Hmm a co konkrétně se ti na fyzice z toho videa nezdá? Je tam, pravda, vidět hodně strojů s ustřeleným ocasem, ale taková letadla už jsou samozřejmě "out of control"... Jednou tam Mustang brázdí dost hluboko zem :-) ale nic zásadně problematického tam jinak nevidím...
Spíše by asi šlo IMHO polemizovat o tom, jak věrohodný je nový DM, když dochází relativně často k ustřelení celého ocasu. Ale z těch šotů moc není vidět kontext, takže těžko říci, jako moc ty destrukce odpovídají možné realitě.
No pravda je, že s ničím podobným, skutečným se v tomto realném světě nesetkávám, ale tak nějak mi moje intuice našeptává, že se ty rozpadlé letadla ve vzduchu nějak podivně plácají. Nevím proč. Asi mi podvědomí nabízí "nahrané" videa z fotokolometů z WWII.
měl jsem za to, že jsem to tu zmiňoval, ale asi jeden za mých napsaných, ale neodeslaných textů - Japíci by mohli mít nějaké podklady ke Ki-61. Kawasaki se prsilo, že je jejich Hien, obnovený ke 120. výročí založení, restaurován do posledního šroubku...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hodně zajímavé! Žel se podle textu, jak mi to přeložil google, nejedná o létající exponát. I tak je to ale zdá se moc pěkně zrestautorovaný stroj, a tedy i jistě hodnotný zdroj informací. V textu se mj. píše:
In addition, the engine remained in almost perfect condition, but the essential supercharger (pressurizing device that sends compressed air to the engine and increases the output) has disappeared, and the blueprint remains incinerated after the war. I wasn't. However, he collected materials such as photographs and actual parts to create 3D data, and made many trials to complete it.
Všechny výkresy zdá se shořely... ale možná se to týká jen toho kompresoru, který museli dovyrobit.
Co se týká DCS, tak to asi v tomto případě bude podobné jako třeba s Tempestem. Právě k Tempestu (a obecně k potřebám ED pro vytvoření nového pilotovatelného letadla), psal teď na ED fóru Fenrir zajímavý příspěvek:
The new Damage Model
• The new Damage Model is turned on by default for all WWII aircraft.
• Calculations based on internal structure added to WWII bombers.
• Not registered damage to landing gear is fixed.
Lepší je kupovat moduly přímo u DCS, podpoříš tím autory, Steam si bere nehorázná procenta ze zisku. DCS mívá slevy, pokud se ti to zdá drahé, počkej si na nějakou další slevovou akci, mají je docela často...
Jinak nový DM v SP je super, člověk si to vychutná v klidu oproti MP Zatím jsem to testoval jen cca 2 hoďky, ale vypadá to dost dobře. Dokonce jde bez problémů nouzák, když se tedy provede správně (zejména je potřeba včas vypnout palivovou pumpu a magneta).
Časem se doufám doladí i zatím známé bugy (za mne např. příliš křehké ocasní plochy, které, zdá se, rády odpadají i se zadním kusem trupu) a drobnosti z vizuálu (viz často zmiňovaná kouřová housenka za hořícím letadlem) a bude to paráda nesmírná.
P.S. Jsem zvědav, zda to nějak rozhodí offline scriptované kampaně. Doufám, že ne nijak zásadně.
P.P.S Konečně vylepšili Kneeboard! Lze tam nyní přidávat záložky a hlavně jde měnit jeho velikost tažením myší za okraje okna
Upravil/a Tapi dne 18-11-2020 23:10
Zde můžete hlasovat, jaký další letoun po Mosquitu, Švalbině a Corsairu by byl z pohledu komunity nejvhodnějším doplňkem planesetu DCS WWII: https://forums.ea...r-dcs-wwii
Tak moje první zkušenost s DCS, P47D je naprosto boží!!!!! Grafika, zvuk (tam slintám) a co se týče letového modelu spokojenost. Přijde mi poslušnější než v Ilu .. a mám větší pocit, že řídím těžší letadlo (ale zatím to jsou prvotní dojmy).
Jelikož DCS neznám, tak bych se vás rovnou chtěl optat. Když si dám rychlou misi, tak jakou obtížnost letového modelu to vybere nebo kde to lze nastavit?
Jsem z toho tady trochu mimo ..
Dále když zmáčknu F3 a letadlo prolítne, tak je krásně ostré, ale jakmile se vzdálí, tak se začne hnusně rozmazávat divně .. grafiku jsem nastavoval na nejvyšší a nevím co by to mohlo způsobovat setkal se s tím někdo?
Jo DCS má naprosto dokonalé audio všeho, kdo nezkusil neuvěří
Možná se mnou někdo bude nesouhlasit, ale já vnímám zvuk jako minimálně stejně důležitý jako grafiku. Často se to podceňuje, ale zvuky nesmírně přispívají k pocitu realističnosti - zejména u FW 190 A-8 a P-47 je nádherně ozvučen každý přepínač a tlačítko v kokpitu - doporučuju dát si zvuky "Switches" na maximum tj. 300%.
Úroveň AI v misích se nastavuje ME editoru. Buď si v něm otevři konkrétní rychlou misi, nebo ještě lépe, vytvoř si misi vlastní - pro různé tréningy 1 vs 1 apod. je to nejlepší způsob... ME není složitý, takovou jednoduchou misi v něm máš do minuty hotovou.
S tou grafikou to bude nastavením, mě to nedělá. Napadá mne Anisotropické filtrování - dej si ho alepoň na 8x.
Skvělý, moc díky Saburo!
Pokud ten graf čtu dobře, tak DCS P-47D má strmější křivku, tj. výkony se s výškou vzájemně liší mnohem méně než u reálného P-47D a také zdá se není namodelován tak výrazný postupný pokles výkonu od cca 23000 ft výše. Předpokládám (na základě těch tří cihlově červených bodů), že průběh křivky reálné D-30 bude podobný jako u reálné D-22 jen tam bude všude (kromě u země) odsazení směrem k nižší rychlosti o cca 15 mph.
Pokud máš reálná data z důvěryhodného zdroje, pak je ten rozdíl proti reálu fakt docela výrazný (hlavně u země a pak nad těmi cca 20 000 ft) I když někde ve větší výšce se hádám asi zase ty křivky DCS vs real D-30 protnou nebo se budou sbíhat....
P.S. no alespoň je dobré, že jsi svým měřením potvrdil u DCS Juga prakticky shodné max. rychlosti jako já, takže by ta naše měření maximálek snad mohla být v pořádku, co se týká metody měření
EDIT: možná by stálo za to postnout ten graph na ofiko ED fórum do sekce s bugy pro P-47...
Upravil/a Tapi dne 27-11-2020 11:26
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.