No a nám zase mizí ustřelená křídla před očima všem, co býváme na společném TS, tak to asi létáme každý jiný simulátor Křídlo se odlomí, uletí pár metrů a vypaří se. přinejmenším na onlajnu, protože singleplayer nelétám.
No a nám zase mizí ustřelená křídla před očima všem, co býváme na společném TS, tak to asi létáme každý jiný simulátor Křídlo se odlomí, uletí pár metrů a vypaří se. přinejmenším na onlajnu, protože singleplayer nelétám.
V Rusku přešli na nový model distribuce hry, každej má jinou verzi, v zásadě podle toho, jak moc šomrá... Kdo šomrá hodně, dostane hodně zabugovanou hru, aby mohl dále šomrať, kdo šomrá málo, dostane lepší release, aby nezačal šomrať víc... Všici sou takle spokojení
Upravil/a Hot_Dog dne 25-04-2020 16:02
Jsem si dnes pustil FC offline a zkoumal, jak je to s tím nyní hodně diskutovaným DM. Pokusně třílím ve SPADu na křídlo DVIIčce, u které najednou přestanou být vidět mezikřídelní vzpěry na postřelované straně. Zajímavé, říkám si. Pak jsem ji dál pozoroval, co bude dělat a po chvilce zase byly vzpěry na místě. Nějaký malý bug tam asi bude.
Hi guys!
I've read the last few pages very briefly and I would like to give a few quick answers:
1. We are aware that a significant part of FC players perceive the new DM as a step back to the RoF. We hear your voices and are working on this issue.
2. In the current DM, as in the previous one, the direction of the bullet's impact into the wing is taken into account. For example, if the bullet hits the wing from above or below, the chance of spars damage is significantly reduced. Thus, most likely, the bullet "hits the air" in this case. The probability of hitting the spar when hitting the wing depends on the direction in 3D-space.
3. We do not want to use detailed hit-boxes for each element of the airframe structure (such as spars, stringers, ribs, wires, rods, hinges, etc.) because of two major reasons:
3-a) we try to save CPU time, while increasing the number of hit-boxes leads to an increase in cross-checks in collision detection algorithms, as well as usage of memory for all layers of 3D-models in geometric progression; and
3-b) an increase in the internal detailing of 3D models increases the cost of producing detailed content (in terms of time and money) and pushes us out of business.
Therefore, we use major hit boxes with combination of methods of probability theory to clarify the fact of getting into a particular major element of the airframe structure.
4. Yes, we are aware that a couple of years ago ED started developing a very detailed model of hit-boxes for some airplanes in DCS. We still think that this significantly affects performance and this decision is premature for the real-time simulation of more or less massive dogfight on typical PC.
5. We do not take into account the angle of hit the fabric. Every bullet makes a 'virtual hole' in the skin of size that depends just on the caliber. As you know we have only three levels of visual damages to the skin for each part of the airplane. This is a convention of the simulator at this stage.
6. When a bullet hits a spar (taking into account the probability of hitting it), wing loses its strength. The load that the wing can withstand depends on the degree of damage of its spars.
7. The extent of damage to the spar depends on its material and on the number and caliber of bullets that hit the spar 'mathematically' at the same place (based on probability theory). That means that size of spar makes sense.
8. During the check of this 'FC problem' we figured out that the data source we used for determine dimensions of spars for all our WW1 airplanes was unexpectedly not very accurate. Last week I checked all blueprints and charts that we have, and I must say there is quite a difference with data we used. Some of our WW1 airplanes have almost right size of spars (Pfalz f.e.), while others have them from 10% to 30% (such as Albatross, Halberstadt, etc.), or even more than 70% thinner (Fokker D.7). That's sad, and we will correct this as soon as we are ready with the new and well checked data.
9. But this is only one side of the problem. The other side is that we need to improve the airframe DM from AP bullets anyway.
No a nám zase mizí ustřelená křídla před očima všem, co býváme na společném TS, tak to asi létáme každý jiný simulátor Křídlo se odlomí, uletí pár metrů a vypaří se. přinejmenším na onlajnu, protože singleplayer nelétám.
To chceš Leone po okleštěném Rofku nějak moc ne?
Ono je možné, že to blbne pouze u vybraných typů letadel, a třeba zrovna jen u DM Centrálů - já Baronovi věřím, že z jeho pohledu u zničených spojeneckých letounů křídla nemizí. V poslední době třeba rádi lovíme Halberstadty z Jasta 5 a JGS4, a prostě jakmile sestřelíme Halberstadta a ten začne padat, tak se mu pokaždé zbortí horní křídlo, které se po odpadnutí vypaří a dál letí jen trup s kusem spodních křídel. Není to katastrofa, jen to prostě vypadá divně, když to člověk vidí při každém sestřelu... U "Sedmiček" mizí upadnutá křídla také...
Leo, vieš mi z toho spraviť záznam? Skúšal som to reprodukovať, ale krídla padali normálne. Ak mám tu chybu predložiť vývojárom, potrebujem niečo viac ako popis. Ďakujem.
Leo, vieš mi z toho spraviť záznam? Skúšal som to reprodukovať, ale krídla padali normálne. Ak mám tu chybu predložiť vývojárom, potrebujem niečo viac ako popis. Ďakujem.
Pokud to budeš reprodukovat v Quick mission, tak se Ti to nepodaří, tam trosky padají dolů jak mají, zlobí to jen v multiplayeru. Dnes je bohužel Flying Circus J5 server zavřený, protože je specka BA, ale vlezl jsem na nějaký náhodný jiný WW1 server, sestřelil letadlo a tam je ta chyba DM taky, tak jsem udělal nahrávku. Ulomí se pravé horní křídlo a hned zmizí a pak se ulomí pravé spodní křídlo a hned zmizí... Je to stále stejné... U stíhačky to až tak do očí nebije, má malá křídla, ale když se zničeho nic vypaří dvě velká křídla bombardéru, tak to už vypadá fakt divně... Na tuhle chybu v DM nadáváme na TS všichni, proto mě vůbec nenapadlo, že tato chyba postihla pouze naši letku
jestli ano, tak pak si můžu jen postesknout, kde jsou ty časy, kdy se třeba čtyřmotorový bombardér HP-400 na obloze rozprskl v doslova déšť trosek, který dlouhé minuty pršel z nebe, nejrůznější prkénka a hadříky a nikomu to na onlajnu nevadilo ani s pomalejším internetem...
jestli ano, tak pak si můžu jen postesknout, kde jsou ty časy, kdy se třeba čtyřmotorový bombardér HP-400 na obloze rozprskl v doslova déšť trosek, který dlouhé minuty pršel z nebe, nejrůznější prkénka a hadříky a nikomu to na onlajnu nevadilo ani s pomalejším internetem...
Tohle bude ten problém. Určitě jsi hrál jinou hru než RoF či FC a jen si to pleteš. Tady si přeci nemohl nikdy potkat čtyřmotorový HP-400.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.