Phil komentuje ohlášené brzké vydání Mosquita, plánovaný odklon ED od 1944/45 k Bitvě o Británii a situaci s tvorbou Pacifického bojiště zaměřeného na mapu Marian: YouTube Video
Phil svojí úvahu zakládá na rozhovoru se Simonem Pearsonem, který řekl, že pokud by ED mohlo začít WWII scénu v DCS podle svého, začali by Bitvou o Británii. Simon v tom rozhovoru také řekl, že po Mosquitu se chtějí pověnovat Pacifiku. Jsou to pouhé dohady, počkejme na oficiální vyjádření.
Mě docela mrzí, že se online nikde nepoužívá. Přes všechny oprávněné výhrady k její (ne)historicitě, bych uvítal, zejména až ji (doufejme) ED alespoň trošku zoptimalizují, aby se na ní začalo létat. Byť by se nejednalo o striktně historické mise.
Zajímali by mne Vaše názory, jak to vidíte s použitelností této mapy.
Tapi napsal:
Zajímali by mne Vaše názory, jak to vidíte s použitelností této mapy.
Z herního hlediska je ta mapa super. Ale je tam fakt málo letišť. Mohlo by být více. Stačili by nějaký ty menší záložní ..
že není 100% historická mě je šumák .. historické jsem si užil v CLODu (a ani tam to úplně nesedělo), Přesné mapy jsou v IL2-46 352nd Cross Channel, Cannon's 1940/41/42 Channel.
Dokonce v ROFu je kanál
Uvítal bych tam ale nějaké UK torpédoborce ..
Zítra vyjde jen pro několik serverů, seznam bude zveřejněn, nebude možné nový DM používat při of-line.
A pokud vše půjde dobře, 18. v dalším updatu, bude nový DM vydán plně včetně AI bombrů. Zítra asi ještě ty bombry nebudou perfektní, ale po tom dalším updatu už prej to bude lepší.
V maximálně čisté konfiguraci dělá džbán s turbem a vodou u země stabilních 380 mph (cca 610 km/h). Když se zavře i chladič oleje, tak ještě o ždibec navíc :-)
OK, rozumím.
Když jsem měřil rychlost, tak jsem měl těch 380 mph IAS jako dolní hranici (kolísalo to mezi 380-385 mph (330-334 kn), bral jsem pak jako průkaznou raději tu dolní hranici.
Jak to je s limitem boostu (turba) vzhledeme k MP také netuším. Podle mne si pilot musel hlídat jen RPM turba. Nikde jsem se nedočetl, že by měl hlídat i maximální povolený MP, když použije boost.
Ještě obecně k testování: u země bude rozdíl mezi IAS a TAS zanedbatelný, ale čím výš, tím jsou rozdíly větší. V simu si můžeme nechat zobrazit TAS, ale v reálu měli údaje jen IAS ne? TAS si museli až dodatečně dopočítat na základě získané IAS a výšky. Proto bych předpokládal, že v dobových testech se bude jednat spíše o IAS hodnoty. Nebo to je jinak?
Upravil/a Tapi dne 05-11-2020 13:04
ED updatovali ofiko DCS manuál pro P-47. V části o Water injection (str. 78) se píše:
Water injection occurs when the engine is running in War Emergency Power (WEP) mode. The
pressure in the collector reaches then up to 64 inches of Hg, increasing power by 30%.
Ale prakticky lze s vodou dosáhnout 70-71" MP.
Nikde v manuálu neuvádějí Power setting pro různé režimy letu ani jaké palivo mají namodelováno... :-/
Upravil/a Tapi dne 05-11-2020 13:42
Jo chápu. Pokud to ale sim umožní, budou všichni používat maximum, i když by v reálu pilot šel nejvíc na 64".
Mě by docela zajímaly limity jednotlivých doporučených power settings pro D-30/40.
Díval jsem se do manuálu P-47D-25 z r. 1943, ale tam je zmiňováno pouze 91 a 100 okt. palivo. Jako nejvyšší nastavení pro 100 okt. uvádějí Take-off: 52"@2700 RPM. Jaký je MP s použitím vody nezmiňují, pouze že použití vody je limitované velikostí nádržky na 15 min (D-25).
Pro P-47N je podle manuálu max s vodou 72"@2800 RPM (zřejmě pro 150 okt.). Píšou také, že byl na 30 s dovolen overspeed na 3150 RPM.
D-30/40 je v tom docela řekl bych chaos a neznáme ani jak to je aktuálně v DCS namodelováno. Hádal bych něco jako:
Reálně by ty limity pro 100/130 okt. měly být zdá se, podle toho co píšeš, nižší.
EDIT: přijde mi, že aktuálně se namodelování výkonů P-47D-30 v DCS blíží spíše verzi poháněné 150 okt. palivem - viz http://www.wwiiai...26167.htmlUpravil/a Tapi dne 05-11-2020 15:03
NineLine dnes v 19:02
The new DM servers now live
Server name: WW2 Team Deathmatch NEW DAMAGE MODEL
IP address: 145.239.150.127 Port: 10309
Server name: WW2 NEW DAMAGE MODEL Sandbox
IP address: 145.239.150.127 Port: 10310
Edit: BIGNEWY na fóru:
Hello everyone!
We are happy to announce the start of open beta tests of our new Damage Model for WWII aircraft on Eagle Dynamics multiplayer servers. We will start today with fighters and then make the new bomber damage model available on November 18th. To participate in these multiplayer tests, please join any of the servers mentioned in the list below.
The new damage model is based on accurate damage and destruction modelling of aircraft components based on the location of internal elements in each aircraft - oil, air, hydraulic and cooling systems, engine and propellor installation, throttle and CSU controls, flight controls including trim connectors, and airframe main strength longerons, spars and stringers. The new damage model system precisely calculates hits to these internal aircraft systems as the projectile passes through the aircraft. This allows us to accurately simulate the actual damage to the aircraft and the flight model. For example: damage to the wing skin leads to a decrease in lift; damage to the spar leads to strength reduction, and potentially wing snap at specific loads.
New visual effects have also been added to help interpret aircraft damage. A white, reddish vapour trail indicates that the hydraulic system is damaged, and the size of the trail indicates the size of the leak. A fine, brownish haze indicates that the oil system is damaged, and that the engine will probably soon suffer oil starvation, engine overheating, and potentially fail. A bright white trail of steam indicates that the radiator, or part of the cooling system, is damaged. The instantaneous evaporation of water during the explosion of a water jacket will envelop the plane in a large cloud of steam for several seconds. A fine white vapour trail is the typical sign of a fuel leak.
Combustion can also help to identify the damage source. A burning fuel leak gives off dense white/grey smoke, and depending on the size and type of leak, it can eventually result in a fire. When the engine/airframe is engulfed in flame, the smoke often turns black as it mixes with oil that burns with a much deeper and darker hue. Structures made of aluminum, wood or fabric-covered surfaces can also combust based on the corresponding type of projectile. Such smaller fires are not immediately visible, but you can identify the smoldering of elements by the thin streams of dense smoke trailing behind the aircraft.
Additional damage can be gained from visual damage. Despite the fact that current computers can’t dynamically bend construction and tear fuselage and wings, our Visualization System is a good indicator of the level of aircraft damage. The system works as follows:
- We have 4 levels of ‘damage textures’ for each aircraft: from 0 - no damage to 3 - max damage.
- First bullet hits result in the 1st level with small damage visible. This allows players to see some damage from the first hits.
- With further damage, the 2nd and 3rd level textures will appear.
Experienced pilots can check all the damage levels within the Model Viewer for a better understanding of what to expect from the holes in the airframe.
Please note that the damage system doesn't register any damage for the first 30 seconds from mission start.
For this testing we want to concentrate on PvP experience of WW2 fighters.
We’ve launched test server in two variations:
- Team Deathmatch setup which is automatically serving incoming players (check briefing)
- Sandbox setup which is basically server where you can take plane slot anytime and fly
Servers list:
Server name: WW2 Team Deathmatch NEW DAMAGE MODEL
IP address: 145.239.150.127 Port: 10309
Server name: WW2 NEW DAMAGE MODEL Sandbox
IP address: 145.239.150.127 Port: 10310
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.