December 04 2025 14:21:36
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
IL2 BOX online speciálka - Battle of the Scheldt
Bierglass
311_Vont napsal:

Pánové - gentlemani
vyvarujte se podobných útočných střetů, do soboty je daleko tak ať se to celé neposere ještě před startem.


To falkon:
respektuji tvůj pohled na realitu a pravidla. Tlačítko na vypnutí střelců si namapujeme

Kuva vždyť se o to snažím
 
1stCL_Jiricek
Bierglass napsal:
No Jiříčku za nás létá ZVP Iceman. Do německé stíhačky ho nedonutíš ale s bombrem nemá problém.Je klasicky červený a s německým bombrem by neletěl kdyby bylo místo u červených.To ovšem neznamená, že neodvede kvalitní práci pro modré.Já osobně bych on-line nikdy za červené neletěl, ale každý to máme trochu jinakMrknutí

Bierglassi, díky za rozbor Icemana. Ale já opravdu mluvím se Zdenkem, nepletu si je, neboj.
 
Bierglass
1stCL_Jiricek napsal:

Bierglass napsal:
No Jiříčku za nás létá ZVP Iceman. Do německé stíhačky ho nedonutíš ale s bombrem nemá problém.Je klasicky červený a s německým bombrem by neletěl kdyby bylo místo u červených.To ovšem neznamená, že neodvede kvalitní práci pro modré.Já osobně bych on-line nikdy za červené neletěl, ale každý to máme trochu jinakMrknutí

Bierglassi, díky za rozbor Icemana. Ale já opravdu mluvím se Zdenkem, nepletu si je, neboj.


Dík za pochopení.Nejsou všichni tak úplně kovaní do červena,nebo do modra.Pro pro modré jen dobře. I ZVP se může časem přebarvit úplně celá.Ne jeden jako nyní ale všichni.Chce to jen čas.Semínko bylo zaseto.
Upravil/a Bierglass dne 29-04-2020 16:56
 
1stCL_Merla
Je to jen opravdu málo kdy , ale občas mě chybí Pagy Mrknutí
 
ZVP_ALEX
Bierglass napsal:

1stCL_Jiricek napsal:

ZVP Zdenek napsal:

Málem bych zapomněl na přání úspěchu pro naše ctěné protivníky v blížící se akci ......

Hele, ty jeden "Antifaschistische Aktione", proč teďkom lítáš na serverech za modré? Nějaký mravní masochismus? Bobřík? Comming out?


No Jiříčku za nás létá ZVP Iceman. Do německé stíhačky ho nedonutíš ale s bombrem nemá problém.Je klasicky červený a s německým bombrem by neletěl kdyby bylo místo u červených.To ovšem neznamená, že neodvede kvalitní práci pro modré.Já osobně bych on-line nikdy za červené neletěl, ale každý to máme trochu jinakMrknutí


Nevím jak u Vás Bierglassi, ale u nás se za dezerci po dopadení popravuje za úsvitu Vyděšený Jen co se vrátím, hned nastolím pořádek v řadách neposlušných Šklebící se
 
1stCL_pbarry
Možná to někde zapadlo a nevšiml jsem si toho, ale jen ještě prosím upřesnění:

1) pořád platí, že po výskoku musí pilot čekat na dopad padáku na zem? Totiž na padáku se můžu snášet klidně půl hodiny a vzhledem k dalším restrikcím zbytek akce nestihnu. Může to dát dohromady hodinu času. To je tak rozpočet vhodný pro celodenní akci a zbytečný hendikep pro chudáky bojující ve výškách.

-Jak jsou vyřešené bugy s nezaviněnou smrtí pilota na padáku? (viz. tady někdo zmiňoval upadnutí do řeky), různé smrti 'zničehonic', smrti při kontaktu se zemí apd.

Nebylo by nejjednoduší, dát po výskoku 30 vteřin a pak let jednoduše ukončit?


2) Pořád platí, že sebemenší zranění vyřazuje pilota z jakékoliv další akce? To zase hendikepuje bitevníky, kteří do nějaké té palby - minimálně flaku - prostě vletět musí.
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 01-05-2020 11:49
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
1stCL_pbarry
-
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
magot
1) ano - po výskoku musí pilot čekat na dopad padáku na zem
- chyb je v BOXu jak máku, těžko lze ošetřit každou chybu ..

2) ano - sebemenší zranění vyřazuje pilota z jakékoliv další akce, můžeš ale pokračovat jako střelec v bombardéru

@falkon, Saldy - chcetě ještě něco dodat nebo doladit?
 
1stCL_pbarry
magot napsal:

1) ano - po výskoku musí pilot čekat na dopad padáku na zem
- chyb je v BOXu jak máku, těžko lze ošetřit každou chybu ..

2) ano - sebemenší zranění vyřazuje pilota z jakékoliv další akce, můžeš ale pokračovat jako střelec v bombardéru

@falkon, Saldy - chcetě ještě něco dodat nebo doladit?


ok, díky

1) tzn, pokud mě potká bug a nezaviněně pilot umře, končím?

A proč toto pravidlo? Totiž, odlítal jsem řadu speciálek a žádná tohle nevyžadovala.

2) Nebo můžu své letadlo namířit na cíl a svůj již tak stejně ztracený život neprodat lacino Mrknutí
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 01-05-2020 12:34
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Hot_Dog
1stCL_pbarry napsal:
hendikep pro chudáky bojující ve výškách.


Jó, tomu říkám Hot_Dogův splněný vlhký senPff
 
saldy
Raději teď nic neměnit, snad nebude tak zle, bugy hry jsou pravidly ošetřeny, realita ukáže co posloužilo více a co méně.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
1stCL_pbarry napsal:
1) tzn, pokud mě potká bug a nezaviněně pilot umře, končím?

Pokud něco takového nastane, kontaktuj falkona nebo Saldyho na modrém TSku ať rozhodnou.
Červení zase mě. Lépe to nevymyslíme ..

2) V tomto bodě by měl rozhodnout velitel/ velitel letky.
 
606_Temp
Ad zranění.
Můžete definovat sebemenší zranění a jak to poznám?
Hele borci já chápu takovej ten tunel, zpomalený ovládání, krev přes ksicht. Ok. Ale co je sebemenší zranění?
Co znamená to "vyřazuje z jakékoliv další akce"?
Jako že po zranění pilota mám dávat "Leave Server", nebo okamžitě začít ustupovat, přistát na nejbližším letišti a pak dát leave Server? Hned letět přistát na vlastní letiště a opustit hru? Že dokončím aktuální souboj a pak dám leave server? Nebo mám přistát? Nebo že prostě nesmím pak znovu startovat, ale let můžu dokončit?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
falkon
1stCL_pbarry napsal:

1) tzn, pokud mě potká bug a nezaviněně pilot umře, končím?

Definuj aky bug a co znamen "nezavinene"?

Uz to ze si na padaku asi znamena, ze nejaka "vina" tam je, nie? ;-)

Ak si pri dopade na zem "zlomis členok" (= kotnik), tak podla pravidla o zraneni => koniec. Ak to hra "vizualizuje" ako ze si umrel, na vysledku to nic nemeni, takze tam nevidim ziadny rozpor.

Ak dopadnes do vody, pochybujem ze do 20 minut budes schopny doplavat na pobrezie a dobehnut na najblizsie letisko. Pripadne "ukoncenie" ucasti na akcii mi teda neprijde nijak zvlast diskriminujuce. Navyse, ked uz teraz vies, ze vyskok nad vodou je problematicky, nad vodou neskac/nebojuj...

Ohladom vyskoku v 7 km: tak za 1) ked by si v roki 1944 vyskocil v 7 km, tak by si bez kyslika aj tak neprezil/nebol za 20 minut bojaschopny. A za 2) ked skaces tak vysoko, tak je v poriadku ze musis dlho cakat. Preco ma byt ten, co vyskocil v 7 km zvyhodneny oproti niekomu, kto vyskoci v 500m? Podla mna na to nie je dovod. Ako pilot sa rozhodni co spravis, pravidla su jasne dane.

--------------

Myslim, ze tie pravidla niektorí vzali zo zlej strany. Tak este raz:
- cielom pravidiel je "motivovat" pilotov, aby lietali zodpovedne a BALI sa o svoj zivot, zdravie a svoj stroj. A lietali podla toho (rozumne, zodpovedne).

Pravidla nesluzia k tomu, aby ste mali dalsiu "zabavku" a riesili kombinatoricku ulohu "ako sa co najrychlejsie zotavim po co najhorsom svojom vykone".
Upravil/a falkon dne 01-05-2020 13:36
 
606_Temp
Obviňovat někoho, že po svém nejhorším výsledku chce nejrychlejší zotavení je od tebe bez servítků sprosté a ubohé.
Tady nikdo nemá problém klidně opravovat letadlo 2 hodiny a většina se bojí o svůj virtuální život i bez nesmyslů
Spousta lidí tu má za sebou speciálky, ale pravidla téhle speciálky jsou napsány za deset minut a nedávají smysl. Ty jsi pak agresivní a vůbec nepřipouštís sebemenší připomínky.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
falkon
606_Tempik napsal:

Ad zranění.
Můžete definovat sebemenší zranění a jak to poznám?
Hele borci já chápu takovej ten tunel, zpomalený ovládání, krev přes ksicht. Ok. Ale co je sebemenší zranění?
Co znamená to "vyřazuje z jakékoliv další akce"?
Jako že po zranění pilota mám dávat "Leave Server", nebo okamžitě začít ustupovat, přistát na nejbližším letišti a pak dát leave Server? Hned letět přistát na vlastní letiště a opustit hru? Že dokončím aktuální souboj a pak dám leave server? Nebo mám přistát? Nebo že prostě nesmím pak znovu startovat, ale let můžu dokončit?


Tempiku, mozno by fakt stalo za to sa skor snazit pochopit hlavnu myslienku, aky maju pravidla ciel/ucel => a ich ucelom je motivovat pilotov, aby k lietaniu na akcii pristupovali nanajvys zodpovedne. A ti, ktory to nezvladnu, aby boli za to nejakym sposobom penalizovani.

Snad si fakt realne nemyslis, ze by sme ako tvorcovia mali zaujem z akcie spravit arkadu v zmysle "hned ako dostanem jednu zbludilu kulicku, opustam server".
Skus prosim nechytat ludi za slovicka, najma ked sa da predpokladat, ze odpoved bola napisana 'v rychlosti' a teda s istou davkou formulacnej nepresnosti.


Takze preistotu este raz a znovu:
1) zranenie sa pozna podla toho, co hra poskytuje za vizualnu identifikaciu zranenia (cervena obrazovka, tunel, obedzene ovladanie, krv na kamere)
2) ak je tvoj virtualny pilot zraneny, tak po "vystupeni z lietadla" mu uz nebude dovolene nastupit do ziadneho ineho (inak nez na lehatku s napichnutou kapackou).

Je to z toho dostatocne zrejme?
Tak pre istotu:
- "Jako že po zranění pilota mám dávat "Leave Server"" -- NIE (to je snad aj zakazane, minimalne 'moralnym kodexom' )
- "nebo okamžitě začít ustupovat," -- v pravidlach nedefinovane, o tom nech si rozhodne kazdy PIC
- "přistát na nejbližším letišti" -- v pravidlach nedefinovane, o tom si rozhodne PIC
- "Hned letět přistát na vlastní letiště a opustit hru?" -- v pravidlach nedefinovane, o tom si rozhodne PIC
- "Že dokončím aktuální souboj a pak dám leave server" -- "Leave Server" je zakazane davat pocas toho, ako je virtualny pilot vo vzduchu (pocas letu, na padaku, etc...) -- explicitne to do pravidiel dopiseme
- "Nebo mám přistát?" -- v pravidlach nedefinovane, o tom si rozhodne PIC (kludne skus odletiet opacnym smerom do vesmiru Mrknutí )
- "Nebo že prostě nesmím pak znovu startovat, ale let můžu dokončit" -- presne toto.


Ked si sadnes do Ju-52 (A-20 empty) a budes simulovat prevoz svojho zraneneho pilota do nemocnice, v snahe o jeho zachranu, to je samozrejme dovolene a spravit to mozes ;-)
Upravil/a falkon dne 01-05-2020 14:21
 
1stCL_Punkey
Pánové takové rozmíšky jsou naprosto zbytečné. 3 lidi zde pro nás vytvořili akci s pravidly, dle svého nejlepšího svědomí a vědomí. Berte v potaz to, že je to pro některé první speciálka v roli její tvůrce. Musí si to osahat, aby věděli do (pevně v to doufám) další akce fungovalo a co naopak ne.

Já mám na některé body v pravidlech taky svůj názor, ale nebudu ho ventilovat, dokud si ho v samotné akci nepotvrdím. Ano, můžeme se říct z předešlých speciálek, co fungovalo a co naopak ne, ale věřím, že tvůrci k tomu přistoupili svým vlastním tvůrčím způsobem a chtějí, aby to bylo tak, jak se usnesli.

Pokud se někomu v pravidlech něco nelíbí, vždyť vůbec nemusí letět ne?

Prosím respektujte tuto tvůrčí činnost a nechte si komentáře až po akci.

Díky
 
falkon
Úsměv Tempiku, ale ja sa tu s tebou nebudem hadat ;-) Na vsetky otazky som ti slusne odpovedal, ale kedze som podla teba "sprostiy a ubohy", zrejme to nema ziadny zmysel, takze od teraz ta budem ignorovat Mrknutí

606_Tempik napsal:
Tady nikdo nemá problém klidně opravovat letadlo 2 hodiny a většina se bojí o svůj virtuální život i bez nesmyslů

Nebol to prave 606_Tempik, ktory furt otravoval, ze potrebuje vidiet pravidla, pretoze bez nich by si ucast na specialke pravdepoobne nedokazal predstavit? Pretoze letiet ju "na gentlemana" mu zrejme pripadalo 'priliz malo'? Asi nie, asi sa mi to s niecim pletie... Mrknutí


Spousta lidí tu má za sebou speciálky, ...

Přéesnéeee, pretoze ja som uplny novacik a v zivote som ziadnu specku ani len nevidel, ze?! Mrknutí


... ale pravidla téhle speciálky jsou napsány za deset minut a nedávají smysl.

Ja si velice rad raz precitam Tebou vytvorena pravidla, a mozme sa o tom pobavit, ktore davaju alebo nedavaju zmysel, jo? Mrknutí



Ty jsi pak agresivní a vůbec nepřipouštís sebemenší připomínky.

Ty si ma este nevidel agresivneho, a ver mi, ze teraz rozhodne nie som.
Ze nepripustam pripomienky? Mal si snad pocit, ze som nejaku ignoroval a neodpovedal na nu? To, ze na skoro vsetky otazky/pripomienky existuju validne argumenty (ktore uz su vtelene do znenia pravidiel) podla mna len dokazuje, ze maju hlavu aj patu. A tam kde boli pripomienky validne sme pravidla upravili.

Takze diky za prispevok do diskusie, ale si uplne mimo. Asi ako keby som Ti ja vycital, ze tyras maciatka, hadzes PET flasky do papiera a spolupracujes s ruskou KGB. Proste uplne mimo... Mrknutí [i když...??]


Drzim palce na akcii, snad si ju napriek tym "sk*rvenym" pravidlam uzijes aj tak... Mrknutí
Upravil/a falkon dne 01-05-2020 14:25
 
1stCL_pbarry
1stCL_pbarry napsal: ....(viz. tady někdo zmiňoval upadnutí do řeky), různé smrti 'zničehonic', smrti při kontaktu se zemí apd.


falkon napsal: Definuj aky bug a co znamen "nezavinene"?


....(viz. tady někdo zmiňoval upadnutí do řeky), různé smrti 'zničehonic', smrti při kontaktu se zemí apd.



falkon napsal:Uz to ze si na padaku asi znamena, ze nejaka "vina" tam je, nie? ;-)


Já se restrikci za výskok nevyhýbám, jen jsem se zeptal, jak postupovat v případě mnou nezaviněné chyby viz výše.

falkon napsal:
Ak si pri dopade na zem "zlomis členok" (= kotnik), tak podla pravidla o zraneni => koniec. Ak to hra "vizualizuje" ako ze si umrel, na vysledku to nic nemeni, takze tam nevidim ziadny rozpor.

Ak dopadnes do vody, pochybujem ze do 20 minut budes schopny doplavat na pobrezie a dobehnut na najblizsie letisko. Pripadne "ukoncenie" ucasti na akcii mi teda neprijde nijak zvlast diskriminujuce. Navyse, ked uz teraz vies, ze vyskok nad vodou je problematicky, nad vodou neskac/nebojuj...


Díky za radu, možná mi ještě poradíš, jak si mám ze 7km vyměřit, abych po půl hodině sestupu na padáku nespadnul do řeky, nebo si nezlomil kotník? :-D

falkon napsal:
Ohladom vyskoku v 7 km: tak za 1) ked by si v roki 1944 vyskocil v 7 km, tak by si bez kyslika aj tak neprezil/nebol za 20 minut bojaschopny. A za 2) ked skaces tak vysoko, tak je v poriadku ze musis dlho cakat. Preco ma byt ten, co vyskocil v 7 km zvyhodneny oproti niekomu, kto vyskoci v 500m? Podla mna na to nie je dovod. Ako pilot sa rozhodni co spravis, pravidla su jasne dane.


Kdybych mohl ovlivnit otevření padáku tak s tebou souhlasím. To ale nemůžu. Zase narážíme na limity hry a věci, které nejsou simulované. Proto se u ostatních speciálek řešili časovými restrikcemi pouze elementární věci jako zajetí, smrt, výskok,... Tady budou nesimulované a neovlivnitelné záležitosti připsány k tíži pilota. Ale ok, jen jsem v tom chtěl mít jasno.

--------------
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 01-05-2020 14:32
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
magot
1stCL_Punkey napsal:

Pánové takové rozmíšky jsou naprosto zbytečné. 3 lidi zde pro nás vytvořili akci s pravidly, dle svého nejlepšího svědomí a vědomí. Berte v potaz to, že je to pro některé první speciálka v roli její tvůrce. Musí si to osahat, aby věděli do (pevně v to doufám) další akce fungovalo a co naopak ne.

Já mám na některé body v pravidlech taky svůj názor, ale nebudu ho ventilovat, dokud si ho v samotné akci nepotvrdím. Ano, můžeme se říct z předešlých speciálek, co fungovalo a co naopak ne, ale věřím, že tvůrci k tomu přistoupili svým vlastním tvůrčím způsobem a chtějí, aby to bylo tak, jak se usnesli.

Pokud se někomu v pravidlech něco nelíbí, vždyť vůbec nemusí letět ne?

Prosím respektujte tuto tvůrčí činnost a nechte si komentáře až po akci.

Díky

Přesně. Pokud nastanou nějaké chyby a to i v pravidlech, což se stát může stát, tak pro příště budeme chytřejší a vyvarujeme se toho.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

12-11-2025 10:15
Cthulhu dostal podvodní piáno https://youtu.be/.
..UuLQP-YE8O

10-11-2025 10:38
Den válečných veteránů 11. 11. https://www.daruj.
..ojekt/1812

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

38,680,123 návštěv