November 23 2024 00:39:25
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 11

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Flying Circus – Volume One (2018)
310_cibule
Jak se dá vybrat plochá vývrtka ve velbloudovi (a neříkejte, že těžko, to vím ; ) ?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
LEON
Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...
 
https://www.rcfree.eu
jirik
LEON napsal:

Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...


Jak píše LEON, akorát směrovku myslím asi ještě dávám kontra. Úsměv Nejlepší je ale samozřejmě vývrtkám předcházet. Camel je hodně směrovkové letadlo, tak je potřeba si to nacvičit. Úsměv
 
310_cibule
Dík oběma, jdu se učit předcházet Úsměv
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
LEON napsal:

Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...


jestli se takhle v BOS enginu vybírá s papírákem PLOCHÁ vývrtka a funguje to, pak je to FM víc než tragikomické ..
 
jirik
magot napsal:

LEON napsal:

Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...


jestli se takhle v BOS enginu vybírá s papírákem PLOCHÁ vývrtka a funguje to, pak je to FM víc než tragikomické ..


No, ono to takto funguje v podstatě jen u Camelu. Úsměv a stejné to je i v ROFce. Třeba ještě existuje nějaký lepší a "normální" způsob vybírání. U těch rotačáků je ten let dost o boji s vlastním motorem. Tak mě napadalo, že vyzkouším vývrtku v Camelu bez motoru, co to udělá. Šklebící se
 
jirik
Ta vývrtka má několik fází, nakonec se stejně vybere potlačením, ale musí se předtím zmírnit ta rotace. Jak píše LEON. Úsměv
 
310_cibule
Jak dlouho se dá ve velbloudovi létat na plný výkon?

P.S. Tu vývrtku jsem už vybral ;
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
jirik
310_cibule napsal:

Jak dlouho se dá ve velbloudovi létat na plný výkon?

P.S. Tu vývrtku jsem už vybral ;


Snad nebudu moc kecat, když řeknu, že prakticky neomezeně v rovném letu a při stoupání. V případě ostřejšího klesání je ale zásadní nepřekročit určité otáčky (hodnotu přesně nevím). Tam se už ubrat musí, jinak jde motor do kytek. Úsměv A za vybrání vývrtky Mrknutí
 
Ajvn
Ty Barone nemám problém s křivkama. Jenom mi připadá lehce uchylné celý let tlačit na knipl.
Vím, že v reálu měli lítadla vyvážené na ocas, ale ve sketečném letu a při manevrování v boji se to asi chovalo trochu jinak, než ten náš věčný a márný boj s pružinama. Pro mě je FC takhkle hodně znehodnocený. Ne nezatratil jsem ho. Je to škoda.
 
Baron
No vieš, tiež po tebe nikto v reále nestriela a nesnaží sa ti ustreliť mašinu pod prdelou Úsměv
Mne osobne súčasný stav vyhovuje - to tlačenie páky vpred nie je nijak zvlášť dramatické (SE5a ma navyše "trim" ) a v dogfighte je to výhoda. Koľko ľudí toľko chutí.
Hals - und Beinbruch!
 
LEON
Ajvn napsal:

Ty Barone nemám problém s křivkama. Jenom mi připadá lehce uchylné celý let tlačit na knipl.
Vím, že v reálu měli lítadla vyvážené na ocas, ale ve sketečném letu a při manevrování v boji se to asi chovalo trochu jinak, než ten náš věčný a márný boj s pružinama. Pro mě je FC takhkle hodně znehodnocený. Ne nezatratil jsem ho. Je to škoda.


My s MSFF2 joystickem s tím problém nemáme, protože při delším přeletu stačí pouze posunout prst na rukojeti mimo optický senzor co zapíná FF, takže joystick pak změkne a můžeš si ho nastavit dvěma prstama do libovolné polohy. Kdybych měl joystick s pružinkami, tak by mě to asi taky štvalo Úsměv

magot napsal:

LEON napsal:

Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...


jestli se takhle v BOS enginu vybírá s papírákem PLOCHÁ vývrtka a funguje to, pak je to FM víc než tragikomické ..


To není univerzální postup vybrání ploché vývrtky u každého papíráka Úsměv Takto to funguje pouze u Camela a Pupa, se kterými cloumá ten obrovský klopivý moment rotačního hvězdicového motoru.
 
https://www.rcfree.eu
jirik
Ajvn napsal:

Ty Barone nemám problém s křivkama. Jenom mi připadá lehce uchylné celý let tlačit na knipl.
Vím, že v reálu měli lítadla vyvážené na ocas, ale ve sketečném letu a při manevrování v boji se to asi chovalo trochu jinak, než ten náš věčný a márný boj s pružinama. Pro mě je FC takhkle hodně znehodnocený. Ne nezatratil jsem ho. Je to škoda.


Taky mám pružinový joystick. To držení páky v potlačení lze také částečně eliminovat menším plynem. Třeba Albatros, nebo SE5a drží celkem slušně horizont (ikdyž trochu vlnovitě) při nějakých 85-90 % plynu. Ale stejně je potřeba po chvilkách korigovat náklon křidélky. Úsměv
 
petsild
Nastavení křivek nutně potřebujete, jde o vážný DEV nedodělek!
Určitě co nejdříve napište podpoře Úsměv výbušný dopis.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
pSipi
Teda rozhodne nic pisat nebudem.
Vsetci skuhru o simulacii a realite a hups ak ide o drzanie joysticku pri lete zrazu realita ide von z okna.

S drzanim joysticku nemam najmensi problem aj pri dlhom lete a to mam Warthoga.

Mozno by ste mali namiesto vypisovania mali ist do fitka nech nemate ruky z cesta.
 
jirik
Mě to držení otěží příjde v pořádku a nevadí mi. Úsměv Ale tu a tam je potřeba při delším letu online na chvilku opustit virtuální kokpit a zase se do něj vrátit, však to znáte. Úsměv Ale moc online nelétám, tak to pauza letu řeší.
Upravil/a jirik dne 03-03-2020 11:30
 
310_cibule
pSipi napsal:
Mozno by ste mali namiesto vypisovania mali ist do fitka nech nemate ruky z cesta.


Tak to si radši vypnu FF ; )

P.S. Taky mi to po nastavení křivek nijak zvlášť nevadí.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
pSipi
jirik napsal:

Ale tu a tam je potřeba při delším letu online na chvilku opustit virtuální kokpit a zase se do něj vrátit, však to znáte. Úsměv


Poznas skratku Lavy Shift + A?
Zapnes autolevel a mozes.
 
jirik
pSipi napsal:

jirik napsal:

Ale tu a tam je potřeba při delším letu online na chvilku opustit virtuální kokpit a zase se do něj vrátit, však to znáte. Úsměv


Poznas skratku Lavy Shift + A?
Zapnes autolevel a mozes.


Jo jo, děkuji, tuhle zkratku znám a občas používám. Úsměv Ale dá se používat i online ? Nikdy mě nenapadlo to zkusit. Šklebící se
 
3IAP_Dryjo
pSipi napsal:

Teda rozhodne nic pisat nebudem.
Vsetci skuhru o simulacii a realite a hups ak ide o drzanie joysticku pri lete zrazu realita ide von z okna.

S drzanim joysticku nemam najmensi problem aj pri dlhom lete a to mam Warthoga.

Mozno by ste mali namiesto vypisovania mali ist do fitka nech nemate ruky z cesta.

Přesně, jak řikáš, potřebu křivek jsem nechápal už v ROF. Křivky dělaly jen to, že všechny letadla lítaly stejně.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,019,893 návštěv