Vau P47 D dostane vylepší, tak snad to bude lítat líp jak hozená cihla..
Ohledně planesetu jste měli hýkat hned ze začátku na ofiku. Teď už je pozdě a také se mě nelibí a G6 late .. to je prostě fakt potřeba..
Rád bych viděl A9, Ta 152 H1, P47 M .. a nějakou tu B17.. nevím proč aspoň neudělají AI ..
I když možná asi jo.. mám takový pocit, že si to Jason šetří na Pacifik
Ty dvě věty se nevylučují :-D To že jiné simulátory zaky neposkytují offline zábavu je též pravdu.
Box má neexistující offline zábavu, co to je zase za úvahy? Stačí se podívat do vlákna, je tam tisíce hodin obsahu. Někoho to nezajímá a někoho zase ano. Jeden příklad, kampaň pro Henšl to je majstrštyk, zážitek, nechápal jsem co vše lze s editorem udělat.
Série za sobě jdoucími misemi pro mě není dostatečná offline zábava. Pamatuji si mluvené briefingy a videa v European Air War, které dělaly atmosféru.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
No...offline neexistuje . Mně přijde, že od dob Red Barona tady lepší offline nebyl .
Falcon BMS ?
WOFF?
Kampaň WOFF jsem viděl jen na YouTube a nepřijde mi tak efektní, jako byla v RB2, nebo je aktuálně v BOX.
Falcon je hodně jiný, komplexnost kampaně je skvělá a vlastně unikátní. Pro kolik lidí je to ale zábavné (třeba ve srovnání s tím EAW, RB2, nebo i BOX), toť otázka.
No...offline neexistuje . Mně přijde, že od dob Red Barona tady lepší offline nebyl .
Falcon BMS ?
WOFF?
Kampaň WOFF jsem viděl jen na YouTube a nepřijde mi tak efektní, jako byla v RB2, nebo je aktuálně v BOX.
Falcon je hodně jiný, komplexnost kampaně je skvělá a vlastně unikátní. Pro kolik lidí je to ale zábavné (třeba ve srovnání s tím EAW, RB2, nebo i BOX), toť otázka.
Zdar, kampaň WOFF je podle mě nejlepší offline kampaň. Z jednoho jedinýho důvodu - AI se chovají uvěřitelně jako lidi. Dokonce uvěřitelněji než lidi v multiplayeru :-D.
Jj kampan WOFF byla skvělá, ale když jsem ji lítal tak Aička trpěly známým neduhem a to tím, že si všímaly hlavně mne. A pak docházelo ke vtipným situacím, když se za mym Camelem točily 4 Albíci a ostatních si moc nevšímali Ale jinak dobrý..hlavně systém hlášení sestřelů a pak to čekání na jejich potvrzení.
Ty dvě věty se nevylučují :-D To že jiné simulátory zaky neposkytují offline zábavu je též pravdu.
Box má neexistující offline zábavu, co to je zase za úvahy? Stačí se podívat do vlákna, je tam tisíce hodin obsahu. Někoho to nezajímá a někoho zase ano. Jeden příklad, kampaň pro Henšl to je majstrštyk, zážitek, nechápal jsem co vše lze s editorem udělat.
Série za sobě jdoucími misemi pro mě není dostatečná offline zábava. Pamatuji si mluvené briefingy a videa v European Air War, které dělaly atmosféru.
Nojo to mě hlupáka nenapadlo, jak to nemá video bríf, stojí to celé za vyližprdel, automaticky.
Richi a Art pekne demonstrovali problem, ktery jsem popsal - vnimani situace jako trivializovaneho P2P, kdy hraci potrebuji stejne podminky, nejlepe nejposlednejsi techniku a flamewary na oficialnich forech. Presne to, co dela F2P hry posledni doby tak lakave.
@saldy: mozna, ale predne to neni offline, je to online proti AI botum, a take prave ze kdyz nekoho zajima to a nekoho neco jineho, tak se udajne tisice hodin obsahu smrsknou treba na deset.
Jj kampan WOFF byla skvělá, ale když jsem ji lítal tak Aička trpěly známým neduhem a to tím, že si všímaly hlavně mne. A pak docházelo ke vtipným situacím, když se za mym Camelem točily 4 Albíci a ostatních si moc nevšímali Ale jinak dobrý..hlavně systém hlášení sestřelů a pak to čekání na jejich potvrzení.
Neviem kedy si ju lietal, ja mám rozlietanú jednu za nemcov jednu za RFC a práveže podobný neduh zo starého Šturma som nezaregistroval. Dokonca sa mi podarilo v Pupe dotiahnuť sa na trojicu Albatrosov ktoré zareagovali až keď jeden padal k zemi neriadený a druhý bol poškodený. V starom alebo novom šturme nereálna situácia...
Jj kampan WOFF byla skvělá, ale když jsem ji lítal tak Aička trpěly známým neduhem a to tím, že si všímaly hlavně mne. A pak docházelo ke vtipným situacím, když se za mym Camelem točily 4 Albíci a ostatních si moc nevšímali Ale jinak dobrý..hlavně systém hlášení sestřelů a pak to čekání na jejich potvrzení.
Neviem kedy si ju lietal, ja mám rozlietanú jednu za nemcov jednu za RFC a práveže podobný neduh zo starého Šturma som nezaregistroval. Dokonca sa mi podarilo v Pupe dotiahnuť sa na trojicu Albatrosov ktoré zareagovali až keď jeden padal k zemi neriadený a druhý bol poškodený. V starom alebo novom šturme nereálna situácia...
Hooodně dávno. Podle emailu to bude v srpnu přesně 5 let Tak se to od té doby asi změnilo. Ale bavilo to i tak. O tom žádná.
Today there will be a very small issue of diaries for the reason that we are preparing a release candidate for version 4.008, which we told you about before, we are doing the final tests so there is a lot of work and little time. However, even if this DD is short, it’s still significant - because for the first time we will show you screenshots of one of the English planes that will be in Battle of Normandy – the Supermarine Spitfire Mk.XIVc.
In fact, this aircraft will have an additional modification with heavy machine guns, the Spitfire Mk.XIVe, but we will show you that version a bit later. This plane is quite different from the MK. IX Spitfire, which was previously included in BOBP. The main thing that catches your eye is the massive 5-rotor Rotol propeller, driven by the Rolls-Royce Griffon engine. To provide a much more powerful engine with sufficient cooling, radiators of a larger area are installed on the aircraft. Also, the tail area had to be increased for added stability.
The aircraft will be presented with two types of weapon configurations - modification "c" with two 20mm guns and 4 x 7.69 machine guns, and modification "e" with two 20mm guns and 2 x 12.7mm machine guns. A 150-octane fuel option will also be available causing the already powerful engine to develop up to 2,200 horsepower. Work on this legendary aircraft is at a rather early stage, but much has already been done as you can clearly see in a small selection of screenshots:
This new historical campaign is dedicated to the Soviet ground attack aviation regiments that fought during one of the most intense periods of the Battle of Stalingrad in December 1942. During this time, Soviet command had to simultaneously solve several problems: disrupt enemy airborne re-supply operations, contain 284,000 German and Romanian troops who have been encircled, and repel a very dangerous counter-strike by the German 4th Panzer Army from the area of Kotelnikovo (Operation "Winter Storm").
You are expected to search and destroy German transport planes in the air, to strike at airfields and troops inside the cauldron, and to conduct reconnaissance along the Stalingrad front. At the final stage of the campaign you will take part in the hardest battles on the Myshkova River, which determined the outcome of the entire German counter-offensive and sealed the fate of the German army trapped near Stalingrad.
Pro stary Sturm existoval programek, ktery porovnaval v grafu vykony letadel v ruznych vyskach. Nevite jestli neexistuje neco podobneho i pro noveho Sturma?
Neexistuje nový, ale jsou nové údaje "naroubované" do starého Compare. Funguje ale jenom srovnávač rychlostí/výška a stoupavost/výška. Download někde na ofiko fóru Il2, adresu už si nepamatuju, je třeba dohledat
Dekuji. Ja jen ze mam problem u zeme uletet I-16 v Bf 109 E-7.
Mel jsem tam 450 - 500 km/h a furt me dohanel. Kdyz jsem stahl il2compare (a zjistil, ze autorem je LesniHU), nejak mi to nesedi. Tam ma I-16 nad zemi max 415 TAS.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.