December 22 2024 06:21:52
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,751
· Nejnovější pilot: VGR-Spawn
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Malý koutek dotázků
Hoper
LesniHU napsal:

Ze je to Typhoon uverim, az mi nekdo vysvetli, kam zmizely konce kridel.
[img]https://oshi.at/tQnaog/TGgF.PNG[/img] is not a valid Image.
Ten obrys je verze s vyskovkou z Tempesta, tj. mirne vetsi. Naklon to nevysvetli, ten by zmensoval rozpeti vyskovky take. Navic kdyz se stahne obrys na rozpeti kridla, kanony vychazeji presne mezi vnitrni a vnejsi. Pruhy na fotce vicemene sedi k pozici vnitrniho kanonu, ale ne tak ke konci kridel.
Velka vyskovka vuci kridlu by se teoreticky dala vysvetlit perspektivou, kdyby to bylo focene z <100m, ale pozice kanonu na kridle ne.


když na to koukám, ta "hrana" na levém křídle je i nahoře - takže to vypadá, jako když konec křídla je najednou od určité roviny užší než část u trupu - viz. levá pomocná čára:
[img]https://ovarek.cz/pic/Dotazy/cojeto2_upr.jpg[/img] is not a valid Image.

A ta druhá pomocná čára je rovnoběžná s tou levou a +- sedí kolmo na "něco", co byl mohla být vrtule (ale nyní je "bokem").

Již jsem si i říkal, jestli to není montáž. Trochu mne nahlodával ten plamen u V-1 a taky to, že ten obrázek Google nenajde. Dále také to, že obrázek má poměrně velkou velikost a při tom není "kostičkovaný" - dodatečně digitálně zvětšený. Obrysy obou objektů jsou poměrně ostré. Ale kdyby to byla montáž, tak to horní letadlo bude bez "vad" a naopak bude dokonalé.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
LesniHU
Hopere, kostickovany není, je zvětšený analogově - to co vidíš je zrno filmu. Starý film má vyrazne vyšší citlivost na infracervene záření, takže plameny a záblesky zbraní vypadají mnohem větší. Víc večer, mám v počítači rozepsanou delší reakci.
 
Richi
Zkoumáte letadlo, ale ta V1 je taky zdeformovaná?
Pokud by čočka foťáku mířila doprostřed tohoto snímku, byly by zdeformované oba objekty. Tady to tak nevypadá. Jednak kdo by fotil vzduch a pak by oba objekty musely být neostré a rozmazané.
Mě to spíše příjde, že někdo logicky fotil V1. Střed fotky je tak V1, ten letoun je již velmi mimo záběr a celé je to zvětšené a oříznuté jen na ty dva objekty.
Pak bychom viděli jen 25-50% původního snímku a chybí celá polovina snímku prostoru před V1.
Tam ale nic není a tak to někdo odstřihnul.
 
Fiks
Velmi zajímavé,ale co a nebo kdo způsobil,že sám slovutný moderátor
spustil tuto diskuzi ve vláknuLétací Hardware & Software /*PC série*/ » Hardware - sestavy, komponenty, doplňky Úsměv ?
 
jardazov
Tady je asi možná ta původní fotka.
Noviny z roku 1944.

www.alamy.com/194...28117.html
 
veikso
Zajímavé, na tom Zeitungu je fotka sice malinkatá, ale rozpětí letadla vypadá širší a daleko víc připomíná Tempesta. Že by ta naše byla deformovaná?
 
LesniHU
Vzepeti kridla nezmeni pomer vuci rozpeti vyskovky, to by se stalo jen u nesymetrickeho letadla, ktere ma jeden konec kridla vys. Jinak jsou spojnice konce kridel a spojnice konce vyskovy rovnobezne usecky a at letadlem tocis jakkoliv, budou se vizualne menit stejne.
Ano, stroj muze mit nestandardni konce kridel. O necem takovem u Typhoonu jsem opravdu neslysel, ale ponechme to stranou - opravdu by se kridlo zkracovalo vytvorenim novych oblouku a ne uriznutm do roviny jako u Spitfiru?
Kanony mohou byt nestandardne montovany, ale proc to delat, kdyz jsou tam vytvorena mista vcetne uchytu, pripojek a mista na munici. Vyloucit to nelze.

CCD, presneji dnes uz CMOS, prekonaly film v dobe 16MP pro 35mm filmove policko. Kdybych mel hadat, tak ta fotka je _velka_ zvetsenina, proto tak viditelne zrno, a ze to tedy bylo vyfoceno ze zeme normalnim fotakem s objektivem kolem 50mm.
Velke policko filmu/senzoru ma vyhodu, ze na nej dopadne vice svetla, pomer fotocitlivych casti vuci infrastrukture typu elektrickych vedeni je lepsi a pixely jsou tudiz vetsi, vetsi pixely znamenaji mensi sum, at uz nahodny, nebo vznikly konecnym poctem fotonu dopadajicich na dane misto. K tomu je treba i vetsi optika, jinak o vetsinu tech vyhod prijdeme, a vetsi optika navic nese vyhodu vyssiho limitu rozliseni. Ale to je zde dost irelevantni, tohle neni pruzkumna fotka z hiend pristroje, ale, temer jiste, nejaky vycvak nahodneho pozorovatele ze zeme.

Hurricane ma moc malou vyskovku a co by tam take delal IId.

Re teorie o foceni "vzduchu", ve ctyricatych letech mel malokdo fotak a nejaky teleobjektiv teprve ne. Ze je to nejaky vyrez povazuji proto temer za samozrejmost.

Pri zvetseni tam je videt vice anomalii, nebo moznych anomalii. Na nabezce jsou "schody", na odtokovce u trupu takove trochu sikme spojeni dozadu, ktere se opakuje i na vyskovce. Tezko rici, kolik z toho jsou artefakty digitalizace.

@jardazov, vyborny nalez, ale na Hoperove fotce je jine letadlo. Mraky nicmene souhlasi.

A proto zde chci prezentovat radikalni, nicmene smysl davajici teorii, ze je tam doeditovany F4U Corsair a je to americka povalecna prace. Mozna pro pro nejake noviny?
 
veikso
S tím bych souhlasil. Ale Corsaira v tom nevidím.
Edit: Viděl bych to na retuš původního Tempesta. Výsledkem je patvar.Vyděšený
Upravil/a veikso dne 18-01-2021 19:23
 
magot
Tempest MK II
 
606_Temp
On to taky může být propagandistický obrazek a ne fotka. Vypadá to, jak kdyby někdo nevěděl jestli nakreslit typhoona, nebo fokáče.
Tempest II to určitě není. Všechny Tempesty měly kanóny v křídlech.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Hoper
Fiks napsal:

Velmi zajímavé,ale co a nebo kdo způsobil,že sám slovutný moderátor
spustil tuto diskuzi ve vláknuLétací Hardware & Software /*PC série*/ » Hardware - sestavy, komponenty, doplňky :) ?

tak slovutný moderátor si pamatuje, že existuje vlákno "malých drobných dotazů" ale již si nepamatuje, že to bylo v HW :))

Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
jardazov napsal:

Tady je asi možná ta původní fotka.
Noviny z roku 1944.

www.alamy.com/194...28117.html

jsi dobrej! :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
jinak ad Faucka - osa stroje nesedí na osu plamenu...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
Londýn: „Nemáme žádný lék na V1“
Britská fotografie ukazuje bojovníka z bezpočtu letek, které musely být nasazeny k boji s německou zbraní. Tento útok na „děsivý meteor“ také zůstává marný. Londýn cítí odplatu.
Fotografie ze zahraničí

a ano, na té německé verzi je jiné letadlo (mmj mu i sedí vrtule)


Lesníku, kde vidíš Korzára??


ed: jinak když jsem dal vyhledat "auslandfoto", našlo mi to tohle ;)
Upravil/a Hoper dne 18-01-2021 22:55
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
LesniHU
No, ted, kdyz to odmeruji, tak musim konstatovat, ze tam uplne nesedi. Na ty fotce je pomerne viditelny zlom na odtokovce, ktery by pri pohledu zezadu zdola vznikl z "W" u korzara. Pomery kridel, trupu a vyskovky vychazeji slusne, ale kdyz to ted premeruji, tak zlom na nabezce by musel byt videt i na takoveto zvetsenine a je tezke najit uhel, kdy na odtokovce vznikne viditelny zlom a zaroven pujde vnejsi cast odtokovka tak moc dopredu.
Musim rici, ze me jardazov dost tim nalezem rozladil, prislo mi to jako snimek z testovani Loona, coz by nam dost rozsirilo moznosti. Takhle si muzu jen klast otazky, kdo by co ziskal prekreslenim letadla na obrazku, a nenapada me, co by to melo za smysl behem valky.
 
606_Temp
Já bych spíš pátral pro jaké účely tato "fotka" vznikla. Podle mne je to fotomontáž.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
alfik
LesniHU napsal:

Vzepeti kridla nezmeni pomer vuci rozpeti vyskovky, to by se stalo jen u nesymetrickeho letadla, ktere ma jeden konec kridla vys. Jinak jsou spojnice konce kridel a spojnice konce vyskovy rovnobezne usecky a at letadlem tocis jakkoliv, budou se vizualne menit stejne.

Nikoli, ať už je to či není tento případ. Pokud mají křídla vzepětí, a nekoukáš se na ně kolmo zezhora nebo zezdola (jako např. na technickém výkresu), tak uvidíš každé z jiného úhlu. A, jak nám říkají už staří Řekové, ty trojúhelníky jsou teda síla... zvl. ty pravoúhlé Úsměv
A pokud výškovka má jiné vzepětí (nebo nulové), dostaneš další jeden či dva pozorovací úhly.
Na fotce to potom právě vypadá jako by křídla byla nesymetrická. Právě proto, že jeden konec je výš (dále) než ten druhý, od pozorovatele.
Vyfoť si někdy stodolu ve Skanzenu ve Val. Meziříčí - je pětiúhlá a jen jeden úhel je pravý. Z každého úhlu vypadají poměry délek stran jinak, s výjimkou toho jediného pravého úhlu. Z jedné strany dokonce vypadá tak o polovinu menší celá stavba, protože jedna ze stěn vypadá jako by byla poloviční.
A to jen proto, že jsme zvyklí čučet na pravé úhly, očekáváme že stavba bude mít stěny v těchto, a křídla že půjdou od trupu taky v tomto úhlu, a vono né. A tak to na fotce mate.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Ajvn
PROČ vy parto ouchyláků tady řešíte nějakou rozplizlou fotku?Šklebící se
 
310_cibule
... když jsou navíc vedle vostrý fotky docela pěknejch nahatejch ženskejch ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Ajvn
Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

36,120,143 návštěv