September 20 2025 21:52:53
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
Timofejic
606_Tempik napsal:

A není to jen nastavením online serverů, aby server nemusel přenášet data o poloze ustřelených dílů a tím nedošlo k jeho přetěžování?
To by ale pak ty křídla museli mizet i Baronovi, no ne?
 
310_cibule
Pro většinu to asi nebude nic nového, ale mě teprve dnes v noci napadlo zaletět se podívat na Ludendorffův železniční most u Remagenu, v březnu 1945 jeden ze dvou posledních nezničených mostů přes Rýn. Je tam. A se vším, co má mít. Po dvou mostních věžích na každém konci a vyústěním do tunelu ve skále. Nádhera.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
ringlett
310_cibule napsal:

Pro většinu to asi nebude nic nového, ale mě teprve dnes v noci napadlo zaletět se podívat na Ludendorffův železniční most u Remagenu, v březnu 1945 jeden ze dvou posledních nezničených mostů přes Rýn. Je tam. A se vším, co má mít. Po dvou mostních věžích na každém konci a vyústěním do tunelu ve skále. Nádhera.


Však se dá i podlétnout Mrknutí
 
Paulus
To je starý. Už několikrát jsem most u Remagenu vybombardoval. Mimochodem jsou blízko sebe dva. Zničil jsem vždy oba!Úsměv
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Mira
Vidíš to. Já tam taky ještě nebyl Úsměv Kouknul jsem jenom nad Bastogne a na to, jaká to byla křižovatka sedmi cest, tak celkem zklamání..
 
1stCL_Fucida
Jo to my jsme si na jednom vejletu s Liony před pár lety okolo západních pilířů Luddendorfova mostu zaplavali Úsměv. Tedy ne že by Rýn byl v těch místech zrovna nejčistější, ale i tak to bylo v danou chvíli "Must have" Úsměv.

Ve věžích je dneska docela hezké muzeum - kdybyste někdy měli cestu okolo a třeba se vám hned vedle něj porouchalo vaše BMW, tak doporučuju k návštěvě Šklebící se
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
1stCL_Fucida napsal:
Ve věžích je dneska docela hezké muzeum - kdybyste někdy měli cestu okolo a třeba se vám hned vedle něj porouchalo vaše BMW, tak doporučuju k návštěvě Šklebící se


Ty druhé dvě jsou (nebo spíš v roce 2018 byly) na prodej. Nechceš? : )

https://zpravy.ti...lku-312857
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
Až budu budovat ropný aquapark, tak určitě Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
Co tak člověk může dělat, když se mu po vzletu v jugu nezasune pravá podvozková noha (a neříkejte mi, že to samé, jako když se nezasune levá ; )?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
LesniHU
Co musi clovek udelat, aby se mu po vzletu nezasouvala jedna podvozkova noha?
 
310_cibule
Já nevím, mně se prostě nezasunula. Koukal jsem na to jak vrána a říkal si, jak mají skvěle nasimulovaná různá neočekávaná selhání : )

Je v BoX nějaké manuální zatahování a vysouvání?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Baron
Poškodil si nohu pri starte.
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_pbarry
Taky myslim, že si s tim musel startovat nějak ...tak jako tvrdě :-D U naložené Ju88 tohle při nešetrném startu zvládneš taky.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
310_cibule
Asi jo. Měl jsem plný náklad, travnaté letiště, sníh...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_pbarry
Jop, vybavuji si to hlavně na sněhu.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
rudidlo
Cibule, jak jsi tu psal s tim olejem, nebyl jsi v tom zdaleka sam.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
310_cibule
No, vidíš. Létám na realismus max. : )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Aces_Wild
Developer Diary #249

Happy May Day to everyone! Here is a short video showing you our new instrument glass reflections, canopy reflections and external skin reflections. The cockpit reflections can be set to either High, Low or Off. In the video they are set to High. Also, remember this is still a Work In Progress. Final result may vary.

YouTube Video


 
CSL_Stuka
Zdarec, chtěl bych se zeptat, na jaké obtížnosti to hrajete. Já se zatím dostal sem (viz níže), mám odlítané nějaké kampaně (létání s AI formaci je fakt porod), QMB a tréninky přistání a rolování atd...a rád bych se proletěl i s nějakým online, ale nechci být překvapený hlavně co se týče engine managementu. Lítám hlavně osu a rád bych si o těchto věcech případně i pokecal, zajímají mě zkušenosti. Kdy si s managementem nemusím lámat hlavu, kdy se to hodí mít přivřené (na jak dlouho) a podobné věci. Upřimně, nehrál jsem to 9 let ale z předchozích dílů vím, že tyhle znalosti byly k nezaplacení.

P.S. Prošel jsem si rozcestník letek jsem našel hodně neaktuálních informací přišlo mi, že existuje jenom jich jenom pár (CL, 606, 310,311,312,313, IAP/BAP - Jenom jedna osa?). Rozhodne mi chybí AH, BP, ZVP, WT, JG1? a samozřejmě CSL Smutný V době kdy jsem létal, jsem potkával ty lidi s takovou frekvencí, že bych neřekl, že když se k tomu po X-letech vrátím, nikoho tady nenajdu.
i.ibb.co/3YD1Hwd/1.png
 
Rumcajs
CSL_Stuka napsal:...a rád bych se proletěl i s nějakým online, ale nechci být překvapený hlavně co se týče engine managementu. Lítám hlavně osu ...

Tak osácké stihačky vlastně žádný engine management nemaj. Jsou to jednoduché stroje, které mají jen páku a plynovou páku. Když sem tam drbneš i do směrovky, budeš za eso. Cool
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,060,712 návštěv