Když tu mluvíte o Hornetu, nějak nepobírám toho autopilota. U Mirage nastavím stoupání/klesání, navolim cílovou výšku a hotovo. Tady je Attitude nebo altitude hold ale nevim jak to kombinovat.
Ja sa nebojim ze by som kocura nezvladol. Su tu ludia co by mi pomohli. Ale je zrejme ze na mojom zeleze to v plnej palbe textur nedam. A to ma nesmierne mrzi. Srsen Kocura v tomto poraza a to dost jasne na mojej masine. Peniaze na kocura, zaliv aj supercarrier mam, zelal som si k 40ke od gratulantov prispevok a ze sa opijeme neskor
A cas tomu mozem venovat len v noci ked mali prdosi spia a manzelka sa stara o nase male babo. Proste pragmaticky to teraz vyhrava Srsen, menej casu na ucenie. Ked nastupim do prace, nezvladnem ten napor byt do rana hore.
Ale moja priorita je carrier operations a tam ak ustalim Kocura vo fps, bude to dobre. Nepotrebujem bojovat, proste zvladnut Case I/II/III je pre mna zaujimavejsie ako virtualny boj. A ak sa mi kocura v fps podari vyladit, rad si ho vyberiem.
Nestazujem si. Je to fajn testovat a skusat i ked celu noc nespim. Mam dofcu a da sa to zvladnut. Este pripravujeme v iloj novorocny polet, tak je sa na co tesit
Dam tomu este cas a rozhodnem sa. Netrpim, tesim sa na to rozhodnutie ci to bude Srsen alebo Kocur
Kocour je jednodušší na učení si myslím, tedy pilot .. asi i RIO. Je to jen analog plus jednoduchý počítač. Tedy zabere méně času.
Nemá těch milion sub-obrazovek a další miliardu kombinací. Nepočítaje, že hornet stále nemá vše implementováno. Proto Hornet nelítám, nemíním se učit nehotovou věc.
Krom toho kocour ten má styl, hornet to je taková nedomrlá škareda nějakýho úředníka co potřeboval ušetřit
Upravil/a magot dne 29-12-2020 17:37
Kocour je jednodušší na učení si myslím, tedy pilot .. asi i RIO. Je to jen analog plus jednoduchý počítač. Tedy zabere méně času.
Nemá těch milion sub-obrazovek a další miliardu kombinací. Nepočítaje, že hornet stále nemá vše implementováno. Proto Hornet nelítám, nemíním se učit nehotovou věc.
Krom toho kocour ten má styl, hornet to je taková nedomrlá škareda nějakýho úředníka co potřeboval ušetřit
No ten Srsen ma troska vyhodu ze som ho videl nazivo na leteckom dni. Bol to tusim spaniel, ale bola to nadhera. Bolo tam vsetko mozne, aj nase Mig-29 na ktore sa vzdy velmi tesim. Ale pre mna bol Srsen exot. A bol tam aj Corsair F4U, to bola tiez uzasna palba. A stretol som tam aj erichosa a Algyho a Robo. a jeho brata. A bol som tam s mojimi namornikmi malymi a bolo to super. Ale to len na okraj.
Potestujem este par noci. Tesim sa A to je dolezite, lebo predtym som o dcs vlastne ani nezakopol, i ked mam FC3 a Mig-15. A F-86 mi nedali aj ked to bol darcek
Aky mate nazor na vertical sync? Mam nvidiu 1060. Ubratim nakych detailov mam fps v kocurovi lietajuce od 50 po 70. Na palube supercarrieru cca 40. Po zapnuti vsync sa snazi drzat 60, ale zlietava to aj pod 60. Na supercarieri som to uz nestihol skusit, blizilo sa rano
Edit: zapol som to na karte nie v hre
Upravil/a Kukuloo dne 30-12-2020 12:48
Pokud jsou FPS nižší, než je obnovovací frekvence monitoru, tak Vsync je na nic. Pokud se pohybuje frame time takhle na rozmezí, tak ideální je zapnout adaptivní Vsync. Nejlepší řešení je samozřejmě Vsync vůbec nepoužívat a mít Freesync/Gsync monitor.
Upravil/a AJaromir dne 30-12-2020 12:49
To je proto, že další synchronní frekvence je 30hz, zakže FPS se zapnutým Vsync skokově posunou na 30FPS. Pokud je to právě na rozmezí, tak to může dělat nepříjemný stuttering. Je důležité si uvědomit, že Vsync vznikl aby se zabránilo tearingu. Jeho velkou nevýhodou je zvýšení input lagu. Potom je ještě možný Vsync s Tripple buffering, díky kterému jde dosáhnout i synchronních 45 fps, ale ještě více zvětšuje input lag. Proto je dobrý adaptivní Vsync, který funguje tak, že Vsync se automaticky zapne pouze když FPS jdou nad obnovovací frekvenci monitoru. Potom je ještě u Nvidie funkce FastSync, což je tak trochu upravený Vsync, aby způsoboval nižší input lag.
Upravil/a AJaromir dne 30-12-2020 12:56
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.