Team Fusion Simulations is very excited to announce that TFS 5.0 is now in the Beta Testing stage of development!
TFS 5.0 will enable players to battle it out on land, sea and air in the new North African desert map (time frame - December 1940 to June 1942), and the existing Channel map (time frame - December 1940 to August 1941).
TFS team members and our Alpha testers have put in thousands of hours into the continued development of new assets to 5.0, verifying and improving flight characteristics, updating special effects, sounds, and bug fixing.
Thanks to the Alpha testers for the work you have done and will be during Beta testing.
Major improvements from the commencement of Alpha:
Desert map (all aspects)
Damage modelling
Flight and engine characteristics
Special effects
Cockpit and external animations in multiple aircraft
Rear visibility to ensure historical and physical accuracy
Shore adjustments
Vehicle spacing fixed
Full mission builder - new elements added
Channel map
Additions during Alpha testing:
New ships, including Cruisers and freighters (will be showcased in a future update)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ženský mne vzrušovaly před válkou (akorát jsem zapomněl před kterou).
Frajeři nemrdaj ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Pěkné záběry zejména velouše a martleta. Hlavně interiéry.
YouTube Video
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Velmi pěkná přehlídka všech typů anglických letadel v CLODu. Velmi rád jsem v něm létal, to byly časy, že Cibule…
Podle mě už ale zaspali dobu. BOX a DCS už jsou většinou dál. Interiéry letadel v DCS jsou podstatně lepší, hlavně ty nejnovější. I v BOXu už jsou velmi pěkné. Mapa krajiny je v současných hrách už taky jinde.
Nedávno jsem si nainstaloval Kingdom Come: Deliverance a čumím na tu krajinu (keře, stromy, tráva) jak tele na nová vrat…, někdy to už vypadá, že nejsem ve hře ale ve skutečné přírodě.
Chápu, starý „engine“ má své meze. Nedá se srovnávat, ale na novou kvalitu si jeden rychle zvykne.
CLOD stále vylepšují snaží se, ale už nejsou špička ani v leteckých simulátorech. A hlavně dělají zásadní chybu, jednotlivá vylepšení měli postupně do hry přidávat. Tak jak to dělají v BOX či DCS a jiných hrách. Myslím si že málo z nás se ke CLODu vrátí…
Velmi pěkná přehlídka všech typů anglických letadel v CLODu. Velmi rád jsem v něm létal, to byly časy, že Cibule…
Podle mě už ale zaspali dobu. BOX a DCS už jsou většinou dál. Interiéry letadel v DCS jsou podstatně lepší, hlavně ty nejnovější. I v BOXu už jsou velmi pěkné. Mapa krajiny je v současných hrách už taky jinde.
Nedávno jsem si nainstaloval Kingdom Come: Deliverance a čumím na tu krajinu (keře, stromy, tráva) jak tele na nová vrat…, někdy to už vypadá, že nejsem ve hře ale ve skutečné přírodě.
Chápu, starý „engine“ má své meze. Nedá se srovnávat, ale na novou kvalitu si jeden rychle zvykne.
CLOD stále vylepšují snaží se, ale už nejsou špička ani v leteckých simulátorech. A hlavně dělají zásadní chybu, jednotlivá vylepšení měli postupně do hry přidávat. Tak jak to dělají v BOX či DCS a jiných hrách. Myslím si že málo z nás se ke CLODu vrátí…
Taky málokdo dokáže vyčlenit tolik času aby se věnoval všem simům. Já časově zvládnu jeden a druhý ještě z malé části. Hlubší ponoření se do Clodu tak nějak furt nekonečně odkládám a vím že to je velká škoda.
Jasně, je to otázka preferencí. Já se plácám prakticky jen v BoX (offline), v DCS si maximálně vyzkouším startovací procedury resp. vzlety a přistání a zároveň se moc těším na wimpyho a Afriku. Ale na velké akce v CloD, jako před pár lety, už to taky moc nevidím.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Víš myslim si, že by se většina z nás ráda učastnila velkých akcí.
Neříkám, že ve všech simech.
Jenomže ve všech těchto třech simech (CoD, Box, DSC ) chybí jedna naprosto zásadní záležitost. A to taková která, ne sice naprosto idealně, ale fngovala ve starém šturmu. A fungovala a snad ještě funguje ve WT.
A říkam zde směroplatně , že pokud by tato pro mě klíčová záležitost začala fungovat v CoD tak všechno mažu a lítm Cod, grafika- negrafika.
A o jakou to záhadnou záležitost se jedná?
S tím se přesunu do vlákna Box.
Ale až večer nebo zítra dopoledne.
Určitě leckde leccos chybí. Ale třeba v CloD jsme s klukama pod jménem 310. odlétali několik "válek" s lidmi z celého světa a moc jsme si ti užili.
Myslím, že jde především o to, aby to a ) někdo byl ochoten celé zorganizovat a b ) aby se našlo dost lidí, kteří se aktivně (včetně plánování na úrovni perutí) zúčastní.
Kdysi to vcelku fungovalo. Teď po dlouhé době přišel v rámci česko-slovenské komunity další pokus a akorát jsme se dokázali docela slušně rozhádat.
My starci už to asi nevytrhneme ; ) , aspoň za sebe mám dojem, že mi jaksi ubývá energie, ale třeba se časem najde někdo, kdo se do toho pustí (osobně nemám rád takové ty nářky, že ti mladí už nemají dost trpělivosti, chtějí je všechno rychle, masomlejn, zábavu, ale to není míněno na tebe). Bude (prý) líp ; )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Velmi pěkná přehlídka všech typů anglických letadel v CLODu. Velmi rád jsem v něm létal, to byly časy, že Cibule…
Podle mě už ale zaspali dobu. BOX a DCS už jsou většinou dál. Interiéry letadel v DCS jsou podstatně lepší, hlavně ty nejnovější. I v BOXu už jsou velmi pěkné. Mapa krajiny je v současných hrách už taky jinde.
Nedávno jsem si nainstaloval Kingdom Come: Deliverance a čumím na tu krajinu (keře, stromy, tráva) jak tele na nová vrat…, někdy to už vypadá, že nejsem ve hře ale ve skutečné přírodě.
Chápu, starý „engine“ má své meze. Nedá se srovnávat, ale na novou kvalitu si jeden rychle zvykne.
CLOD stále vylepšují snaží se, ale už nejsou špička ani v leteckých simulátorech. A hlavně dělají zásadní chybu, jednotlivá vylepšení měli postupně do hry přidávat. Tak jak to dělají v BOX či DCS a jiných hrách. Myslím si že málo z nás se ke CLODu vrátí…
Souhlasím. Hodně je v CLOD vidět zejména omezení grafického enginu na počet polygonů pro objekty. Proti moderním simům už v tomto ohledu nemají šanci, protože kdo dnes chce v simech vidět vrtulové kužely a kryty motorů ve tvaru mnohoúhelníků, že... Přemýšlím, proč si bych si měl chtít vlastně CLOD pořídit? No určitě je velké plus téma - Afrika jinde není, za druhé mají moc pěkné zvuky, za třetí docela pěkný model poškození a za čtvrté o něco širší možnosti engine managementu než BOX. No ale tím to asi končí a tak se ptám, stojí mi za to ladit a konfigurovat další sim? Osobně tolik času zase nemám a ten co mám chci věnovat především DCS a občas BOS. A když si představím, že bych ještě moc rád létal nový MFS 2020 a Deadstick až vyjdou, tak musím konstatovat, že u mne teda asi nakonec CLOD nejspíše nezakotví... Přesto mi to ale na druhou stranu bude asi trošku líto...
To co tady mnozí popsali je v zásadě pravda, ale zase i dnes se najdou lidé, kteří dokážou strhnout nadšením a zápalem ostatní a připravit specku i ve starém šturmu jako třeba megažbluňk grafika negrafika.
Tím chci říct, že hry nejsou jen o grafice, ale o hratelnosti a míře uvěření v ty věci, které na monitoru vidím
Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
WIP images of the TFS 5.0 Leander and Leipzig class light cruisers.
Our upcoming desert war expansion will feature a number of new ship classes, including capital ships!
The level of detail going into these ships is incredible, not just visually. They will feature a huge array of firepower of varying sizes and types, multiple damage areas and damage modelling, armour plating of various thickness. All designed to be as realistic, and difficult to attack and sink, as they were in reality.
Players will also be able to set up sea battles, along with naval gun support of land based operations/missions.
For those looking forward to attacking the these ships flying solo, and getting in close, will most likely result in your virtual death or taking a swim in the warm med waters. Their collective firepower is intense, terrifying and awesome to watch.
Study real life tactics and employ them, if you want to get home.
In the near future we will showcase these new ships in action. In the meantime, we hope you enjoy the screenshots of our Leander and Leipzig class Cruisers.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.