Trim u F-14 a kombinacia FFB / non-FFB joysticku je velka magia, bohuzial.
Pre non-FFB kniple trim naklapa vyskovku (virtualne posuva stredovu polohu transformacnej funkcie joystick->vyskovka -- tato fcia je nelinearna).
Pre FFB joystick, ked je *vypnute* zaskrtavatko v Special Options (v sucasnej v2.5.6) to funguje tak, ze sa naklapa vyskovka A ZAROVEN sa mierne meni stredova poloha FFB paky (funkcia joystick->vyskovka je v tomto pripade tiez nelinearna).
Pre FFB joystick, ked je *zapnute* zaskrtavatko v Special Options (v sucasnej v2.5.6), tak sa hybe LEN stredova poloha FFB paky (funkcia joystick->vyskovka je v tomto pripade linearna).
To co popisujete (ze sa trim dostane do krajnej polohy) pravdepodobne sposobuje zapnuty autopilot, ktory si *mysli* ze mate vychylenu paku zo stredovej polohy. Ak som to pochopil spravne, autopilot ovlada lietadlo pomocou trimu. Problem je, ze ked je knipel vychyleny na nejaku stranu, tak autopilot sa to snazi kompenzovat trimom -- a kedze vy mate furt pohnuty knipel mimo stred, tak-nejak sa tie efekty spoja tak, ze to autopilot nikdy nevie vytrimovat, a tak trim skonci v nejakej extremalnej polohe. Po vypnuti autopilota sa potom musi trimovat naspat do zakladnej polohy. Ako to skontrolovat? Zapnite si infikaciu ploch pomocou Ctrl+Enter, ten maly diamant je poloha trimu. Mozete sledovat, co to u vas robi a v akych situaciach.
Diky vsem, na nejake autopiloty nebo autocokoli jsem nesahal, alespon ne umyslne. Jen mi nedava smysl z hlediska realneho letadla, ze nekdo udela system, ktery vicemene rekne pilotovi, ty mas sice paku na dorazu, takze chapu, ze neco opravdu potrebujes, ale takhle sis to nastavil, tak si ted klidne spadni :-)
Diky vsem, na nejake autopiloty nebo autocokoli jsem nesahal, alespon ne umyslne. Jen mi nedava smysl z hlediska realneho letadla, ze nekdo udela system, ktery vicemene rekne pilotovi, ty mas sice paku na dorazu, takze chapu, ze neco opravdu potrebujes, ale takhle sis to nastavil, tak si ted klidne spadni :-)
Ale takto to v realnom lietadle vobec nefunguje.
Domnievam sa, ze v realnej F-14 vychylka vyskovky je "priamo umerna" vychylke kniplu. Takze ked naplno potlacis knipel, dostanes vyskovku do maximalnej polohy -- bez ohladu na polohu trimu. Na polohe trimu bude len zavisiet, ci ten knipel tam musis drzat silou 1 kg, 10 kg, alebo 30 kg.
V realnom lietadle to ovladanie autopilota trimom dava velky zmysel -- typicky ked sa leti na autopilota, pilot knipel nedrzi. Kniplom hybe autopilot pomocou trimu. Ked sa toho ale pilot chyti, ma opat plnu kontrolu nad strojom (len sa obcas musi s kniplom viac "poprat". Celkom intuitivny system. A navyse citi, ako sa s autopilotom 'pere', pretoze mu narastaju/klesaju sily v riadeni.
To co pozorujes, ze pri trime maximalne dozadu nemozes "pretlacit" lietadlo je, domnievam sa, nedokonalost simulatora, kedy vplyom tansformacnej fcie nie si schopny vyvolat maximalnu polohu "potlaceno" na vyskovke.
I had given out some riddles and hints about this easter egg months ago, but no one got it. So, here it is, everything you need to do to see the easter egg yourself in game is included in this video! Enjoy!!!!
Promo animák Northrop-Grumman aneb jak se kocour Tom naučil prát s ruským medvědem Můžete dětem pustit večerníček jak vzniknul Tomcat 19:42 - 24:35 YouTube Video
I sent RedKite one of the first missions of my upcoming 'Fear the Bones!' campaign, and he made an awesome preview video of it. His video editing skills are truly phenomenal. It's basically finished, it just needs the "A" model to be released. In the video, the F-14B acts as a placeholder.
As you can see in this preview, this campaign is heavily story driven and at times quite 'Hollywood'. It's meant to entertain, and I hope it will bring you right back to the spring of 1989. This mission is one of the easy ones, just before things get ugly between the USA and the USSR.
New pilot sculpts for DCS F-14 (for the cockpit and eventually exterior) and the A-6 family coming along! This upgrade will also include the more modern HGU-55 and the MBU-5/p mask for older -A liveries and Iranian Tomcats.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.