Určitě jste si všimli, že posledních několik edic skinů se leskne jak psí koule. Je to způsobené nefunkčností mého starého Photoshopu CS3 po instalaci některé z aktualizací Windows. Momentálně pracuji s Photoshopem CS6 a spousta věcí tam je jinak.
To že jsou ty skiny lesklé se mi nelíbí a pracuji na nápravě. Znamená to pro mě naučit se s minimální znalostí angličtiny pracovat s vrstvou, a kanálem, Alpha. A dělá mi to potíže. Částečně se mi již daří, ale nejsem s tím spokojen. byl by někdo ochoten mi pomoci?
Momentálně jsem se pokusil opravit skin P-38J-10 "My little Pig", kde to není ještě úplně dobré, ale už se ty matné barvy nelesknou jak zrcadlo.
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/16/2020_12_16__17_39_4.md.png[/img] is not a valid Image.
A zkouším se naučit tvorbu rozhraní na skinu P-47D-26 Lubomíra Úlehly. Nevím zkuste posoudit. Matné je matné, ale stříbrné plochy jsou stále jak kdyby to patřilo Red Bullu a ne FAFL.
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/16/2020_12_16__17_41_30.md.png[/img] is not a valid Image.
Ale říkám si, že u těhle kousků to nevypadá úplně marně:
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/16/2020_12_16__17_41_50.md.png[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/16/2020_12_16__17_41_58.md.png[/img] is not a valid Image.
Ernst Udet
Ten kdo vyměnil létání za čest ....
Budou tři Albatrosy D.V, jeden Fokker Dr.I a dva D.VII ...
A našel jsem krásné Džbány z Nové Guineii.
Pardon za off-topic, ale ta "bublina" terénu je hrozná... Zase ostré okraje, dřív to tolik "nebilo" do očí
[url=https://vwings.net/forum/viewthread.php?thread_id=6106&pid=317957#post_317957]Hans-Assi napsal:
Pardon za off-topic, ale ta "bublina" terénu je hrozná... Zase ostré okraje, dřív to tolik "nebilo" do očí
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/27/P40ECBI.md.jpg[/img] is not a valid Image.
23FG_R_Scott_Burma_September_42
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/27/2020_12_27__15_11_50.md.png[/img] is not a valid Image.
Stroj velitele 23. FG Roberta Scotta, autora knih Bůh je mým druhým pilotem. 23. FG byla jednotky vytvořená USAAF na základě všech perutí AVG. Burma, září 1942.
41-36402_16FS_Clinger_China_1_43
Stroj ze stavu 16. FS, tedy původně jedné z perutí Létajících tygrů, AVG, pilotovaný v lednu 1943 Dallasem Clingerem, Čína.
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/27/2020_12_27__15_13_34.md.png[/img] is not a valid Image.
41-36391_Bishop_26FS_Dinjan_autumn_42
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/27/2020_12_27__15_12_26.md.png[/img] is not a valid Image.
Stroj ze stavu 26. FS, pilot Earl Bishop, letiště Dinjan, Indie, podzim 1942.
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/28/highduel.jpg[/img] is not a valid Image.
Galitzine_HAF_BS342_Northold_12_9_42
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/28/2020_12_28__10_3_32.md.png[/img] is not a valid Image.
Spitfire Mk.IX speciálně upravený pro výškové lety, ze stavu Special Service /High Altlitude/ Flight na letišti Northolt.
Šest speciálně upravených letounů této jednotky měli k dispozici piloti vybraní podle odolnosti proti výškové nemoci. Mezi nimi i jeden imigrant z Ruska, princ Emanuel Galicin, britský občan který se účastnil na straně finského letectva zimní války.
12. září 192 zvlétl ve dvojici s dalším pilotem aby se pokusili zachytit německý výškový bombardér Ju 86R-2. Kolem desátého hodiny dopoledne Galicin našel Junkers nad Portsmouthem ve výšce 12 800 metrů, během následující honičky oby letouny vystoupali až na 13 100 metrů výšky a svedli tak nejvýše se odehrávající souboj Druhé světové války. Galicin během souboje poškodil křídlo nepřátelského stroje a pro závadu na výzbroji musel pronásledování ukončit. Junkers osádky Horsta Gotze se dokázal vrátit na svou základnu ve Francii. Následně byli výškové lety těchto strojů nad Británii ukončeny.
Galitzine_MH763_72SQN_France_autumn_44
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/28/2020_12_28__10_4_24.md.png[/img] is not a valid Image.
Spitfire F.Mk.IX MH763 prince Emanuela Galicina, 72. peruť RAF, jižní francie, letiště Ramatuelle, podzim 1944.
Foskett_MA766_54SQN_Egypt_6_44
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/28/2020_12_28__10_2_23.md.png[/img] is not a valid Image.
Spitfire HF.Mk.IX MA766 pilot R. Foskett velitel 94. peruti RAF, červen 1944, letiště Bu Amud, Egypt
Příslušník německého letectva Georg Amon získal pro svá častá nouzová přistání na mořskou hladinu u své jednotky přezdívku námořník.
[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/03/2021_1_3__16_21_18.md.png[/img] is not a valid Image.
V době kdy byla 7./JG 53 základnou na letišti Torazzo na Sicílii neměla příliž letových akcí. Jeden z výtvarně nadaných příslušníků pozemního personálu, mechanik Heinz Zach, vyzdobil některé letouny na přání jejich pilotů osobními malůvkami. Stroj Georga Amona tak získal malůvku pikového esa plavícího se v loďce.
Schéma je přejato z posledního vydaného HPM 10/2009, které vyšlo již pouze jako PDF.
Tento skin nebude vydán na oficiální foru Il-2 BOX, berte ho jako soukromou záležitost pro členy těchto stránek.
Hybca se mi už zpět neozval, tak snad to takhle je správně.
Upravil/a ringlett dne 03-01-2021 17:25
Příslušník německého letectva Georg Amon získal pro svá častá nouzová přistání na mořskou hladinu u své jednotky přezdívku námořník.
[img]https://www.2i.cz/images/2020/12/30/2020_12_30__15_15_11.md.png[/img] is not a valid Image.
V době kdy byla 7./JG 53 základnou na letišti Torazzo na Sicílii neměla příliž letových akcí. Jeden z výtvarně nadaných příslušníků pozemního personálu, mechanik Heinz Zach, vyzdobil některé letouny na přání jejich pilotů osobními malůvkami. Stroj Georga Amona tak získal malůvku pikového esa plavícího se v loďce.
Schéma je přejato z posledního vydaného HPM 10/2009, které vyšlo již pouze jako PDF.
Tento skin nebude vydán na oficiální foru Il-2 BOX, berte ho jako soukromou záležitost pro členy těchto stránek.
zdravím, máš pěkné skiny a některé jsem si dokonce stáhnul, ale tento je moje naprostá srdcovka, proto si dovolím reagovat....skin vůbec nevystihuje kamufláž, jakou Amonova stodevítka měla. Jedná se o Bf-109 výrobní číslo W.Nr. 181 07. Jde o letadlo vyrobené v roce 1943 ve fabrice v Regensburgu. Stačí trochu popátrat, čím byl "Regensburger Anstricht" specifický ( https://www.asisb...ny-01.html ). Tvoje kamo neodpovídá nástřiku ani jedné fabriky varábějící G-6 v roce 43. Navíc font čísla "bílá 9" je zcela odlišný od dochovaných fotek https://www.asisb...3-MTO.html . Nicméně neber to nijak zle, já o tom umím jen kecat a neudělal bych jediný skin
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
hybca napsal:
zdravím, máš pěkné skiny a některé jsem si dokonce stáhnul, ale tento je moje naprostá srdcovka, proto si dovolím reagovat....skin vůbec nevystihuje kamufláž, jakou Amonova stodevítka měla. Jedná se o Bf-109 výrobní číslo W.Nr. 181 07. Jde o letadlo vyrobené v roce 1943 ve fabrice v Regensburgu. Stačí trochu popátrat, čím byl "Regensburger Anstricht" specifický ( https://www.asisb...ny-01.html ). Tvoje kamo neodpovídá nástřiku ani jedné fabriky varábějící G-6 v roce 43. Navíc font čísla "bílá 9" je zcela odlišný od dochovaných fotek https://www.asisb...3-MTO.html . Nicméně neber to nijak zle, já o tom umím jen kecat a neudělal bych jediný skin
Díky za reakci.
Přiznávám se k neznalosti.
Sprostě jsem obšlehl schéma jak bylo v časopise.
Zkouknu odkazy a pokusím se o úpravu!
Edit. Co jsem koukl na odkazy, schema z časopisu je tam také, ale v jiné verzi než mám k dispozici. Pravděpodobně byla zveřejněna nějaké nedopracovaná varianta.
Upravil/a ringlett dne 30-12-2020 19:51
Díky za reakci.
Přiznávám se k neznalosti.
Sprostě jsem obšlehl schéma jak bylo v časopise.
Zkouknu odkazy a pokusím se o úpravu!
Edit. Co jsem koukl na odkazy, schema z časopisu je tam také, ale v jiné verzi neš mám k dispozici. Pravděpodobně byla zveřejněna nějaké nedopracovaná varianta.
v tom případě se těším na upravenou verzi. Ještě zvaž barvy kamufláže. Panují trochu dohady o barvách RLM 74 a 75, jestli šlo o kombinaci světle šedá + tmavě šedá nebo o světle šedá + tmavě zelená (tvůj skin). Není v tom jasno ani mezi modelářskou veřejností, resp. výrobci modelářských barviček. Z černobílých fotek to vážně nepoznáme a ty kolorované jsou jen odrazem předpokladů a domněnek "kolorizátora". Když vezmu v potaz pár barevných fotek stodevítek jen o pár vyrobených kousků od našeho 18 107, pak přikládám: https://me109.inf...ummer=4809 nebo https://me109.inf...nummer=272
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/01/Mustang-IV-ETO-II.md.jpg[/img] is not a valid Image.
KH765_154SQN_BigginHill_2_45
[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/01/2021_1_1__12_4_38.md.png[/img] is not a valid Image.
Mustang Mk.IVa, P-51K ze stavu 154. perutě RAF, únor 1945, letiště Biggin Hill. Peruť byla na Mustangy přezbrojena na začátku roku 1945, s určením pro dálkové doprovody bombardérů, ale už v březnu byla rozpuštěna.
KH653_19SQN_Peterhead_spring_45
[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/01/2021_1_1__12_1_14.md.png[/img] is not a valid Image.
P-51K, Mustang Mk.IVa, seriál KH653 ze stavu 19. perutě RAF, letiště Peterhead, Velká Británie, jaro 1945
KH7--_93SQN_Tissano_46
[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/01/2021_1_1__12_2_26.md.png[/img] is not a valid Image.
P-51K, Mustang Mk.IVa ze stavu 93. perutě RAF, letiště Tissano, Itálie 1946.
[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/04/Mules-I.md.jpg[/img] is not a valid Image.
Rumunsko objednalo v prosinci 1939 u firmy Messerschmitt celkem 50 kusů tehdy moderních strojů Bf 109E. prvních 11 kusů obdrželo v průběhu roku 1940 a zbytek o rok později. Letadla se stala výzbrojí nově založené Grupul 7 Vanatoare.
[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/04/2021_1_3__16_35_16.md.png[/img] is not a valid Image.
3x Bf 109E-3 Grupul 7 Vanatoare, jaro 1941, Bukurešt
[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/04/2021_1_3__16_31_28.md.png[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.2i.cz/images/2021/01/04/Rumun-test-II.md.jpg[/img] is not a valid Image.
Obrázek není konečnou verzí. Bude dále upravován, tohle je jen test jak sedí označení.
Mimochodem, Rumuni milovali postavičky z animáků a adoptovali kresbičky od Walta Disneyho jako emblémy svých jednotek. Kačer Donald na obrázku existoval ve třech variantách podle letky. Už jsem je stihl nakreslit všechny tři ...
Vezmu to s rumunskými mezky pěkně na východ a pak na západ až k nám ...
A nebud brát v úvahu rozdíly mezi E-3/4/7, nebo se tu najde někdo kdo to od sebe pozná?
Upravil/a ringlett dne 04-01-2021 18:56
[img]https://www.2i.cz/images/2021/03/04/Commonwealth_Air_Aces_of_the_Second_World_War_CH3757.jpg[/img] is not a valid Image.
Velitel křídla Brendan Eamonn Fergus Finucane, DSO, DFC a dva bary (16. října 1920 - 15. července 1942), mezi svými kolegy známý jako Paddy Finucane, byl stíhacím pilotem irského královského letectva druhé světové války (RAF) a leteckým esem.
Finucane se narodil v irské katolické rodině a vyrůstal během irské občanské války. V roce 1936 se rodina přestěhovala do Anglie, kde se začal zajímat o letectví. Finucane toužil létat, požádal o přijetí k RAF a v srpnu 1938 byl přijat k výcviku na pilota.
V červnu až červenci 1940 se přeškolyl na Supermarine Spitfire. Dne 13. července byl Finucane přidělen k 65. SQN v Hornchurch.
První vítězství zaznamenal 12. srpna 1940 během bitvy o Británii. Během této bitvy mu byly připsány dva zničené, dva pravděpodobně zničené a jeden poškozený nepřátelský letoun. V dubnu 1941 převelen k 452. SQN s níž se účastnil operací nad Francií. Během tohoto období zničil 20 německých letadel.
V lednu 1942 byl Finucane převelen na místo velitele 602. SQN. Během šesti měsíců mu bylo připsáno dalších šest samostatných vítězství, čímž se jeho počet zvýšil na 28. V červnu 1942 se stal nejmladším velitelem křídla RAF ve své historii. Finucane byl jmenován do čela Hornchurchského křídla.
Dne 15. července 1942 Finucane vzlétl k operaci nad Francií. Jeho Spitfire byl poškozen palbou ze země. Finucane se pokusil vrátit zpět do Anglie přes kanál La Manche kde beze stopy zmizel.
Spitfire Mk.Vb
452. SQN, 1942
[img]https://www.2i.cz/images/2021/03/04/finucane.jpg[/img] is not a valid Image.
ringlette, sice tentokrát nesosám, ale díky za tvoji práci a psaní o některých strojích :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.