Barone, ten hnus zubatej tam zůstane, nebo je to tak super a nejlepší? Vůbec nerozumím jejich poslednímu důvodu k rozesrání grafiky. Něco si předplatím, čekám novej obsah a pak zjistím, že to použijou na kompletní doprasení? Jo jasně, chystá se nová P-47. Bude taky tak báječně hořet jako ta co je teď? Máš nějaký info prosím?
Hmmm zaujímavé. Píšeš o zubatych okrajoch, pokiaľ je mi známe, väčšina tento problém nema. Posli mi do PM fotku (nemyslím tvoju :D ale tých zubatych okrajov) , tiež daj nastavenia hry aké používaš a nastavenie GF. Aj konfiguráciu PC. Ďakujem.
Ahoj Barone, já mám naopak za to, že zubaté okraje krajiny teď má každý a že je to všeobecně známý fakt. Tedy - mají to všichni, koho potkávám na TS, a tady na fóru to též řada lidí podpořila, zatímco nikdo nerozporoval. Tak či tak - koukni na moje fotky pár stránek zpátky (https://vwings.ne...wstart=660). I na nejvyšší nastavení je to citelně zubatější oproti době před "velkým patchem".
A z jiného soudku: poslední minipatch přidal novou "setrvačnost" zoomu. Tak jen pro zěptnou vazbu - je to pěkně nepříjemné. Zatímco stará "setrvačnost zoomu" implementovaná ve hře (nastavení "camera / FOV inertia") nikdy pořádně nefungovala, teď přidali v podstatě totéž jen s tím, že to nejde ovlivnit. Chápal bych smysl vnucené setrvačnosti u pohybu a rotace hlavy (fyzika). Ale proč u šidítka typu zoom? Ne že by si člověk nezvyknul - zvykne si na všechno - ale nechápu proč takový počin. Je to vyloženě nepříjemné.
EDIT: A ještě jeden povzdech. To umožnění zakázání Reshade ze strany serveru je teda podpásovka. Byla to jakás takás možnost zbavit se mlhy a aspoň něco vidět. Chápu, že to není výtka na tebe, ale jestli s tvůrcema hovoříš, tak třeba si zpětnou vazbu rádi poslechnou.
Díky
j.
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 10-06-2020 14:12
-Já to rozporuju, podle mne antialiasing funguje jako před patchem, mám 4x MSAA ve hře, v nastavení nvidie vše na default a nevidím rozdíl oproti situaci před patchem, FPS rovněž plus mínus stejné... (Pokud zapnu na FXAA, pak je to hnusný jak kráva, zubatý jak zubatá a fps vyletěj ještě trochu nahoru...) Ale nebráním se názoru, že sem natolik slepej, že ten rozdíl na mym malym pixelu nevidim
-6. There is a new setting in the Camera options that governs the speed of the new zoom commands;
-Jinak doufám, že to zakázání reshade a migoto modu ze strany servru nebude globální na všechny overlay funkce a že tam pojede nadále třeba Nvidia Shadowplay či TS overlay...
EDIT: A ještě jeden povzdech. To umožnění zakázání Reshade ze strany serveru je teda podpásovka. Byla to jakás takás možnost zbavit se mlhy a aspoň něco vidět. Chápu, že to není výtka na tebe, ale jestli s tvůrcema hovoříš, tak třeba si zpětnou vazbu rádi poslechnou.
Díky
j.
A o tom to je, upravit si filtry v Reshade tak, abys viděl lépe než bys měl. Některé z filtrů lze zkrátka zneužít a získat tak ve hře výhodu, proto ta volitelná možnost zákazu.
-Já to rozporuju, podle mne antialiasing funguje jako před patchem, mám 4x MSAA ve hře, v nastavení nvidie vše na default a nevidím rozdíl oproti situaci před patchem, FPS rovněž plus mínus stejné... (Pokud zapnu na FXAA, pak je to hnusný jak kráva, zubatý jak zubatá a fps vyletěj ještě trochu nahoru...)
A když koukneš na ty moje obrázky (odkaz o dva příspěvky výše) tak to vidíš stejně zubatě nebo méně?
-6. There is a new setting in the Camera options that governs the speed of the new zoom commands;
Jestli tím reaguješ na ten můj postesk, tak já neřeším ty "new" funkce a rychlost těch "new" funkcí, ale starý běžný zoom, který teď má setrvačnost, které se nejde zbavit. Nebo abych byl pesnější - neumím se jí zbavit.
-Jinak doufám, že to zakázání reshade a migoto modu ze strany servru nebude globální na všechny overlay funkce a že tam pojede nadále třeba Nvidia Shadowplay či TS overlay...
Wingsy to obratem zavedly. Takže jestli tě to pustí na Wingsy, jsi ok. Já musel Reshade odstarnit (nicméně prvně v životě mi zafungoval od-instal a nemusel jsem reinstalovat celou hru). Takže mě ta slepota přišla ještě docela lacino :D
EDIT: A ještě jeden povzdech. To umožnění zakázání Reshade ze strany serveru je teda podpásovka. Byla to jakás takás možnost zbavit se mlhy a aspoň něco vidět. Chápu, že to není výtka na tebe, ale jestli s tvůrcema hovoříš, tak třeba si zpětnou vazbu rádi poslechnou.
Díky
j.
A o tom to je, upravit si filtry v Reshade tak, abys viděl lépe než bys měl. Některé z filtrů lze zkrátka zneužít a získat tak ve hře výhodu, proto ta volitelná možnost zákazu.
Ale to já samozřejmě chápu... Ale je to o tom "lépe než bys měl". Kdyby všichni viděli srovnatelně dobře, nejen že bych mlčel, ale i bych proti podobným softwarům brojil. Ale bohužel v silách té hry není, aby podmínky byly rovné. Každý vidí diametrálně odlišně. Proč je v pořádku vylepšit si viditelnost tím, že do PC naliješ desetitisíce Kč (což není pro každého) a není v pořádku tentýž handicap dohnat softwarem, což je pro každého? Každý si pomáhá, jak může. Ne aby měl výhodu. Ale aby si vůbec zahrál. Půlka pilotů je bez Reshadu slepá.
Tvůrci tady měli bez práce externí berličku, díky které si jejich hru mohli plnohodnotně zahrát všichni. Tím, že ji zakáží (byť z bohulibých pohnutek), se sami odsuzují do pozice, kdy jejich engine značnou část uživatelů nedokáže neuspokojit (rozuměj nasere).
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 10-06-2020 14:32
-Já to rozporuju, podle mne antialiasing funguje jako před patchem, mám 4x MSAA ve hře, v nastavení nvidie vše na default a nevidím rozdíl oproti situaci před patchem, FPS rovněž plus mínus stejné... (Pokud zapnu na FXAA, pak je to hnusný jak kráva, zubatý jak zubatá a fps vyletěj ještě trochu nahoru...)
A když koukneš na ty moje obrázky (odkaz o dva příspěvky výše) tak to vidíš stejně zubatě nebo méně?
-6. There is a new setting in the Camera options that governs the speed of the new zoom commands;
Jestli tím reaguješ na ten můj postesk, tak já neřeším ty "new" funkce a rychlost těch "new" funkcí, ale starý běžný zoom, který teď má setrvačnost, které se nejde zbavit. Nebo abych byl pesnější - neumím se jí zbavit.
-Jinak doufám, že to zakázání reshade a migoto modu ze strany servru nebude globální na všechny overlay funkce a že tam pojede nadále třeba Nvidia Shadowplay či TS overlay...
Wingsy to obratem zavedly. Takže jestli tě to pustí na Wingsy, jsi ok. Já musel Reshade odstarnit (nicméně prvně v životě mi zafungoval od-instal a nemusel jsem reinstalovat celou hru). Takže mě ta slepota přišla ještě docela lacino
-Rozhodně méně zubatě... Ale mám 1440p na 27 palcích, což je sám o sobě dost malej pixel... Jestli náhodou jedeš FHD na 24 palcích, tak to může bejt výraznější, protože tem pixel je dost větší... A nijak zvlášť sem se na to nezaměřoval, bo mi to přišlo stejné...
-Co se týče zoomu, já zoomuju OpenTrackem, a tam my žádná setrvačnost nepřibyla... V zásadě ta moje nepodporovaná funkce zoomování OpenTrackem je ve hře stejná fce jako zoomovat na nějaké ose joysticku, takže tam by to mělo bejt stejné....
-Na wingsech to večer vyzkouším...
-Spíš by mě zajímalo, kdy odstraněj tu svatou záři okolo letadel na pozadí mraků, která tam tím patchem s defered renderingem přibyla
Vůbec nedokážu pochopit, jak to někdo může mít teď stejný jako před patchem? Je to prostě zubatý jako prase a i když to maximálně vytuním, je to tam tedy míň, ale je. Navíc jako bonus zmizí letadlo co je o 500m níž. O kostičkovaných přístrojích ve všech Bf a podivných tmavých šmouhách na křídlech ani nemluvím. Použít nastavení Nvidie jako před "vylepšením" nejde. Propad o 100 FPS a zuby zůstávají.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
Ale to já samozřejmě chápu... Ale je to o tom "lépe než bys měl". Kdyby všichni viděli srovnatelně dobře, nejen že bych mlčel, ale i bych proti podobným softwarům brojil. Ale bohužel v silách té hry není, aby podmínky byly rovné. Každý vidí diametrálně odlišně. Proč je v pořádku vylepšit si viditelnost tím, že do PC naliješ desetitisíce Kč (což není pro každého) a není v pořádku tentýž handicap dohnat softwarem, což je pro každého? Každý si pomáhá, jak může. Ne aby měl výhodu. Ale aby si vůbec zahrál. Půlka pilotů je bez Reshadu slepá.
Tvůrci tady měli bez práce externí berličku, díky které si jejich hru mohli plnohodnotně zahrát všichni. Tím, že ji zakáží (byť z bohulibých pohnutek), se sami odsuzují do pozice, kdy jejich engine značnou část uživatelů nedokáže neuspokojit (rozuměj nasere).
Všichni srovnatelně dobře nikdy neuvidí. To není v silách vývojářů, aby každý např. vnímal barvy stejně...
A ta druhá půlka pilotů? Mají lepší zrak? PC? Nemají rozesraný Windows?
Prostě a jednoduše, nějací moulové zneužívali Reshade, tak se (pravděpodobně) na žádost adminů přidala možnost to zakázat.
Možná by bylo vhodnější obrátit se přímo na vývojáře proč "každý vidí diametrálně odlišně"? Rád bych si na to přečetl odpověď.
Hot_Dog napsal:
-Spíš by mě zajímalo, kdy odstraněj tu svatou záři okolo letadel na pozadí mraků, která tam tím patchem s defered renderingem přibyla
Pribyla? Letadlo proti mraku jsem uz mel jakoby rozmazany a tudiz tmavym pozadim i zvyrazneny. Nejak jsem to povazoval za normalni, ze to maji vsichni.
Zeptám se ještě jinak. Nemohlo se to někomu rozesrat instalací toho patche? Třeba?
Rozesrat ve smyslu "od-naladit" - asi ne. Nastavení ve hře jsem prošel a bylo beze změny. Pak jsem ho ladil a ladil a na původní stav naladit nedokázal. Dle mého soudu se to "rozesralo" v tom smylsu, že to teď grafiku počítá jinak a některé sestavy se s tím nepoperou.
Jinak bych ještě podotknul, že nároky na výkon šly podle mě dolů, nikoli nahoru. Já po patchi mohl jít s nastavením na Ultra (stíny, mraky, AA, dohlednost, země...) při zachování FPS (60-100, standard 80+). Teda - cuká to nezávisle na vysokých FPS, ale to se mi dělo vždycky. Takže dle mého soudu nejde o to, že by to sestava nestíhala. Ona to nedává tak nějak "kvalitativně" :)
Aces_Wild napsal:
Všichni srovnatelně dobře nikdy neuvidí. To není v silách vývojářů, aby každý např. vnímal barvy stejně...
A ta druhá půlka pilotů? Mají lepší zrak? PC? Nemají rozesraný Windows?
Prostě a jednoduše, nějací moulové zneužívali Reshade, tak se (pravděpodobně) na žádost adminů přidala možnost to zakázat.
Možná by bylo vhodnější obrátit se přímo na vývojáře proč "každý vidí diametrálně odlišně"? Rád bych si na to přečetl odpověď.
Opět chápu. Není v silách (ani ambicích) udělat hru pro všechny ztroskotalé PC sestavy na světě. Taky to po nich úplně explicitně nechci (ikdyž pro nějaký malinký nátlak bych byl :)) Proto mi přichází líto, že nástroj, který vrátil do hry část hráčů bez úsilí tvůrců je de facto odpískán. Ale tomu argumentu o cheaterech rozumím. Teda já osobně v ReShade zneužitelnou funkci nenašel, ale principálně tu obavu chápu.
No a ptát se tvůrců, proč každý vidíme jinak - to bych zřejmě dostal i zde často udělenou knížecí radu: pořiď si lepší PC... Tudy cesta nepovede.
Mě se líbilo řešení starého ILa. Tam jsi viděl tím lépe, čím horší jsi měl nastavení. Takže na "spravedlnost" dosáhnul každý a nikdo nemohl pindat, že není v jeho silách "vidět". Naditá peněženka neznamenala výhodu, jen luxus.
Hot_Dog napsal:
-Spíš by mě zajímalo, kdy odstraněj tu svatou záři okolo letadel na pozadí mraků, která tam tím patchem s defered renderingem přibyla:P
Pribyla? Letadlo proti mraku jsem uz mel jakoby rozmazany a tudiz tmavym pozadim i zvyrazneny. Nejak jsem to povazoval za normalni, ze to maji vsichni.
To, co´s měl, bylo vpořádku, skutečně to měli všichni. Teď je to subjektivně ještě tak třikrát horší. Z mého okolí to opět mají všichni. Je ale možné, že i toto je rozdílné podle výkonnosti PC. U mě je to tak, že letadlo oproti mraku ztloustne (2-3x), takže i Bf109 připomíná těhotného MiGa, plus má okolo sebe "koronu" o dvojnásobném průměru než "rozměr" letadla.
pošlete sem vy dva printscreeny jak máte nastavenou grafiku ve hře a jak v Nvidii jen tak pro zajímavost...
Tak posílám. Budu vděčný za jakékoli podněty kohokoli.
Před "velkým patchem" jsem létal na "HIGH", Horizont draw distance na minimum, Distant landscape detail na minimum a FSAA namísto MSAA. Jinak beze změny.
Tady jsem si kdysi dost poctivě pohrál s AA, zkoušel jsem všechny možné kombinace nastavení na kartě vs. nastavení ve hře. Došel jsem k závěru, že vyhlazování na kartě je vždy ošklivější než ve hře a nepoužívám ho.
Hot_Dog napsal:
-Spíš by mě zajímalo, kdy odstraněj tu svatou záři okolo letadel na pozadí mraků, která tam tím patchem s defered renderingem přibyla
Pribyla? Letadlo proti mraku jsem uz mel jakoby rozmazany a tudiz tmavym pozadim i zvyrazneny. Nejak jsem to povazoval za normalni, ze to maji vsichni.
No dřív závisleo na nastavení mraků, co tam dali možnost extreme, tak už to bylo celkem dobrý... Po tom patchi tam přibyla přesně jak píše jiříček ta modrá aura, třikrát větší než letadlo... Je možný, že jestli nemáš mraky na extreme, ale něco nižšího, tak ten rozdíl není tak markantní, protože to bylo blbý už předtím... Na extreme je ten rozdíl před a po patchi velmi výrazný...
Nevím, v čem máte problém, Box nemám nic zubatýho… GK GTX 670 4GB VRAM rozlišení 2560x1080.
To je jako kdybys přišel k doktorovi, že se nemůžeš předklonit, a on by řekl: "nevím, v čem máte problém, já se předkloním, hele" :D
Jde nám o toto: https://vwings.ne...wstart=660. Ty obrázky úplně dole jsou nejzajímavější. I při nastavení "Distant landscape detail" na maximum to mám zubatější než ty. A na normal (jak to máš ty), je to úplná katastrofa. Takže toto řešíme. Tedy - mimo jiné :)
Takže to srovnání tvého obrazu a nastavení s mým je pro mě hodně zajímavé. Díky za práci s postnutím.
Jako jestli na ty obrázky koukám dobře, tak to není problém nějakýho antialiasingu, to sou nějak úplně zk**** načtený textury nebo co, tu na krajině, tu na umělym horizontu u Befka...
Co ste s tim proboha dělali? Furt ti samí chroničtí stěžovatelé Všímejte si, že většinou jsou to modří To máte z toho, jak se v tom furt hrabete a štouráte a chcete čítovat těma rešejdama a migitama a buhví čím ještě Já teda nikdy takovejch problémů neměl, prostě nainstaluju a hraju To je jednou mlha, podruhý kostičky, potřetí moc PKček z mustanga, počtvrtý vám nestřílí střelec ve 110tce
Ale já nic z toho Hot_Dogu nepoužívám. Já teda taky nikdy takovejch problémů neměl, prostě nainstaloval a hrál. A ve 110 mi dokonce jednou střelec sundal stíhačku. Teď to mám z toho, že se v tom furt hrabu a nainstaloval jsem patch. Co jsem s tím proboha udělal!
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
Jako jestli na ty obrázky koukám dobře, tak to není problém nějakýho antialiasingu, to sou nějak úplně zk**** načtený textury nebo co, tu na krajině, tu na umělym horizontu u Befka...
Co ste s tim proboha dělali? Furt ti samí chroničtí stěžovatelé Všímejte si, že většinou jsou to modří To máte z toho, jak se v tom furt hrabete a štouráte a chcete čítovat těma rešejdama a migitama a buhví čím ještě Já teda nikdy takovejch problémů neměl, prostě nainstaluju a hraju To je jednou mlha, podruhý kostičky, potřetí moc PKček z mustanga, počtvrtý vám nestřílí střelec ve 110tce
Tento můj příspěvek berte s lehkou nadsázkou
No tak s toutéž lehkou nadsázkou lze konstatovat, že a ) sice vidíš a uznáváš ten náš problém ale b ) stejně modrým naložíš, protože to tak nějak patří k dobrým společenským mravům... Jsem jediný, kdo má pocit, že do protistrany se tu otírá akorát jedna strana? Ale OK, beru, asi to musí být, jsem s tím smířený Ale teď už nám, prosím, poraď s tou grafikou Vidíš tam něco, když tě to nastavení zajímalo?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.