Ehm... taková technická:
Máš pravdu, že:
1) chladič, tedy nízkoteplotní stroj, nemohl dávat kdovíjak velký tah
2) ostatně a konec konců, je to "jen" chladič, tzn. mohl tak max. zvyšovat celkovou účinnost motoru plus vrtule plus chlazení trošíčku lepším využitím odpadního tepla, sám k tomu nic nepřidal, tak jako např. turbo nic nepřidává, neboť "jen" využije něco energie která by odfučela do nikam.
Ale: Ono vůbec nešlo o to, aby chladič "tahal jako tisíc Ňůtnů Izáků v postroji zapřažených", ono šlo o to, snížit odpor.
Kdyby tedy dodával byť i o jeden jediný Newton tahu méně, než činil jeho odpor, byl by to výsledek přímo Bóží.
A kdyby dodával jen polovinu!!! furt by to bylo Něco s hooodně velkým Ň.
Ve skut. to bylo o mnoho méně.
Nešlo o to, aby "táhl", ale aby snížil svůj vlastní odpor tím, že využije část odpadního tepla. Jinak by totiž mohlo dojít k vynálezu Perpetua mobile, tzn., stalo by se výhodnějším jen tak čučet s rukama v bok na chladič, v letadle zcela bez motoru, a chladič by tě vynesl k oblakům - a to, jak víme, měli tenkrát už od fyziků (vč. Járy Da Cimrmana) zakázané
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Za pár týdnů Velká aktualizace. Nové věci ohledně viditelnosti a vlivu přetížení. Nějaké nové atmosférické jevy, 8x MSAA a offline kampaň 486.sqn 2. TAF.
Více a podrobněji na klasických místech.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Here are some more spotting vids that include one of our new haze settings (which is set on 5 which is midway) and the new Default visibility setting. Filmed in 4K with Shadowplay (which started stuttering again when checking playback, but didn't do it the other day - very weird) and all settings maxed except AA which was at 2x I believe. I was alternating between 2x and 4x. 8x is quite expensive, but the new 3000 series cards by Nvidia should handle it fine as will the next-gen Radeons.
Fight starts are 3k at 10km range at about 0730 in the morning. Although recording did not start quite at 10km range. I had some lucky shots so I shared them here and I like the Alt-F2 view because it shows kills very nicely. I can see planes all over the sky without much effort. All LODs now also have the same lighting, which wasn't the case before. The more I play, the more I am enjoying our new visibility and atmospheric settings. I think you will too.
Feel free to watch, but let's not get bent out of shape this time. You will all have this on about 10 days if all goes to plan.
V 4K to je super-ostré a vypadá to jakoby okolo těch letadel byla slabá bílá linka, něco jako svatozář .. působí to trochu rušivě, ale nic kritického.
Nižší rozlišení vlastně nelze posoudit, protože to je produkt YT. (Jinak v QHD to vypadá nejlépe)
Upravil/a magot dne 14-09-2020 21:10
V 4K to je super-ostré a vypadá to jakoby okolo těch letadel byla slabá bílá linka, něco jako svatozář .. působí to trochu rušivě, ale nic kritického.
Nižší rozlišení vlastně nelze posoudit, protože to je produkt YT. (Jinak v QHD to vypadá nejlépe)
To video je z verzie Alfa. V súčastnosti sa testuje Beta, tam to už viditeľné nie je.
V 4K to je super-ostré a vypadá to jakoby okolo těch letadel byla slabá bílá linka, něco jako svatozář .. působí to trochu rušivě, ale nic kritického.
Nižší rozlišení vlastně nelze posoudit, protože to je produkt YT. (Jinak v QHD to vypadá nejlépe)
Ve 2K existuje s přestávkami delší dobu.....říkáme tomu "stříbrnozář" :-)
We just released the new update - 4.501. Its shifted version number means it is a kind of a milestone and it really is. First, the research we did on the community opinion on the aircraft spotting allowed us to make many improvements to this important part of the sim. The distant LOD scaling system has been adjusted, their lighting has been made full, atmospheric haze option and an increased MSAA level have been added. We're sure that this update will make the online multiplayer experience totally different from how it was before. Now our next target, for the next update, is the improved pilot G tolerance model we do after asking the community taking the account the new reference data provided by the community members. . . . . . . VÍCE ZDE.
@Baron
Našel jsem menší grafický bug - když podívám z blízka na pedály a pohnu jimi + pohnu brzdami (např Me-262), tak 3D mesh se pohne ale stín toho objektu stojí v pozici center/ 0% brzd. Stín pedálů se nehýbe.
Je to u všech kokpitů zřejmě. Kdyžtak to tam někde nahlaš, pokud to už někdo nezjistil dříve.
Upravil/a magot dne 21-09-2020 12:29
Nesmírně mě stresuje ta šílená dohlednost. Bejt vidět na dvacet kilometrů je dost na prd. To už můžu chodi s nahou prdelí po náměstí. Ale což.
Zaznamenal jsem (na prasomlejnu 1CGS Official Server by -DED-) a nejsem sám, že letadla od vzdálenosti x do 10 km jsou vidět jako černá silueta, v 10 km zmizí do pryč a objeví se s ikonkou na 9,9km.
Zatím se mi nepovedlo vyfotit a nahrávání mi brzdí fpska.
@Baron
Našel jsem menší grafický bug - když podívám z blízka na pedály a pohnu jimi + pohnu brzdami (např Me-262), tak 3D mesh se pohne ale stín toho objektu stojí v pozici center/ 0% brzd. Stín pedálů se nehýbe.
Je to u všech kokpitů zřejmě. Kdyžtak to tam někde nahlaš, pokud to už někdo nezjistil dříve.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.