Magote, rozumím tomu správně, že než sednout s poškozeným letadlem na cizím letišti je lepší za frontou vyskočit?
Při veškerém respektu a s vědomím, že jste vše promysleli - dovoluji si navrhnout, aby postih za výskok / pole byl citelně vyšší. Motivace dovézt letadlo by měla být zásadní.
Ahoj chci se zeptat na dvě věci: Ten padák nad nepřátelským územím je také na férovosti a nebo mě to server oznámí ??
A za druhé jsem se dočetl tohle: Zákaz užití zbraní se týká také AI zadních střelců -- pilot je zodpovědný za jejich “vypnutí”, jestli se nachází po čase 9:40 nad nepřátelským územím.
Ti střelci jdou vypnout??
Ahoj chci se zeptat na dvě věci: Ten padák nad nepřátelským územím je také na férovosti a nebo mě to server oznámí ??
A za druhé jsem se dočetl tohle: Zákaz užití zbraní se týká také AI zadních střelců -- pilot je zodpovědný za jejich “vypnutí”, jestli se nachází po čase 9:40 nad nepřátelským územím.
Ti střelci jdou vypnout??
Myslím, že je možné dát střelcům příkaz "Nestřílet".
Magote, rozumím tomu správně, že než sednout s poškozeným letadlem na cizím letišti je lepší za frontou vyskočit?
Při veškerém respektu a s vědomím, že jste vše promysleli - dovoluji si navrhnout, aby postih za výskok / pole byl citelně vyšší. Motivace dovézt letadlo by měla být zásadní.
Magote, rozumím tomu správně, že než sednout s poškozeným letadlem na cizím letišti je lepší za frontou vyskočit?
Při veškerém respektu a s vědomím, že jste vše promysleli - dovoluji si navrhnout, aby postih za výskok / pole byl citelně vyšší. Motivace dovézt letadlo by měla být zásadní.
Děkuji, že jsem mohl promluvit
Dle mě je to myšleno tak, že k těm deseti přibude minimálně dalších patnáct na přelet a přezbrojení...… V případě přeletu s empty letadlem je možnost, že Tě napadne enemy a v pohodě Tě sundá.....
Ahoj chci se zeptat na dvě věci: Ten padák nad nepřátelským územím je také na férovosti a nebo mě to server oznámí ??
A za druhé jsem se dočetl tohle: Zákaz užití zbraní se týká také AI zadních střelců -- pilot je zodpovědný za jejich “vypnutí”, jestli se nachází po čase 9:40 nad nepřátelským územím.
Ti střelci jdou vypnout??
Střelce můžeš vypnout, server pozná kde jsi vyskočil, oznámí že jsi zajat. Na mapu se pokládá vrstva pro území modré a rudé strany.
Taktéž na první straně/ druhý příspěvek - vývěsní tabule
Co je letiste "X" pro ucely presunu po vyskoku, jen takove, kde se muzu naspawnovat? Nebo takove, ze ktereho by se realisticky daly ocekavat operace daneho typu? Budou aktivni letiste stejne, jako jsou ted na treninkove misi?
Tu dobu prezbrojeni atd. musi kazdy travit naspawnovany na plose?
Jak poznam poskozene letadlo, kdyz si na nej nevidim?
Borci, to ze sa leti na "jeden zivot -- viacej letov" snad bolo komunikovane uz davno (ak nie explicitne ale len medzi riadkami, stacilo sa explicitne spytat).
Keby sa ktokolvek, kto tu ma (s prepacenim) "plnu hubu kecov" ze chybaju "pravidla" spytal jednoduchu otazku: "Bude sa/Moze sa startovat viackrat?", tak dostane jednoznacnu a okamzitu odpoved "Ano".
Ak tu ale niekto 'vysira' stylom "Kedy uz budu (kompletne) pravidla", nedivte sa, ze sa zverejnuju az v dobe, kedy bol "dotiahnuty posledny sroubek" a dohodnute posledne cislo.
Cize za mna by som tuto diskutovanu oblast uzavrel konstatovanim: Na hlupu otazku hlupa odpoved.
-------------
Ohladom briefingu/zadania pre jednotlive strany -- tak ako to mame spravene, to mame spravene zamerne. Je to prva specka v BoS, prva pre Magota, skusame nove myslienky a koncepty, ucime sa a testujeme... po skonceni to proste vyhodnotime, co bol dobry tah a co spravit nabuduce lepe. Zamerne sme presne plany nedavali mesiac dopredu, chceli sme vo vas vyvolat nadcenie a tvorivost, a trebars aby ste sa pre vec nadchli a na spolocnych treningoch si vyskusali/natrenovali 3 rozne potencialne scenare/operacie, a nie len aby ste spadli do stereotypu "ukol znel jasne...". Ci tato prilezitost bola pochopena, vyuzita alebo premarnena, sa vyhodnoti po specke...
------------
Ohladom pocasia: myslite si, ze v roku 1944 mali "presnu" predpoved 3 dni dopredu? Ja som presvedceny ze nemali. Tak preco chcete vediet pocasie tyzden dopredu? Rano sa zobudite, pozriete z okna, a povzdychnete si, ze "kua, zase musime letiet v tychto srackach...". To je vojna Rad by som vyhlasil, ze pocasie na akcii bude presne take ako bude realne pocasie 2.5.2020 v 19:30 v Peer-e -- ale uz ani to v dnesnej dobe dostupnych predpovednych modelov na 10 dni dopredu nie je dost dobra vyzva.
Takze pocasie sa dozviete "rano" (herneho casu) na briefingu pred letom. Ak za ucelom trenovania chcete na treningaci nejak variovat pocasie, staci povedat, ja vam to behom chvilicky zmenim. Nie je problem
A ak sa niekto nudi a vie programovat, nech spravi skript, ktory kazdu hodinu zapise realne pocasie do textaku misie, a moze sa na treningaci to pocasie menit dynamicky. Ja som na to bohuzial uz nenasiel cas (ale mam to vymyslene).
-----------
Ad otazky k pravidlam:
1stCL_Jiricek napsal:
Magote, rozumím tomu správně, že než sednout s poškozeným letadlem na cizím letišti je lepší za frontou vyskočit?
Ako presne si to pocital, prosim? Nerozporujem, ze si nasiel 'skratku' v pravidlach, chcem ju ale vidiet presne.
V aktualnom modeli ked pristanes na cizim letisti s poskodenym erom, cakas 30 minut a mozes letiet na bojovy let (z daneho letiska). Ked vyskocis, musis cakat minimalne (EDIT): 25 minut + povinny prelet s empty lietadlom na domovske letisko. Ano, moze to byt menej nez 5 minut, ale tiez viac.
V prvotnom navrhu tam malo byt po vyskoku 30 minut... ale zase, akcia trva "len" 3 hodiny (2.75), a nechceli sme to umelo predlzovat, tak sme to redukovali a samozreme tam mohol vzniknut nepomer. Nenapada ma, ako tie cisla naladit lepsie.
A ano, snaha o doletenie aj s poskodenym lietadlom (aspon na nejake priatelske letisko) by mala byt prvorada. Ak to tak cisla nepodporuju, budeme apelovat na "citenie" ucastnikov -- teda aby sa NEsnazili pravidla "hacknut" a vyuzivat nejake medzery alebo skratky.
Kazdopadne, dobry postreh, dik za neho.
LesniHU napsal:
Co je letiste "X" pro ucely presunu po vyskoku, jen takove, kde se muzu naspawnovat?
Ano, je to "najblizsie" letisko na ktorom sa mozes spawnut, aby si vykonal "transport svojho pilota na domovsku zakladnu". Idealne by to malo byt take letisko, ktore je "vzdialenejsie" od tvojeho domovskeho letiska (teda aby si vyberom letiska neziskal ziadnu vyhodu kratsieho preletu).
Nebo takove, ze ktereho by se realisticky daly ocekavat operace daneho typu?
Po vyskoku nasleduje 'operace' typu TRANSPORT -- takze to by malo splnat kazde letisko.
Na transport by bolo najlepsie pouzit transportne lietadlo (idealne Ju-52 ), ale to asi nema kazdy / nemaju ju na cervenej strane. Tak sme to do pravidiel nedavali. Na transport je mozne pouzit vlastny stroj alebo akykolvek pomalsi (teda aby nikoho nenapadlo narodit sa v Swalbine alebo tak nieco). Ak viete o "vhodnom" type lietadla na transport, pre modrych aj cervenych, ktore by bolo "dostatocne pomale", a vedeli ho pilotovat vsetci ucastnici, tak sem s nim -- pridame ho do pravidiel!
Budou aktivni letiste stejne, jako jsou ted na treninkove misi?
Ano. Pokial niektore letiska z mapy nie su 'zaktivovane', prosim nahlasit, doplnime do misie.
Tu dobu prezbrojeni atd. musi kazdy travit naspawnovany na plose?
Ano, idealne narodeny na ploche (bud pred "Finish Mission", alebo po narodeni). Necham si poradit, ci je dobre toto riesit nejakym timeoutom na strane servera... aby to nesposobilo viac problemov nez uzitku.
Mate s tym niekto skusenosti, ci to je pouzitelne pre nasu misiu?
Jak poznam poskozene letadlo, kdyz si na nej nevidim?
Tu to je bohuzial zavisle na cestnosti hraca. Ak si je vedomy poskodenia, mal by ho priznat. Ak si ziadneho poskodenia sam nie si vedomy, ani ti ho nenahlasi wingman, tak bud poskodenie skutocne nemas, alebo bude male (snad "zanedbatelne" ).
Zase plati -- ocakava sa čestnosť hráčov:
* ak si v dobrej viere zil v domneni, ze nie si poskodeny, a nebola by to pravda, tak je to tolerovatelne.
* ak vies ze poskodeny mozes byt (od flaku, pocul si rany, utocili na tema stihaci, nieco ti z motorov tieklo, vidis diery v kridle, atd...) a nepriznas to, to je NEPRIPUSTNE.
Upravil/a falkon dne 29-04-2020 01:31
Magote, rozumím tomu správně, že než sednout s poškozeným letadlem na cizím letišti je lepší za frontou vyskočit?
Při veškerém respektu a s vědomím, že jste vše promysleli - dovoluji si navrhnout, aby postih za výskok / pole byl citelně vyšší. Motivace dovézt letadlo by měla být zásadní.
Děkuji, že jsem mohl promluvit
Ještě to probereme s falkonem.
edit - viz. výše
Upravil/a magot dne 28-04-2020 22:51
1stCL_Jiricek napsal:
Magote, rozumím tomu správně, že než sednout s poškozeným letadlem na cizím letišti je lepší za frontou vyskočit?
Ako presne si to pocital, prosim? Nerozporujem, ze si nasiel 'skratku' v pravidlach, chcem ju ale vidiet presne.
V aktualnom modeli ked pristanes na cizim letisti s poskodenym erom, cakas 30 minut a mozes letiet na bojovy let (z daneho letiska). Ked vyskocis, musis cakat minimalne 15 minut + povinny prelet s empty lietadlom na domovske letisko. Ano, moze to byt menej nez 15 minut, ale tiez viac.
Ne, neobjevil jsem nic jiného, než píšeš. Tj. že to může (nemusí) být o 15 minut výhodnější. To je 70-100 km letu. Třeba nějaký morálně chudý pilot letící na jeden motor by mohl váhat, zda se snažit... Já svoje letadlo ale samozřejmě dotáhnu, ikdybych ho měl tlačit po cestě jako nějaký Pokryškin...
Ten argument, že větší postih by u 3 hodinové akce byl de facto konečná, chápu. Díky.
Ano toto je sporné. Může tam být teoreticky číter tohoto druhu. Zde sázíme na čistý "karakter". Nejsme ale na žádném 24/7 prasomlejnu a už se + - nějak se známe
Tak snižte postih za poškození o 5 minut a zvyšte o 5 minut postih za výskok. Ty nůžky se rozevřou o 10 minut a přitom to nikoho na akci nezruší. Taky se mi z herního hlediska nelíbí, že by mohl být výskok stejně tak dobrý, ne li lepší, protože pak nehrozí zabití při čekání na opravu.
Mě osobně by ani nevadilo, kdyby byl "trest" za výskok klidně hodina a neřešil se nějaký transport. Aspoň se uleví serveru.
Jako upřímě píšeš Jiříčkovi, že se stačilo zeptat. Zrovna na postihy se ptám už minimálně týden a odpověď vždy byla, že se doszvím brzy. A v pravidlech vlastně nic jiného ani není.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.