| 
 Megazblnk revival 2 
 | 
| AH_Kraken | 
 Přidané 17-02-2020 10:20 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 486 
Založený: 05.12.05 
  | 
prosím číslo "13" jako včera   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| magot | 
 Přidané 17-02-2020 13:41 
 | 
 
  
Fusioner 
 
 
  
Příspěvek: 18222 
Založený: 19.06.08 
  | 
Chuck Norris mezi čísly.   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| AH_Kraken | 
 Přidané 17-02-2020 14:02 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 486 
Založený: 05.12.05 
  | 
Jen se nesměj. Jseš velitel a ten za všechno může. 😁 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Kukuloo | 
 Přidané 17-02-2020 14:12 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1053 
Založený: 08.11.14 
  | 
Ok, cisla pridane. Aj Norrisove   
 
Erichos dik za pracu na serveri  
 Letka_13/Kukulo 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| magot | 
 Přidané 17-02-2020 14:19 
 | 
 
  
Fusioner 
 
 
  
Příspěvek: 18222 
Založený: 19.06.08 
  | 
 
 
V tom případě, kdo nechytne třetí lano drhne sám celou podlahu. Interpidu. 
Pokud nechytne velitel, drhne celá letka   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| AH_Kraken | 
 Přidané 17-02-2020 15:17 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 486 
Založený: 05.12.05 
  | 
  
To riskuješ, když si uvědomíš že přistáváme za tebou.   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 57thMH_Edison | 
 Přidané 17-02-2020 18:02 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 951 
Založený: 30.09.05 
  | 
Pokud někdo bude chtít na čumák znak jako třeba ORLOVÉ zašlete mi ho na edi.killer@seznam.cz plus NICK. 
Jinak bude default GRIM REAPERS.  
 
tady zatím balík prvních skinů  
 
311_Mart  
CSW_Rannisokol 
311_Vont 
Orel_Erichos 
Orel_Franta 
magot 
AH_Kraken 
Batoh 
57thMH_Edison 
 
http://leteckapos.../108573713 
 
Je potřeba to nakopírovat i do složky PaintSchemes\NetCache pak se to nemusí sosat po síti. 
 
BYE
 
Upravil/a 57thMH_Edison dne 17-02-2020 18:30
 RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ  
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| magot | 
 Přidané 17-02-2020 20:34 
 | 
 
  
Fusioner 
 
 
  
Příspěvek: 18222 
Založený: 19.06.08 
  | 
 
 
Tvl jsem teď testoval start, přistání no to bude mrtvejch   
Zatím potřebuju minimálně 5 životů abych se nezabil .. a chytil poslední lano  
  
 
Jinak štelování starýho šturma na novém PC obsahovalo spoustu veselostí: 
1) aha ono to na 4K monitoru nepojede, asi 2 hodiny laborování a testování. No jede to max na 1920x1080. Víc z toho nevymáčknu. Kua co jsme to v DT vytvořili .. 
2) aha widle 10tky vysíraj x86 adresáři, takže přesun na plotny 
3) Kde je kua 6DOF ... po hodině serfování .. aha ono stačí zmáčknout Shift+F1. (Defaultně je nahozen sight-3DOF) 
4) aha všechno přemapovat, všechny ID zařízení jsou někde v prdeli .. 
 
No a teď už jen chcípám o palubu Interpidu  
 
Upravil/a magot dne 17-02-2020 20:40
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Algy | 
 Přidané 17-02-2020 21:26 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 277 
Založený: 07.06.10 
  | 
...u mňa dobré !!!
 
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Aces_Wild | 
 Přidané 17-02-2020 21:52 
 | 
 
  
Diskutující 
 
 
  
Příspěvek: 4056 
Založený: 06.08.15 
  | 
magot napsal:
1) aha ono to na 4K monitoru nepojede, asi 2 hodiny laborování a testování. No jede to max na 1920x1080. Víc z toho nevymáčknu. Kua co jsme to v DT vytvořili ..   
Mrknul jsem na net a někteří Stuma 1946 na 4K obrazovkách provozují. Tak jsem zkusil u sebe zapnout VSR, změnil rozlišení ve Widlích na max. použitelné (2560x1600, nativní 1680x1050), změnil rozlišení v conf.ini a hned z první: 
  | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| magot | 
 Přidané 17-02-2020 22:12 
 | 
 
  
Fusioner 
 
 
  
Příspěvek: 18222 
Založený: 19.06.08 
  | 
Hmm zajímavé. U mě to nejde. (3840x2160) Zkoušel jsem všechny možné kombinace nastavení a nic. 
Dokonce HSFX vůbec nejde použít. Nějak to rozbije ingame ovladač myši ... 
U druhého monitoru 1200p (taktéž DELL), no problem. Podezdřívám DP ..
 
Upravil/a magot dne 17-02-2020 22:19
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| magot | 
 Přidané 17-02-2020 22:25 
 | 
 
  
Fusioner 
 
 
  
Příspěvek: 18222 
Založený: 19.06.08 
  | 
 
Nakonec dobrý, všechno šlape i když jen v FHD   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| AH_Kraken | 
 Přidané 17-02-2020 22:28 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 486 
Založený: 05.12.05 
  | 
Mě to jede pod DirectX 3440 x 1440 (napsal jsem to do config.ini) 
 
Chtěl bych se ale zeptat na ty skiny. Když zvolím ten skin od Edisona, tak se přes něj stále zobrazuje to trupové číslo 01 ze hry a vypadá to velice hnusně. Jak se ta trupová čísla ze hry dají vypnout? | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| magot | 
 Přidané 17-02-2020 22:30 
 | 
 
  
Fusioner 
 
 
  
Příspěvek: 18222 
Založený: 19.06.08 
  | 
Nj ale DirectX je škareda. OpenGL má nastavení "perfect" (které DX nezná) - znatelně lepší detail krajina, voda atd.. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| AH_Kraken | 
 Přidané 17-02-2020 22:36 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 486 
Založený: 05.12.05 
  | 
Mě to na Open GL jede jen 2560x1440 a na krajích monitoru mám černé pruhy. | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| magot | 
 Přidané 17-02-2020 22:52 
 | 
 
  
Fusioner 
 
 
  
Příspěvek: 18222 
Založený: 19.06.08 
  | 
Nj to bude asi ono. To OpenGL má nějaký limit. 
Ale doporučuju radši OpengGL na menším rozlišení. Podporuje veškeré "nové" efekty a detaily Ten directX přestal být aktuální někdy v roce 2007   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| Kukuloo | 
 Přidané 18-02-2020 00:27 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 1053 
Založený: 08.11.14 
  | 
Mame nasledujuci problem... Tyka sa skinov. 
 
Aby tam neboli cisla, musime na serveri dat narodnost ako "None", cim sa z red lietadla stane narodnost none. Problem je ze  to vypne red radionavigaciu Hayrake. To nechceme. Musime nechat narodnost USN a teda aj cisla ktore zobrazi hra. Ak sa Edie nenahnevas, potrebujeme skiny bez cisiel na trupe a na motorovom kryte. Cislo na  chvoste a kridle moze zostat. Server Erich spravil a frci ok, tak to bolo mozne otestovat az teraz. Uz hotove skiny si myslim dobre posluzia ako darceky z tejto akcie.
 Letka_13/Kukulo 
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| AH_Kraken | 
 Přidané 18-02-2020 00:29 
 | 
 
  
Rozkoukaný 
 
 
  
Příspěvek: 486 
Založený: 05.12.05 
  | 
Aha to jsem nevěděl. No já ale radši zůstanu u toho rozlišení 3440x1440 ty černé pruhy na okraji obrazovky mě ruší. Efekty si užiji víc v F-14 v DCS   
 
Jestli to někoho zajímá a pamatuje si speciálku "Nálet na Berlín". Tak jsem našel v počitači přípravnou dokumentaci a korespondenci pro bombardovací svaz na tuto speciálku. Je tam i seznam bombardovacích pilotů kteří se speciálky zúčasnili a jejich asi počáteční hodnocení od jednotlivých velitelů. Edison ode mně dostal 2-   - což podle Jiříčkova seznamu hodnocení znamená "drží se jako klíště, ale nedokáže zodpovědně vést"   
 
To že se od těch dob moc nezměnilo myslím dokumentuje úryvek z jedné Jiříčkovi odpovědi na mé poznámky.  
Jiříček píše: "Někteří naši piloti (a já Tajpana jmenovat nebudu) jsou natolik kreativní, že když jim dáme prostor „přemýšlet“ nebo „hodnotit situaci“, do vzduchu se nedostaneme."     
 
PS: Koukl jsem se na datum nejmladších souborů. Je to únor 2005. Takže od vlastně první velké specialky československé komunity IL-2 právě uplynulo 15let.
 
Upravil/a AH_Kraken dne 18-02-2020 00:50
 | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| magot | 
 Přidané 18-02-2020 00:45 
 | 
 
  
Fusioner 
 
 
  
Příspěvek: 18222 
Založený: 19.06.08 
  | 
Nj, já tam černé pruhy nemám. Ale je vidět že to OpenGL je docela divoký   | 
|   | 
 
 
 
 | 
 | 
| 57thMH_Edison | 
 Přidané 18-02-2020 07:15 
 | 
 
  
Uživatel 
 
 
  
Příspěvek: 951 
Založený: 30.09.05 
  | 
Kukuloo napsal:
Mame nasledujuci problem... Tyka sa skinov.
 
Aby tam neboli cisla, musime na serveri dat narodnost ako "None", cim sa z red lietadla stane narodnost none. Problem je ze  to vypne red radionavigaciu Hayrake. To nechceme. Musime nechat narodnost USN a teda aj cisla ktore zobrazi hra. Ak sa Edie nenahnevas, potrebujeme skiny bez cisiel na trupe a na motorovom kryte. Cislo na  chvoste a kridle moze zostat. Server Erich spravil a frci ok, tak to bolo mozne otestovat az teraz. Uz hotove skiny si myslim dobre posluzia ako darceky z tejto akcie.   
 
SKINY PŘEDĚLÁM TO NEBUDE PROBLÉM.
 RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ  
 | 
|   | 
 
 
 
 |