Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
|
ukulele |
Přidané 25-05-2020 13:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Já se pod 100 FPS v offline taky nedostanu. Zase takové dělo nemám |
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 25-05-2020 13:36
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Jasně, ale já to provozoval 140 FPS na max nastavení snad jen mimo stínů ve hře a to ještě všechno v ovladačích karty naplno. Teď mám krásný odlesky v kabince a všechno ostatní rozesraný. Na ten polámanej hnusnej terén navíc nezabírá vůbec žádný nastavení. Je to humus.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 25-05-2020 13:43
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
To tam vážně nemáte na horizontu v menších výškách ten Minecraft? Jo a 100 FPS mám už taky.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 25-05-2020 13:52
|
Diskutující
Příspěvek: 4089
Založený: 18.01.10
|
mě to zobrazuje politicky korektně jako předtím, výrazného propadu jsem si nevšim, odlesky mám jen na "normal" a pomalu si na ně zvykám. Jediny co bych zkritizoval je rozpoznatelnost dotů proti mraku. To je takovej shluk pixelů, u kteryho nepoznám stranu za kterou bojuje, natožpak typ
Ještě mě teda sere mikro zásek před střelbou, ale to mi dělalo i předtím
(jedu na dnes již obstarožní 980ce)
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 25-05-2020 14:03
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Nóóó, protože mám téměř všechno na ultra, abych se mohl kochat : )))) Kdybych to stáhl na High, tak možná budu mít tu stovku taky ; ))) Jenže na zemi 40 stačí a ve vzduchu mám přes padesát. Na to, aby mě vždycky po pár minutách někdo sejmul, víc nepotřebuju. Minecraft nemám. Mimochodem na co je potřeba 100 FPS?
606_Druindin napsal:Jediny co bych zkritizoval je rozpoznatelnost dotů proti mraku. To je takovej shluk pixelů, u kteryho nepoznám stranu za kterou bojuje, natožpak typ
Jo, to se mi taky teď zdá. A pak ten Eliášův oheň resp. z obrovské dálky bíle zářící, jakoby sluncem osvětlené budovy.
Upravil/a 310_cibule dne 25-05-2020 14:06
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 25-05-2020 14:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
Killer napsal:
Jasně, ale já to provozoval 140 FPS na max nastavení snad jen mimo stínů ve hře a to ještě všechno v ovladačích karty naplno. Teď mám krásný odlesky v kabince a všechno ostatní rozesraný. Na ten polámanej hnusnej terén navíc nezabírá vůbec žádný nastavení. Je to humus.
To je právě to, oč tu běží... Pokud hra jede v nějakém standardu, a najednou je ten standard v p... a člověk rozhodně nešel s HW do mínusu, tak je to prostě špatně. To není vylepšení hry, ale krok zpět. A jak píše Killer, odlesky jsou super, ale ostatní vývojářům asi uteklo... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 25-05-2020 14:18
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Oni to fixnou. Podobná věc se nestala poprvé.
Jen je blbý, že tady v takovýhle situaci hned nepřijde nárvat na předchozí funkční verzi, ale nechá se v běhu ta nakopnutá. Ale třeba vývojáři cítí, že to vyřeší rychle.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 25-05-2020 14:21
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Cibule, třeba na to, když v online lítání dorazí skupinka nepřítele útočit na cíl, kterej je navíc u města. V ten okamžik nemáš 50 FPS, ale FPS prohlížeče diapozitivů.
Upravil/a RH_Killer dne 25-05-2020 14:21
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 25-05-2020 14:21
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Já tomu tedy moc nerozumím a hlavně nechci nikoho, komu ten patch přinesl problémy, štvát, ale řekl bych, že prakticky každý počítač je unikum. Kombinací hardware, software a uživatelského nastavení. A pro jeden každý počítač to prostě vývojáři nejsou s to vyladit.
Zdá se, že většina problémy nemá (usuzuji z ofiko fóra, majitelé ATI karet jsou na tom ale hůře). Naprosto chápu rozčarování zbytku, ale už jsem to za těch pětadvacet let zažil mnohokrát. Skoro všem to šlapalo a mně ne. Nadával jsem, psal stížnosti na lampárnu i vývojářům a nakonec jsem pro ten svůj více či méně specifický problém po hodinách strávených brouzdáním po netu vždy našel řešení. Po mnoha letech jsem se smířil s tím, že to tak v životě prostě je ; )
No, jen taková úvaha...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
matmy |
Přidané 25-05-2020 14:22
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 19.02.20
|
606_Druindin napsal:
Jsou v rámci aktualizace 4.006 nějaky poznatky a o svévolném porušení strukturální integrity Bf11 0 G2. konkrétně ocasní části, ktery bez poškození upadnou a letadlo skončí ve vrtáku? Máme tři případy, kdy si pilot nebyl vědom poškození a ani statistiky nic takovyho nenaznačovaly.
110 G2 s upadlou ocasní částí jsem viděl na vlastní oči na jednom prasomlejnu. Byl tam i flak, ale nebylo vidět, že by to 110 od flaku koupila. Ani nedělala extra prudký obrat a najednou jí odpady ocasní plochy. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 25-05-2020 14:23
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Killer napsal:
Cibule, třeba na to, když v online lítání dorazí skupinka nepřítele útočit na cíl, kterej je navíc u města. V ten okamžik nemáš 50 FPS, ale FPS prohlížeče diapozitivů.
Hele, ale to se mi nestává. Tedy to slide show. I když fakt je, že já se nepřátelům spíš vyhýbám ; ) Ale jinak rozumím. To se asi stát může.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 25-05-2020 14:29
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Tak to jsi šťastný člověk.
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 25-05-2020 14:41
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jsem to teď zkoušel. Jen tedy offline. Ale různé mapy, různá letadla, různé počasí a čas. Různé výšky. A nezaznamenal jsem žádné konstičkování a ani jiné grafické artefakty.
Pokud se to někomu děje, tak si asi nevymejšlí. Ale usuzovat, že když to doteď chodilo a odteď ne, musí být chyba vývojářů, není racionální. Třeba jen hra začala využívat nějaké funkce, které doposud nevyužívala. A tedy uživatel nevěděl, že v tom může mít problém. Nebo oni netušili, že se to na nějaké konfiguraci může chovat jinak než u ostatních konfigurací.
Jak psal Fučida, oni si s tím poradí.
K tomu proč to nevrátí na předchozí verzi. Verze je kombinace různých pokroků na různých frontách. Engine, letadýlka, obsah. A ty věci od sebe často nejsou oddělitelný. Tedy obecně to není tak, že můžeš vzít obsah 4.006 a posadit to na předchozí engine. Klidně tam mohou být závislosti, kvůli kterým se to nedá snadno vrátit. Jistě by si všichni přáli, aby oddělení bylo zcela transparentní a engine a obsah šlo libovolně prohazovat, ale v reálném světě takové teoretické postupy narážejí na řadu praktických drobností, které to téměř vždy vyloučí. Tedy oni nemají jinou cestu než vpřed. |
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 25-05-2020 14:48
|
Diskutující
Příspěvek: 4048
Založený: 06.08.15
|
Do 4.006 přidali Deferred Shading a ten se s MSAA rád nemá, resp. je třeba si s tím trošku pohrát. Stejně jako se to řešilo v případě DCS. Obrnit se trpělivostí a čekat. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 25-05-2020 15:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Mě to chodí dobře. Artefakty jsem teké nezaznamenal. A je pravda, že ovladače GPU neaktualizuju příliš často. Takže třeba bude stačit nahodit starší ovladač. Nebo možná bude překážkou nějaké nastavení přímo v ovladačích GPU |
|
|
|
Art |
Přidané 25-05-2020 16:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Já mám něco podobného jako Killer. Z velké výšky mám kostičky a vypadá to jak starý Doom. A to mám GTX 2080 Ti .. snad to brzy opraví. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 25-05-2020 16:19
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jestli se to děje ve velkém rozsahu, tak na to dali prioritu a určitě to fixnou rychle. Problém by byl, kdyby se ukázal nějaký principielní potíž některých sestav. Tak pak by třeba na některých sestavách museli zakázat nějaké ty grafické vylomeniny. Spíš ale věřím, že to nějak rychle vyžehlí. |
|
|
|
Fishbed64 |
Přidané 25-05-2020 17:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 272
Založený: 17.04.12
|
Mam RX590 a taky me to po instalaci nejnovejsi verze artefaktuje...je toho i plnej Reddit...je to problem zejmena u AMD karet,na naprave uz se pracuje...
''If you have an AMD Radeon card you may be seeing some visual artifacts as a result of the new rendering changes for IL-2: Great Battles patch 4.006. The developers have created a thread on the official forums that you may find useful to try and mitigate some of the graphics problems and report your own configuration.'' |
|
|
|
Baron |
Přidané 26-05-2020 18:11
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Vonku je hotfix.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 26-05-2020 18:12
|
Diskutující
Příspěvek: 4048
Založený: 06.08.15
|
4.006c Hotfix
Dear friends,
During the weekend we were able to build and test 4.006c hotfix that addresses the problem of certain Direct 3D functionality support by the AMD graphics cards. This problem caused serious graphical corruption in our sim. In addition, it also fixes other bugs that have been found:
1. Graphics corruption on AMD cards has been fixed;
2. Hit effects (on the ground, water and buildings) are correctly recorded in game tracks;
3. Sun reflection off a sea water surface made more uniform;
4. The audibility of 7-8mm bullet hits on the own aircraft has been corrected;
5. The excessive audio volume on the water hits has been corrected;
6. Hit sounds were balanced by the volume and distance;
7. AI-controlled tanks use the ammo specified in a mission file;
8. An MG firing outside can be heard inside a tank;
9. Bf 110 stabilizer won't break off after rapidly pushing the controls in opposite directions (or joystick induced signal noise spikes);
10. Hits on Bf 109 tails produce correct visual hit effects;
11. 30 and 37 mm hits on non-metal aircraft parts produce correct visual hit effects;
12. Yak-9 and Yak-9T rear landing gear doors look correctly when damaged;
13. Photo in the cockpit corrected on Sopwith Camel and Pfalz D.IIIa;
14. Inscription “ФН” ("FN") on the La-5FN engine casing is no longer inverted;
15. La-5FN doesn't have a hole on the rotor head anymore;
16. Bf 109 F-2 gunsight won't be covered by spilled oil when the canopy is;
17. Bf 109 F-2 sun glare on instruments won't look too yellow;
18. A graphical artifact looking like a thin line above some tree crowns has been removed;
19. Repair, Rearm and Refuel using spawned service vehicles was fixed.
Our team continues to expand and improve the project and its quality. |
|
|