We hope you are hanging in there and staying healthy! While we're stuck inside our homes trying not to get sick I thought you'd enjoy some footage of our improved airframe damage model in action. These clips show how our wings are much stronger than before and how our improved damage calculations cause a myriad of failures that can bring down a plane, or in some cases, maybe allow you to limp home. Please note that the engine damage was turned off for this video as we are currently concerned with the airframe and how it behaves. Remember just because a plane takes a physical beating, doesn't mean all the systems are functioning. A knocked out plane may keep flying for a little while, but it is likely not going to make it home or stay controllable. My point is don't get too hung up on some of these planes surviving multiple HE hits. One good placed burst and your day is likely ruined, but your wings should not fold like a bad poker hand. Larger planes and historically tougher planes now have a better personality to match their reputation.
I pieced this video together in a hurry, so the commentary may not be the best and some of my American humor may get lost in translation. I hope you enjoy this little distraction during this crazy time. Our airframe damage improvements will be in the next update before the end of March.
YouTube Video
My gunnery stinks I know. All AI is basically on Novice so I can actually catch them and hit them. These were just simple furball missions.
Try to have an enjoyable weekend everyone! And remember our Promo Codes are still good!!
Jason
P.S. I have been asked what I filmed this on. Intel i7 7200K 4.2ghz, 64Gb RAM, SSD, 20280Ti, 4K res on Asus 43" G-Sync monitor (120hz Refresh / 144hz OC). Ultra Graphics maxed. Average FPS 90-120. Captured with DXtory app at 60fps at 50% size which is 1080p.
Ale jo jo.
Ja jenom, že teďkom nějak často vidím upajclé křídla. Někdo už to tady řešil, že v realu křídla upadávaly dost minimálně.
Jenom doufám, že udělají pořádný DM pro FC, protože ten stávající je NULA.
Je to škoda protože Fc je ,(stejně jako RoF), nesmírně zábavná záležitost.
Baron 1. 3. 2020 napsal:
Nakoniec - FC venujú hodne pozornosti, aj keď to tak nemusí vyzerať. Viac zverejniť nemôžem.
Věřím Baronovi. Nemám důvod nevěřit.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Barone, proč mají piloti ve FC padáky? Pokud vím, tak je většinou v první světové neměli (aby nebyli v pokušení vyskakovat ze zničených letadel ; )
A ještě dotaz (pro kohokoliv): existuje někde nějaký nákres, jak daleko je letadlo (ve FC) podle toho, jak velké ho vidím v zaměřovači? Kvůli konvergenci. Respektive nastavuje se ve FC vůbec konvergence, nebo je to jen reziduum z BoX, ale pro FC nefunkční?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Padáky:
Za dob WWI byly běžně používány posádkami pozorovacích balónů, bez nich by to byla jistá smrt. V FC je to právě hezké, že ze setřeleného balónu posádka vyskakuje, to v ROFce není. Padáky se začaly výrazněji požívat u letadel v roce 1918 zejména centrálními mocnostmi. I naši letci v rámci R-U monarchie tedy měli padáky k dispozici. Proč se tedy tolik nepoužívaly ? Důvodů bylo několik. Byly poměrně nespolehlivé, a jejich použití rozhodně nezaručovalo záchranu. Dále pilotní prostor měl omezené rozměry, při konstrukci letadel se s takovým dalším břemenem (rozměry a váha padáku) nepočítalo. A pak ten důvod, že letadlo bylo leckdy bráno jako cennější než člověk. Co jsem četl o letcích R-U monarchie, tak padáků měli nedostatek, jako skoro všeho.
Konvergence:
Bylo snahou palbu vést na krátkou vzdálenost, kvůli rozptylu při větší vzdálenosti. To myslím platí i v FC, že čím blíže je ten neštastník před laufy, tím hůře pro něj. V rámci stíhacích letadel WWI bylo minimálně potřeba kontrolovat funkčnost mechanismu synchronizace, takže bych i nějaké ladění konvergence taky předpokládal.
Barone, proč mají piloti ve FC padáky? Pokud vím, tak je většinou v první světové neměli (aby nebyli v pokušení vyskakovat ze zničených letadel ; )
A ještě dotaz (pro kohokoliv): existuje někde nějaký nákres, jak daleko je letadlo (ve FC) podle toho, jak velké ho vidím v zaměřovači? Kvůli konvergenci. Respektive nastavuje se ve FC vůbec konvergence, nebo je to jen reziduum z BoX, ale pro FC nefunkční?
Viac-menej zodpovedal Jirko, len doplním, že od leta 1918 to bola povinná výbava nemeckých pilotov. Časom ich začali používať aj CaK letectvo.
Konvergencia v FC je funkčná, ak chceš dosť "do oka" vzdialenosť lietadiel v FC, daj si QM a zapni ikony.
Upravil/a Baron dne 21-03-2020 20:06
Padáky:
Za dob WWI byly běžně používány posádkami pozorovacích balónů, bez nich by to byla jistá smrt. V FC je to právě hezké, že ze setřeleného balónu posádka vyskakuje, to v ROFce není. Padáky se začaly výrazněji požívat u letadel v roce 1918 zejména centrálními mocnostmi. I naši letci v rámci R-U monarchie tedy měli padáky k dispozici. Proč se tedy tolik nepoužívaly ? Důvodů bylo několik. Byly poměrně nespolehlivé, a jejich použití rozhodně nezaručovalo záchranu. Dále pilotní prostor měl omezené rozměry, při konstrukci letadel se s takovým dalším břemenem (rozměry a váha padáku) nepočítalo. A pak ten důvod, že letadlo bylo leckdy bráno jako cennější než člověk. Co jsem četl o letcích R-U monarchie, tak padáků měli nedostatek, jako skoro všeho.
Ano, vím, ale ve FC vyskakují všichni piloti letadel naprosto běžně. Kdyby tohle šlo změnit, vypadalo by to myslím realističtěji.
Konvergence:
Bylo snahou palbu vést na krátkou vzdálenost, kvůli rozptylu při větší vzdálenosti. To myslím platí i v FC, že čím blíže je ten neštastník před laufy, tím hůře pro něj. V rámci stíhacích letadel WWI bylo minimálně potřeba kontrolovat funkčnost mechanismu synchronizace, takže bych i nějaké ladění konvergence taky předpokládal.
Poznáš, jak daleko máš éro před sebou? Docela by mne to zajímalo.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.