50-100 mega by to možná spravilo
Krom výše uvedeného zbývá čekat, až se ta mapa dostane postupnou iterací, což vzhledem k popularitě bojiště a tomu, že dělaj jednu mapu +- za dva roky bude za hodně hodně dlouho, spíš nikdy...
Poslední možnost je, že povolej v modech tvorbu vlastních map, což spíš v dohledný době neočekávám a i kdyby, tak to stejně budou asi (desítky) miliony(ů), aby to někdo udělal...
Jinak Jasonova srdcovka je Pacifik, dle jeho slov jí zatím neudělal kvůli nedostupnosti materiálů na Japonské stroje, ale jestli se někam poveze tahle série po Normandii, tak tipuju s největší pravděpodobností tam...
Upravil/a Hot_Dog dne 17-02-2021 00:42
|
|
|