Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
|
Baron |
Přidané 19-05-2020 09:38
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Neviem o tom. Ak niečo chystajú, nechávajú si to pre seba.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 19-05-2020 10:24
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
1stCL_Fucida napsal:
HP Reverb se připojuje nejen čistě přes Steam (jako třeba ty HTC), ale ještě přes Windows Mixed Reality Portal, takže se to nastavuje trochu jinak. Nevzpomněl by sis ale na to, jak se to v tou Steamu jmenovalo?
Bez HMD setu teď pořádně nespustím SteamVR, takže nevím, jak to bude v aktuální verzi. Podle toho co googlím to bylo myslím asi "Motion Smoothing", ale podle obrázků na googlu vypadá, že je tam nyní i položka "Reprojection". Oboje jsou asi různé verze toho samého, zkus povypínat oboje... V zásadě všechny tyhle fičury fungujou tak, že když klesne fps na 45, veme to dva předchozí snímky a odhadne to následující snímek, který tam vloží, je jasný, že u leteckých simulátorů kór je to naprosto strašný, protože ten odhad bude šílenej, třeba u mě to nejvíc bylo vidět na náběžný hraně křídel, jak byla dvojitá... Bohužel, když si ted nepřipojím, tak ti přesně neřeknu, co to je, ale zkus tam najít tyhle položky jestli je tam budeš mít a zkusit povypínat... |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 19-05-2020 11:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Jestli se bavíte o Reverbu tak se to jmenuje motion reprojection a nastavuje se to takhle :
https://forums.ea...cFATfr7YA8
Akorát že bez reprojekce to zas bude pod 90 hz cukat.....
Die Tschechen sind die lachende Bestien
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-05-2020 11:24
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Díky, průbnu
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 19-05-2020 12:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Ještě tady nepadlo to hlavní - IPD. Reverb je nastaven na cca 63 mm a sice lze provést softwarovou "úpravu" IPD ale ta rozhodně neopraví pozici čoček Já mám bohužel asi 70 - 71 mm....
Die Tschechen sind die lachende Bestien
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 19-05-2020 12:46
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Jop, tohle je při velké "odchylce" problematické - já jsem naštěstí narostl v tomhle směru jen lehounce nadprůměrně a ta "default" vzdálenost mi vyhovuje. To možná zvýrazňuje ten problém se sweet spotem, jak jsi psal výše :-/
IPD řeší třeba Vive Cosmos, ale jeho rozlišení je přeci jen znatelně nižší.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 19-05-2020 13:25
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Tak to je husty, komercni firma na rovinu rekne, abyste si jejich produkt zazalohovali, nez vam tam zacnou tlacit update. Misto aby popsali, k cemu ten update povede a co noveho bude zakaznik mit. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 19-05-2020 13:27
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
Re IPD, na pozici cocek zase tak moc nezalezi, i kdyz to samozrejme minimalizuje opticke chyby apod., ale ta SW strana je kriticka. |
|
|
|
saldy |
Přidané 19-05-2020 13:33
|
Diskutující
Příspěvek: 3649
Založený: 29.01.09
|
Tak snad už bude pokoj od ruských stíhaček a začnou teď sypat BoN lítadla, těším se taky na nové pozemní a hlavně hladinové přírůstky. |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 19-05-2020 13:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Hu, je to přesně naopak.... jen ta SW kompenzace je levnější než mechanicky stavitelné IPD, proto se výrobci snaží spotřebitelům namluvit opak... samozřejmě že vždy má i ten fixní IPD nějaký použitelný rozsah. Ale mimo něj sice teoreticky SW "nastaví" objekty na displejích do "správných" poloh (pokud je dané IPD v rozsahu který lze nastavit - v ovladači, v DCS přímo atp) avšak nesouhlas sweet spotů stejně nutí oči šilhat a v krajním případě nelze na jakýkoli objekt zaostřit oběma očima vůbec (sweet spoty jsou tak mimo že nemají průnik a nebo mají jen minimální) ....a SW s tímhle nemá vůbec co dělat když potřebuješ pohnout i s čočkami a ne jen s obrázky za nimi..... na internetech je to x krát probrané téma - jo nepotřebuješ mechanicky stavitelné IPD pokud máš průměrné IPD, na prázdné dálnici taky nepotřebuješ volant...
Upravil/a ZVP Zdenek dne 19-05-2020 14:28
Die Tschechen sind die lachende Bestien
|
|
|
|
Mira |
Přidané 19-05-2020 14:04
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
saldy napsal:
Tak snad už bude pokoj od ruských stíhaček a začnou teď sypat BoN lítadla, těším se taky na nové pozemní a hlavně hladinové přírůstky.
Tak to prr.. já chci ještě minimálně La7 a Jak 3 |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 19-05-2020 14:57
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
ZVP Zdenek napsal:
Hu, je to přesně naopak.... jen ta SW kompenzace je levnější než mechanicky stavitelné IPD, proto se výrobci snaží spotřebitelům namluvit opak... samozřejmě že vždy má i ten fixní IPD nějaký použitelný rozsah. Ale mimo něj sice teoreticky SW "nastaví" objekty na displejích do "správných" poloh (pokud je dané IPD v rozsahu který lze nastavit - v ovladači, v DCS přímo atp) avšak nesouhlas sweet spotů stejně nutí oči šilhat a v krajním případě nelze na jakýkoli objekt zaostřit oběma očima vůbec (sweet spoty jsou tak mimo že nemají průnik a nebo mají jen minimální) ....a SW s tímhle nemá vůbec co dělat když potřebuješ pohnout i s čočkami a ne jen s obrázky za nimi..... na internetech je to x krát probrané téma - jo nepotřebuješ mechanicky stavitelné IPD pokud máš průměrné IPD, na prázdné dálnici taky nepotřebuješ volant... Nezpochybnuji, ze pro velky pocet kusu je SW levnejsi nez HW, ani ze jsou na internetech tisice teoretiku.
Konstatovani je, ze SW strana je dulezitejsi: predne musi hra vykreslit to, co vidi oko, a to neco muze byt neco "za rohem" vuci nejakemu prumernemu IPD a to posunem cocky skutecne neopravis. A pokud to neopravis, tak ti bude virtualni svet ruzne utikat - kdyz pujdes ke zdi, bude od tebe couvat nebo se k tombe priblizovat, a pulce zakazniku z toho bude blivno. Proto je SW strana naprosto nutna.
HW stranka veci, na druhou stranu, nutna neni. Kdyz budes posunovat treba ve vive cocky, aniz bys menil parametry SW generujici obraz, tak nejspis ani zadnou zmenu nezachytis (fakt to nic viditelneho nedela). Jak moc je to problem pro lidi na obou extremech zalezi na velikosti a kvalite cocek, jinymi slovy, na jejich cene a a na tom, kolik hmotnosti muzes akceptovat. Pak muze byt levnejsi udelat cocky mensi a posuvne, treba. |
|
|
|
ZVP Zdenek |
Přidané 19-05-2020 15:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 369
Založený: 14.04.08
|
Ach jo Hu.... tak za prvé rozhozené IPD (HW, SW) nezpůsobí že zeď bude "couvat" když by se měla přibližovat.... viděl jsi někdy něco takového ??? Za druhé tvrdit že HW stránka není důležitá protože SW stránka důležitá je je zcela zcestné. Obě jsou nutné jenže ta SW je splněna vždy, HW ne.
Tvrdit že HW není podstatný protože na Vive ti to "nic nedělá" je zcestné ještě víc. To že to u Vive "nic viditelného nedělá" neznamená že na tom nezáleží. Je to otázka toho co vlastně vidíš (kvalita zraku), toho co můžeš vidět (kvalita obrazu) tvého skutečného IPD a rozsahu IPD který Vive umožňuje nastavit.
A teď končím, dál to nemá smysl. Jdu si z auta vymontovat ten volant...Onehdá jsem s ním točil a vůbec nic viditelného to nedělalo takže je tam zbytečně.... Stačí mi motor....
Edit: na Reverbu jsou čočky malé, geometrické zkreslení mimo osu velké, chromatická aberace a neostrost mimo střed velká, posuvné nejsou. displeje mají vysoké rozlišení... špatná kombinace pro jedince s nadprůměrnými proporcemi. HP pracuje na novém headsetu, až vyjde tak uvidím jestli bude pro mne zajímavý.
Upravil/a ZVP Zdenek dne 19-05-2020 15:42
Die Tschechen sind die lachende Bestien
|
|
|
|
Art |
Přidané 19-05-2020 15:17
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Mira napsal:
saldy napsal:
Tak snad už bude pokoj od ruských stíhaček a začnou teď sypat BoN lítadla, těším se taky na nové pozemní a hlavně hladinové přírůstky.
Tak to prr.. já chci ještě minimálně La7 a Jak 3
A já bych zase rád viděl nějakou lepší verzi P47 (s kapkovitou verzí) N nebo i D, ale hlavně aby to byl lepší stíhač .. |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 19-05-2020 15:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
LesniHU napsal:
Tak to je husty, komercni firma na rovinu rekne, abyste si jejich produkt zazalohovali, nez vam tam zacnou tlacit update. Misto aby popsali, k cemu ten update povede a co noveho bude zakaznik mit.
Nikoliv. Rikaji zazalohujte si vsechno co chcete mit zazalohovano. Tyka se to hlavne lidi co pouzivaj nejaky mod. Napriklad i fotky v kokpitu. |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 19-05-2020 15:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
rudidlo napsal:
Nikoliv. Rikaji zazalohujte si vsechno co chcete mit zazalohovano. Tyka se to hlavne lidi co pouzivaj nejaky mod. Napriklad i fotky v kokpitu.
Nebo lidí, co používají třeba - nějaké nastavení kláves... |
|
|
|
Baron |
Přidané 19-05-2020 15:57
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nie, nastavenie kláves to neprepíše.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 19-05-2020 16:07
|
Diskutující
Příspěvek: 4048
Založený: 06.08.15
|
Nechápu proč nepoužívají uživatelský profil ve Windows (%USERPROFILE%) namísto ukládání uživatelských dat do instalace hry. |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 19-05-2020 16:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
No jednou už se jim to povedlo a já pak měsíc trucoval...
Ale díky za to uklidnění. |
|
|
|
Richi |
Přidané 19-05-2020 16:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 449
Založený: 20.02.18
|
S VR nebudeš online silnější, než bez něj. Sice ti umožní hlavně na menší vzdálenosti výrazně lépe střílet, ale to, že se najednou rozhlížíš víceméně reálně je oproti prakticky nulovým limitům na TrackIRu, je prostě nevýhoda. Další věc je, že s VR létáš jinak. Divoké manévry mozek vnímá rozdílně a je to mnohem více vyčerpávající: 1 hodina ve VR = 2 hodiny bez VR (z počátku 5 minut ve VR = 1 hodina bez VR). Dogfight přes 5 minut je už docela zápřah na hlavu, krk, oči i mozek. Jinak létáš do zatáček, jinak se rozhlížíš, létáš po trochu jiných křivkách. Ten výsledný zážitek je ale absolutně jinde, nabere na sebe jinou podobu. Já bez toho lítat už nechci. Jen teď pro mě není dobrá doba koupit výkonnější grafickou kartu :-/.
Cesta k cíli není lepší VR, ale verze hry výhradně pro VR. |
|
|