Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
|
RH_Killer |
Přidané 13-06-2020 19:32
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Už jsem testnul všechno nastavení i nenastavení, starý a nový ovladače GK, novou instalaci hry, Windows aktuální, DirectX, prostě co šlo. Výsledek? Jsem nasranej na soudruhy a jak to šlape popsal Punkey.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
|
|
magot |
Přidané 13-06-2020 20:21
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Po podrobnějším zkoumání, jsem zjistil že to dělá i mne.
Nicméně 4K to zjemní, takže to není tak okaté.
Takže v kostce, maj definitivně zmršené renderování.
Degradovali vlastní engine zpět o 10 let ..
Upravil/a magot dne 13-06-2020 22:29
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 13-06-2020 21:52
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Teď jsem si všiml, že se mi navíc otáčí stromy při zatáčce nad zemí. Taky libůstka co tu už byla ne? Strašnej shit.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 13-06-2020 21:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
To mi dělalo vždycky |
|
|
|
1stCL_Punkey |
Přidané 13-06-2020 22:05
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 21.01.07
|
Jj, stromy se točí a problikávájí desítky měsíců. |
|
|
|
magot |
Přidané 13-06-2020 22:28
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Tom je součást enginu. |
|
|
|
1stCL_Punkey |
Přidané 14-06-2020 00:23
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 21.01.07
|
Ještě se chci zeptat, abych se nehonil za nějakou chimérou. Dnes jsem si všiml, že se opět vrátila "bublina", viz obrázek níže. Bude si ho to chtít zvětšit.
- žlutá: vykreslený les
- červená: nevykreslený les
- modrá: vykreslené město v méně vykreslené krajině
Bylo to tak vždycky? Je to novinka? Nemám zvýšit hodnoty v terrain.cfg? Aktuálně to mám takto:
[setup]
texlod=4096,8
texlod=2048,8
texlod=2048,8
texlod=2048,8
texlod=2048,8
[end]
[setup]
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=2048,8
texlod=2048,8
[end]
[setup]
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=4096,8
texlod=4096,8
[end]
[setup]
texlod=8192,8
texlod=8192,8
texlod=8192,8
texlod=8192,8
texlod=8192,8
Díky za postřehy |
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 14-06-2020 00:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
Můžeš, prosím, napsat adresu k terrain.cfg? Já ho totiž vůbec nenašel. Bublina tam je... (dnes WOL stejná mapa i jiné...) |
|
|
|
1stCL_Punkey |
Přidané 14-06-2020 01:04
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 21.01.07
|
Cesta ke hře, pak je to data =》graphics. Ten soubor tam buď byl nebo sis ho musel vytvořit, to už si nepamatuji. Nicméně teď při bližším bádání jsem zjistil, že tahle fičura od patche 2.011 už nefunguje . Sorry za plané naděje. |
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 14-06-2020 13:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
Jj, díky |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 14-06-2020 19:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Jenže v tom případě je potřeba správně přejmenovat problém, kterej tady řešíme... Ano, ta krajina je divná, vypadá to, že se někdy (při jistý vzdálenosti a FoV) načítá textura s daleko menším rozlišením, než co se dělo dříve a co je v roce 2020 únosné... Ale to nemá nic společného s Antialiasingem, který tady už pár dní řešíme a ani to není jakýkoliv antialiasing schopen rozumně vyřešit...
Hele, tak já nevím, co vy tady řešíte, ale já řeším, jak mít hezkou grafiku. Jsem laik a co se skrývá za pojmy Antialiazing nebo renderování textury v nejlepším případě jen tuším a upřímně mě to nezajímá.
Já tady po patchi napsal:
1. že nově má nastavení dohlednosti významný vliv na mlhu (tzn. rada, jak si od mlhy pomoci, těm, kteří jí trpěpli jako já)
2. že to mám zubatější, než před patchem, a hledal jsem, jak to spravit. Že jde o problém Antialiazingu jsem snad nikde netvrdil, dokonce s ním ani nelaboruji (nenapadlo by mě nít ho jinak než na max). Poradit Baronovi, kde je technický problém, je fakt mimo moje možnosti.
Hot_Dog napsal:
Jiříčku souhlas, takle zubatá textura tý krajiny před patchem nebyla...
Tak - a já jenom hledal, jestli se něco rozesralo u mě, u některých nebo u všech. Nebo jestli je to nová vlastnost a mám se s tím smířit. Nic víc.
Zifi napsal:
Třeba se Vám z nějakého důvodu nestíhají načítat textury. Vy postižení, jaké teda používáte GK drivery?
Měl jsem starší. Aktualizoval jsem, bez viditelného dopadu. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 14-06-2020 21:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Jiříčku. Není proč se trápit. Je to problém Všech (tedy můj už ne). Jen někteří to nevidí. Pokud nastavíš sharp a sharpen landscape flter, tak to vylepšíš. A čím vyšší jemnost obrazu, tak tím menší problém. Přesněji čím menší úhlopříčka a větší rozlišení. A největší problém nastane, když vzlétneš nad Kubáň hned po tom co jsi se proháněl v DCS nad Kanálem. To potom člověk vidí jaká je BOX ve skutečnosti hnuska
Upravil/a ukulele dne 14-06-2020 21:30
|
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 16-06-2020 22:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
Začínám mít takový dojem, že soudruzi z 1c udělali někde opravdu velkou chybu a pravděpodobně neví, co s tím. Další dva patche a dojem z grafiky zase do mínusu. "Bublina" opticky stále menší, o vlnitosti a zubatosti textur ani nemluvím. Ale máme krásné oblečky pro ruské děvočky do Kukuruzniků, super odlesky kabiny a nejúžasnější FXAA/MSAA. Tehdy se tam opravdu něco hodně rozbilo, bez ohledu na AMD/NVidia karty. Tolik opravných patchů bez zjevného výsledku za tak krátkou dobu málokdo pamatuje. Snad se s tím nějak poperou
Upravil/a Hans-Assi dne 17-06-2020 07:49
|
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 17-06-2020 07:26
|
Diskutující
Příspěvek: 4090
Založený: 18.01.10
|
V rámci novejch malejch patchů jsem si žádné degradace grafiky, či něčeho jiného nevšiml. Ale možná pro to mám jen sníženou citlivost
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 17-06-2020 10:44
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
606_Druindin napsal:
V rámci novejch malejch patchů jsem si žádné degradace grafiky, či něčeho jiného nevšiml. Ale možná pro to mám jen sníženou citlivost
Mam to uplne stejne. Sem tam na zemi neco problikava, ale to beru jako "vyhodu" Radeon karet a cekam na ovladace, ktere tu chybu hlasenou od vyvojaru opravi.
V kazdem pripade pozoruji pri stejnem nastaveni po verzi 4.006 lepsi viditelnost pozemnich objektu a to i z vysky peti kilometru (protoze vys uz maji bombardery problem se dostat).
Btw: Ti z vas kdo letate dynamickou valku na Finnish Virtualfighters, vezte ze injektory typu Reshade nebo 3DMigoto budou zakazany i tam. |
|
|
|
1stCL_Punkey |
Přidané 17-06-2020 12:57
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 21.01.07
|
Také z toho teď máte krasohled?
Na následujících záběrech uvidíte: Rozmázlé zamlžené město, Rozmázlé zamlžené město z jiného pohledu, Novorossijsk a rozmazaný les
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 17-06-2020 13:08
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
2k kaleidoskop ano, mám ho taky
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 17-06-2020 13:24
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
Psal jsem výše :-( Jen pro konspiraci: ještě před posledními aktualizacemi jsem ze zajímavosti překlikl rozlišení na 2560x1600 tj. 4:3 a subjektivně, světe div se, nic se nevlnilo, dohlednost obdivuhodná, tak, jak to bylo před 4.006. Samozřejmě ty dva černé pásy na krajích monitoru. Ano, vím, vyšší rozlišení než 2K, jiný formát, ale přesto??? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 17-06-2020 13:38
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Oni to kluci fixnou.
Zjevně ta úprava grafiky byla celkem zásadní. Tady tuším snad Aces_Wild psal, že při zavedení toho samého do DCS, to tamní vývojáři ladili celkem dlouho.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_Punkey |
Přidané 17-06-2020 14:04
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 21.01.07
|
Hansi, zmiňoval jsi bublinu, vlnění a zubatost. Tenhle krásohnus je zcela nový rozměr . Ještě bych doplnil, že ten dalekohled je naprosto ultimativní a zcela změnil historii pc her. |
|
|