Flying Circus – Volume One (2018)
|
310_cibule |
Přidané 01-03-2020 18:32
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Jak se dá vybrat plochá vývrtka ve velbloudovi (a neříkejte, že těžko, to vím ; ) ?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
LEON |
Přidané 01-03-2020 18:44
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...
|
|
|
|
jirik |
Přidané 01-03-2020 19:30
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
LEON napsal:
Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...
Jak píše LEON, akorát směrovku myslím asi ještě dávám kontra. Nejlepší je ale samozřejmě vývrtkám předcházet. Camel je hodně směrovkové letadlo, tak je potřeba si to nacvičit. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 01-03-2020 20:00
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Dík oběma, jdu se učit předcházet
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
magot |
Přidané 01-03-2020 20:03
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
LEON napsal:
Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...
jestli se takhle v BOS enginu vybírá s papírákem PLOCHÁ vývrtka a funguje to, pak je to FM víc než tragikomické .. |
|
|
|
jirik |
Přidané 01-03-2020 20:48
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
magot napsal:
LEON napsal:
Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...
jestli se takhle v BOS enginu vybírá s papírákem PLOCHÁ vývrtka a funguje to, pak je to FM víc než tragikomické ..
No, ono to takto funguje v podstatě jen u Camelu. a stejné to je i v ROFce. Třeba ještě existuje nějaký lepší a "normální" způsob vybírání. U těch rotačáků je ten let dost o boji s vlastním motorem. Tak mě napadalo, že vyzkouším vývrtku v Camelu bez motoru, co to udělá. |
|
|
|
jirik |
Přidané 01-03-2020 21:01
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Ta vývrtka má několik fází, nakonec se stejně vybere potlačením, ale musí se předtím zmírnit ta rotace. Jak píše LEON. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 01-03-2020 21:01
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Jak dlouho se dá ve velbloudovi létat na plný výkon?
P.S. Tu vývrtku jsem už vybral ;
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
jirik |
Přidané 01-03-2020 21:11
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
310_cibule napsal:
Jak dlouho se dá ve velbloudovi létat na plný výkon?
P.S. Tu vývrtku jsem už vybral ;
Snad nebudu moc kecat, když řeknu, že prakticky neomezeně v rovném letu a při stoupání. V případě ostřejšího klesání je ale zásadní nepřekročit určité otáčky (hodnotu přesně nevím). Tam se už ubrat musí, jinak jde motor do kytek. A za vybrání vývrtky |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 01-03-2020 21:29
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Ty Barone nemám problém s křivkama. Jenom mi připadá lehce uchylné celý let tlačit na knipl.
Vím, že v reálu měli lítadla vyvážené na ocas, ale ve sketečném letu a při manevrování v boji se to asi chovalo trochu jinak, než ten náš věčný a márný boj s pružinama. Pro mě je FC takhkle hodně znehodnocený. Ne nezatratil jsem ho. Je to škoda. |
|
|
|
Baron |
Přidané 01-03-2020 22:14
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
No vieš, tiež po tebe nikto v reále nestriela a nesnaží sa ti ustreliť mašinu pod prdelou
Mne osobne súčasný stav vyhovuje - to tlačenie páky vpred nie je nijak zvlášť dramatické (SE5a ma navyše "trim" ) a v dogfighte je to výhoda. Koľko ľudí toľko chutí.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LEON |
Přidané 01-03-2020 22:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Ajvn napsal:
Ty Barone nemám problém s křivkama. Jenom mi připadá lehce uchylné celý let tlačit na knipl.
Vím, že v reálu měli lítadla vyvážené na ocas, ale ve sketečném letu a při manevrování v boji se to asi chovalo trochu jinak, než ten náš věčný a márný boj s pružinama. Pro mě je FC takhkle hodně znehodnocený. Ne nezatratil jsem ho. Je to škoda.
My s MSFF2 joystickem s tím problém nemáme, protože při delším přeletu stačí pouze posunout prst na rukojeti mimo optický senzor co zapíná FF, takže joystick pak změkne a můžeš si ho nastavit dvěma prstama do libovolné polohy. Kdybych měl joystick s pružinkami, tak by mě to asi taky štvalo
magot napsal:
LEON napsal:
Na to existuje více názorů. Mně se osvědčilo to samé co u PuPu - plný plyn, přitáhnout knipl na pupek, nesahat na směrovku a čekat, až se trochu zpomalí rotace. Až se ten kolotoč výrazně zpomalí, tak pak jen pustit knipl zpět na střed, čumák se propadne a křídla se zase chytí...
jestli se takhle v BOS enginu vybírá s papírákem PLOCHÁ vývrtka a funguje to, pak je to FM víc než tragikomické ..
To není univerzální postup vybrání ploché vývrtky u každého papíráka Takto to funguje pouze u Camela a Pupa, se kterými cloumá ten obrovský klopivý moment rotačního hvězdicového motoru.
|
|
|
|
jirik |
Přidané 03-03-2020 08:53
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Ajvn napsal:
Ty Barone nemám problém s křivkama. Jenom mi připadá lehce uchylné celý let tlačit na knipl.
Vím, že v reálu měli lítadla vyvážené na ocas, ale ve sketečném letu a při manevrování v boji se to asi chovalo trochu jinak, než ten náš věčný a márný boj s pružinama. Pro mě je FC takhkle hodně znehodnocený. Ne nezatratil jsem ho. Je to škoda.
Taky mám pružinový joystick. To držení páky v potlačení lze také částečně eliminovat menším plynem. Třeba Albatros, nebo SE5a drží celkem slušně horizont (ikdyž trochu vlnovitě) při nějakých 85-90 % plynu. Ale stejně je potřeba po chvilkách korigovat náklon křidélky. |
|
|
|
petsild |
Přidané 03-03-2020 09:02
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Nastavení křivek nutně potřebujete, jde o vážný DEV nedodělek!
Určitě co nejdříve napište podpoře výbušný dopis.
|
|
|
|
pSipi |
Přidané 03-03-2020 11:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 475
Založený: 10.11.15
|
Teda rozhodne nic pisat nebudem.
Vsetci skuhru o simulacii a realite a hups ak ide o drzanie joysticku pri lete zrazu realita ide von z okna.
S drzanim joysticku nemam najmensi problem aj pri dlhom lete a to mam Warthoga.
Mozno by ste mali namiesto vypisovania mali ist do fitka nech nemate ruky z cesta.
|
|
|
|
jirik |
Přidané 03-03-2020 11:27
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Mě to držení otěží příjde v pořádku a nevadí mi. Ale tu a tam je potřeba při delším letu online na chvilku opustit virtuální kokpit a zase se do něj vrátit, však to znáte. Ale moc online nelétám, tak to pauza letu řeší.
Upravil/a jirik dne 03-03-2020 11:30
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 03-03-2020 11:27
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
pSipi napsal:
Mozno by ste mali namiesto vypisovania mali ist do fitka nech nemate ruky z cesta.
Tak to si radši vypnu FF ; )
P.S. Taky mi to po nastavení křivek nijak zvlášť nevadí.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
pSipi |
Přidané 03-03-2020 11:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 475
Založený: 10.11.15
|
jirik napsal:
Ale tu a tam je potřeba při delším letu online na chvilku opustit virtuální kokpit a zase se do něj vrátit, však to znáte.
Poznas skratku Lavy Shift + A?
Zapnes autolevel a mozes.
|
|
|
|
jirik |
Přidané 03-03-2020 11:43
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
pSipi napsal:
jirik napsal:
Ale tu a tam je potřeba při delším letu online na chvilku opustit virtuální kokpit a zase se do něj vrátit, však to znáte.
Poznas skratku Lavy Shift + A?
Zapnes autolevel a mozes.
Jo jo, děkuji, tuhle zkratku znám a občas používám. Ale dá se používat i online ? Nikdy mě nenapadlo to zkusit. |
|
|
|
3IAP_Dryjo |
Přidané 03-03-2020 11:54
|
Uživatel
Příspěvek: 507
Založený: 09.12.07
|
pSipi napsal:
Teda rozhodne nic pisat nebudem.
Vsetci skuhru o simulacii a realite a hups ak ide o drzanie joysticku pri lete zrazu realita ide von z okna.
S drzanim joysticku nemam najmensi problem aj pri dlhom lete a to mam Warthoga.
Mozno by ste mali namiesto vypisovania mali ist do fitka nech nemate ruky z cesta.
Přesně, jak řikáš, potřebu křivek jsem nechápal už v ROF. Křivky dělaly jen to, že všechny letadla lítaly stejně. |
|
|