November 25 2024 15:05:06
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
IL2 BOX online speciálka č.2 - Operation Repulse
saldy
Díky všem za účast, za pomoc při testu, všem velitelům, Magotovi, který to celé vymyslel a zorganizoval a Achileusovi za půjčení a starost o pískoviště. Na začátku byly třeba 2 malé opravY , to způsobilo zpoždění, ale pak už to solidně drželo do konce. Nebylo to bez chyb ale videli jsme jak ten formát mise fungoval a jak program unesl naloženou zátěž.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
606_vencour napsal:

Dík všem, stálo to za to. I s tou marností.

Co se stalo?
 
Hot_Dog
ringlett napsal:

Dovolím si i sem veřejně:

514 FS hlásí za 26.12.1944 provedení pěti operací nad prostorem Bastogne

Provedli jsme 17 operačních letů.

Ztratili jsme jednoho pilota KIA - 310_Paul

A odepsali 3 letouny P-47D28, z toho 1x náraz do prostoru cíle, 1x zásah nepřátelským protiletadlovým dělostřelectvem s následkem nouzového přistání a 1x nouzové přistání po těžkém poškození od nepřátelského letounu.

Hlásíme zničení
2 tanků a 2 tanky poškozené
3 samohybných děl a poškození 7 dalších
23 obrněných transportérů a poškození minimálně 4 dalších
4 zničená dělostřelcká postavení
3 zničená postavení protiletadlových děl
nejméně 23 zničených nákladních automobilů

Děkuji zúčastněným pilotům!

R.


Nějaké obrázky, hlavně z pojíždění a řazení na dráze.
https://www.2i.cz...


Pozor, rád bych upozornil, že 514th FS se 4 piloty letky ATA pod vedením Ringletta zničili 62 pozemáků, což z nich dělá nejlepší bitevní letku s víc jak třetinou všech zničených pozemáků na spojenecké straně a víc zničenejch pozemáků, než má celá modrá strana dohromady!!! Stejně tak 354th FS se 40 pozemáky!!! Odvedli ste perfektní černou práci!!! Díky...

Sice to tak dobře nebalí roštěnky na baru v důstojnickym klubu, ale zato to docela slušně vyhrává válkuVyděšený
Upravil/a Hot_Dog dne 14-02-2021 12:32
 
magot
@RED
napište prosím jaké se vám zobrazili hlášky o splnění cílů mise. Zničení tanků, artilerie, flaků, případně celé divize.
Zkusíme dát do kupy jak ta story dopadla, zda třetí říše ještě existovala 1000 let nebo ne Šklebící se
 
ringlett
magot napsal:

@RED
napište prosím jaké se vám zobrazili hlášky o splnění cílů mise. Zničení tanků, artilerie, flaků, případně celé divize.
Zkusíme dát do kupy jak ta story dopadla, zda třetí říše ještě existovala 1000 let nebo ne Šklebící se


Já jsem hlášky fotil, ale na screenshotech nejsou.

Viděl jsem:
Zničení dělostřeleckých postavení 2x
Zničení nádraží 1x
Velmi vážné poškození 26.Volks-Gre. Division
Zničení skladů, nepamatuji si kde
 
606_vencour
magot napsal:

606_vencour napsal:

Dík všem, stálo to za to. I s tou marností.

Co se stalo?


Nějak jsem bloudil. Hodně bloudil, nebyl tam, kde jsem měl být. Možná málo natrénováno.

Update: radiomaják jsem nepoužil, asi jsem ho měl aspoň testnout. Baví mne "expert" mode, ne hraní si na malý děti. Jenže toho času co to sežere.
Upravil/a 606_vencour dne 14-02-2021 12:53
 
ringlett
Hot_Dog napsal:

Pozor, rád bych upozornil, že 514th FS se 4 piloty letky ATA pod vedením Ringletta zničili 62 pozemáků, což z nich dělá nejlepší bitevní letku s víc jak třetinou všech zničených pozemáků na spojenecké straně a víc zničenejch pozemáků, než má celá modrá strana dohromady!!! Stejně tak 354th FS se 40 pozemáky!!! Odvedli ste perfektní černou práci!!! Díky...

Sice to tak dobře nebalí roštěnky na baru v důstojnickym klubu, ale zato to docela slušně vyhrává válkuVyděšený


Velmi děkuji, dobře se to čte. Měli jsme holt štestí na průzkum a stíhací krytí!

Pokud se nepletu tak 9. AF kolovala hláška "Když chceš dobře vypadat před snoubenkou, foť se v kabině Mustangu. Když se k ní chceš vrátit létej na Thunderboltu."
Upravil/a ringlett dne 14-02-2021 12:56
 
310_cibule
Především díky organizátorům a všem, kdo se zúčastnili.

Můj přínos ke konečnému vítězství v kokpitu á dvacky.

1. vzlet. Nešla mi otevírat pumovnice (ani přes opakovaně namapované tlačítko, ani přes klávesnici). Nakonec mi přestala klávesnice fungovat úplně (ani Ctrl+Alt+Delete, takže to vypadalo že už ve virtuálním kokpitu zkejsnu navěky). Zpravil to až restart kompu natvrdo. A ukázalo se, že mojí klávesnicí to není, Vont měl opakovaně stejné problémy. Po restartu všechno fungovalo, jak má.

2. vzlet. Kvůli hifikundacím s kompem opožděný start společně s Vontem. V půlce trasy přišel povel vysypat bomby do pole a obrátit se, abychom se na letišti spojili se zbytkem opět do kompletní čtyřčlenné letky.

3. vzlet. Po natankování atd. potíže s motory při startu (moc netáhly, byť byly zahřáté a vrtule správně nastavené). Přesto jsem se odlepil. Doprovod hlásí, že z jedné á dvacky se čmoudí. Spolu s ostatními z formace jsem vyhodnotil, že to budu já. Obrátil jsem se a zahájil přímým kursem návrat na letiště. Přitom jsem pochopitelně, jak bývá mým zvykem, zakufroval a po nějakých deseti minutách letu začal hledat radiomaják. Za dalších deset jsem se k němu dostal a pak už i pro mne byla hračka najít letiště a přistát. Motory celu dobu pracovaly bezchybně, zřejmě jim nic nebylo.

Taková úplně normální cibulí speciálka...

Ještě jednou díky, už se těším na další. Pro mne to má vždycky úžasnou atmosféru. Včetně toho očekávání, co zase provedu ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
310_cibule napsal:
A ukázalo se, že mojí klávesnicí to není, Vont měl opakovaně stejné problémy. Po restartu všechno fungovalo, jak má.

Ano. Mě se to taky na vteřinu stalo, málem mne to stálo život, jak jsem byl nízko nad zemí. Ale hned se to srovnalo. To právě mohl být už dopad toho přetížení serveru.
Budeme to muset ještě investigovat, ale mám obavu že při počtu 70 lidí už to není 100% stabilní. Byť většina lidí dolétala prakticky bez problému.

@ringlett - díky za info!
Upravil/a magot dne 14-02-2021 13:01
 
606_Temp
V prvé řadě mám dnes kocovinu. Ne z alkoholu, ale z nevyspání a nervů posledních dnů.

Z pozice velení:
Samotné plánování byla hromada času a snaze vyhovět co největšímu počtu rozdílných požadavků všech lidí kolem. Když jsem viděl ta jména a stroje, co poletí v barvách Luftwaffe, tak jsem očekával dřív nebo později opravdu ošklivý střet a hrozící masakr. Tento týden jsem se v noci párkrát vzbudil a přemýšlel, jestli neposílám piloty P-38, A-20 ale i Thunderboltů (kteří se stali svojí samostatnou kolonou) na smrt a jestli mám jak je udržet naživu. Je to takové kámen/nůžky/papír. Ve chvíli, kdy chcete něco posílit, musíte jinde ubrat. Zpočátku jsem měl pocit, že je scénář napsán trochu filmově a pojede se na velmi úzké koleji možností. Ovšem jak úkoly přibývaly a měl jsem na to naroubovat omezené síly, tak se z toho stal spíš poker nebo šachová partie s pár figurkama.
Nakonec se povedlo dát dohromady plány a každá letka měla do začátku své pevné rozkazy. Většinou i s nějakou alternativou a velitelé měli i dost osobního prostoru.
Nepřízeň počasí (aneb serveru) ovšem hromadu časových souvislostí rozbila a já z toho začal být velice nervózní. Ta čtvrthodina průzkumu o který jsme přišli byla pro nás dost fatální (a paradoxně i fatální o 4 hodiny později pro I./JG2). Nebyl průzkum oblasti, nastalo zpoždění a bitevní piloti letěli na slepo. Cíle často ani nenašli.
Do toho ani nepřítel nespolupracoval. Načapal naše A-20 v nedbalkách v době, kdy jej tam nikdo nečekal. Thunderbolty hlásili první boje bez zajištěného stíhacícho krytí. Další rozhození časové linie. Jen díky duchapřítomnosti velitelů letek a operativních rozkazů to dokázalo držet pohromadě a fungovat na nějakém torzu kostry původních plánů. Piloti dělali co měli a spolupráce fungovala přes to, že to byla neuvěřitelně různorodá banda a od mnohých jsem vůbec netušil co čekat. Přidal se i pár pilotů z dob starých velitelů (™BUTYS), kteří před pár dny, nebo dokonce ten den, kupili IL:BOX a letěli do ostré akce v podstatě z první dobré.
Už mám sice i větší akce za sebou, ale dycky to sou nervy. A o to větší je pak ta úleva a radost, když sedne poslední pilot a já si oddychnu, že se nestal žádný pr*ser.

Z pozice pilota
Furt stažené půlky. Furt oči na budíkách. Snaha zastavit klesající ručičku palivoměru a ručičky teploměrů. Nevím jak ostatní typy letounů, ale naše Tempesty byly neustále podchlazené. Udržovat motor bojeschopný, nebo mít palivo na návrat? To je problém, který jsem popravdě ještě nikdy neřešil. Když jsme pak potkali nad naším letištěm nižší Me-262, tak to byla taková ruská ruleta. Dám plný plyn a třeba ji dojedu nebo dám plný plyn a výfukem mi vyletí pístní kroužky?
Stejně tak jsem s nelibostí a těžkým srdcem opouštěl formaci 474th a 180.sqn Lightningů a A-20 nad Gerlosteinem, protože jsme měli v nádržích díky zdržení a následnému opakování náletu z důvodů oblačnosti posledních 20-30 galonů a 100 km domů. V tu chvíli se ve mě řezal pilot, který by tam chtěl být a Red velitel, který si nemohl dovolit ztratit letku Tempestů. V soubojích jsem měl kliku. Semlelo se to vždy z ničeho nic a zas to najednou bylo z ničeho nic pryč. Adrenalin byl ale spíš všechno to okolo, než samotné střílení.

Z pozice účastníka speciálky
Flaky asi mohly být ostřejší. Pokud to bylo kvůli zátěži serveru, tak to beru. Pokud jste se o nás báli, tak příště klidně o 50% přitvrdit :-)
Za zpoždění serveru se nezlobím a nechci aby to tak z předešlého vyznělo, i když nám to nabouralo plány. To je válka a navíc specka bez opětovného nahazování serveru není specka. Tipuji, že Saldy, Magot i Achileus měli v tu chvíli tepovku 180 a poléval je horký pot. Díky že jste to podstoupili.
Nemám nic ke kritice, prostě se to povedlo a odvedli jste dobrou práci. Za sebe i spojeneckou stranu děkuji.


(pro zůčastněného: ten fokáč neschytal 80 zásahů z hispan, ale tak třetinu. Achileovi statistiky říkají, že jsem těch 80 zásahů nasypal celkem do 4 letadel. Takže si vyprošuji nařknutí, že jsem jej chtěl sestřelit Šklebící se )
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
310_cibule
magot napsal:

310_cibule napsal:
A ukázalo se, že mojí klávesnicí to není, Vont měl opakovaně stejné problémy. Po restartu všechno fungovalo, jak má.

Ano. Mě se to taky na vteřinu stalo, málem mne to stálo život, jak jsem byl nízko nad zemí. Ale hned se to srovnalo. To právě mohl být už dopad toho přetížení serveru.
Budeme to muset ještě investigovat, ale mám obavu že při počtu 70 lidí už to není 100% stabilní. Byť většina lidí dolétala prakticky bez problému.


Tak collateral damages taky dělají atmosféru ; ) My s Vontem to neměli na vteřinu, ale do té doby, než jsme natvrdo restartovali komp. Vont tvrdil, že mu to (opakovaně) dělá po refuel, rearm atd. Já na to, aby mi nešla otevírat pumovnice, nepotřeboval ani to.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
606_Temp napsal:
Tipuji, že Saldy, Magot i Achileus měli v tu chvíli tepovku 180 a poléval je horký pot. Díky že jste to podstoupili.

Zachytili jsme ten památný okamžik Šklebící se
i.pinimg.com/originals/53/11/b4/5311b45db9177059bab9ae8a32aa063c.jpg
 
magot
@RED zahlédl u vás někdo hlášku "89. Infanterie Division utrpěla těžké ztráty"? (Na BLUE straně byla záměrně skryta)
 
ATA_Vasilij
Prognózy byly zcela opačné.
"K4 a Dory proti Thunderům? To nezůstane jediný a po 20 minutách bude vyčištěno...., Zase mise, která je zcela připravená pouze pro Němce...atd..."

Dokonce i ti nejlepší letci z naší ATA letky měli pokleslé řeči na trénincích, kde nás denně povzbuzovali tím, že jako nováčci na full real speciálce nemáme proti vytrénovaným Němcům sebemenší šanci.
A tak jako nováček na nebi speciálky (kvůli VR létám s kluky na serverech s ikonami) jsem měl ten večer jediné přání - přežít ten masakr.

A voalá, ono se zadařilo!
Musím plně souhlasit s Hotdogem, že létání bylo velice blízké reálným bojovým letům za války, kdy byla cítit opatrnost. V tomhle měla speciálka kouzlo. Vím, mohl bych si stěžovat že jsem prakticky v Mustangu neměl na koho vystřelit a že nás velitel mohl posílat více do akcí. Jenže ono ani za války se piloti nesetkali s nepřítelem pokaždé. A ono je to tak kolikrát i zatraceně dobře. A nesmím to hodnotit svým egem, které si chtělo přivézt aspoň 4 sestřely nýbrž svým nejhlubším vnitřním přáním, a to bylo přece hlavně přežít. Takže za mě super spokojenost.
V noci jsem dlouho ještě nemohl usnout, jak se mi honily myšlenky hlavou, co šlo udělat lépe, co jinak, co se povedlo a co ne, a jak to udělat, aby to příště šlapalo hned od začátku. Stejně tak i po probuzení jsem ještě dnes hlavou stále tam někde v oblacích nad zasněženou Bostogní

Děkuju moc za prima zážitek!

Ještě si dovolím kousek z 1. bojového nasazení:

"Zbývají dvě minuty do prvního ostrého vzletu a mně se ozve v počítači zvuk chyby. Sekne se obraz ve hře a když sundám headset na monitoru čtu hlášku "fatal error VR displej runtime" co to kur*a?!# biip tohle je poprvé co se mi to stalo! No nic okamžitý restart celého PC. Když se mi podaří připojit, zbytek mustangů už je ve vzduchu. Na plný plyn se s nimi setkávám až nad oblastí kde máme hlídat. Uf. Snad už to víckrát nespadne. Za chvíli se k nám přidávají Tempesty. Chvíli držíme kurz a já přemýšlím jak to bude probíhat až potkáme nepřítele. Vznikne guláš každý sám za sebe nebo to bude řízena akce vedená s přehledem? Vždyť ani teď už nevím jestli ta tečka tam vzadu je náš nebo nepřítel. Z úvah mě vytrhne hlášení jednoho z mustangů "vidím čtyři kontakty hluboko dole pod mraky, asi bombardéry". Nakláním éro jak to jde, ale nevidím nic. Vlastně nevidím ani ty Tempesty. A teď už ani vedoucí mustang. Co teď? Tempesty jsou někde pod námi ale oni je nevidí? Od nejvyššího velitele je rozkaz pustit dolů dva mustangy. Cože? Proč tam máme jít my z výšky 25 tis plus, když dole jsou další naší? To je celé všechno špatně! A neměli bychom jít dolů všech 5? Když se roztrhneme, budeme se dlouho těžko hledat. Proč jde dolů zrovna ten jediný co se orientoval a viděl všechny kontakty? Do Prčic! Nikdo neví co dělat. V rádiu se ozývají hlasy jednotlivých pilotů. Každý říká něco jiného!! Tohle není řízený let! Přitom každá varianta je v něčem špatně. Správně by to přece mělo být, že velitel mustangů zahlásí kontakty veliteli fronty a ten přidělí úkol tempestům. Mám pocit že řízení nefunguje. Není mi jasné co dělat, nechtěl jsem ztratit přehled, zároveň tím že zůstaneme nahoře můžeme přijít o veškerou akci, a od toho tu přece jsme abychom ihned šli po nepříteli. Nechávám situaci odevzdaně plynout a jen vevnitř to vře, že přesně do téhle situace jsem se nechtěl dostat. Dva mustangy jsou dole u Junkersů. Tři jsme zůstali nahoře. Ihned jsme se ztratili. Prišel nový rozkaz letět nad Bastogne. Údajně někdo řekl kurz 190. Jsem ztracen nevím kde jsem a není zrovna okolo nic čím bych se našel. Jsme roztroušeni a neschopni systematického letu. Letíme dlouho a furt se nemůžeme najít. Když v dálce uvidím velkou řeku táhnoucí se z východu na západ. Tak moment....v místě kde si myslím, že bych měl být, žádná taková řeka nemůže být!..... Najednou na obrazovce nápis, opouštíte oblast mapy. No ty vole, my jsme úplně v prd**li. Dole jeden mustang byl taranován zákeřným pilotem Junkersa, jeho dvojka se hledá a hledá i nás. Zatímco my jsme nahoře za oblastí zóny a čekáme až nás hra otočí do protisměru. Nejvyšší čas se uklidnit a konečně najít svou polohu. Jsme daleko východně. K Bastogní je to kurzem 280 asi 7 čtverců. Haleluja, domů na domovskou základnu přilétáme každý sám v rozestupech 10 minut. Ztráta jednoho mustanga a ztráta iluzí o přehlednosti akce. Plus zjištění že chybí elementární komunikace mezi všemi eskadrami. A že jsme byli tak říkajíc ponechání osudu. Další lety už byly mnohem lepší!

Šklebící se
 
606_Temp
magot napsal:

@RED zahlédl u vás někdo hlášku "89. Infanterie Division utrpěla těžké ztráty"? (Na BLUE straně byla záměrně skryta)

Ano, proběhla.

Edit pro ATA_Vasilije

Ty Mustangy jsem na Junkersy nechal poslat já z pozice velitele proto, že jste je hlásili a piloti od vás s nimi měli vizuál. Jak dobře popisuješ - nevěděli jste kde jste, natož aby jste pak navedli na útok Tempesty, o kterých jste nevěděli kde jsou. V tu chvíli mi přišlo nejrozumněnjší, aby na dvě Ju-52 spadl ten, co jej vidí a jeho dvojka. Zbytek Mustangů měl zůstat samozřejmě nahoře, aby kryl svoji dvojici před případným německým stíhacím krytím. Chaos byl jen s komunikací s vaší letkou a to že jste se toulai rozházení po půl mapě jsme pozorovali celou dobu, ne jen v tuto chvíli Šklebící se
Upravil/a 606_Temp dne 14-02-2021 14:12
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Letka13_Colonel
BarracudaCZ napsal:

............................. Také moc děkuji Colonelovi, že mě těsně před koncem ušetřil jisté smrti Šklebící se


ÚsměvMrknutí Poďakuj sa mojej ...... "šmatlavosti"......, nebol v tom žiaden "rytiersky" úmysel, ale skôr pud sebazáchovy. Mrknutí

Keď sme k Vám už 2x krát nepozorovane s Lukym prilietali ( prvý krát to bolo pri zostrele tej P-38čky), vedeli sme, že nemáme veľa času na mútenie vody.
Bolo Vás tam ako hadov....a my len dvaja.
Zaradili sme za Vás do ľavého okruhu až na druhý krát. Raz sme to museli prerušiť, lebo by sme sa dostali pred laufy práve Vašej dvojice spitov.
Veru s "adrenalínom" v srdci sme sa ako "hadi" s Lukym približovali a ja som chcel streľbu na istotu, Luky už varuje nech vystrelíme, lebo sme blízko.....a asi som viac predsadil ako som mal......, keď si brejkol dolu, ešte som to skúsil....., ale prenasledovať Ťa nebol čas..... "Hadie klbko " sa totiž zobudilo ...... a teraz sme boli my dvaja lovení.......Pff Lukyho cieľ mal menej šťastia. Nás zachránili rýchle K-4.

PS: Ten záver misie mal veru riadny adrenalín. Bol som ním tak "napumpovaný", že hoci som zaľahol okolo 01,00 hod, zaspal som až niekedy okolo 02,30 hod.Pff
Asi sme to viacerí takto mali, presne ako písal aj ATA_Vasilij.
 
Hot_Dog
Co se výkonu serveru týče, ihned po naspawnutí cca 50 lidí začal server psát hlášku "Erratic Plane Behavior...."a už jí psát nepřestal, což píše, pokud server jede na méně, jak 50sps...

Znamená to, že je server vzhedem ke svému HW přetížen a může nastat několik neblahých efektů, z čehož nejhorší je asi tzv "dilatace času" v závislosti na tom, jak má každý hráč silný komp... Já sem teda za celou dobu speciálky žádné problémy nepozoroval, ale obecně se to chce této hlášce vyhnout...
 
magot
Hot_Dog napsal:

Co se výkonu týče, ihned po naspawnutí cca 50 lidí začal server psát hlášku "Erratic Plane Behavior...." už jí psát nepřestal, což píše, pokud server jede na méně, jak 50sps...

Znamená to, že je server na svůj HW přetížen a může nastat několik neblahých efektů, z čehož nejhorší je asi "dilatace času" u lidí s horším kompem... Já sem teda za celou dobu speciálky žádné problémy nepozoroval, ale obecně se to chce této hlášce vyhnout...

My jsme vypozorovali, že přetížení serveru bylo nad 40 lidí. Dopady to mělo zanedbatelné, ale může nastat nestabilita a různé lagy.
Uvidíme pro příště co se s tím dá dělat.
 
Hot_Dog
magot napsal:

My jsme vypozorovali, že přetížení serveru bylo nad 40 lidí. Dopady to mělo zanedbatelné, ale může nastat nestabilita a různé lagy.
Uvidíme pro příště co se s tím dá dělat.


Mrknutí

Jen tak mimochodem, na jakym procíku jede Achilův server?
 
310_cibule
Kdyby šlo o to, složit se na HW pro výkonný server, tak se mnou počítejte (bez nároku na následná vlastnická práva).

Už jsem tu jednu sbírku kdysi pořádal (na B 534 pro starého šturma), tehdy se sešlo tuším třicet litrů (ale fakt je, že to byla zlatá doba tohoto fóra : )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,041,880 návštěv