Práve som na to pozrel a BoS premium je tam za 12 dolarov ale som ešte stade nenakupoval tak neviem ako to pojde, no uvidím,
A máš tady u svého účtu naprosto parádní obrázek . To se hned pozná, že máš vkus
Pokud si tu aplikaci koupíš přes web, tak to bude fungovat úplně stejně jako přes Steam, ale hlavně ty peníze jdou přímo tvůrcům a ne něco Steamu a něco tvůrcům. Taky jak tady kluci naznačujou, občas najdeš slevy jen na webu, ale na Steamu ne. Já třeba v zásadě kupuju moduly přes web (v předprodeji) a prémiová letadla pak ve slevách
Takhle lézt adminovi do zádele, to se hned tak nevidí.
A vůbec to nebude BMW, to bude detail knoflíku z nějakyho veselyho kabátku, nebo prášek by to moh bejt
Zdar hoši, byl jsem okolnostmi donucen znovu si nainstalovat BOx. Můžete mě poradit, jak dostanu letadla co jsem nakupoval přes steam do normálního non steam Il-2. Jde to, nechce se mě hrát přes steam, ale když to spustím z aresáře Il-2, tak mě tam letadla koupené přes steam chybí. Díky za radu.
Musíš ty klíče jednotlivých letadel vložit do svého účtu na webu v profilu
Obdivuji Tvou svatou trpělivost Punkey se mnou a kde ty klíče na steamu najdu, je to už dost dávno co jsem si ty letadla dokupoval, odhaduji to tak minimálně na jeden rok a víc. Tak díky za předcházející rady a poraď ještě naposled.
Hmm, tak to musel Steam nějak změnit, protože tam šly snadno zobrazit, přímo tam byla záložka. Teď jsem je tam nikde nenašel....
Při přihlašování do hry, to onehdá nabízelo Link accounts, tedy Steam s ne-Steam verzí. To by mohlo být řešení. Jinak je na Steamu přehled všech zakoupených klíčů bez jejich zobrazení. Zkusil bych to poslat na jejich podporu. Jinak asi nevím, třeba někdo jiný poradí.
Dobrého dne Vám přeji , přátelé
Je to již pár let co jsem byl aktivní, ale nyní se vracím.
Dříve jsem tu býval pod nickem 57_OTU_Ford. bohužel jsem zapomněl přihlašovací údaje a mail který jsem měl zde uvedený v registraci. Již neexistuje.
Chci se jen zeptat, je nějaký Český dedik?
Nazdar Forde. Pár starejch spoejenckejch ksichtů se celkem pravidelně schází tady na Teamspeaku pod CSW sekcí. Tak se tam ukaž :-)
Český dedik není, ale čechoslováci lítají pořád ;-)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
viděl jsem párkrát ve výpisu Koepke CZ server, ale zatím se mi nepodařilo připojit
a Koepkeho jsem lítat jinde už dlouho nechytil, předpokládám, že to bude mít založené na principu zrušeného coconut serveru
Zdar hoši, byl jsem okolnostmi donucen znovu si nainstalovat BOx. Můžete mě poradit, jak dostanu letadla co jsem nakupoval přes steam do normálního non steam Il-2. Jde to, nechce se mě hrát přes steam, ale když to spustím z aresáře Il-2, tak mě tam letadla koupené přes steam chybí. Díky za radu.
Zdar Alexi.
Bez Steamu to asi už nepůjde. Zřejmě budeš potřebovat propojit účty,
Třeba Ti pomůže tohle https://il2sturmo...tGuide.pdf
Ide to aj bez Steamu. Ja som si cez steam v 2015 kúpil ešte na CD-nosiči BoS a ostatné dokupoval priamo. Ked som to chcel zjednotiť tak som im napísal, čo mám za problém a oni mi odpísali /navigovali ma/ čo treba urobiť pre prihlásenie na priamo bez steamu. Mail na ktorý som písal je 1CGS Support Team [support@1cgs.net]. Dostaneš sa k nemu cez ich stranku, prihlásiš sa klikneš si na profil. Na pravo sa ti ukáže okno kde budeš mať účet, nákupy, kĺúče... a posledné je stiahnuť. Klikneš na to a tam je aj mailová adresa kde treba napísať. Treba to ale poslať z mailu cez ktorý sa prihlasuješ do hry.
Pro ty, kdo to nechtějí poslouchat, bo je to dlouhé. Je to porovnání aerodynamiky P-51 a Bf 109 F. Jednak tam řeší a vyvrací klasické dvě pověry P-51, to je laminární křídlo a chladič produkující tah. P-51 mělo sice křídlo s profilem, který měl takovou výhodu poskytnout, ale v realitě válečné byť kvalitní produkce a válečného použití a technologií 40 let asi nebylo smysluplně možné, aby se laminární proudění skutečně projevilo významně na výkonech. Sice se uvádí, že až na 40% plochy křídla šlo dosáhnout laminárního proudění, ale otázka je, za jakých přesných podmínek. Dál pak, aniž by to rozebíral podrobněji, dospěl k závěru, že chladič byl sice fajn, ale rozhodně to nefungovalo jako přídavný pohon. Na tohle téma jsem už před časem někde četl/viděl detailní pojednání včetně výpočtů a bylo to s tím samým závěrem.
No podstatné na tutom videjku je porovnání parazitického odporu a indukovaného odporu P-51 a Bf 109. Kde Befko má vyšší parazitický odpor, ale menší indukovaný a to především při nižších indikovaných rychlostech. Zatímco P-51 má minimalizovaný parazitický odpor, ale při nižších indikovaných rychlostech rychle roste indukovaný odpor. Při stejné rychlosti true air speed klesá indikovaná rychlost s výškou. Tedy rozdíl mezi aerodynamikou P-51 a Bf 109 se s výškou snižuje, protože u P-51 s nižší indikovanou rychleji stoupá indukovaný odpor, zatímco u Befka klesá parazitický odpor. Vysvětluje to tam celkem podrobně, i když ne jako úplně vědecky. Závěry ale působí věrohodně. No a pro nás je to skutečně zajímavé, páčto souboje se odehrávají většinou na nižších indikovaných rychlostech a tedy v oblastech, kde Befku tolik nevadí parazitický odpor, ale Poníkovi citelně vadí indukovaný odpor. Skutečně zajímavé k poslechu.
No a navíc, možná pro nedostatek jiných fotek, používá obrázky Bf 109 F z IL2 BOS.
Na závěr malinkatý disclaimer. Ačkoli v tom videjku pracuje s nějakými vzorečky a vysvětluje to rozhodně a přesvědčeně, není to zpracované na skutečně vědecké úrovni (pokud ano, do vide to nedal). Navíc řeší oblast, kde malá chyba může vést k velké změně ve výsledcích, tak jak je to zajímavé, tak to může být i ne úplně pravda. Tedy to berte s druhoválečnou rezervou.
Hele, uz jsem od nej jedno video videl a pocit je stejny - nadsenec a youtuber, ktery ma dobre sesbirane zdroje, ale kdy ve kritickych chvilich chybi rozhled a zkusenosti. Prvni pulka je dobra a temer bez chyb, pokud chcete zakladni nahled na laminarni kridlo a cast problematiky chladice. Potom je to dada :-). Potom totiz vezme z manualu jednoho letadla doporucenou rychlost pro nejlepsi dolet (kdy nevime, na jakou hmotnost a vysku je to napocitane a koneckoncu nezname ani to, nakolik se tam projevuji takticke ohledy) a u druheho doporucenou rychlost pri klouzani bez motoru (kde se da predpokladat vliv stojici vrtule i ohledy na to, aby s tim slo bezpecne manevrovat k urcitemu bodu na zemi), pricemz obe hodnoty mohou mit rozptyl v desitkach procent samy o sobe a tezko je porovnavat proti sobe. Vyjde samozrejme graf obecne spravneho tvaru, ale s dramatickym rozdilem mezi obema typy, z ktereho se neda nic vyvozovat a uz vubec ne neco na uplnem kraji obalky. Nic ve zlem, je bezva, ze nekdo dela takova popularni videa, ale prosim vas, k cemukoliv z youtubu nebo blogu je treba pristupovat s maximalni opatrnosti.
@Rumcajs: s tvym shrnutim vlivu chladice nesouhlasim. Mozna je to slovickareni, ale tady nejde o to, jestli celkovy vliv je pozitivni, tady jde o to, jestli je to lepsi, nez proste vystrcit chladic do proudu vzduchu. On sice rika, ktera dalsi letadla ten efekt vyuzivala, ale treba i tam jmenovany Spitfire mel prilis ostre zakriveni v privodu vzduchu ke chladici (*), takze celkovy efekt nebyl zdaleka tak dobry, jak by mohl byt. Ja bych rozhodne rekl, ze to fungovalo jako pridavny pohon. Nekdy lepe, nekdy hure.
EDIT: formulace a
(*) a mene mista v kridle Spitu oproti trupu Mustangu take limitovalo pomer prurezu tunelu pro vzduch
Upravil/a LesniHU dne 28-08-2020 21:36
Jsem k tomu chladiči někde před časem viděl podklady. Jak u mě bývá zvykem, nemám to po ruce. Jen jsem to prostě někde viděl či četl. A výsledek toho dokumentu byl, že aby ten přídavný tah byl smysluplně citelný ve smyslu skutečně měřitelného nárůstu rychlosti, musel by ten teplotní gradient být mnohem vyšší. Jako kdyby ta chladící kapalina vstupovala do chladiče třeba na 800 stupních celsia, byl by ten efekt znát. Problém všech tepelných strojů je v tom, že účinnost je dána právě rozdílem teplot. Při malém rozdílu teplot žádný termodynamický stroj nefunguje nijak zázračně. Tedy ten efekt je skutečný, spočitatelný a i změřitelný. Ale v případě kapalinového chladiče v takovéto stihačce je jeho přínos řekněme nepodstatný. V té studii ale přepočítávali celý drak P-51 a dospěli k závěru, že to je fakt hezky udělané a že ten chladič je mimořádně dobře umístěn a tvarován. Že dnešní počítačová optimalizace by to udělala jen o málo líp. Takže to že prý byl ten skutečný přínos chladiče P-51. Bez počítačů a současných možností to už tenkrát dokázali trefit skoro optimálně.
edit: Jinak jistě jako ty, Hu, jsem to poslouchal se stejnou měrou rozpaků, když začal vařit z vody a "usuzovat" a brát tu tohle číslo, tam zas jiné a vyšlo mu z toho porovnání, které vypadá uvěřitelně. Při takovém přístupu bych čekal, že mu to napoprvé vyjde nějak divoce, ale bude tak dlouho hledat vhodná čísla, až to bude vypadat, že to něco fakt znamená. Tedy to je, co si o tom myslím, tedy že neprezentuje výsledek nějaké matematiky, ale prezentuje výsledek, ke kterému chtěl dospět a tak se k němu propracoval. Což kupodivu nemusí znamenat, že to je celé špatně. Nakonec ty závěry podle mě celkem vystihují realitu.
Upravil/a Rumcajs dne 28-08-2020 21:57
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.