September 20 2025 20:23:58
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna(od v.4.004)
606_Temp
FF na MSFF2 pořád zabugované.
Už nejde sestřelit 6 Thunderboltů M.C. 202kou. Dřív se poslušně rozpadaly po zásahu dvojicí 12,7 Bred a teď drží pohromadě a ani pilota není už ze šesté kulomety přes desku tak snadno rozstřílet.
Jde rozbít víc věcí kdy se letadlo ještě udrží plácat ve vzduchu.
Zásahy 20 mm HE municí kanónů jsou fatální. Směrovka i výškovky to balí po jednom zásahu. Křídlo i trup to ustojí, ale pod následnou větší zátěží velmi často dochází k destrukci. 30mm je definitivní konečná kamkoliv.
PK pilota ze šesté kanony pořád v pohodě jdou.
Půlpalce hezky zapalují a přestřelují táhla. Zásahy kdy něco upadne moc nedělají.
Za mě asi dobrý, ale ukáže až čas.
Východ jsem nezkoušel.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Rumcajs
Je to celý podvod. Nic se nezměnilo. Ta stodevítka to autíčko na úvodní obrazovce furt netrefila. Pff
 
Hot_Dog
Tak jestli teď budou němci víc hořet namísto PKček a ustřelenejch křídel, za mě cajkPffCool

media.tenor.com/images/8009d8651bc9cacdfdb0388886e1b485/tenor.gif
 
310_cibule
606_Tempik napsal:
FF na MSFF2 pořád zabugované.


Před tímto patchem mi FF na MSFF2 fungoval v pohodě. A po něm taky.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
606_Tempik napsal:

FF na MSFF2 pořád zabugované.
Už nejde sestřelit 6 Thunderboltů M.C. 202kou. Dřív se poslušně rozpadaly po zásahu dvojicí 12,7 Bred a teď drží pohromadě a ani pilota není už ze šesté kulomety přes desku tak snadno rozstřílet.
Jde rozbít víc věcí kdy se letadlo ještě udrží plácat ve vzduchu.
Zásahy 20 mm HE municí kanónů jsou fatální. Směrovka i výškovky to balí po jednom zásahu. Křídlo i trup to ustojí, ale pod následnou větší zátěží velmi často dochází k destrukci. 30mm je definitivní konečná kamkoliv.
PK pilota ze šesté kanony pořád v pohodě jdou.
Půlpalce hezky zapalují a přestřelují táhla. Zásahy kdy něco upadne moc nedělají.
Za mě asi dobrý, ale ukáže až čas.
Východ jsem nezkoušel.


Ještě jsem se k tomu nedostal, ale pokud by to takhle bylo, tak 3x sláva Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ringlett
Je to, jak bych to řekl, dost "jiný"

38 už nepadá po jednom zásahu VOP
trochu jinak to točí, jsou trochu jiné pocity při tahání za "knipl" =reakce je taková pomalejší v závislosti na rychlosti
 
Mira
Pokud na TAW třikrát umřu tak nasleduje 20h ban ?
 
burnes
Mira napsal:

Pokud na TAW třikrát umřu tak nasleduje 20h ban ?

JO
 
Mira
Gutt. Tak jsem se nechal takticky vykartovat.
 
Zifi
Tady je moc pěkný mód pro lamky.

https://www.sas19...612.0.html
 
Bierglass
Ví někdo jak foto v letadle vyměnit za jiné? dik
 
CSW_RH_Killer
Bierglass napsal:

Ví někdo jak foto v letadle vyměnit za jiné? dik


https://www.youtu...q_YjPwFQlo
Já bych všechny ty internety a počítače zakázala. Věra Pohlová, 72 let, důchodkyně.
 
Aces_Wild
Developer Diary #248
 
310_cibule
Netušíte někdo, proč mi v jugu nedlouho po nastartovaní motoru ještě před vzletem začne na přední sklo cákat olej? Všechny chladiče včetně olejového mám otevřené na padesát procent.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Hot_Dog
Máš nastavenou směs na "auto rich" tedy 85%? Jinak nastavení všech tří chladičů na 50% není úplně správně, přesto, že by to zmíněný problém nemělo způsobovat...
 
ringlett
310_cibule napsal:

Netušíte někdo, proč mi v jugu nedlouho po nastartovaní motoru ještě před vzletem začne na přední sklo cákat olej? Všechny chladiče včetně olejového mám otevřené na padesát procent.


to chce seřezat mechanika
 
310_cibule
Mám ji nastavenou na 66 procent, protože v A 20 je auto rich na tuto hodnotu a netušil jsem, že je to u jugu jinak. Může to být tím?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Hot_Dog
Mám ji nastavenou na 66 procent



Problem solvedMrknutí
Upravil/a Hot_Dog dne 20-04-2020 09:19
 
310_cibule
Díky.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
310_cibule
A ještě jeden dotaz, prosím. Dá se u P-38 vypínat a zapínat aileron boost? Popřípadě jak?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,059,487 návštěv