Barone nesouhlasím. Já mám stroj si myslím, že ještě na úrovni ))) Grafika GTX 2080 Ti, Procik: intel I 8700 K, Ram 16 GB a jede to na ssd. Jinak nastavení je vše na max. AA je MSAA a mraky jsou taky na nejvyšší a stejně to dělá viz fotky .. A v ovladačích grafiky jsem nic nenastavoval.
Arte, nesúhlasiť je tvoje sväté právo. Ja sa iba snažím nájsť riešenie problému.
A to po novym patchi sedim ve FW jak vosa na bonbonu kurva. Co to zas je? Nalepenej na palubce.
To bude tohle ne?
10. German fighter pilots of the Battle of Moscow, Battle of Stalingrad and Battle of Kuban have a new visual model and a sidearm during Summer (new Winter model, also with a sidearm, will be added later when it is ready). Because of this, the default camera position and user-customizable snapviews (.svc files) were changed on Bf 109-G14, Bf 109-K4, Me 262-A, Fw 190-A3, Fw 190-53, Fw 190-A8 and Fw 190-D9. The updater should overwrite the old files for these planes with the new updated ones for you, but in case this action was blocked by antivirus software on your PC and you see a wrong view in the cockpit of these aircraft in the game, please copy the new default .svc files for these aircraft from dataLuaScriptssnapviewsdefaults to dataLuaScriptssnapviews manually. If you haven't customized the view positions on other aircraft, you can just copy all the files from snapviewsdefaults to snapviews folder;
Ten jejich super návod nepomohl. Nakonec jsem použil F10. Ten rozsypanej čaj místo krajiny je vetší problém. Obrázek ze včerejška snad mluví za vše. A pozor, to je Kubáň, kde to ještě jde. Navíc se to všechno pohybuje a vlní, což na fotce samozřejmě nejde vidět. Západ, to je teprve podívaná.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
Znám a i teď jsem to testoval. Lepší, ale hra je teď mnohem náročnější a tak se i tohle stalo pomalu nepoužitelným. Před patchem sem na tom jel a byl naprosto spokojenej. Startup.cfg je ok. Díky Marte.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
No a zkoušeli ste ste ten startup.cfg případně nevím ještě jestli i nějakej další konfigurák vymazat, aby si ho to vytvořilo novej od začátku? Tam prostě máte něco blbě nastavený a je to jak, kdyby se to nepřepisovalo, jako že sice v nastavení to změníte ale ve skutečnosti se to nezmění... Buď ve hře a nebo v Nvidia control pabnelech... To je asi můj největší současnej tip...
Barone nesouhlasím. Já mám stroj si myslím, že ještě na úrovni ))) Grafika GTX 2080 Ti, Procik: intel I 8700 K, Ram 16 GB a jede to na ssd. Jinak nastavení je vše na max. AA je MSAA a mraky jsou taky na nejvyšší a stejně to dělá viz fotky .. A v ovladačích grafiky jsem nic nenastavoval.
Hmmm u mne na i9/RTX2080ti vše bez problémů, pod MSAA i pod FXAA .. divné
Taky to nechápu. Ještě zkusím to s tím startup.cfg, tuhle možnost jsem tady přehlédl. Pak to ještě přeinstaluji a pokud ani to nepomůže, tak pochybuji, že to bude někde u mě
1stCL_Jiricek napsal:
No a dovedl bys mi říct, co teda změnit?
Mám za to, že to odpovídá defaultu. Ale možná se pletu.
...Mrknu doma a dám vědět
Nastavil jsem kartu podle tebe, Fuči. Bez viditelného efektu. Ostatně máme tam jen dvě nebo tři odlišnosti, zřejmě nemjící vliv.
Baron napsal:
Zapni si land filter a sharpen. Pokiaľ nemáš úplne nevyhovujúcu kartu (myslím tým starú a menej ako 4 GB ), tiež by som zapol full screen, VSync, SSAO, HDR a 4k textury. Ak by ti to robilo z hry fotoalbum, základné nastavenie nechaj na ultra, ale zniz položky jednotlivých nastavení.
Provedl jsem. Všechno najednou a potom i postupně, abych viděl, co co dělá. Nic nemělo vliv na zubatost.
No a zkoušeli ste ste ten startup.cfg případně nevím ještě jestli i nějakej další konfigurák vymazat, aby si ho to vytvořilo novej od začátku?
Zaprvé - pro ediaci odemčený byl. Zadruhé - zkusil jsem ho tedy smazat. Beze změny.
magot napsal:
zkuste starší drivery, čistě jen pro test zda není problém v těch nových ..
No do toho se mi moc nechce, to bych nechal na jiných soudruzích. Při mnohých dřívějších problémech mi jedni radili "nahraj aktuální drivery" a druzí "nahraj starší drivery"... Pro mě coby PC negramotného, je to dost nadlidský výkon ty drivery změnit tam a zpět. A především - vždycky to bylo jenom horší.
Každopádně díky všem za dosavadní snahu!
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 12-06-2020 16:52
Ještě jedna zajímavá věc. Během zoomování dochází dvakrát ke kvalitativní změně vykreslování. Napadá mě, zda nebádat tímhle směrem. Jestli k té změně nedochází jindy, než by mělo.
Tak tady posílám video z Jiříčkova Tracku: YouTube Video
a jeden screenshot:
-Jiříčku, jelikož mám při přehrávání tracku vypnutý změny pohledu, vidím to přesně tak, jak si to nahrál, takže s tím zoomem a polohou kamery sem vůbec nijak nehejbal, jak si mi psal v mailu...
-Jako jestli myslíš ty zubatý meze mezi polema, to je imho nějak blbě načtená textura, proto se to i mění s tím zoomem. Co se týče čtverečků na ručičkách budíku, když uděláš printscreen, tak tam sou trošku vidět, ale ve hře jak je to v pohybu tak ne...
-Jinak sem pro Vás udělal ještě jednu věc, tak moc se snažim Mám Il2 nainstalovanej i na noťasu (15´1080p IPS, gtx 1050 mobile, i5-8300H ) kvůli tvorbě skinů, takže sem updatoval víc jak těch 20GB, navíc tam chybělo několik updatů dohromady, zhruba tak od února... Když tam nastavim grafiku stejně jako na kompu, tedy vše na max, tak tam ty čtverečky subjektivně vidím trochu víc, hlavně při zastavení, při pohybu je to ok... No a co to udělá na rozlišení 1080p při 24´ oproti mejm 15´, to může bejt hodně, jak vy to pak vnímáte. Tím myslím jako třeba ty ručičky přístrojů, nikoliv tu krajinu, ta se chová stejně... U mě na kompu to není nic, co by mě teda rozptylovalo od hraní ale hlavně!!! nepřijde mi to jiné, než před patchem...
Nehoníte se náhodou za nějakou pocitovou chimérou??? Že ste si vsugerovali, že to před patchem bylo lepší? Tady je jedno moje video z března, před patchem: YouTube Video
zastavte si ho v čase 0:13, dostanete tenhleo brázek:
No a je to před patchem a koukněte, jak vypadá ručička u gyrokompasu, pěkný čtverečky, co? Na tom zastavenym obrázku to strašně vynikne, ale ve hře si toho člověk ani nevšimne... Takže za mě, 4x MSAA se chová uplně stejně jako před patchem. Tím se nám to smrskává na jednu jedinou věc a to sou akorát meze mezi polema, eště na mapě Kubáně, což teda nevím, jestli se to dělo takle i před patchem, ale pokud ne, je to spíš problém s něčím o načítání textury krajiny, možná něco s anizotropním filtrováním co se změnilo při přechodu na jinej grafickej engine...
Upravil/a Hot_Dog dne 12-06-2020 18:20
Hot_Dog napsal: Nehoníte se náhodou za nějakou pocitovou chimérou??? Že ste si vsugerovali, že to před patchem bylo lepší?
Hele, to je legitimní hypotéza. Když mi ani střelci nestřílejí, tak proč ne, že ano...
Ale já před patchem létal na Landscape detail normal, který dnes vypadá takto:
A takto jsem to opravdu, ale opravdu neměl. Toto by nešlo zapomenout nebo nějak ve vzpomínkách přepsat. Já naopak věřímm, že jsem to měl hladčí než dnes při nastavení Landscape detail na 4x, které vypadá následovně a skutečně je srovnatelné (ne-li stejné) s tím, co postuješ ty. Může ale být, že mi do dohlazoval ten Reshade.
Takže mě napadá jediné - po patchi se objevila závislost zubatosti na nastavení Landscape detail s tím, že čím nižší nastavení, tím je to tragičtější. A při Landscape distance 4x může být, že rozdíl je nepatrný až nulový. To posoudit nemůžu, lítal jsem ja říkám na normal.
Na ta videa kouknu v sobotu až budu na svém počítači.
Díky za tu péči!
Jiříčku souhlas, takle zubatá textura tý krajiny před patchem nebyla, na Kubáňskejch polích je to asi nejmarkantnější... Já lítám teď hlavně Bodenplate, plus zoom používám trochu jinak, maximální odddálení mám nastavený na 93°FoV, plus větší rozlišení monitoru, tak mě to tolik nebije do očí..
Jenže v tom případě je potřeba správně přejmenovat problém, kterej tady řešíme... Ano, ta krajina je divná, vypadá to, že se někdy (při jistý vzdálenosti a FoV) načítá textura s daleko menším rozlišením, než co se dělo dříve a co je v roce 2020 únosné... Ale to nemá nic společného s Antialiasingem, který tady už pár dní řešíme a ani to není jakýkoliv antialiasing schopen rozumně vyřešit... Ty zuby sou daleko větší než jednotlivý pixely, to nemá s MSAA, FXAA a buhví čím nic společnýho... Je důležitý tohle pojmenovat správně i třeba kvůlu Baronovi, kterej to z pozice testera může řešit...
Za mě je teda jedinej problém ta textura krajiny... A ano, z toho tracku kterej si mi poslal plyne, že se to v jistý míře děje i u mě. Má ale někdo pocit, že se ten problém vyskytuje ještě někde jinde??? Ručičky u přístrojů sem svým předešlým postem snad dostatečně vyvrátil... A to tady všici tejden psali, nebo se aspoň tvářili, že to je globální problém celý grafiky, ale IMHO není...
Upravil/a Hot_Dog dne 12-06-2020 20:13
Pokud nemám zapnuté Sharp a Landscape filter na Sharpen. Tak mi to dělá přesně to samé co zde postiženým. Pokud jen jedno z toho, tak je to možná největší hnuska.
Edit. Po zpětném nastavení na na Sharp a Sharpen mi to ve hře nenačítá spoustu textur včetně kokpitu. Po delší době jsem do BOX sednul a byly to moje poslední chvíle v této hře. Jdu si vychutnat DCS
Upravil/a ukulele dne 12-06-2020 22:21
Také přispěji svou troškou. Debatu jsem celou dobu sledoval, na základě které, jsem nastavení GK NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB, ovladače 26.21.14.3630 vrátil do defaultu. Ve hře mám jinak po celou dobu nastaveno vše na max, landscape detail sharp, sharpen, MSAA, jen mám vypnuté odlesky. Po vyzkoušení posledního patche jsem to testnul. Vidím mnohem lépe, doty i nad lesem. Dá se říct, že by se to dalo srovnat s dobou cca před více jak rokem. Na druhou stranu je to strašně hnusný a zubatý. Rafičky budíků, betonové dráhy, silnice atd. Znovu bych chtěl zdůraznit, že je teď vidět opravdu dobře. Jakmile ale vypnu sharpen, všechno jde do kelu. Proti zemi vůbec nevidím. Teď jsem to testoval na tracku a to co jsem v realu viděl, po vypnutí sharpen není vidět, jen ikonka. Takže je to buď ucházející, zubaté a doty jsou vidět nebo je to hnusně vyblité, oblé se slepeckou holí.
Edit: VSync zapnuto, SSAO a HDR vypnuto - to ještě vyzkouším.
Po patchi mi při ukončování hry vyskakuje hláška:
Config errors found. Saved to 'cfgpool.log'
Nějaké nápady co to je, k čemu to je a co s tím? Díky
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.