... říditelnej a ještě v téhle pětiletce? No na to bych moc nevsázel
Se bude muset počkat až nějakej pořádnej bombr ohlásej v DCS. To se pak kapacity najdou a pude to honem honem
Už sem to tady jednou psal, ale ohledně BOXu je to asi to, čeho se nejvíc bojím z hlediska budoucnosti. Čekal sem, že bude nějakej progres v rychlosti vývoje, že jak se s tím naučej, nový stroje budou sypat rychlejc. A má to spíš opačnej trend, trvá jim to teď dýl. První hru v zásadě sfoukli za rok a půl, bylo tam deset nových letadel, dělali to dost od píky... Od tý doby nejen, že by se s tím měli nějak naučit, ale zároveň je tam vždy několik strojů "jen úpravy" jiné verze... Do toho neschopnost dokončit některé roky ohlášené fičury...
Bohužel, dřív to asi vypadalo, že budou možná zavírat krám, pak s příchodem BoBp se to finančně zahojilo, jenže oni neinvestovali do budoucnosti a výsledkem je, že ten jejich "Lead Engineer" An Petrovich je "Lead", protože je to "Only Engineer", všechno co chtěj ve hře udělat musí jít přes něj, protože nikdo jinej tam tomu nerozumí, ten kdyby z nějakýho důvodu odešel, tak je celý BoX totálně v pr****, už se jim to mimochodem jednou stalo... Takže oni sice maj dost grafiků a modelářů, kdyby chtěli, seženou další, ale to že do enginu hry vidí pořádně jen jeden člověk je prostě průser, protože když chceme přídavný nádrže, musí to udělat on, když chceme nový letadlo, musí to jít přes něj, když novej DM, stejně to musí jít přes něj, Marshall mode opět. Chcete vylepšit po letech ovládání, třeba ty trimy na osy, co sme loni konečně dostali, opět on. A takle můžem pokračovat dál, půlka věcí musí jít přes něj a bez něho to nezprovozněj, druhou půlku věcí musí dokonce udělat on sám...
A tohle není nic, co sem si vycucal z prstu, tohle je věřím zcela realistická představa, kterou jsem si udělal za čtení Jasonových nářků za posledních pár let... Jestli se to teď v poslední době mění, to nevím, to by možná Baron mohl vědět, ale poslední roky to prostě u nich vypadá takle, proto teď letadlo trvá dýl jak na začátku...
Edit: Aby nedošlo k mýlce, furt je to nejlíp fungující vývojářský tým na poli leteckých simulátorů a a sou schopni dodržovat termíny, něco naprosto neskutečného a nepochopitelného v DCS, CloDu... Ale to, že jsou v tomhle nejlepší furt neznamená, že je to zcela "zdravé"
Upravil/a Hot_Dog dne 07-07-2020 12:32
The fourth installment of the next-gen IL-2 Sturmovik product-line is dedicated to late war aerial engagements between the U.S. Army Air Force, Royal Air Force and the Luftwaffe in the skies over western Germany, the Netherlands and Belgium during the winter of 1944 and early 1945. Bodenplatte was the German code word for the bold operation to launch a surprise low-level attack on multiple Allied airfields on Jan 1st, 1945.
The Premium Edition contains eight standard aircraft and two collector aircraft. The two included Collector Planes are; the twin-tailed American made P-38J-25 Lightning and the long-nosed German made Focke-Wulf 190 D-9 which was known as the “Dora”. These two aircraft bring the total amount of included aircraft to ten in the Premium Edition.
- 2 Collector Planes (P-38J and Fw 190 D-9)
- 8 Battle of Bodenplatte Aircraft (P-51D, P-47D, Spitfire Mk.IX, Tempest Mk.V, Bf 109 G-14, Bf 109 K-4, Fw 190 A-8 and Me 262)
- Western European Map (Belgium, Netherlands, Germany)
- Battle of Bodenplatte Pilot Career
- Quick Mission Builder
- Custom Single-Player Missions
- Scripted Campaign Support
- Multiplayer Mode (Cooperative, Dogfight and Dedicated Server)
Já se normálně šel podívat, jestli má fakt volant a řiditelná přední kolečka
Riditelnej hrubou silou samozrejme.
Jinak z tech poslednich rozhovoru vypadlo, ze stihacka v Great Battles trva rok, zatimco u DCS roky 4. Bombarder a vicemotorove stroje obecne budou asi jeste tezsi.
LesniHU napsal: Nic ve zlem, ale vyskladat nejaky historicky planeset bez jedineho zapadniho bombarderu, to je zert?
Som teda nevedel, že Marauder je východný bombardér. Vďaka za upozornenie, človek sa učí celý život Plati aj pre Boston a Mitchel z iných dielov.
Zkusim to ukazat na hypotetickem prikladu, ano?
Budeme mit za Nemce Do-17, Do-215, He-111 (tri verze), Ju-88A-4, Ju-188, to vse letatelne, a jako AI tam bude Bf-110. Kdyz na to reknes, ze z toho se neda udelat rozumny planeset, protoze tam nejsou stihaci letadla, tak ti nekdo odpovi, ze je tam prece ta stodesitka.
A ted zkus prinest argumenty pro to, ze AIckova stodesitka nestaci.
Já se normálně šel podívat, jestli má fakt volant a řiditelná přední kolečka
To jsem netušil,že objekt/věc která je řiditelná(říditelná),musí mít volant a řiditelná přední kolečka.
Holt jeden se pokaždý nečemu přiučí.Hluboce se omlouvám za svou neznalost.
U autobusů to tak bývá. Jsem si téměř 100% jistý, že když se na to u nějakého pořádně zaměříš, tak že to tam najdeš. Rád jsem ti pomohl s novou informací ;-)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
LesniHU napsal: Nic ve zlem, ale vyskladat nejaky historicky planeset bez jedineho zapadniho bombarderu, to je zert?
Som teda nevedel, že Marauder je východný bombardér. Vďaka za upozornenie, človek sa učí celý život Plati aj pre Boston a Mitchel z iných dielov.
Zkusim to ukazat na hypotetickem prikladu, ano?
Budeme mit za Nemce Do-17, Do-215, He-111 (tri verze), Ju-88A-4, Ju-188, to vse letatelne, a jako AI tam bude Bf-110. Kdyz na to reknes, ze z toho se neda udelat rozumny planeset, protoze tam nejsou stihaci letadla, tak ti nekdo odpovi, ze je tam prece ta stodesitka.
A ted zkus prinest argumenty pro to, ze AIckova stodesitka nestaci.
Ten bol dobrý Lesní, reagoval som na to, že nemáme žiadny západný bombardér. Tak som si aspoň rozšíril obzory a viem ze všetky bombardéry za Alienov boli vyrábané na východe
Hele Barone, to že se dá použít sovětská verze A-20 v Normandii je asi tak pravda, jako že se tam dá použít Bf 109E místo G-6. Je to sice podobný stroj, ale pro danou kampaň nevhodný. AI bombardér z Bodenplatte použiješ tak možná v nějaké offline kampani jako cíl, ale asi by sis to chtěl zalítat i sám.
Nemělo by jít spíš opravdu o to, aby Normandie, za kterou budeme platit, byla nějak zaměřená opravdu na den-D a týdny po té? Byla letecká válka v červnu 44 tím, co nám nabízí BOX?
Jedinné letadlo, které nám v BOX:Normandy přinesou a které tam pasuje je Typhoon a je fajn, že do té kampaně přibude A-6 a Mosquito. Ale jinak je to jen takové lehké doplnění již existující hry za plné peníze a Normandii jako takovou hráči nedostanou. Spit XIV jako Colector je tak trochu PayToWin pro online stíhače jako protiváha Colectorské Doře z Bodenplatte. AR-234 je fajn bonus pro konec západní fronty na online serverech, ale opravdu ji v Normandii potřebujeme? Nebyl by lepší pilotovatelný spíš nějaký bombardér, který nad normandií nalétal 1000x víc hodin?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.