Pro většinu to asi nebude nic nového, ale mě teprve dnes v noci napadlo zaletět se podívat na Ludendorffův železniční most u Remagenu, v březnu 1945 jeden ze dvou posledních nezničených mostů přes Rýn. Je tam. A se vším, co má mít. Po dvou mostních věžích na každém konci a vyústěním do tunelu ve skále. Nádhera.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Pro většinu to asi nebude nic nového, ale mě teprve dnes v noci napadlo zaletět se podívat na Ludendorffův železniční most u Remagenu, v březnu 1945 jeden ze dvou posledních nezničených mostů přes Rýn. Je tam. A se vším, co má mít. Po dvou mostních věžích na každém konci a vyústěním do tunelu ve skále. Nádhera.
Jo to my jsme si na jednom vejletu s Liony před pár lety okolo západních pilířů Luddendorfova mostu zaplavali . Tedy ne že by Rýn byl v těch místech zrovna nejčistější, ale i tak to bylo v danou chvíli "Must have" .
Ve věžích je dneska docela hezké muzeum - kdybyste někdy měli cestu okolo a třeba se vám hned vedle něj porouchalo vaše BMW, tak doporučuju k návštěvě
1stCL_Fucida napsal:
Ve věžích je dneska docela hezké muzeum - kdybyste někdy měli cestu okolo a třeba se vám hned vedle něj porouchalo vaše BMW, tak doporučuju k návštěvě
Ty druhé dvě jsou (nebo spíš v roce 2018 byly) na prodej. Nechceš? : )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Co tak člověk může dělat, když se mu po vzletu v jugu nezasune pravá podvozková noha (a neříkejte mi, že to samé, jako když se nezasune levá ; )?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Já nevím, mně se prostě nezasunula. Koukal jsem na to jak vrána a říkal si, jak mají skvěle nasimulovaná různá neočekávaná selhání : )
Je v BoX nějaké manuální zatahování a vysouvání?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Asi jo. Měl jsem plný náklad, travnaté letiště, sníh...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Happy May Day to everyone! Here is a short video showing you our new instrument glass reflections, canopy reflections and external skin reflections. The cockpit reflections can be set to either High, Low or Off. In the video they are set to High. Also, remember this is still a Work In Progress. Final result may vary.
Zdarec, chtěl bych se zeptat, na jaké obtížnosti to hrajete. Já se zatím dostal sem (viz níže), mám odlítané nějaké kampaně (létání s AI formaci je fakt porod), QMB a tréninky přistání a rolování atd...a rád bych se proletěl i s nějakým online, ale nechci být překvapený hlavně co se týče engine managementu. Lítám hlavně osu a rád bych si o těchto věcech případně i pokecal, zajímají mě zkušenosti. Kdy si s managementem nemusím lámat hlavu, kdy se to hodí mít přivřené (na jak dlouho) a podobné věci. Upřimně, nehrál jsem to 9 let ale z předchozích dílů vím, že tyhle znalosti byly k nezaplacení.
P.S. Prošel jsem si rozcestník letek jsem našel hodně neaktuálních informací přišlo mi, že existuje jenom jich jenom pár (CL, 606, 310,311,312,313, IAP/BAP - Jenom jedna osa?). Rozhodne mi chybí AH, BP, ZVP, WT, JG1? a samozřejmě CSL V době kdy jsem létal, jsem potkával ty lidi s takovou frekvencí, že bych neřekl, že když se k tomu po X-letech vrátím, nikoho tady nenajdu.
CSL_Stuka napsal:...a rád bych se proletěl i s nějakým online, ale nechci být překvapený hlavně co se týče engine managementu. Lítám hlavně osu ...
Tak osácké stihačky vlastně žádný engine management nemaj. Jsou to jednoduché stroje, které mají jen páku a plynovou páku. Když sem tam drbneš i do směrovky, budeš za eso.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.