Išak není od ED.
Na Mariánech je pro US nejdůležitější základna západně od Havajských ostrovů, Andersen AFB. Moderní verze mapy nabídne fiktivní konflikty mezi USA a Čínou/Ruskem, i proto Deka neustále obohacuje "Chinese Assets Pack". Později dorazí WWII verze mapy a doufám, že v té době snad už budeme vědět jak moc vážně to s tím Zerem, potažmo celým PTO, v ED mysleli.
Osobně mám v plánu založit si tam air taxi a budu v Huey vozit turisty z ostrova na ostrov.
Išak není od ED.
Na Mariánech je pro US nejdůležitější základna západně od Havajských ostrovů, Andersen AFB. Moderní verze mapy nabídne fiktivní konflikty mezi USA a Čínou/Ruskem, i proto Deka neustále obohacuje "Chinese Assets Pack". Později dorazí WWII verze mapy a doufám, že v té době snad už budeme vědět jak moc vážně to s tím Zerem, potažmo celým PTO, v ED mysleli.
Osobně mám v plánu založit si tam air taxi a budu v Huey vozit turisty z ostrova na ostrov.
Jo, jenže Zero se plánuje jen jako AI, nevím jak moc uvažujou o "lítatelný" verzi.
Ale i tak, potápět lodičky by mohlo bejt zábava sama o sobě. Kor jestli někdy dorazí nějakej ten Avenger, Helldiver - nebo třeba Dauntless. A nebo třeba i z druhý strany.
AD jižní atlantik, jestli se to mapařům z RB povede, tak rozhodně mají v plánu dělat mapy co "dávají smysl". Viz i ten atlantik, pro kterej dělají celou sadu "kulis" aby to trochu dávalo smysl, snad i na ten lítatelnej sea harrier se dostanou, akorát teda bůh ví kdy. Nemaj codery... a těch pár co maj se nejdřív musej poprat se současným harrierem a s mirage, pak v nějakým pořadí 15ka, 23ka a super tuc. A vzhledem k tomu jaký nabrali zpoždění tak fakt těžko říct kdy se dostanou k čemukoliv dalšímu.. Sice nabíraj lidi, ale vidím to černě.
Upravil/a Koty dne 14-02-2021 22:28
Razbam neumí dělat textury povrchu. Když odečtete to letiště a těch pár vesnic, tak je to hnusnější než první verze Kavkazu. Je to na úrovni FS2004.
Jsou prostě líný vzít grafika, aby ty textury udělal manuálně nebo je aspoň vyčistil.
Jsou tam plácnutý ty foto textury z družice. I ty moddeři na SAS pro starýho šturma dělají na mapách 10x lepší práci ..
Pokud se tohle někomu líbí, doporučuju zasadit do dubového rámu s dvacetičtyř karátovým zlatem Upravil/a magot dne 15-02-2021 00:54
Jo, jenže Zero se plánuje jen jako AI, nevím jak moc uvažujou o "lítatelný" verzi.
Ale i tak, potápět lodičky by mohlo bejt zábava sama o sobě. Kor jestli někdy dorazí nějakej ten Avenger, Helldiver - nebo třeba Dauntless. A nebo třeba i z druhý strany.
AD jižní atlantik, jestli se to mapařům z RB povede, tak rozhodně mají v plánu dělat mapy co "dávají smysl". :) Viz i ten atlantik, pro kterej dělají celou sadu "kulis" aby to trochu dávalo smysl, snad i na ten lítatelnej sea harrier se dostanou, akorát teda bůh ví kdy. :D :D Nemaj codery... a těch pár co maj se nejdřív musej poprat se současným harrierem a s mirage, pak v nějakým pořadí 15ka, 23ka a super tuc. A vzhledem k tomu jaký nabrali zpoždění tak fakt těžko říct kdy se dostanou k čemukoliv dalšímu.. Sice nabíraj lidi, ale vidím to černě.
Zero jako AI plánují v Leatherneck/Magnitude k jejich Corsairu, resp. plánovali v jednom z prvních streamů s Corsairem. Zda je to stále aktuální netuším.
Simon Pearson (Business Development Director v Eagle Dynamics) v jednom z interview říká, že po Mosquitu by se rádi zaměřili na PTO, rok 1944.
RAZBAM má aktuálně 4-5 programátorů. Na 23ce dělá jiný tým než na Harrieru s Mirage, tuším, že si říkají "Team Red". Stejně tak mají tým dedikovaný pro tvorbu terénu. Super Tucano a Bronco jsou víceméně soukromé projekty s nízkou prioritou.
Viz. video - pro Falklandy RAZBAM plánuje dvě verze, jednu se Stanley jak je teď, druhou se Stanley z roku 1982. Důvodem, proč i moderní je prostý, dostatečně velké letiště pro moderní stroje. :) Spolupracují s ED na TDK (Terrain Development Kit), k mapě dodají poměrně obsáhlý "Assets Pack" s nejen loděmi britského a argentinského námořnictva.
"Team Red" je jen OverStrators Bezva maník, ale je jen 3D artist. Programátoři pendlujou mezi projektama jak je potřeba, jenže jak říkám nestíhaj - tj. proč se 3Dčkáři nuděj a dělaj si na svým, to jsou pak lidi k uvytržení z modelu Lightningu co si dělal Prowler, kterej ale stejně jen tak nebude, protože to nemá kdo naprogramovat. Ale co by byl za modeláře, kdyby se tím nepochlubil
Ale jinak na terén maj separé lidi.
Razbam neumí dělat textury povrchu. Když odečtete to letiště a těch pár vesnic, tak je to hnusnější než první verze Kavkazu. Je to na úrovni FS2004.
Jsou prostě líný vzít grafika, aby ty textury udělal manuálně nebo je aspoň vyčistil.
Jsou tam plácnutý ty foto textury z družice. I ty moddeři na SAS pro starýho šturma dělají na mapách 10x lepší práci ..
Pokud se tohle někomu líbí, doporučuju zasadit do dubového rámu s dvacetičtyř karátovým zlatem
To bolo asi na mna - pravom, moja chyba, nevyjadril som sa presne. Takze oprava - tesim sa na planeset a oblast. To ze mapy aktualne vyzeraju presne tak ako napisal Magot je fakt, a ja s nim mozem iba plne suhlasit.
• Crash in avArmamentControl_AYK22_F18 - fixed.
• MP. Crash from the conflict between different versions of the Tarawa ship scripts - fixed.
• MP. New network predictor for aircraft.
• Crash Stack Overflow crash on wcWing::trySelectAndAssignTargetGroup - fixed.
• AI WWII. AI will follow in climb until overheat - fixed.
DCS M-2000C by RAZBAM Simulations
• M-2000 Autostart crash - fixed.
DCS F/A-18C Hornet by ED
• Reduced sound stutter on close up views.
DCS F-14 Tomcat by Heatblur
• Crash in handler of "SENSORS" device - fixed.
• Fixed a crash where jettisoning certain weapons would crash.
• Fixed one half of VF-103 appearing black/dark.
• Improved/Fixed STT collision steering algorithm.
• Fixed radar max range gate on PLM/VSL/MRL and PAL transitional acquisition modes.
• Fixed show CR (course) prefix for tracks instead of MC (magnetic course).
Campaigns
DCS: F-5E Black Sea Resolve '79 Campaign by Sorel:
• F5-R-C7.miz Helicopters colliding midair fix. Flightpath and altitude modified to create enough separation.
DCS: F/A-18C Operation Pontus Campaign by 373vFS_Greg, 373vFS_Petritis, Baltic Dragon:
• Corrected PDF files.
F-86F Hunters over the Yalu Campaign by Reflected Simulations:
• Flak defenses fine tuned for survivability.
F/A-18C Hornet - The Serpent's Head 2 Campaign by Badger 633:
• Mission 7. Marshall vehicle drifted to different route and prevented another vehicle from accessing a critical trigger - fixed.
DCS: AV-8B Sky Warrior Campaign by Eagle86:
• Marks of the main targets on the map F10.
• Simplified of several missions.
• Increased time for completing tasks.
• Basic dialogs play automatically if the player is idle.
• Ability to turn off music in the radio menu.
DCS: F-16C Red Flag 21-1 Campaign by Bunyap Campaigns:
• Corrected Nellis AFB ATC frequency in all documents.
• Corrected frequency for the northern tanker in all missions.
• Mission 8 - corrected player radio channel presets.
DCS: F/A-18C Rising Squall Campaign by INVERTED
• General Fix- Version postmark added for all missions
• M01 - A dialogue for Aegis-4 had conflict - Fixed
• M03 - Mission continues if Cargo-1 is hit - Fixed
• M04 - When landing to the carrier, it will accidentally activate a group of enemy aircraft that should not exist, leading to mission failure - Fixed
• M04 - Missions Checkpoint File was terminated ahead of schedule - Fixed
• M05 - Some tips are more detailed
• M06 - A new checkpoint before landing was added.
• M06 - The activation time of airport flare and smoke mark has been adjusted - A bit earlier and more obvious.
• M09 - Reef dies but mission continues - Fixed.
• M09 - In certain cases, if REEF-Convoy was destroyed, there were some dialogue conflicts - Fixed
• M09 - The "mission success" tip is Chinese - Fixed
• M10 - Fixed crash when slew to WP3 outside of 40NMs.
• M10 - Fixed BGM loss after WP2
• M10 - Lowered possibility of AAA and CIWS interception possibility.
• M10 - Last task needs more detailed tips - Added
• M11 - Add Tips for homebase waypoint.
• M12 - If player get too close to one of the escorts (Chainmail), it will trigger the next stage.
• M12 - Conflict of "last warning" dialogue for Aegis-3 - Fixed
• M12 - Lost liveries for Aegis-2 - Fixed
For the next, big Open Beta update, we plan to include several new Hornet features that include:
• Pre-Briefed (PB) mode for the HARM to include both HRM and A/C sub-modes.
• Pullback (PBLK) mode for the HARM / HRM OVRD.
• Improved HARM TOO handoff for two emitters at once.
• Adjusted AGM-88C HARM flight and seeker dynamics.
• ATFLIR targeting pod.
• Complete remaining Litening targeting pod tasks.
• TDC slew Wide Acquisition (WACQ) ACM mode.
• RAID Single Target Track (STT) mode.
• SPOT radar mode.
• Saving PRF to SET options.
• BRA indication with L&S.
• Coupled (CPL) autopilot mode.
• New flares with increased inventory loading option.
• AGM-84K SLAM-ER.
• New elevation tracking model to resolve JHMCS designation drift.
• Updated flight model, FCS, and drag values.
Many of the above items are completed internally, and other are still in being worked on. Please understand that this list is our best projection, and it is very much subject to change based on testing results.
In parallel, we are also addressing many bugs and needed and adjustments. We are reading all your valuable feedback. Thank you!
Version 2.0.0 - 4 February 2021
Warning you will need to delete and rebind your control bindings as described in the installation steps.
Added
EFM
Realistic Flight Dynamics (it's pretty nifty)
Realistic Suspension
Differential Brakes
Nose wheel steering
Realistic Engine Simulation
Realistic force based slat simulation
Damage to engine and aerodynamic surfaces (physically simulated only)
Cockpit shake effect
Wing vapour effect
Compatibility with regular carrier
Carrier hook up keybind (Ship Takeoff Position)
Basic compatibility with Supercarrier
Added Salute option to radio menu
Added Request Launch option to radio menu
Sounds
Gear door
Gear locking
Gear hydraulic
Flap stop
Flap hydraulic
Slat stop
Gear airflow
Flap airflow
Speedbrake airflow
Spoiler airflow
Cockpit rattle at high AOA
Avionics
CP-741/A Bombing computer
Yaw damper (stab aug switch on AFCS panel)
ILS Navigation (see kneeboard pages for presets)
Enabled Radio (see kneeboard pages for presets)
Basic support for FFB joysticks
Changed
Added Argentina/ARG to countries and assigned appropriate livery
Re-wrote AFCS for EFM integration
Deprecated
SFM Fake afterburner
Everything on the special menu, except cockpit shake
Removed
SFM Carrier Launch Mechanism
Fixed
Hook clickable
Flap blowback valve
Carrier Launch Mechanism present on runways (see removed)
Carrier trap from airstart causes explosion
Aircraft drift during carrier operations
Known Issues
Chocks do not stop the aircraft
Pilot can blackout from cat shot
Pilot can blackout from rolling too fast
APC may not respond fast enough
Connecting to the super carrier will get you stuck for a bit, just keep the power high and you will move into position after 30 seconds or so.
The CMPTR switch has not been animated yet please use the LABS switch in the meantime.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.