To teda řešíme, protože to zoomování ve hře je vlastně změna FoV... A při maximálním zoomu vlastně zhruba srovnáš FoV scény, kterou vidíš na monitoru s FoV, kterej zabírá tvůj monitor ve tvym zornym poli... Takže ty dvě věci v rámci zobrazení scény na monitoru spolu teda sakra souvisej, a jestli tohle nevíš a ke všemu se angažuješ ve vývoji simu, tak potěš koště...
Prosimtě, jak chceš na monitoru, kterej nemění svojí velikost změnit FoV a přitom nezměnit ZOOM??? Prosím, to mi vysvětli??? Na zcela jasnym a konkrétním případě prosím...
Já ti teda nevím, ale žádnej zoom není naprogramovanej bodově, zoom zoomuje celou scénu... Tím, že buď optikou třeba na fotoaparátu a nebo grafickou kartou na monitor změní FoV a takle to funguje i v simech...
To teda řešíme, protože to zoomování ve hře je vlastně změna FoV... A při maximálním zoomu vlastně zhruba srovnáš FoV scény, kterou vidíš na monitoru s FoV, kterej zabírá tvůj monitor ve tvym zornym poli... Takže ty dvě věci v rámci zobrazení scény na monitoru spolu teda sakra souvisej, a jestli tohle nevíš a ke všemu se angažuješ ve vývoji simu, tak potěš koště...
Prosimtě, jak chceš na monitoru, kterej nemění svojí velikost změnit FoV a přitom nezměnit ZOOM??? Prosím, to mi vysvětli??? Na zcela jasnym a konkrétním případě prosím...
No vykreslíš kolem scény černý rámeček.
Jasně Rumcajsi, tato metoda mě také napadla, ale nebudeme jí v rámci diskuze brát zcela vážně a jako přínosnou, že jo? Ikdyž jako technicky máš určitě pravdu a vysvětlil si mi to na zcela jasnym a konkrétním případě...
Upravil/a Hot_Dog dne 13-02-2020 18:34
Hot_Dog napsal:
Prosimtě, jak chceš na monitoru, kterej nemění svojí velikost změnit FoV a přitom nezměnit ZOOM???
Sim obsahuje:
Fuknci FOV nastavení - která má v rámci funkčnosti i funkci zoom - ano to je neoddělitelné
Funkci ZOOM nastavení - která svou funkčností funguje odlišně, bodově se zaměříš na vzdálený bod a přibližuješ a simuluje např. dalekohled
Takže, a možná to netušíš. Vůbec nejsi v rozporu s mým tvrzením. Jen nechápeš z jakého úhlu to popisuju.
Že sw existují dvě komponenty s jinou funkčností a s jiným dopadem.
Hot_Dog napsal:
Prosimtě, jak chceš na monitoru, kterej nemění svojí velikost změnit FoV a přitom nezměnit ZOOM???
Sim obsahuje:
Fuknci FOV nastavení - která má v rámci funkčnosti i funkci zoom - ano to je neoddělitelné
Funkci ZOOM nastavení - která svou funkčností funguje odlišně, bodově se zaměříš na vzdálený bod a přibližuješ a simuluje např. dalekohled
Takže, a možná to netušíš. Vůbec nejsi v rozporu s mým tvrzením. Jen nechápeš z jakého úhlu to popisuju.
Že sw existují dvě komponenty s jinou funkčností a s jiným dopadem.
Tak to asi lítáš jiný simulátory, protože já si zatím v žádnym simulátoru nedokázal bodově něco přiblížit... A celou dobu, když si tady píšem, jak kdo zoomuje, tak si tady píšem jak měníme FoV ve hře...
Track5 mi laguje uz v svojom okne, v procesoch bezi iba Trackir5. Mam clippro. Pri rozhliadani to cuka uplne pocas celej dlzky pohybu. V Display/camera view mam 3 zelene body, iny zdroj svetla mi do kamery nekeca. Samozrejme to potom laguje aj v sime. Speed a smooth posuvatko tiez nema vplyv na lagy. Nastavenia v camera opt tiez neriesia nic. Na kamere mam obidve diody zelene. Skusal som aj iny usb port, aj reinstal aj starsi driver. Kazda pomoc je vitana
Až mi vysvětlíš, jak tvoje reálné zorné pole (FoV) dejme tomu 180°, které chceš celé vidět ve hře na monitoru, že jo, aby to bylo reálné a ne arkádové, dostaneš na monitor před sebou, kterej v tvym zornym poli zabírá dejme tomu maximálně tak 60°, pokud na něj čučíš hodně z blízka a zároveň všechny objekty ve všech místech a ve všech vzdálenostech v rámci scény na tom monitoru se jevily stejně velké jako ve skutečnosti, (protože je to simulátor a má to bejt stejně velký jako v reálu, žádná arkáda), tak budu pokračovat v diskuzi... Prosím důkladně vysvětlit, jak konkrétně to uděláš, do té doby nemám co říct...
Pardon, že se vám vyměšuju do odborné diskuse, ale protože jsem už viděl koně blejt, cikána zadarmo pracovat i hada holou pěstí do skály mlátit, tak jsem už opravdu viděl i ve Šturmoviku FOV měnit a ZOOM přitom zachovat Byla na to nějaká aplikace, která klidně narvala možná i 180° FOV na váš monitor, akorát mně se z toho obrazu chtělo blejt, jak člověk viděl svoje obě křídla trčet před sebe Ukazoval mi to před mnoha lety jeden kolega, že mu to dává výhodu v dogfajtu (tenkrát ještě u nás nebyl TIR ani FreeTrack nijak zvlášť rozšířený). Tak jsem si na to teď vzpomněl, když jsem tu zahlédl diskusi ohledně FOV a ZOOM
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.